Take a fresh look at your lifestyle.

حرمت آمیزش با حیوانات اخخخخ! ازدواج با حیوان یا همجنس بههههه!

0 3,054

 مدتی است که افرادی لائیک و حتی ضد اسلام، نظام و روحانیت با بیان مسائلی از رساله های مراجع تقلید و حتی احادیث شریف اهل بیت علیهم السلام قصد دارند که اسلام را معاذا بالله دین جنسی و غیر اخلاقی جلوه دهند.

یکی از این مسائل، مسأله آمیزش جنسی با حیوانات است، که آنها با آب و تاب فراوان و  با این عبارت‌ها، در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته‌اند:

اگر کسی حیوانی را وطی کند(نزدیکی با حیوان داشته باشد) و منی از او بیرون آید غسل تنها کافی است و اگر منی بیرون نیاید چنانچه پیش از وطی وضو داشته باشد باز هم غسل تنها کافی است و اگر وضو نداشته باشد، احتیاط واجب است که غسل کند و وضو بگیرد.[۱]

اگر کسی با اسب و الاغ و قاطر وطی کند گوشت آنها حرام می‌شود و باید آنها را از شهر بیرون ببرند و در جای دیگر بفروشند.[۲]

اگر کسی با گاو و گوسفند و شتر نزدیکی کند بول و سرگین (ادرار) آنها نجس می‌شود و باید بدون آنکه تاخیری بیفتد آن حیوان را بکشند و بسوزانند.[۳]

بنده عذر می‌ خواهم که با صراحت بعضی از تیترهایی که برای این مطلب گذاشته شده است را خدمتتان عرض می‌کنم:

فتواهای جنسی…، نزدیکی با حیوانات در توضیح‌المسائل!، احکام دخول بر حیوانات در اسلام! و…

در تمامی این تیترها غرض و مرض نهفته است و مشخص است که اشخاص نشر دهنده فقط دنبال ضربه زدن به دین مقدس اسلام هستند.

بنده جواب این شبهه را اینچنین خدمتتان ارائه می‌دهم:

۱). این مسائل تنها در رساله های مراجع تقلید و روایات وجود دارد بلکه در احکام سایر ادیان نیز وارده شده است.

۲). امکان عقلی پیش آمدن همچنین گناهانی وجود دارد، پس باید حکم مقتضی آن وجود داشته باشد، اگر دینی نسبت به مسائل منافی عفت حکمی نداشته باشد، جامع و کاملی نیست و سبب می‌شود تا بعضی از پیروان آن که به دنبال هوس خود هستند این عمل را انجام بدهند به بهانه‌ی اینکه هیچ حکمی در این‌باره وجود ندارد. به عنوان مثال عرض می‌کنم در فرقه ضاله ساختگی و منحرف بهائیت هیچ حکمی در مورد همجنس‌بازی مردان وجود ندارد و هنگامی‌که از سرکرده دوم آنها به نام عبدالبهاء می‌پرسند که این مسأاله چه حکمی دارد او جواب می‌دهد: که باب از بیان این حکم شرم کرده است![۴] حیا کردن این رهبر منحرف و سائر رهبران این فرقه سبب شده است که بعد از صد و‌ پنجاه سال گذشت زمان از آنها امروز یکی از چهار فرقه بهائیت، بهائی «گی» باشد که همان بهائیان همجنس باز می‌باشند.

۳). کلام آنها مبنی بر جنسی بودن دین اسلام، ناشی از تعصب و نادانی آنهاست، یکی از جنبه‌های انسان بحث غریزه اوست، در بعضی افراد امکان دارد این غریزه از مسیر درست خارج شود و گرفتار گرایش‌های انحراف جنسی شوند. دین باید در قبال تمام مسائل انسانی پاسخگو باشد و به ناچار گاهی نوع بیان را از کنایه به صراحت تغییر دهد تا پیروان آن منحرف نشوند، دین اسلام که تاکید زیادی بر حیا دارد« لا ایمان لمن لا حیاء له »[۵] در موارد زیادی در قرآن بحث‌های جنسی را در لفافه گفته است در بعضی موارد مانند قوم لوط برای عبرت پذیری همه مردم به صراحت وضیعت آنها را بیان می‌کند تا خدای نکرده جامعه‌ای مبتلا به وضعیت اسف بار آنها نشود.

۴). رشته‌های پزشکی  زیادی مربوط به مسائل جنسی و سیستم‌های تناسلی است آیا صحیح است کسی به این رشته‌‌ها، رشته‌های جنسی بگوید؟ ضرورت‌ها را نباید فراموش کرد.

۵). اگر کسی مدتی در سامانه‌های پاسخگویی مسائل شرعی جوابگو باشد ‌یقینا این مسأله بارها از ایشان سوال خواهد شد، پس باید این حکم  صراحتا در رساله ها بیاید تا اگر کسی دسترسی به روحانی ندارد این مسأاله را بداند.

۶). آخرین کلام: کسانی که احکام شرعی را اینگونه تحقیر می‌کنند اگر واقعا انسانهای آزادی هستند و ذره‌ای وجدان دارند چرا ازدواج‌هایی که در بعضی از کشورهای دنیا به تصویب رسیده است[۶] که همه آنها برخلاف وجدان انسانی هستند را به سخره نمی‌گیرند؟

یا ازدواج‌هایی که با حیوانات یا بین همجنس گرایان صورت می‌گیرد و گاها هم در فضای مجازی هم با آب و تاب فراوان منتشر می‌شود و حتی تمام قد به دفاع و تعریف و تمجید از آنها می پردازند و آن را نشانه آزادی می دانند!!

چرا در قبال این مسائل که ترویج فحشا است ساکتند اما با یک حکم شرعی اینچنین به جنگ می ‌پردازند؟

رسول اکرم صلی الله علیه و آله :
مَلعُونٌ مَن نَکَحَ بَهِیمَهً .

ترجمه تحت اللفظی:

ملعون است کسی که با حیوانی ازدواج کند!

ترجمه آزاد برخی مترجمین:

هر فردى که با حیوانى آمیزش کند ، مورد لعن خداوند متعال است.

(الکافى ، ج ۵ ، ص ۵۴۱ ، ح ۵ ؛ وسائل الشیعه ، ج ۲۰ ، ص ۳۴۹ .)

امام رضا علیه السلام:

َ لَوْ کَانَ یَنْبَغِی لِأَحَدٍ أَنْ یُرْجَمَ مَرَّتَیْنِ لَرُجِمَ اللُّوطِیُّ وَ عَلَیْهِ مِثْلُ حَدِّ الزَّانِی مِنَ الرَّجْمِ وَ الْحَدِّ مُحْصَناً وَ غَیْرَ مُحْصَنٍ‏
وَ مَنْ لَاطَ بِغُلَامٍ فَعُقُوبَتُهُ أَنْ یُحْرَقَ بِالنَّارِ أَوْ یُهْدَمَ عَلَیْهِ حَائِطٌ أَوْ یُضْرَبَ ضَرْبَهً بِالسَّیْفِ وَ لَا تَحِلُّ لَهُ أُخْتُهُ أَبَداً وَ ابْنَتُهُ وَ یُصْلَبُ یَوْمَ الْقِیَامَهِ عَلَى شَفِیرِ جَهَنَّمَ الْخَبَر

اگرسزاوار بود شخصی دو بار رجم وسنگسار گردد، حق همین لواط کنندگان است و اگرکسی لواط کند، عقاب آن این است که او را بسوزانند یا که دیوار برسرش خراب کنند یا یک ضربه شمشیر به او بزنند و در قیامت شخص لواط کننده را بر کناره ی بالای جهنم آویزان می کنند.

مستدرک الوسائل ج ۱۸ ص ۸۲

—————————–

پی‌نوشت‌ها:

[۱] مسأله ۳۵۱ رساله امام خمینی
[۲] مسأله ۲۶۳۱ رساله امام خمینی
[۳] مسأله ۲۶۳۲ رساله امام خمینی
[۴] حقیقت بهائیت، احکام، روزبهانی
[۵] کافی، ج ۳، ص ۱۶۵
[۶] ویکی پدیا جستجو ازدواج

برگرفته شده از: رهروان ولایت

۵ ۱ رای
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=1139

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x