Take a fresh look at your lifestyle.

درخواست عاجزانه از مسئولین برای مجازات اختلاسگران و دزدان دانه درشت بیت المال

0 1,620

متاسفانه «هردم از این باغ بری میرسد. نغزتر از نغزتری میرسد» هر روز خبری ناگوار از یک فساد اقتصادی، یک اختلاس بزرگ، پولشویی و غارت بیت المال و حقوق مردم و به عبارت گویاتر از یک شاه دزدی بگوش می‌رسد.

علت عدم برخورد و مماشات با اینها با نگاه خوشبینانه فقط مصلحت اندیشی و حفظ آبروی نظام ممکن است باشد. اما نظر پیامبراکرم صلی الله علیه وآله چیز دیگریست و مصلحت در برخورد شدید با اینهاست! خواهش بنده و آحاد ملت این است که مسئولین محترم مربوطه اگر ریگی در کفش خودشان نیست، لااقل به فکر مصلحت و آینده خودشان باشند و درباره این حدیث نبوی خوب فکر کنند و قبل از اینکه دیر شود اقدام کنند:

نابودی مردمان قبل از شما به خاطر آن بود که: اگر سرشناسی دزدی می‌کرد، رهایش می‌ساختند و چون ناتوانی دزدی می‌نمود، مجازاتش می‌کردند.

اِنَما اَهلکَ الذینَ مِن قَبلکم اَنَهم کانوا اذا سرَقَ فیهمُ الشَریف تَرَکوهُ و اِذا سَرَقَ فیهمُ الضَعیف اَقاموا عَلیهِ اَلحَد.

نهج الفصاحه، ح ۹۴۳

 

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=17592

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
من من
آذر ۴, ۱۳۹۶ ۰۶:۴۱

وظیفه که درخواست عاجزانه نداره، باید بنویسی دستور مردم به مسئولان. شغلشونه، دارن حقوقای آنچنانی و مزایای بی حد و اندازه میگیرن، مسئول یعنی باید جواب پس بده نه این‌که فکر کنن مالک مردم و این آب و خاکن. این حکومت وارونه بالاخره جواب پس میده

0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x