Take a fresh look at your lifestyle.

کسی که همه اعمال خیرش تباه است: مرد زنا کار و همجنس باز

3 2,706

%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b2%d9%86%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d9%87%d9%85%d8%ac%d9%86%d8%b3-%d8%a8%d8%a7%d8%b2پیامبر خدا صلى الله علیه و آله:

هر کس به حرام و از پشت با زنى نزدیکى نماید یا با مردى یا پسر بچه‏اى لواط کند، خداوند متعال در روز قیامت او را بد بوتر از مردار محشور گرداند، به طورى که مردم از بوى گند او به رنج افتند تا آنکه وارد جهنّم شود و خداوند از او هیچ فدیه و توبه‏اى نپذیرد و اعمال او را باطل گرداند و وى را در تابوتى محکم شده با میخ‏هاى آهنى مى‏نهد و روى او در آن تابوت ورقه‏هاى آهنى مى‏گذارد تا جایى که پیکرش در آن میخ‏ها فرو مى‏رود. و اگر رگى از رگ‏هاى او در میان چهارصد امّت افکنده شود، همگى از بین بروند و عذابش از همه دوزخیان شدیدتر باشد.

مَن نَکَحَ امرأهً حَراما فی دُبُرِها أو رجُلًا أو غُلاما حَشَرَهُ اللّهُ تعالى یَومَ القِیامَهِ أنتَنَ مِن الجِیفَهِ، یَتَأذّى بهِ النّاسُ حتّى یَدخُلَ جَهَنَّمَ، و لا یَقبَلُ اللّهُ مِنهُ صَرفا و لا عَدلًا، و أحبَطَ اللّهُ‏ عَمَلَهُ‏، و یَدَعُهُ فی تابوتٍ‏ «۳» مَشدودا بمَسامِیرَ مِن حَدیدٍ و یُضرَبُ علَیهِ فی التّابوتٍ بصَفایِحَ حتّى یَتَشَبَّکَ فی تلکَ المَسامِیرِ، فلَو وُضِعَ عِرقٌ مِن عُروقِهِ على أربعِمِائهِ امَّهٍ «۴» لَماتُوا جَمیعا، و هُو مِن أشَدِّ النّاسِ عَذابا.

ثواب الأعمال: ۳۳۲/ ۱، و فی بعض النسخ «أشدّ أهل النار عذابا». (کما فی هامش المصدر).

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=10594

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ح
اسفند ۲۳, ۱۳۹۷ ۲۰:۲۲

سلام حاج آقا
سوالی داشتم که می خواستم از شما بپرسم، فقط جای آن را نمی دانستم.

بنده یک پسر ۱۸ ساله هستم و بسیار متدین نیز هستم. دوستان زیادی دارم اگر من و دوستانم از روی دوستی و عشق و نه روی شهوت با همدیگر لب بگیریم؛ آیا این کار اشکال دارد؟

...
پاسخ به  ح
فروردین ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۵:۲۱

سلام.احتمالا پرسش کنند،قصد اذیت و ازار شما رو داشتن!(+ بدنام کردن قشر مومن)بهتر بود این پرسش رو حذف می کردید.(براساس ایات قران کریم که علاقه دارن در جوامع اسلامی و مومنین،کارهای زشت رواج پیدا کند)

3
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x