Take a fresh look at your lifestyle.

پشت پرده شعار دروغین و لیبرالی-فمنیستی آزادی برای زنان و تساوی حقوق زن و مرد

0 1,694

پشت پرده شعار دروغین و لیبرالی آزادی برای زنان و تساوی حقوق زن و مرد این است که آنهایی که دم از آزادی می‌زنند، آزادی زن را نمی‌خواهند بلکه آزادی رسیدن به زن را می‌خواهند.

در غرب همان گرگهایی که زن غربی را بازیچه امیال و وسیله کسب درآمد و ثروت و رونق اقتصاد خود قرار داده بودند و با دستمزدهای بسیار ناچیز از آنها بیگاری می‌کشیدند، در برابر مبارزات زنان علیه مردان، وارد توطئه، جنگ روانی، تحریف حقایق و فریب آنان شده و با ترفندهای بین المللی و شعارهای زرق و برق دار، ضمن همراهی با زنان و گروه‌های مدعی آزادی و فمینیسم در رسیدن آنها  به  حقوق و ادعاهایشان علیه مردان، مجدداً آنها را فریب داده و با دادن آدرس غلط، مسیر دادخواهی و مبارزه زنان غربی را منحرف کرده و آنان را در سراشیبی غفلت و ذلت و بازیجه شدن قرار داده است که هنوز ادامه دارد.

در ایران هم حجاب‌زدایی رضاخانی به بهانه ایجاد فضای آزادی و پویایی زن ایجاد شد و در عصر حاضر نیز برخی از پیروان رضاخان آزادی و فعالیت زنان را در بی‌حجابی او می‌دانند در حالی که بی‌حجابی هیچ ربطی با آزادی زنان و مساوی بودن مرد و زن ندارد، بلکه زنان در صورت بی حجابی بیشتر مورد سوء استفاده و استثمار مردان قرار خواهند گرفت.

چون وقتی که زنان در جامعه بی‌حجاب شوند، بیرون خانه محل تنوع‌طلبی مردان می‌شود و دیگر خانواده مفهوم واقعی خود را از دست خواهد داد.

در این کارزار زنان با دو گزینه برای انتخاب مواجه می‌شوند: اینکه خانه نشین شوند و عفاف خود را حفظ کنند و یا وارد بازار رقابت خودنمایی در بیرون شوند و وقتی زن از محدوده حجاب خارج ‌شود یقیناً در دام فرصت‌طلبانی می‌افتد که به‌دنبال منافع نفسانی خود هستند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=18434

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x