Take a fresh look at your lifestyle.

اولین استمناء کننده بر روی زمین

14 5,877

امام صادق (علیه اسلام)  مى‏‎فرمایند:

وَ هَبَطَ إِبْلِیسُ وَ لَا زَوْجَهَ لَهُ وَ هَبَطَتِ الْحَیَّهُ وَ لَا زَوْجَ لَهَا فَکَانَ أَوَّلَ مَنْ یَلُوطُ بِنَفْسِهِ إِبْلِیسُ فَکَانَتْ ذُرِّیَّتُهُ مِنْ نَفْسِهِ وَ کَذَلِکَ الْحَیَّهُ

ابلیس هنگامى که به زمین هبوط کرد صاحب همسرى نبود و او اولین کسى بود که به خود ارضایى پرداخت (تحت اللفظی: با خودش لواط کرد)، وضعیت مار نیز به همین منوال بود و ذریه آنها نیز اینگونه از او به وجود آمدند. (علل الشرایع- ص۵۴۷ )

توجه:

با این وجود تولید مثل شیطان بدون جنس ماده و فقط از خودش خواهد بود.

جالب اینکه در مورد مارها هم تولید مثل بکر زائی وجود دارد.

به متن و تصویر ذیل توجه کنید:

این مار عجیب برای تولید مثل نیاز به نر ندارد!

این مار عجیب برای تولید مثل نیاز به نر ندارد + عکس

پارس ناز: به دور از هرگونه معجزه تولید مثل بدون لقاح در طبیعت امر غریبی نیست. علاوه بر گونه هائی از جانداران بدون استخوان بچه های بدون پدر در ماهی ها، کوسه ها، پرندگان، خزندگان و مارها دیده می شوند. این پدیده که به عنوان تناسل بکری (ایجاد مولود بوسیله جنس مونث بدون عمل لقاح) شناخته شده حتی در گونه های خاصی از جانوران دیده شده که با عمل لقاح نیز تولید مثل می کنند.به گزارش پارس ناز اکنون تحلیلهای دی ان ای در مورد دو نوع مار پیت وایپرز pit vipers که بایسکشوال (دوجنسه) هستند نشان داده که آنها بدون هیچ عمل جنسی تولید مثل می کنند.
این تصویر یکی از این مارهای ماده است. این مار زهر دار در کنار نوزاد نر خود قابل مشاهده است. برای اثبات این امر در طبیعت وارن بوث از دانشگاه دولتی کارولینای شمالی در رالی همراه با تیمی از محققین یک پیت وایپر باردار را گرفتند و با تکنیک میکرو ستلایت microsatellite، آزمایش ژنتیکی در مورد ویژگیهای تولید مثل آن انجام دادند. آزمایشات نشان داد که بچه این مار پدر ندارد!
 
۵ ۱ رای
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=1326

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امید
مرداد ۸, ۱۴۰۲ ۰۰:۲۹

شیطان جقی

سینا
خرداد ۱۱, ۱۴۰۱ ۱۶:۲۰

باسلام.برخی دوستان بازم ،انگار که میخوان این مسئله رو رد کن،کلا! هی میگن،کدوم آیه،کدوم فلان و بمان! فطرت خودت هم قبول نداری،باشه اصلا مشکلی نیست! این کاری رو که میگم انجام بده،بعد پاسخ رو ارسا ل کن! چند ماهی برو در مناطق کم برخوردار ایران، سمت سیستان و روستاهای که کسی زندگی نمی کند! و اب و هوای درستی ندارد! و هیچ امکاناتی ندارد، یا کویر لوت! چند ماه تا سال انجا زندگی کن، ببین چندتا از تفکرات و منطق ها کنونی! رو قبول خواهید کرد! و انجامش میدهید! چرا؟! چون این تفکرات حاصل جوء و راحتی و شرایطی هست که اکنون در ان هستید! در شرایط حال حاضر،راحتی و راحتی گناه،راحتی بدستی اوری و انجام کارها مختلف رو داری! ولی در ان مناطق، اینقدر سرگرم دغدغه ها اصلی هستی،که انها را نه تنها فراموش میکنه،بلکه توبه سنگین میکنی! .. مزه زندگی رو میفهمی.! گناه،سبک زندگی گناه الود و سرکار داشتن با جوء و سبک زندگی که صبح تا شب اش در ان گناه است،قاعدتا زندگی شخص رو به سمت گناه می برد.

کریمی
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۱ ۲۲:۴۹

حضرت محمد:هر کس نیاز جنسی خود را با دست و از راهی بجز از همسر تامین کند مورد نفرت و لعنت خداوند قرار میگیرد …..عزیزان با ترک خودارضایی ابد خودتونو تضمین کنید اگه واقعا خودتون بخواید راحت ترک میکنید (اگه واقعا خودتون بخواید)

ب .ز
بهمن ۱, ۱۳۹۹ ۲۲:۵۱

احتمالا اولین چیزی که وجود داشته با خودش بوده وگرنه چیزهایی که نبودند به غیر از نیاز به وجو دشان بی نیاز مطلق بودن و چیز یا چیزهایی که بوده نیازمند خلق و تولید موجود دوم وسوم…بوده وگرنه ان موجود ها طبق استدلال بالا بی نیاز مطلق بوده اند؟!

محمد
آذر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲۳:۰۶

باعرض سلام این متن پایین قسمتی از یه سوال درباره شیطان از سایت دینی پرسمان می‌باشد حرف بنده حقیر نیست

(در روایات نامی از همسر شیطان و تولید مثل آن برده نشده است و اساساً درباره زاد و ولد و تولید مثل شیطان هم اختلافات زیادی وجود دارد. و درباره چگونگی تولد و تکثیر فرزندان ابلیس اشاره ای نشده است. برخی روایات هم که در این زمینه وجود دارد روایاتی ضعیف، غیرقابل وثوق و نامعتبر می باشد)
منبع :سایت پرسمان

محمد
آذر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲۲:۴۷

یعنی میخواهید بگید خود ارضایی از مصادیق لواط محسوب میشه ؟؟؟و این دو گناه را باهم یکی میدونید البته بنده میدونم قیاس کار درستی نیست ولی در کدامین آیات و احادیث خودارضایی رو لواط با خود می‌دونه یا از مصادیق آن؟

محمد
آذر ۷, ۱۳۹۹ ۱۶:۰۳

این ماری هم که فرمودید آلت نر و ماده را با هم داره و دیگه نیازی به جنس ماده برای تولید مثل نیست شیطان هم در روایتی دیگر آمده با فرض قبول کردن آن یک آلت در ران چپ و یکی در ران راست دارد و دیگر نیازی به ماده نیست مثل این مار ولی روایت در مورد تولید مثل شیطان زیاد و متفاوت است

محمد
آذر ۷, ۱۳۹۹ ۱۵:۵۷

منظورم خود روایت بود دقیقأ
آخه تا اونجا که در روایات آمده شیطان هم همسری از جنس خود داشته بعدشم طبق این حدیث به لواط اشاره کرده نه خودارضایی چون شیطان از این راه تخم می‌ذاره نه که ارضا بشه

محمد
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۱۷:۳۷

آیا این روایت قابل قبول و معتبر است؟

14
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x