Take a fresh look at your lifestyle.

معنی دیوث چیست؟ دیوث کیست؟

449 551,431

گاهى غیرت مرد به جائى مى رسد که حتى براى حفظ ناموس خود غیرت خروس را هم ندارد و خوک صفت همسر خود را براى دیگران مى برد که چنین فردى گناهش بیشتر از واسطه هاست . این فرد در روایات به عنوان دیوث معرفى شده است !

در لغتنامه دهخدا آمده است:

دیوث به مردی گفته می‌شود که همسرش زنای محصنه کند او در این باره غیرت و حسادتی نداشته باشد. دیوث همچنین به معنی کسی که زن خود را برای رابطه جنسی به دیگران دهد. این کلمه در اصل متعلق به زبان سریانی است که از آن طریق به عربی و سایر زبان‌ها وارد شده است.

در فقه دیاثت به عمل این فرد گفته می‌شود .http://www.wikifeqh.ir/

رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله‏ لمّا سُئلَ عنِ الدَّیُّوثِ: الذی تَزنِی امرَأتُهُ و هُو یَعلَمُ بها.
پیامبر خدا صلى الله علیه و آله‏ در پاسخ به این پرسش که: دیّوث کیست؟ فرمود: مردى که زنش زنا دهد و او خبر داشته باشد. (میزان الحکمه، ج‏۸، ص: ۶۱۲ ، حدیث: ۱۵۶۸۲.)
رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله: إنَّ الجَنَّهَ لَتُوجَدُ ریحُها مِن مَسیرَهِ خَمسِمائهِ عامٍ، و لا یَجِدُها عاقٌّ و لا دَیُّوثٌ. قیلَ: یا رسولَ اللّهِ، و ما الدَّیُّوثُ؟قالَ: الذی تَزنِی امرأتُهُ و هُو یَعلَمُ بها.
بوى بهشت از فاصله پانصد سال راه به مشام مى‏ رسد، اما فرزند نا خلف و شخص دیّوث آن را استشمام نمى کنند.
عرض شد: اى پیامبر خدا! دیّوث کیست؟فرمود: مردى که زنش زنا دهد و او از آن مطلع باشد. 
(میزان الحکمه، ج‏۸، ص: ۶۱۳، حدیث: ۱۵۶۸۳.)
الإمامُ الصّادقُ علیه السلام: إذا اغِیرَ الرجُلُ فی أهلِهِ أو بَعضِ مَناکِحِهِ مِن مَملوکِهِ فلم یَغَرْ و لم یُغَیِّرْ، بَعَثَ اللّهُ إلَیهِ طائرا یقالُ لَهُ: القَفَندَرُ حتّى یَسقُطَ على عارِضَهِ بابِهِ، ثُمّ یُمهِلَهُ أربَعینَ یوما ثُمّ یَهتِفَ بهِ: إنّ اللّهَ غَیورٌ یُحِبُّ کُلَّ غَیورٍ … ثُمّ یَطیرُ عَنهُ فَیَنزِعَ اللّهُ بعدَ ذلکَ مِنهُ رُوحَ الإیمانِ، و تُسَمِّیَهُ المَلائکهُ: الدَّیُّوثَ.
هرگاه با زنِ یک مرد یا یکى از کنیزان او عملى ننگ‎‏آور صورت گیرد و او به غیرت نیاید و وضع را تغییر ندهد، خداوند پرنده‏اى به نام قَفَنْدَر به سوى آن مرد بفرستد که بر روى چارچوب در خانه او مى‏نشیند و آن گاه چهل روز مهلتش مى‏ دهد. سپس بانگ سر مى‏ دهد: همانا خدا غیرتمند است و هر غیرتمندى را دوست مى‏ دارد … آن گاه پرواز مى‏ کند و مى‏ رود و از آن به بعد خداوند روح ایمان را از آن مرد بر مى‏ کَنَد و فرشتگان نام دیّوث بر او مى‏ نهند. (میزان الحکمه، ج‏۸، ص: ۶۱۳، حدیث: ۱۵۶۸۴.)
 
توسعه در معنای دیوث
با توجه به توسعه معنی زنا به زنای اعضا در برخی از روایات، معنی دیوث را هم می توان به موارد بیشتری توسعه داد! همانطور که در برخی از روایات هم همین اتفاق افتاده است:

پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود:

أیُّما رَجُلٍ رَضِیَ بِتَزَیُّنِ امرَأَتِهِ وتَخرُجُ مِن بابِ دارِها، فَهُو دَیّوثٌ، ولا یَأثَمُ مَن یُسَمّیهِ دَیّوثا. وَالمَرأَهُ إذا خَرَجَت مِن بابِ دارِها مُتَزَیِّنَهً مُتَعَطِّرَهً وَالزَّوجُ بِذاکَ راضٍ، بُنِیَ لِزَوجِها بِکُلِّ قَدَمٍ بَیتٌ فِی النّارِ.

هر مردی که زنش آرایش کند و از منزل خارج شود دیوث است و هرکس او را دیوث بنامد گناهکار نیست. و هر زنی که‏ زینت کرده و خوشبو از منزل خارج شود وشوهرش بدان امر راضی باشدخدا در مقابل هر قدمی که برمیدارد برای شوهرش خانه‏ای دردوزخ بناخواهد کرد. (جامع الأخبار(للشعیری)، ص:۱۵۸ )

ارتباط دیوث با پومپه دیوس «سردار ایرانی»

همانطور که از اظهارات برخی از مراجعه کنندگان محترم پیداست، شایعه ای وجود دارد به این شرح :

اعراب ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺙ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﯽ “ﻣﺮﺩ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺕ ” ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ ﻭاﻗﻌا ﺩﯾﻮﺙ ﯾﻌﻨﯽ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺕ؟؟؟
ﺍﺻﻶ‌ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺩﯾﻮﺙ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﺯﺑﺎﻥ ﭘﺎﺭﺳﯽ ﺷﺪﻩ؟؟؟
ﺍﺻﻶ‌ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺩﯾﻮﺙ ﮐﯽ ﺑﻮﺩﻩ؟؟؟
دیوث ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﻋﺮﺏ ﻫﺎ ﻭﺍﺭﺩ ﻭﺍﮊﮔﺎﻥ ﻟﻐﺖ ﭘﺎﺭﺳﯽ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﻣﻮﺧﺘﻦ ﮐﻪ ﺍﺯ آﻥ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻓﺤﺸﯽ ﮐﻪ ﻣﻌﻨﯽ “ﻣﺮﺩ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺕ ” است، ﯾﺎﺩ ﮐﻨﯿﻢ. ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩیوث ﻧﺎﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻫﺎﻥ ﺑﺎ ﻏﯿﺮﺕ ﺑﺰﺭﮒ ﺳﺎﺳﺎﻧﯽ بوﺩ ﮐﻪ ﺩﺭ جنگ هاﯼ ﭘﯿﺎﭘﯽ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﻋﺮﺍﺏ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﮔﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺑﺎﺭ ﻫﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺖ ﺩﺍﺩ.
ﻟﻄﻔﺂ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺮﺍﮎ ﺑﮕﺬﺍﺭید!!!

برای یافتن واقعیت این داستان کافی است نگاهی به لغت نامه دهخدا بیندازید.

توطئه ای در کار نبوده است. ناسزای “دیوث” ریشه ای عبری یا سریانی دارد.

اما “پومپه دیوس” از سرکردگان پارتی در زمان ارد اول پادشاه اشکانی (و نه ساسانی) بوده است که اصلا عمرش کفاف شرکت در جنگ با اعراب را نمی داده است و به احتمال زیاد حتی روح اعرابی که در آن زمان به ایران حمله کردند از وجود او بی خبر بوده است! چه برسد به اینکه چنین انتقامی بخواهند بگیرند.

مطالب مرتبط:

اگر این مرد را دیوث بنامی گناهی مرتکب نشده‌ای!

دیوث کیست؟ (تیتر جنجالی نشریه یالثارات)

۴ ۷ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=19

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
449 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایرانی اصیل
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ایران از اول عرب نداشته عرب ها که به ایران حمله کردن عرب دار شده پس عرب ها ایرانی نیستند و همشون چه در ایران و چه در دیگر کشورها مفت خور حوس ران و عوضی هستند دین هم ندارند زر زیادی میزنن کافیه حکم مراجعشون رو بخونی بعد میبینی چه زرایی میزنند

درود بر ایرانیان
مدیر سایت
پاسخ به  ایرانی اصیل
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

حماقت و جهالت تا چه حد!؟؟
ایرانی اصیل!!!!! لابد از انواع پشت کوهی!!
پس صدام راست میگفت و خوزستان رو باید دودستی بدیم به عربها!!

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

این هایی هم که میگن عربا به ایران حمله کردن و دینشون رو به ما تحمیل کردن ، اولا تحمیل نکردن شاید بگن تو از کجا میدونی من میگم توی تاریخ نوشته بعد اون ها هم ممکنه بگن تاریخ رو که آخوند ها نوشتن اگه شما میگید توی اون تاریخ همش الکیه توی همون تاریخ نوشته زرتشتی ها خدا پرست بودن پس این هم دروغه و اونا آتش پرست بودن دوما شماهایی که این حرف رو میزنی اون موقع که اعراب حمله کردن شما کجا بودی سوما شماها که میگید نژاد اعراب با ما ایرانی ها فرق میکنه تو خودت از کجا میدونی ژن و نژادت به اون کوروش یا زرتشتی ها میخوره؟ چهارما اونی که وقتی خطایی از یه مسلمان سر میزنه و میگه کل اسلام همین خطا هست و همه مسلمان ها همینن ، من خودم شخصا چندین زرتشتی دیدم که هر دختری رو میدیدند شهوتی میشدند و بعضی از آنها گفتن با مادرشون رابطه جنسی داشتن حالا کل زرتشتی ها همینطوری هستن؟                ( توضیحم فقط مخصوص زرتشتیان نبود )

پنجما شماها که میگید عربا اومدن و دین زرتشت و ایران رو بهم زدن خدای یگانه و یکتا رو قبول دارید که هر کاریش حکمتی داره دیگه خب اگه قبول دارید ورود اعراب به ایران هم حکمتی داره شاید دین زرتشت کامل نبوده که دین اسلام اومده به ایران یا دلایل دیگه
اون هایی که میگن پیامبر زن های زیادی داشته اولا شما فضولی دوما حسادت نکن به پیامبر که چندین زن داشته چون خودت یه زن هم به سختی گیرت میاد سوما بعضی ها میگن زن از سنین پایین داشته خب به شما چه ، چه کسی گفته که زن انسان باید هم سنش یا اختلاف کمی از سنش داشته باشه؟
ایشالا نسل آدم هایی که خودشون رو برتر از همه یا برتر از یه قوم خاصی میدونن نابود بشه
علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

این هایی هم که میگن اسلام دروغه نظرشون درباره همه دین ها همینه و در اشتباه هستن و میخوان از زیر مسئولیت در بروند اینجور آدم ها همان آدم هایی هستن که وقتی معلم دین میگفت کار هایی که باعث اتلاف وقت و افتادن از کار میشود گناه است ولی آن ها میگفتن حالا نمیشه بگید گناه نیست اون ها فکر میکردند معلم بگه گناه نیست خدا هم میگه گناه نیست

اینجور آدم ها فقط میخوان از زیر مسئولیتی که دین و خدا به آن ها داده در بروند و به کار های هوس و شهوت و کار های زشت خود رو ادامه بدهند
shahin najafi
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

بابا هرچی میشه میندازین تقصیر غرب غربیا چیکار کنن آخه.اوناام آدمن ولی در مورد دیوث حرف شما و هه ی عزیزانی که کامنت گذاشتن درسته

مدیر سایت
پاسخ به  shahin najafi
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

غربیها مشکل ندارن
دولتهای تحت نفوذ فراماسونری، امپریالیسم و صهیونیسم مشکل دارن.
یا علی

اریا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خدا برسه به داد که اعرابا اینقدر طرف دار دارن

کیوان
پاسخ به  اریا
اسفند ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۹:۴۱

والا نمیدونم چی دارن که اینقدر بعضی ها حمایت میکنن

رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خامه ی نویسنده نویسا باد.

اینگونه همه ی اعراب را به باد ناسزا نگیرید که میان آنها هم پرهیزکاران و خدا شناسانی هستند . رادمرد ایرانی به خود چنین اجازه ای نمی دهد. 

محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خدا برسه به داد خودت شاهین نجفی و امثالت.

این زرتشتی ها گند زدن به همه جا و به همه دین ها فحش میدن بعد بهشون میگی دینتون عقب موندست میگن عقب مونده خودتونید و هزار تا فحش میدن ، همه دنیا میدونن اسلام یکی از برترین دین هاست و بیشتر دنیا اصلا توی عمرشون زرتشت نشنیدن بجز زرتشتی ها ، والا این عقب موندگی نیست که خودشون رو برتر از دین اسلام میدونن ، اینا که میان از اون کوروش و زرتشت دفاع میکنن چقدر بلدن به زبان اون ها حرف بزنن؟
این زرتشتی ها دارن توی مملکت جمهوری اسلامی زندگی میکنن بعد فحش به اسلام میدن
خوبه ما هم دهنمون رو باز کنیم و واقعیت های زرتشت رو بگیم مثل روابط جنسی پسر و مادر بین زرتشتی ها و هرکی در زمان ساسانیان دینشون رو قبول نمیکرد میکشتنش و غیره؟
به خود مسلمان ها فحش بدید ما میگذریم و به درک ولی چرا به اهل بیت و حضرت محمد(ص) فحش میدید فقط خودتون بلد نیستید فحش بدید ما هم بلدیم ولی دینمون اجازه نمیده بی احترامی کنیم ، والا خوبه ما هم به هرچی زرتشتی و تک تک افرادی که در سلسله های قبل از ورود اسلام بودن فحش بدیم
از هر دستی بدید از اون دست میگیرید.
این هایی که میان از اون کوروش و داریوش و زرتشت دفاع میکنن از کجا میدونن ژنتیکشون به اون کوروش و داریوش و زرتشت میخوره.
اصلا از کجا میدونید این کوروش و زرتشت خوبن؟ شاید تاریخ رو باب میل زرتشت نوشته باشن.
به قول خودتون زرتشتی ها خداپرستن دیگه پس باید این رو قبول داشته باشن که هر اتفاقی حکمتی داره و همه اتفاقات اگه خدا نخواد اتفاق نمیفته پس ورود دین اسلام به ایران بخاطر این بوده چون که دین اسلام برتر از زرتشت بوده یا دلایل دیگه

ایشالا نسل هرچی آدم پست و پلید برداشته بشه و یا به راه راست هدایت بشن.
مدیر سایت
پاسخ به  محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با سلام
ما فکر می کنیم اینهایی که فحش میدن نه ایران رو دوست دارن نه دین زرتشت رو و نه هر دین دیگری رو چون هیچ دینی اجازه فحش دادن به دیگران رو نمیده. فقط کسایی هستند که وجودشون پر است از کینه احمقانه و پر از تعصب اونهم به عربها در حالی که انسان ایراندوست میتونه به غربیها یا اسرائیلیها هم چنین احساسی داشته باشه.

شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ممنون از سایت خوبتون

من با اینکه مسلمان نیستم و مسیحی هستم کاملا مطمئنم دین زرتشت تنفر برانگیز ترین دین در جهان هست و از زرتشت متنفرم چون خودم یه زمانی زرتشتی بودم وقتی فهمیدم باید در دین زرتشت رابطه جنسی با مادر داشت و تاریخچه دین زرتشت رو خوندم ازش متنفر شدم و هرگز به زرتشت بر نمیگردم چون میدونم کثافت ترین و پست ترین آدم ها زرتشتی هستن و خودشون رو بهتر از همه میدونن در حالی که عقب مونده ترینن فکر میکنن بهتر بودن به پوله ، آدمی که پست باشه هرچقدر هم پول داشته باشه پست و کثافته.
من نمیدونم چرا دین زرتشت رو درست کردن اصلا شاید خواستن شعبه دوم دین شیطان پرستی رو درست کنن یا بیکار الاف بودن که درست کردن و خواستن سرگرم بشن.
من به عنوان کسی که یه زمانی زرتشتی بوده میگم زرتشت پست ترین دین هست که حتی نمیدونن کسی که این دین رو تاسیس کرده واقعا پیغمبر بوده یا نه.
این زرتشتی ها هیچی ندارن و خیال بافی میکنن و پز میدن ، یه نفر یه چیزی گفت که در این موضوع بیشتر به زرتشتیان میاد ، ایشون گفت : بز تو را چه به پز
افراد شهوتی فقط توی دین زرتشت هستن و دین زرتشت قانون گذاشته برای پسرا که باید توی سن ۱۸ سالگی با مادر باید رابطه جنسی داشت و برای دختر ها قانون گذاشتن توی ۱۵ سالگی باید با پدر رابطه جنسی داشت.
واقعا این دینه؟ اگه دین باشه به درد هیچی نمیخوره
انشاالله همه زرتشتی ها دینشون رو ترک کنن یا همشون از ریشه نابود شن.
مدیر سایت

پاسخ:

شما حق اهانت به پیروان هیچ دینی را ندارید.
در هر دین انحرافی از جمله مسیحیت هم احکام و عقاید مخالف با فطرت و عقل وجود دارد.
برای مشاهده مطالب بیشتر در مورد مسیحیت به این آدرس مراجعه کنید:
http://313havvari.blog.ir/

محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ببخشید اول جملم منظورم با شاهین نجفی نبود منظورم با آریا و امثال آریا بود که نوشته:خدا برسه به داد که اعرابا اینقدر طرف دار دارن

شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مدیر سایت

پاسخ:

از یک مسیحی واقعی فحش دادن بعید است!!!!

شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مدیر سایت

پاسخ:

رسول الله صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم:

لا تَسُبُّوا الناسَ فَتَکتَسِبُوا العَداوهَ بَینَهُم.
پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم:
به مردم ناسزا مگویید که با این کار در میان آن‌ها دشمن پیدا مى‏کنید.
الکافی: ۲ / ۳۶۰ / ۳ منتخب میزان الحکمه: ۲۶۴
با این وجود نتیجه فحش دادن چیزی جز دشمنی و دشمن تراشی نیست. و شما خواسته یا ناخواسته به دنبال این دشمن تراشی هستید.

شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مدیر سایت

پاسخ:

پس در این صورت شما چه فرقی با آنها دارید!؟؟
در ضمن اگر یک یا چند تا زرتشتی آمد و فحش داد آیا درست است که این را به همه نسبت بدهی!؟؟

شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مدیر سایت

پاسخ:

در این اواخر یادم نمیاد که در تاریخ موردی باشد که زرتشتیان موجب دشمنی و کینه توزی شده باشند! اما در مورد مسیحیان چرا؟؟
اگر این بحث بی خود را ادامه دهید اسپم خواهید شد!

شخصی که روزی جز زرتشتیان پست و کثافت بوده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

این نظر هم بزارید بعد من دیگه به این مسئله ادامه نمیدم

این مطلب هم بخونید.
افراط و تفریط زرتشتیان در برخورد با حیوانات
شخصی که روزی جز زرتشتیان بوده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

برای چی اون نظر رو نمیزارید این همه دارن به مسلمانان و مسیحیان فحش میدن و براشون پاپوش میسازن اون عکس ها و اون چیز هایی که در مورد زرتشت هست که نوشتم هم بزارید تا واقعیت ها آشکار بشه که یه سری مردم سردرگم فکر نکنن اون پاپوش های زرتشتیان درباره اسلام و مسیحیت درسته و مردم بفهمن اصل زرتشت چجوریه.

مدیر سایت
پاسخ به  شخصی که روزی جز زرتشتیان بوده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

شما آدرس عکس ها بفرستید
عکسی بنده ندیدم!!!

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

دمت گرم داداش با اون عکس هایی که گذاشتی هم حساب زرتشتی ها رو رسیدی هم نشون دادی زرتشت چجور دینیه و یه سری مردم روی چه دین کثیفی تعصب نشون میدن و با اون آدرس هایی که زیر هر عکس بود نشون دادی واقعی هستن عکس ها و بر اساس مدرک گذاشتی ، من خودم رفتم اون آدرس ها رو دیدم همش درست بود.

خخخخخ زرتشتی ها هم با دیدن این عکس ها دیگه حرفی جز فحش ناسزا ندارن بزنن هرچند قبلن هم جوابشون فحش و ناسزا بود مشکلات خانوادگی دارن که حتما فحش میدن.

فقط یه سوال قوم مجوس یا همون مگوس به زبان فارسی ، همون قوم هایی بودن که قبل از زرتشت ملعون بودند؟
من نمیدونم چرا توی کل دنیا هر پیامبری میومد قبولش نداشتن و میگفتن جادوگره بعد این زرتشت ملعون تا اومد بلا نسبت همه خر شدن و قبول کردنش.
این زرتشتی ها چقدر بد بختن که تعصب روی چنین دینی رو دارن ، لامصب دین هم نیست کثافت خونست.
مدیر سایت
پاسخ به  علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

زرتشت واقعا پیغمبر خدا بوده که دینش بعدها تحریف شده.
پس لطفا به ایشان توهین نکنید. 

سربازمیهن
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

درودبه همه “ماایرانیاچندهزارساله داریم کنارهم زندگی میکنیم همیشه هم باهم همبستگی داشتیم نزاریداین دسته حرفا بینمون جدایی بندازه همه ایین ها محترم هستن کورش بزرگ باهمه قدرت وتوانایی ک داشت هیچگاه به هیچ دینی توهین نکرد کسی روهم مجبورنکرد.من باهیچ کس برسرایین وباوری که داردنمیجنگم چراکه خدای هرکس به اندازه خرد اوست.(کورش بزرگ)

Somayeh Youseftabar
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

درود بر ایرانیان

امیدوارم خالق یکتا هرچه زودتر نسل شما عرب پرستهای کثیفو از ایران ما پاک کنه
علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

تو که خودت میگی خالق یکتا حرف نزن چون دین خود شما سه تا خدا داره اون عکس ها رو ببین بعد حرف بزن

حق شما زرتشتی ها همینه که عقب بمونید و زیر ادرار گاو خودتون رو بشورید و زنتون رو برای تولید برده اجاره بدید یا برای تولید برده اجاره داده بشید.
توی دین یهود هم زن هاشون رو اجاره نمیدادن که زرتشتی ها میدن پس یعنی از اون ها خیلی کمترن.

میان میگن تفرقه ایجاد نکنید اون موقع که به اسلام و دین ها توهین میکردید شما کجا بودی اون موقع که میگفتید شمالیا اینطورین اصفهانیا اینطورین قزوینیا اینطورین اهوازیا اینطورین شما کجا بودی فقط میان حرف بی خود میزنن اینا تفرقه نیست بعد افشا کردن یه حقیقت شد تفرقه اندازی جمع کنید بند بساطتون رو
ایشالا نسل اینجور آدم ها از بین بره.
ایرانی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من ایرانی ،تمدنم:۲۵۰۰ سال پیش باسند و مدرک حاضر

و همه ادیان محترم ،هر که هر آیینی میتواند بپرستد ،من یکتا پرستم ،
درود بر یکتا پرستان .
ئاریو
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰
سلام به همه. کسایی که از دین زرتشت نا سزا میگن یه وقتایی جدو ئابادشون زرتشتی بودن دین تون زرتشت بوده   پس کسی که داره میگه با خواهر اشون ازدواج کردن پس به این نتجیه میرسبم شما هم حاصل ازدواج یه خواهر برادرین پس حرف گنده تر از دهنت نزن وقتی با دو تا عکس که یکی مثل شما ترسیم کرده و فتوشاپ کرده و. نوشته کنار هم گذاشته نه تنها دین زرتشت بلکه هیچ دینی  خراب نمیشه اسلام زیباست اگه مسلمانی وجود داشته باشه. حضرت ابراهیم یکی از پیامبر آن زً رتشتی بوده که در موش کردستان ترکیه زاده شده اسم عموش ئاگر بوده به معنی اتش اول بیمه کی بودی بد بحث کن عزیزان  ت
علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰
خخخخخ اون میگه من خدای یکتا پرستم و دینم تمدن ۲۵۰۰ ساله رو داره ، اون دینی که میگی زرتشته و سه تا خدا داره خدای یکتا رو از کجای دینت آوردی؟

تو که فکر میکنی اون عکس ها فتوشاپه زیر هر عکس آدرسش رو به عنوان مدرکش نوشته اولا بخون بعد هر چرندیاتی که دلت میخواد بگو.

جد من اصلا هم جزء همچین آدم کثیفی نبوده و نسل هام جزء همچین آدم هایی نخواهد بود.
همه مثل شما جدشون با خواهر یا پدرش که ازدواج نکرده پس حرف بی خود نزن یه سری بشر (حتی آدم هم نه) جمع شدن به نام دین زرتشت خیال بافی میکنن و لاف میزنن بعد به کثیف بودنشون و همچین اجدادی داشتن هم افتخار میکنن.
متاسفم برای مسلمانان که این ها رو آدم نکردن و به حال بشر بودنشون گذاشتن هرچند تقصیر اون ها نیست اون از روی خریت روی خر بودنشون تعصب دارن.
حتما اون عکس ها رو که در پایین تره ببینید و از واقعیت زرتشت مطلع شید و ببینید چه آدم های نژاد پرست و کثیفی تو ایران بوده و هنوز هست هیچ فتوشاپی هم درکار نیست و آدرس و مدرک زیر هر عکس نوشته شده و میتونید برید اون آدرس ها و مدرک ها رو ببینید.
آزاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام، نه درود. چون من مسلمانم. درسته که ایرانی ام و افتخار میکنم حتی به خودم میبالم که عرب نشدم اما بیش از این به خودم میبالم که میان همه شریعت های دنیا من پیرو خاتم هستم. اگر ایرانی غیورِ اگر ایرانی باشرفِ اگر ایرانی پهلوانانه زندگی میکنه، الله هم همین رو میخواد منتها انسان را تنها نگذاشته که صرف ایرانی بودن و ذاتش حق طلب باشد بلکه راهنماست. به زندگی خودمون نگاه کنیم واقعا نیاز به راهنما نداریم؟ مجوس در قرآن اومده، در قرآن آیه ای هست که مفسرین تفسیرش رو برمیگردونن به سلمان فارسی بعنوان تعریفی خوب از ملت سلمان. نژادپرستی خوب نیست از نظر اسلام همون طور که همیشه گفته شده دین اسلام جهانی ست تنها دین جهانی تنها دینی تحریف نشده. هدفش گسترش و تبلیغ بوده نگفته منو چه به بقیه نگفته چون پیامبر عرب بوده عرب برترینِ. میبینید که پیامبر بارها از ایرانیان تعریف کرده همون حدیث که میگه علم و مردمانی از سرزمین ثریا و… . اما آیا این دلیل بر غره شدن ماست، نه مسلماً. و آیا دین زرتشت همچنان مثل همون اول پایدار مونده بود وقتی اسلام به ایران راه پیدا کرد، اگر یکتا پرستم لابد چیزی در یکتا پرستی یافتم که در شرک نبوده پس نباید دشمن دینی که یکتاپرست هست باشم اینو هم به مسلمانان میگم هم به پیروان زرتشت واقعی. اگر زرتشتی قوانین دین خودش رو بدونه متوجه اشتباهات قانون ها میشه برای همین میگم زرتشت واقعی. مشکل ما اینه که به دین پدران و مادرانمان به دنیا آمدیم نه به تحقیق و تفحص. باید خدا رو بشناسیم دنبالش بگردیم نه اینکه کاری به کارش نداشته باشیم و قدمی برای شناخت اصول و فروع دینمون برنداریم بعد ادعای دینداری هم بکنیم از دین های دیگر هم پرهیز کنیم.
اونایی که از الفاظ بد استفاده میکنید یه سند از یه فحش از پیامبر اسلام بیارید. دشمن اسلام ایران پرستان نیستن منِ مسلمانِ بی ملاحظۀ دروغگوی متدین نما هستم.
اونایی هم که میگن زرتشت، یا نه هر دینی، حتی اسلام، اما اسلام رو متعلق به اعراب میدونن اگر اسلام مال همه نیست و مال اعرابِ به قول بعضی متحجر هست باید بگم به خودمون بیایم عرب متحجر خدا را چه معنی میکنه و من مخالف اسلام… . میخوام بدونم اینکه یک زرتشتی یا یک ایرانی متعصب اصرار بر بکار بردن لفظ درود و امثال اونو داره، یعنی شخص پیامبر زرتشتیان اونقدر دلپسند نبوده؟، حرف زرتشت، عمل زرتشت دلپسند نبوده که حتی یک اروپایی بتواند عاشق او شود؟ ایران پرستی؟! زرتشت ایران پرست بود یا خدا پرست، یکتا پرست؟ ولی من از رفتارها و حرفهای مخالفین مسلمانی فقط میفهمم اسلام قبیحِ چون پیامبر اسلام از میان عرب بوده. پس زرتشت عزیز ست چون ایرانی ست، کوروش رو بالای سرم میذارم چون ایرانی ست، نه چون جوانمرده یعنی این خاک به ما آبرو میده این ما نیستیم که به خاک وطنمون آبرو میدیم؟. منِ مسلمان ایرانی پیرو محمدم، رسول الله، حتی اگر یک ایرانی باشم و ایشون عرب اونقدر متصف به زیبایی های باطنی هستند که دوستشون بدارم تا جایی که حتی از ایرانم بگذرم. ولی نمیگذرم چون طبق خواست خدا من مسول در برابر خاکم هستم. مسول در برابر همه زمینم. ولی اگر بخواهند میگذرم بنظرم زرتشتی هم باید همین طور باشه باید اگر زرتشت خواست ایران رو هم ببخش.
اونایی که بد حرف میزنن و حرف بد میزنن جای گفتنِ (ببحشیدا) چرندیات و حرفهای درشت، بیان اسلام رو با قانونش تعریف کنن با اخلاقش تعریف کنن. وقتی میگی ای فلانی نجس خب اونم به تو میگه عربی بی سیرت. عاقل باشید چرا اصرار دارید همه با چشم نادانی نگاتون کنن.
من اون عکسایی رو که بعنوان سند گذاشتید الا یدونه رو بیشتر ندیدم که سندش پایین جملات پای عکس دروغیِ در جلد دوم الاحتجاج شیخ طبرسی در صفحه ۳۴۶ که آدرس داده اصلا از امام صادق چیزی نگفته اصلا هیچ کدوم اون جملات توی اون صفحه که من خوندم نیست. عربی هم واردم اصلا نبوده. خجالت بکشید. دل منو حرفهای مقرضانه علی آقا بدرد آورد چه به زرتشتی ایرانی رو. به والله که خدا هم از این حرفا ناراضیه. تازه این عکس متعلق به زمان زرتشت بوده یعنی ایرانی ها دوربنم داشتن اون موقع شنیدم عمل مغز اون قدیم ندیما تو برخی کشورها علی الخصوص ایران انجام میشده ولی فیلم برداری و عکاسی ایول داریم ما ایرانی ها بابا.
من به زرتشت توهین نمیکنم اما منکر تحریف زرتشت نیستم من میگم دین زرتشت جایِ فرامین غیر اصولی نبوده شاید این تفکر من سر رشته اش توی ایرانی بودنم باشه ولی مطمئنم سخنان معصومین درباره ایران و مجوسیان بی تأثیر در تفکر من نبوده و نیست و محترمانه میخوام یه نظر توی دین اسلام بندازین از یه عالم واقعی کمک بگیرید خب اگر اونی رو که ما پیدا کردیم، پیدا کردید فبها اگرم باعث یقین به حرفهای خودتون شد بیاین با دلیل از توی خود قرآن و اسلام به ما مسلمانان هم اثبات کنید.
و به ما مسلمانان هم بگید چطور در مورد دین زرتشت تحقیق کنیم شاید ما به صحت زرتشت دوره اسلام و یا امروزی پی بردیم.
هر دو طرفین توهین نکنیم و بی پایه حرف نزنیم، اگر استدلال بی پایه و اساس بکنیم راحت میشه با شرط عقل منهدممون کنن.

Moji
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام و درود و خسته نباشید به دوستان.گلم. من مسلمانم پیامبرم به ما آموخته به هیچ دینی اهانت نکنیم.اون هایی ک فرق میذارن. تو جاهلیت بمونن. زرتشت دین بوده پیامبر داشتن چرا توهین میکنید؟ چرا به اسم اسلام توهین میکنید به زرتشت؟ یا هر دین دیگه ایی تورو خدا قرآن بخونید. فکر کنید. تحقیق کنید. کوروش کبیر اینقدر شاه خوبی بوده دربارش تو قرآن گفته شد. دوستان من مسلمانم. (مسیح. زرتشت. یهود) و به این دین های محترم احترام میذارم. همه ما ایرانی هستیم با این دعوا ها به هیچ جا نمیرسیم. یاعلی بدرود دوستان 

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

دروغ در این حد که اون سند ها دروغه برو معلوم نیست برای چی دروغ میگی تو اگه اهل تحقیق و کتاب خوندن بودی این جا نبودی.

واقعا که این زرتشتی های کثیف بودن که اول شروع به فحش دادن کردن و الان هم دارن فحش میدن به اسلام بعد شما میای همه چی رو تقصیر اسلام میندازی.
نیتت از دفاع از یه مشت آدم نجس و پلید و کثیف چیه؟
نکنه خودت هم زرتشتی هستی با گفتن این دروغ ها و این چرندیات خواستید بگید که آدم اهل تحقیق و خبره هستید در حالی که نیستید و یا خواستید نجس و کثیف بودن زرتشتی ها رو که خودتون هم جز اونا هستی با دروغ انکار و تکذیب کنی.
شما از زرتشت در این یکی دو ساله چه خبری دارید هر جا یه زرتشتی ببینی معلومه نژاد پرست و نجسه و شهوتیه بعد تو که این حرف ها رو زدی برو یه خورده بین زرتشتی ها بگرد ببین ۹۰ درصد حرف هاشون فحش دادن به اسلامه اصلا چرا جای دور بریم توی همین کامنت ها نگاه کن چه فحش های به ایرانی های مسلمان و اسلام زدن بعد میاید حرف میزنید و چرندیات بار همه میکنید.
برید تحقیق کنید تحقیق فقط مقاله خوندن از اینترنت نیست خودتون برید در بین زرتشتی ها بگردید و ببینید چه آدم های نجس و شهوتی و کثیف و نژاد پرستی هستن
اون عکس ها رو که در یه کامنت در پایین هست رو ببینید و اگر فکر میکنید دروغه و فتوشاپه سند و مدرک زیرش هم برید ببینید دروغ هم نگید مثل آزاده.
Korosh
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام ب همه

من فقط روی صحبتم بااون اقایی که میگه زرتشتیا و ایرانی ها سه تا خدا داشتن
دراین حد بهت بگم که اون موقعی که حضرت محمد وارد غار حرا شد و از طرف جبرییل ندا اومد که «اقرا» و حضرت فرمودند که من خواندن و نوشتن بلد نیستم یه چیزی طرفای هزارو صد سال بوده  که کوروش بزرگ کتیبه ی حقوق بشررو نوشته بوده.
محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

یا سلام خسته نباشید.

ماه محرم الحرام و شهادت سالار شیهدان حضرت سید الشهدا رو به همه مسلمانان جهان تسلیت عرض میکنم.

بعضی ها میگن پیامبر هم از اعراب بدشون میومده به این دلیل که فرمودند: ((انا من العرب و لیث العرب منی))
مدیر سایت
پاسخ به  محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با سلام و درود
ممنون
موفق و پیروز باشید

محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

چرا نظرم رو نمیزارید؟؟؟

مدیر سایت
پاسخ به  محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با عرض پوزش مدتی بود که دسترسی به اینترنت نداشتم

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

کوروش کجا اسمش توی قرآن اومده moji ؟؟ درباره بیشتر پیامبر ها بجز اصلی ها چیزی نگفته مثل بیستمین پیامبر بعد از حرت آدم چیزی در موردش گفته شده؟؟ بعد در مورد کوروش که فرستاده خدا نبوده بیاد حرف بزنه؟؟

مدیر سایت
پاسخ به  علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

برخی از مفسرین مدعی اند که منظور از ذوالقرنین در قرآن شاید کوروش باشدکه این دستاویزی شده برای کسانی که با قاطعیت این احتمال ضعیف را از قطعیات می شمارند.

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

اولا کوروش الان داشتن سه تا خدای شما زرتشتی ها چه ربطی به پیامبر و کوروش اون زمان داره؟؟

دوما پیامبر اون زمان سواد نداشته که بعد از ۱ دقیقه سواد یاد گرفت کاری که کوروش شما در طی ۱ سال به زور میتونست بکنه.
سوما شما که میگید خدای یگانه دارید این خدایی که میگید از زمانی که زرتشت اومد چه معجزه ای کرد برای زرتشتیان؟؟ پس زرتشت پیامبر نیست چون هر پیامبری که اومد حداقل یه معجزه ای کرد ولی زرتشت چی؟؟
علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

همین چند روز پیش گفتن توی اخبار چند نفر با تفنگ به عزا داران به خاطر اختلافات قومی شلیک کردن که حتما زرتشتی بود چون حتی یه مسلمان در جزیره ای وسط اقیانوس آرام هم باشه میدونه نباید خون ریزی راه بندازه توی محرم الحرام و همونطور هم که من پیگیری کردم این موضوع رو اون چند نفر اعتراف کردن بخاطر زرتشتی بودنشون و اعتقادات مسلمانان رو قبول نداشتن و به قول خودشون که خرافاتی هستن و میگن ما عرب پرستیم این کار کثیف رو کردن.

حالا دیگه چه انتظاری از این زرتشتیا میشه داشت؟؟
ایشالا این چند نفر که زرتشتی پست هستن رو در بین دیدگان مردم اعدام کنن تا درس عبرتی برای بقیه و زرتشتی ها نشه.
مدیر سایت
پاسخ به  علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

داعش هم مثلا مسلمونه!! یزید و ابن زیاد و عمر سعد و شمر هم مسلمان بودند و در ماه محرم خونریزی کردند!!!

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

شما اونا رو میگید مسلمان؟؟؟ اونا کافر بودن ، شما به کسی مثل یزید که نماز میخوند شراب هم میخورد میگید مسلمان یا به کسی مثل معاویه که با اهل بیت جنگید میگید مسلمان یا کسانی که میگن الله اکبر بعد سر میبرن مثل داعش میگید مسلمان؟؟؟ اون اسمشون رو گذاشتن مسلمان منظور من مسلمان واقعی بود.

احمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خخخخخخخ کوروش کی بوده که توی قرآن بیارنش؟؟؟حرفا میزنینا خیال باف های خرافاتی به قول علی : (( بیستمین پیامبر بعد از حضرت آدم توی قرآن حرفی ازش زده نشده یعد اسمی از اون کوروش بیاد که هیچ نقشی در اسلام نداشته.

همین کوروش کوروش میکنید چیکار برای ملت خودش کرده بوده فقط میرفته کشور گشایی بی خود میکرده که اسمش به عنوان امپراطور سر زبون ها بیفته و بی خودی بهش بگن کبیر.
الان مثلا میگن به آبادانی کشور کمک کرد یکی از آبادانی هاش رو بگو.
فقط الکی میاید ازش تعریف میکنید از کجا میدونید که اون کوروش هر کشوری رو فتح میکرده مردم رو نمیکشته یا ظلم نمیکرده؟؟؟؟
ایراندخت
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

در پاسخ به اقایون علی و احمد باید بگم،شما غلط میکنین پشت سر زرتشتی ها و کوروش بزرگ حرف میزنین.اصن باید شما ادمای نادون رو که درباره اصالتتون هیچی نمیدونید رو اعدام کنن.یکم برید درباره کوروش کبیر و دین زرتشت مطالعه کنین تا دیدتون باز بشه

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خطاب به ثاربو بگم کی گفته حضرت ابراهیم زرتشتی بوده و جز پیروان زرتشت بوده؟؟؟؟؟

اولا خود حضرت ابراهیم پیامبر بوده پس پیرو هیچ دینی دیگه ای غیر از دین خودش که دعوت به یکتا پرستی بوده و اسم آن دین حنیف بوده است نبوده

دوما دین زرتشت اصلا اون موقع بوجود نیومده بوده 
سوما دین حضرت ابراهیم حنیف بوده
علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

احمد واقعا لایک 

کوروش کوروش میکنید چیکار برای ملت خودش کرده بوده فقط میرفته کشور گشایی بی خود میکرده که اسمش به عنوان امپراطور سر زبون ها بیفته و بی خودی بهش بگن کبیر.
الان مثلا میگن به آبادانی کشور کمک کرد یکی از آبادانی هاش رو بگو.
فقط الکی میاید ازش تعریف میکنید از کجا میدونید که اون کوروش هر کشوری رو فتح میکرده مردم رو نمیکشته یا ظلم نمیکرده؟؟؟؟
اصلا از کجا معلوم که دین زرتشت با اینکه کثیف ترین دین بوده خودش تاریخ رو جوری ننوشته که خوب جلوه بده خودشو
فاطمه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

وااااااا ، اون عکس های پایین نشونیش درسته من از امروز مسلمان میشم

اون صفت هایی که مدیر سایت برای دیوث نوشته همشون لایق مرد های زرتشتیه چون طبق اون عکس های پایین اونا زناشون رو برای رابطه جنسی اجاره میدن.
sirus tabbakh
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

دوستان عزیز با سلام
برای رسیدن به ذات احدیت و برای  پاسداری از آرمان شیعه باید به دستورات قرآن و اهل بیت عمل کنیم
یکی از این دستورات نگفتن ناسزا به دیگران است  در حدیث عنوان بصری از قول امام صادق علیه السلام آمده است که ایشان به عنوان بصری میفرماید در مقابل ناسزا گوینده تو برایش آرزوی مغفرت کن
ولی ما با این سخنانی که در بالا دیدم نه تنها غیر مسلمان را امر به معروف نکرده ایم بلکه به آنها اجازه دادیم به ذین ما توهین هم بکنند و از اسلام بیزارشان کردیم
برادران دین اسلام دین راستی درستی و مهربانیست  چیزی که من بالا خواندم و دیدم بعضی از دوستان اگر زورشان میرسید مخاطبانشان را سر میبریدند پس فرق ما با داعش و گروه های تکفیری چیست آنها زورشان میرسد سر میبرند و ما زورمان نمیرسد ناسزا میگوئیم و مسخره میکنیم
ما شیعه اهل بیت هستیم ولی نه با حرف
کمی مطالعه در باره سیره اهل بیت به ما میفهماند که راه مقابله با کسانی که دین ما را ندارند تا زمانی به ما حمله نکرده اند تمسخر کردن ایشان و ناسزا گفتن نیست
با عرض معذرت خواهی از همه دوستان

اکبر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

در جواب ایراندخت باید بگم اولا شما برو مطالعه کن بعد حرف بزن اون عکس های پایین رو درباره زرتشت رو هم الکی برای قشنگی نزاشتن بعد کوروش و زرتشتیان ملعون چه نسبتی با شما دارند که اینطوری ازشون دفاع میکنی. شما نژاد پرستای کثیف خرافاتی و پست رو باید اعدام کرد.

اکبر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

چرا پیامم رو نمیزارید؟؟؟

مدیر سایت
پاسخ به  اکبر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

ببخشید اکبر آقا
چندین روز دسترسی به نت نداشتم.

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ببخشید که ناسزا هایی به زرتشتیان دادم ولی این چند وقته بخاطر فحش هاشون به معصومین اعصابم رو خورد کرده بودن

مدیر سایت
پاسخ به  علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

بخاطر اشتباه یک گروه معدود نباید همه را با یک چوب زد.

نرگس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام ب همه
من همه ی نظراتونو نخوندم چون خیلی از حرفا قابل تحمل نیستن
تو رو خدا ک هممون چ زرتشتی چ مسلمون میپرستیم بیاید ب هم احترام بزاریم
هر کی ب دین و مسلک خودش
اتحاد اتحاد اتحاد
فقط برای حفظ ایران زرتشتی عزیزی ک ب کوروشش افتخار میکنه
برای حفظ ایران تو برادر و خواهر مسلمون من ک میدونم عاشق کشورتی
واسه ای خاک فقط ما خون ندادیم اقلیت ها هم بودن
پس همه بخاطر این خاک باارزش بیاید ب هم و ب دین هم احترام بگذاریم

مدیر سایت
پاسخ به  نرگس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
فکر نمیکنم کسانی که به عنوان باستانگرا اینجا کامنت گذاشته اند همگی زرتشتی باشند.
یا علی

سوسن
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ایول.
ممنون که شبهات را سریع جواب می دید که ریشه ندوونن و عمیق نشن.

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام دوستانی که دین اسلامو با عرب حساب میکنن در اشتباهند.اعراب واقعا ادمای نفهم هستند که برای ما ایرانیا زشته بخوایم در مورد اونا حتی حرف بزنیم.ولی نا گفته نمونه که تو هر قشری هم خوب هست وهم بعد ولی تا بوده اعراب بد بودن.نمونش همینه تو یه شهری مثل کوفه بیشتر از ۷۲ نفر پیدا نمیشه کسیو که میدونن پدرش کیه و حق با اونه یاریش کنن.چرا ما در مورد زرتشت حرف میزنیم بیایین در مورد خودمون حرف بزنیم که تا یه تصادف تو خیابون میکنیم می خوایم شکم همو پاره کنیم.ما ها یاد گرفتیم که فقط شعار بدیم.خدایش چند نفر از این افراد که دارن سنگ اسلامو به سینه میزنن از ته دل نماز میخونن؟ما نباید برای برد خودمون تمیم حریفو تخریب کنیم اگه راست میگیم اینقدر قوی بشیم که همه رو از کورس خارج کنیم.اسلام واقعا خوبه ولی ماها که ادعای مسلمونی می کنیم کلا زدیم این دینو خراب کردیم.نگید دین ربطی به من و تو نداری که هر دینیو باید از پیروانش شناخت.ما همون ادمایی هستیم که ادعای مسلمونی میکنیم ولی اگه قحطی بیاد همو میکشیم.ما از اسلام فقط اسمشو یدک میکشیمو با دیگران رو مسلمون شناسنامه ایمون بحث میکنیم.بهتره جای این بحثای بدون سر و ته خدمونو اصلاح کنیم.

اکبر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

علی تو که میگی چقدر از ته دل عبادت میکنیم بد نیست بقیه ادیان هم در نظر بگیری مثلا همین زرتشتی ها توی دینشون هیچ راه عبادتی نیست نمیخوام بگم که زیاد عبادت میکنم یا میفهمم ولی یه نگاه به ادیان دیگه غیر از اسلام هم بندازید بد نیست.

احمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من ثابت میکنم که زرتشتی ها کافرن چون به عکس زیر نگاه کنید
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT5NfXeUNol4e9_wk7HPF-kit9bCV4JKrk3cL1oN-Tvpr_sQ0n-
توی عکس هم میبینید که اهورا مزدا (خدای زرتشتی ها ) به یکی از شاهان حلقه فرمان روایی میده ولی همه انسان ها میدونن که خالق انسان چیزی فرا تر از انسان هست ولی در عکس کاملا نشون میده که اهورا مزدا یه انسان سوار بر اسب هست این سنگ نگاره هم زرتشتی ها دستور به ساختش دادن در ایران هم هست
پس یعنی زرتشتی ها کافرن

من فقط بخاطر فحش هایی که به حضرت مسیح میدادن این موضوع رو بیان کردم چون من مسیحی هستم

احمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

منظورم عکس زیر بود
http://images.persianblog.ir/500688_rcpuBxL1.jpg

ایمان
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

احمد جان شما مسیحی ها ک از همه بدترید ک
برادر جان شما ک سه تا خدا دارید ک
عیسی پسر خداس ک
بازم بگم
یادت باشه ک شما تو اسلام کافر کتابی هستید دقت کن ….کافر کتابی…

مهدیه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

منم موافقم یه نظرم اسلام این دین مهربونی رو عربی ها دارن زشتش می کنن در حالی که فقط چهره کریح خودشونو نشون میدن…

حوا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ماشاالله چقد نظر معلومه همه دنبال چین

449
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x