Take a fresh look at your lifestyle.

طغیان بر علیه حجاب

12 1,034

اخیرا مشاهده می شود که جریانهای معاند نظام که غولهای رسانه ای غربی هم پشت آنها هستن با شدت و حدت تمام رو آورده اند به غارت حجاب و عفت زنان ایرانی، آنهم به اسم آزادی!!

گناه یک چیز است طغیان بر گناه چیز دیگریست که درواقع گناه به توان چند است، یا گناه به اضافه گناه بزرگتر است. حکم شرعی حجاب چه مشکل و منعی برای زن ایجاد می کند که برخی به تحریک دلقک‌های خیمه شب بازی کوکی شیطان بزرگ به کشف آن می‌پردازند؟!

مگر مشکل جامعه حجاب اجباری است؟؟ کدام حجاب؟؟ اصلاً مگر این زنها حجاب دارند که می‌خواهند کشفش کنند؟ و این چیزی جز طغیان و فسق علنی و دهن کجی و لجاجت با احکام اسلام نیست.

(امّا مَن طَغى وَ اثَر الحَیاه الدّنیا فَاِنّ الجَحِیمَ هِىَ المَأوى)

و اما آنها که طغیان کردند و زندگى دنیا را مقدم شمردند، بى‏گمان جایگاهشان دوزخ است.

نازعات /۳۷ – ۳۹.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=18297

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرصاد
خرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۰۱:۰۸

سلام
من یک پسر ۲۰ ساله هستم که در یکی از استان های ایران زندگی می کنم. من گاهی مجبور می شوم که برای انجام بعضی از کار ها به خانه خاله ام که در مرکز استان هست بروم و چند روزی را آنجا بگذرانم. خاله ام یک دختر و پسر دارد. پسره همسن خودم است، ولی دختره دو سال از خودم بزرگتر است. متاسفانه دخترخاله ام اصلا در خانه حجاب ندارد و با موی عریان و بی حجاب در جلوی من ظاهر می شود، ولی لباس مناسب به تن می کند. در ضمن من اصلا از دیدن بی حجابی دختر خاله ام تحریک نمی شوم. می خواستم بپرسم که آیا من با رفتن به خانه خاله ام مرتکب و نگاه کردن به دخترخاله ام مرتکب عمل گناه می شوم؟؟ با وجود اینکه هیچ قصد بدی ندارم. در ضمن من از روی ناچاری مجبور هستم که به خانه خاله ام بروم.
با تشکر

...
پاسخ به  مرصاد
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰

سلام.ضمن تایید مدیریت سایت.
کار ان شخص زشت است.بسیارم زشت و چوب این کار را خواهد خورد! هم در دنیا و هم در اخرت.(مخصوصا اگر بداند شما ادم دینی و مذهبی هستید و از عمد این کار رو میکند).
به نظر اگر بزرگی را میشناسید،یا کسی را میشناسید که روی این خانواده نفوذ دارد یا نزدیک است. واسطه کنید،تا بهشون تذکر بده یک جوری که به شما ضربه وارد نشه.این مسئله رو حل کنه.
و اگر تلاش خود رو کردید و راهی پیدا نکردید. به خدا توکل کنید و به تلاش خود ادامه دهید،انشالله خودش راهی باز میکند تا هم شما از این امتحان سخت ،موفق بیرون بی ایید و هم انشالله شآ و شخصیت شما هم حفظ شود.(خودش می ببیند و حاضر و ناظر هست،حتما بنده مومنش رو حفظ میکند.بهش توکل و دعا کنید،قطعا کمکتون میکنه،مطمعا باشید)

افندي زاده
اسفند ۸, ۱۳۹۶ ۰۱:۲۷

سید ، در مورد واجب بودن یا مستحب بودن پوشاندن موی زنان در اسلام ، بعداً إن شاء اله از محضرتون استفاده خواهیم کرد.
اگر امکان دارد بفرمایید نظرتون در مورد اختیاری کردن پوشاندن موهای زنان رئیس جمهور غیر مسلمان ( ولی دوست مسلمانان و ایران ) در سفرهای کاری چیست؟ چه مزیت ها و چه مشکلاتی برای مسلمانان و مردم دنیا و ایران به همراه دارد؟
پروردگارا بر محمد و تمام سادات آل او درود بفرست و ما را از پیروان راستین ایشان قرار بده.

افندي زاده
اسفند ۶, ۱۳۹۶ ۱۷:۱۲

حاج آقا فرمودید که : همه اینهایی که فرمودید دلیل نمی شود بر اینکه یک واجب الهی تعطیل بشه.
اولاً ما نگفتیم حجاب تعطیل بشه و همه بی حجاب بشن ما گفتیم پوشاندن موها برای زنان اجباری نباشه بلکه اختیاری باشه.
دوما ً اصول دین اسلام عبارتند از :
۱ _ توحید ۲ _ نبوت ۳ _ معاد ۴ _ عدل ۵ _ امامت
و فروع دین اسلام یا واجبات دین اسلام عبارتند از :
۱ _ نماز ۲ _ روزه ۳ _ حج ۴ _ زکات ۵ _ خمس ۶ _ جهاد ۷ _ امر به معروف ۸ _ نهی از منکر ۹ _ تولی ( دوستی با مومنین ) ۱۰ تبری ( عدم دوستی با غیر مومنین )
شما اینجا پوشاندن موهای زنان رو می بینید؟

افندي زاده
پاسخ به  سید محمد علوی زاده
اسفند ۶, ۱۳۹۶ ۲۰:۳۱

سید جملۀ : عدالت هم جزء فروع دین نیست اینها نیست پس به هر قلدری اجازه داده بشه به مال و ناموس مردم تجاوز کنه و مجازات نشه؟؟؟ و هزاران واجب دیگر
مفهوم نیست لطفا اصلاح بفرمایید یا واضح تر بگید

افندي زاده
اسفند ۵, ۱۳۹۶ ۰۰:۵۸

با سلام و تحیات خدمت سید سبزه واری عزیز
فرمودید که : حکم شرعی حجاب چه مشکل و منعی برای زن ایجاد می کند که برخی به تحریک دلقک‌های خیمه شب بازی کوکی شیطان بزرگ به کشف آن می‌پردازند؟!

اولاً بهتر بود از کلمات زشت و زننده در حرفاتون استفاده نکنید . مانند دلقک و شیطان بزرگ . چون وقتی مطلبی رو با کلمات زشت و توهین و تحقیر می رسانیم حتی اگر منطقی و قابل قبول هم باشد چون شخصیتش را خرد کرده ایم از روی لج آن را قبول نخواهد کرد.
ثانیاً الزام زنان به پوشاندن موها در داخل مرزهای کشور عزیز و آزادمان ایران این مشکلات را برای مردم بوجود آورده است :
۱ – هموطنان زن غیر مسلمان ( مسیحی ، زرتشتی ، کافر و غیره ) مجبورند طوری لباس بپوشند که انگار مسلمانند و این باعث نارضایتی آنهاست چون هر کس آنها را می بیند می گوید او یک زن مسلمان است . و آنها دوست ندارند به عنوان پیرو دینی که قبولش ندارند شناخته شوند . در واقع ما اینجا به عقیده ، فرهنگ و اعتقادات این دسته قلیل از هموطنانمون احترام نذاشته ایم
۲ _ مردان و زنان مسلمان و غیر مسلمان خارجی از آمدن به ایران به عنوان توریست بترسند و کمتر به ایران بیایند چون می گویند وقتی قوانین شریعت حتی برای مهمانان غیر مسلمان خارجی اجرا میشود از کجا معلوم بعضی قوانین شریعت که به اشتباه به اسلام نسبت داده می شود و در گذشته و حال در بر خی کشورهای اسلامی اجرا شده و می شود در ایران هم اجرا نشود؟؟
مثلاً نوشیدن قهوه زمانی در دولت عثمانی مساوی اعدام بود . و یا زنان در صورت رانندگی در عربستان شلاق می خورند . و یا اگر مرد مجردی به زن متأهل توریستی تجاوز کند و گیر بیفتد و برای رهایی از مجازات اگر مرد بگوید با اون ازدواج کرده بود ، مرد آزاد می شود ولی زن چون دروغ گفته بوده که مجرد بوده سنگسار شود. و….
۳ _ پوشاندن موها در هیچ کجای قرآن کریم قید نشده است بلکه در قرآن کریم به پوشاندن پستانهای زنان و عورتین مردان و زنان از نگاه بیگانگان سفارش شده است. بنابراین زنان تحصیلکرده و روشن دنیا وقتی می بینند آیات صریح مبنی بر آزادی پوشش مسلمانان به پوشاندن کل بدن ( به غیر از گردی صورت و دستها و در مواردی مانند علمای افغانستان به کل اعضا و جوارح زن ) تفسیر می شوند ، نمی توانند تحمل کنند و سؤال می کنند شما این همه محدودیت برای زنان را از کجا آوردید ؟
۴ _ زنان و دختران جوان مسلمان و غیر مسلمان دوست دارند طبق مد روز به جلو بروند و موهایشان را طوری رنگ و آرایش کنند که اکثریت مردم روستا ( دهکده جهانی ) می کنند و دوست دارند رنگ سال بپوشند. می خواهند در پوشش از کسی تقلید کنند که همکیشش نیست ولی رنگ مو ، پوست ، چشمش همرنگ اوست و خدا هم از این کار منعشان نکرده . دوست دارند شیک ، زیبا و خوشبو باشند ، چون خداوند هم زیبایی را دوست دارد و آنها را به خاطر زیبا بودن به بهشت می برد. دوست دارند اگر مدل مویشان را مثلاً فلان اصلاح کرده اند دیگر روسری سر نکنند چون مدل مویشان خراب می شود.
۵ _ پسران و مردان با دیدن دختران پوشیده ، کمتر تحریک میشوند و میل جنسی آنها آنقدر کم می شود که به فکر تغییر جنسیت می افتند یا به همجنس گرایی روی می آورند . کشور ما یکی از بیشترین تغییر جنسیتها در دنیا را دارد و عربستان بیشترین همجنس باز در دنیا را دارد. حتی اگر تغییر جنسیت ندهند حداقل هورمون مردانه بدنشان به علت دوری از زنان کاهش یافته.و به نسلهای بعدی هم منتقل می کنند.
۶ _ دختران به علت محدودیتهای ایجاد شده در ورزش و پوشش ، بدن ضعیفی دارند و خیلی دیر ازدواج کرده و فرزندان ناسالمی از نظر فیزیکی به دنیا می آورند . خیلی هاشون هم که لذت همسر و مادر شدن را نمی توانند بچشند.
۷ _ کشورهای با اقلیت مسلمان ، با دیدن برخی قوانین ایران نظیر حجاب ، از مسلمانان خود ترس پیدا کرده و مانند چین و میانمار و روسیه به کشتار و یا تحت فشار قرار دادن آنها می پردازند . مانند نسل کشی آشکار مسلمانان در میانمار ، ممنوعیت روزه برا ی کارمندان ایالت ترکستان چین ، ممنوعیت حجاب موهای دانشجوهای دانشگاههای مسکو و غیره
۸ _ مسلمانان و غیر مسلمانان هموطن برای لغو قانون الزام پوشاندن کل بدن زنان ( به غیر از صورت و دستها ) ، جان خود و بقیه ( پلیس و بسیج و غیره ) را به خطر می اندازند ، به تخریب اموال عمومی دست می زنند ، باعث کشته شدن خود و هموطنان می شوند و به اقتصاد کشور عزیز و آزادمون ضربه می زنند.
۹ _ بسیاری از هموطنان تحصیلکرده ، ایران را نامناسب برای زندگی دیده و جلای وطن کرده و به اقتصاد کشور ضربه وارد می کنند.
۱۰ _ بسیاری از خارجیان دانشمند ، ورزشکار و ارزشمند تمایلی برای زندگی در ایران پیدا نمی کنند .
با این صحبتها به نظر من وقتش هست تا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در قانون ۶۳۸ یک تجدید نظری کرده و تبصره الزام زنان به پوشش کل بدن ( منهای صورت و دستها ) را حداقل برای دیپلماتها ، توریستهای خارجی و هموطنان غیر مسلمان لغو کند.

امیرعلی
پاسخ به  افندي زاده
مرداد ۱۸, ۱۳۹۷ ۱۳:۱۳

باسلام خدمت شما دوست گرامی
سوالات جالبی پرسیدید وبنده درحد توانم پاسخ میدهم
۱)دوست عزیز،اگر درگوگل کلمه حجاب مسیحیان ویهودیان را سرچ کنید،میبینید که عده ای ازآنها حتی چادر هم سر میکنند(برای خود من وقتی این تصویر را دیدم خیلی جالب بود)پس هرمحجبه ای لزوما مسلمان نیست
۲)حجاب درایران را به نظر من میتوان نوعی هنجار محسوب کرد وعدم رعایت آن(چه برای مرد وچه برای زن)رامیتوان هنجارشکنی نامید لازم نیست مثلا توریست های زن خارجی فقط به خاطر سرکردن روسری ازقوانین مابترسند
۳)آن طورکه بنده مطالعه کرده ام حجاب دربین مسلمانان از سال دوم قمری اجباری شده است
قبل از اسلام هم زنان عرب موهای خودرا مپوشاندند ولی بعضی ها گردن وزیرگردن وبالای سینه رانمیپوشاندند،اگربه آیه ۵۹ سوره احزاب عنایت بفرمایید،کلمه جلابیب(جمع جلباب) راخواهید دید که به معنا پارچه بلندیست که سروگردن وبدن رامیپوشاند در
حقیقت ازسال دوم قمری حجاب واجب شدپس این موردکه میفرمایید دررابطه با پوشاندن موهای زنان درقرآن عبارتی نیست،صحت ندارد.
۴)بنده درحد سوادم برای این مورد قسمتی ارسخن (گاندی) را می آورمدولطفا خودتان درمورد این عبارت اندیشه کنید:(ای زنان اگر آرایش کردن شما فقط برای جلب شهوت مردهاست،ازاین کارخودداری کنیدوزیربارچنین ننگی نروید)
۵)موکول نکردن ازدواج به سنین خیلی بالا،از راه حل های این موردی است که فرموده اید
۶)اتفاقا درمورد ورزشی که فرمودید،درسال ۲۰۱۷ لباسی اختراع شده تا زنان مسلمان ومحجّبه راحت بتوانند ورزش کنند که فکر کنم جزو بهترین اختراعات سال ۲۰۱۷ بود.
فکرمیکنم زود ازدواج کردن وفرزندآوری درهمه ی کشورها پسندیده است وقوانین اسلام بااین مورد هیچ گونه مغایرتی ندارنددرضمن اخیراً در ژاپن ورود دختران به دانشگاه را بامحدودیت هایی مواجه شده تا بیشتر به سمت ازدواج وفرزند آوری مایل شوند
۷)نباید کسی را بخاطر اعتقاد به ارزش هایی که آنها را درست میداند تهدید کرد؛این عمل،کاری غیرانسانی است و مسلما آنها بایدخودشان را اصلاح کنند.
۸)جواب این سوال به جواب سوال ۱ نزدیک است
۹)فکرمیکنم اگر تحصیل کنندگان ونخبگان شرایط خوب اقتصادی را درایران ببینندوبتوانند استعدادهای خودرا درایران شکوفا کنند وتوانایی های خودرا نشان دهند،،باسرکردن حجاب مشکلی نداشته باشند
۱۰)پاسخ این سوال تقریباًپاسخ سوال۹است

سینا
پاسخ به  افندي زاده
تیر ۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹

سلام.خسته نمی شید،همیشه برای یک گناه این همه توجیه می اورید؟! حداقل مثل کافر و غربی ها! بگید از نظر من! نظر فلا.. چرا پایی قران رو وسط می کشی؟!
جرعتش داری یک بار از اول تا اخر قران رو اهسته و اندیشه تامل کنید؟! اگر این کار رو کنید،به راحتی متوجه میشی! قرآن بشدت ضد هر گناهی است! دیگه چه برسه چنین گناهانی! ایات در زمینه حجاب و پوشش تا دلتون بخواد هست! احتمالا عجله داشتید،یا در اینترنت حرف چند منافق رو کپی پیست کردید،فراموش کردید درست ایات رو ببینید!
قران کریم که صراحتا گفت،کسانی که حجاب را رعایت نمی کنند مال دوره جاهلیت هستن(در زمان خطاب به زنان پیامبران).
یعنی بی حجابی مال زمان جاهلیت است! یکی از آرام ها اصلی که می توان به کمک ان جامعه کفر و منافق و جاهل را تشخیص داد(طبق ایه مستقیم قران) میزان حجاب و حیاء ان جامعه است! .
خدا در قران برعکس ان چیزی که شما در توهم خودتان فکر میکنید،بسیار سریع مسائل را بیان کرده! مثلا در زمینه کسانی که نماز نمی خوان! و از خدا دوری میکنند! (در قیامت زمانی که میخوان ببرنشون برای جهنم)می گویید مثل این افراد مثل گورخران رمیده از شیر هستن! و هرکدام نیز انتظار داره،یک نامه برای انها فرستاده شود تا شروع کنند! (نامه فدایت شوم ویژه از طرف خدا برای هرکس!)
لذا شما قران رو مطمعا نکردید! اگر کردید بودید، و نگاه مغرضانه نداشته میفهمید خدا نسبت به بنده ای که گناه میکند و توجیه میکند چه چیزی گفته! و چه تشر به او زده! و چقدر ضد او صحبت کرده!
در ایه معروف که همفکران شما از ان سوء استفاده میکند،گفته در دین اجبار نیست! اما در ادامه کمی بعد تر گفته! ای پیامبر تو نگهبان انها نیستی! ما نگهبان انها هستیم (به اعمالشان رسیدی میکنم و پاسخ خواهیم داد) . ضمن اینکه اجبار در دین! همون دین اولیه است بیشتر منظور. نه اختیار در انجام هر عمل مسلمانی! چون اگر اینطور باشد،که دزد هم می گوید دلم میخواهد دزدی کنم! به کسی چه مربوطه! عیسی به دین خود و موسی به دین خود!
در رابطه توریست اشاره کردید! منظورتون توریست ها مثل دو کشور بدبخت ترکیه و اماراته؟! که بخاطرش حاضر حتا جون مردمشون رو به خطر بی اندازن! و امار دروغ در رابطه با کرونا بدن! مگه این کشورها که به اصطلاح توریست پذیر (مثل تایلند! فلیپین! وترکیه،امارت .. که مستعمرهای امریکا هستن) شا و شخصیت هم دارن؟! توریست ماهیتش امروزه تغییر کرده(شایدم از اولشم همین بوده!)، و بیشتر شبیه توسعه فساد و فحشاء شده! در ایران که کم شروع شده و به روستا رفت امد میکن! با کمی تحقیق می تونید بفهمید چه کارهای بسیار زشتی میکن(هرچند برای شما که عادی . برای قشر فهیم خواننده میگم)

ما یک جامعه مسلمان هستیم. احکام جامعه اسلامی هم مستقیم در ایات قران گفته شده! ما جامعه لائیک و سکولار نیستم و حقیقتا هم کسی برای اهداف ملی،لائیکی و سکولاری! نه کسی به جنگ رفت و نه زمان انقلاب جرعتش داشت در مقابل شاه بی ایسته. و در تاریخ ۲۰۰ و ۳۰۰ اخیر (قبل از انقلاب) یک کشور کاملا بدبخت و بیچار بودیم(حاکمیت و قشر بزرگی از مردم). و هرکس هر وقت دلش میخواست یکی قسمتی را از ما جدا میکرد و یک دستوری میداد ما باید اطاعات میکردیم! و تا همین چند دهه پیش مردم نوکری بی چون چرا انگلیسی ها و امریکایی ها رو میکردن!
تا اینکه یک روشنفکر و انسان بزرگ چون امام خمینی امد و مردم رو روشن کرد و بهشون روحیه اسلامی و اقایی و شرافت داد (به صورت عام! نه به صورت دسته ای! چون قبلا افرادی بزرگ هم بودن،گروهی از مردم رو کمک میکردن،اما هیچ کس نتوانست کل مردم رو اینطوری روشنگری و کمک کند و به خودش و اسلامشان برشان گردانند)
و مردم با بازگشت به اسلام و چنگ انداختن به ریسمان خدا و ایات الهی برای اهداف بزرگ انقلاب کردن و ۲۵۰۰ سال پادشاهی و همه ابر قدرت ها جهان را فقط با توکل به خدا و تکیه به قدرت الهی شکست دادن(که هرگز کسی نه می توانست و نه جراعت رو داشت)
ما هرچه داشتیم از اسلام بوده .. که امروز شما بیایی اینجا،دق دقه انسانی ها رو بگویی! که هیچ کار بخصوصی برای این کشور نکردن! و در زمان محمدرضا شاه و رضاشاه،محمدعلی شاه،مظفر دین شاه،… شاهان قاجار! کار بخصوصی برای کشور نکردن و جرعتش رو هم نداشتن. و اتفاق کمک میکردن،هرچه بیشتر شهرهای ایران جدا بشود و به این جاهلتشون هم افتخار میکردن! (درست مثل بازرگان در ابتدا انقلاب).
لذا وقتی اسلام باشه، هیچ کس برای غیر از خدا نمی جنگه! هیچ کس برای غیر خدا نمیاد جان عزیزش رو فدا کنه! برای خاک کشور نمیاد بمیره! نمیاد جانش رو فدا کنه! برای پادشاه! اینایی که می ببینی رفتن! یا مجبور بودن! یا دیدن تجهیزات نظامی قوی و زیادی دارن!(که بعد از تصرف قنائم زیادی گیرشون بیاد) و هر مسئله در ان زمان تویه چشمشون بزرگ بوده! نه زمانی که تجهیزات کمه و همه چیز کمه و احتمال شکست هست و .. (درست مثل امریکا که الان جرعت حمله نداره! چون دنیا پرسته! زمانی که برتری دار و مطمعا حمله میکنه!چون جانش نباید به خطر بی افته!)
لذا هرچی شما دوست داری بگویی ولی کسی برای تفکرات شما جان حقیقی رو نمیده! و نداده! اونایی که این کشور رو سرپا نگه داشتن کسانی بودن عشق اول و اخرشون خدا بوده! حتا برخشون در گمنامی تمام عیار هستن! .
و کسی نمیره بجنگه و جانش رو فدا کنه و از کشورش محافظت کنه!(مگر با شرایط که بالا گفتم) که درونش بی حجابی و بی بندباری و فحشاء و شراب خوری و در حاکمیت و مردمش باشه و جزو عرف مردم انجا باشد.
شهدا رفتن که نام خدا و اسلام و انسانیت و دین در حاکمیت و مردم باقی بماند و نسل های اینده پاک باشن.به دنبال خدا باشن .. وگرنه غیر از این بود،اکثر نمی رفتن!(شاید همه) درست مثل حاکمیت ها قبلی که کسی نمی رفت(جنگ جهای اول و دوم که به راحتی کشور تصرف شده! بخشی از کشور داده میشد میرفت! و کسی اهمیتی قائل نبود))

لذا شما زیادی گم نشید در کوچه های علی چپ! منطق و حرفاتون رو بزارید برای زمانی که واقعا برای کشور کاری کرده اید و در حقیقت کاری جزء خرابکاری و نابودی سازی خانواده و مردم ایران و جهان در تاریخ کل کره زمین شما ها انجام نداده اید.

12
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x