Take a fresh look at your lifestyle.

ظهور مجدد زنان اهل پرچم با پرچم‌های سفید!!

4 3,123

لباس تنگ و شلوار ساپورت و یک تکه روسر یا شال که فقط کمی بیشتر از محل مسح سر در وضو را می‌پوشاند، که حجاب نبوده و نیست! این روسری از سر برداشتن و بر سرچوب کردن، مانند زنهای اهل پرچم قبل از اسلام، آیا معنی دیگری دارد غیر از اینکه همه آزادند که از زیبایی‌های من بهره ببرند؟؟ یا با انحراف و فساد جوانان و مردان جامعه آنها را از اسلام وانقلاب دور کنند و برای مستکبران جهان شیطان بزرگ کسب درآمد کنند؟؟

در دوران جاهلیت و نیز پس از ظهور اسلام در حجاز و به ویژه در مکه و مدینه تعداد زیادی کنیز و زن بدکاره مشرک و یا اهل کتاب بودند که از راه فحشا برای خود یا اربابانشان کسب درآمد می‌کردند. بعضی از آنها برای شناساندن خود و راهنمایی مشتری‌های تازه وارد پرچمی قرمز رنگ بر سر‌در خانه خود که «مواخیر» (جمع می‌خوار به معنای فاحشه خانه) نام داشت، برمی‌افراشتند که به همین علیت اصحاب یا صواحبِ رایات یا زنان اهل پرچم نام گرفتند.

(طبری، محمد بن جریر، جامع البیان، ج‌۱۹، ص ۹۶.)

حالا بعد از هزار و چهارصد سال زنانی شبیه به آنها در ایران ظهور کرده اند!

۱ ۱ رای
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=18300

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
فروردین ۲۴, ۱۴۰۲ ۰۳:۳۳

نسبت دادن بیحجابی زنان کشورمان به زنان اهل پرچم‌ بسیار زشت و قیبح است ، آیا مطمئن هستین که این مطلب شما مورد رضایت خداوند است ؟ شما چطور بی حجابی رو بسط میدین به زنان اهل پرچم ، با این کار شما دارین تهمت میزنین به تمام این خانمها و مدیون هستین روز قیامت باید جواب بدین ! اما بیحجابی کار پسندیده ای نیست و حجتب قطعا شایسته هر بانوی ایرانی و مسلمان هست ، که قطعا با ترویج درست اسلام و سیره ی اهل بیت قطعا بسیاری از خانمها نظرشون نسبت به حجاب تغییر خواهد کرد ، و استقبال خواهند کرد ، اما این ادبیات شما چیزی جز تنفر و انزجار و دشمنی و کینه و ضربه به دین اسلام نخواهد داشت ، در ادبیات خودتون تجدید نظر کنید ،

علی موحدی نیا
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶ ۲۰:۰۶

سلام
از وب سایت شما دیدن کردم
بسیار مفید بود و البته برخی مطالب نیاز به بازنگری مجدد دارد ( البته به نظر اینجانب ) تا خوانندگان با همه سلیقه ها بهره مند شوند …
اجرکم عندالله

4
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x