Take a fresh look at your lifestyle.

ضرب و شتم پیر مرد ناهی از منکر و خانواده وی در یکی از روستاهای سبزوار

0 449

درپی شهادت طلبه ناهی از منکر، سلسله گستاخی اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد!!!!

 این بار ضرب و شتم پیرمرد ناهی از منکر و خانواده وی در یکی از روستاهای شهرستان سبزوار

به گزارش بصیر سبزوار، مسئول روابط عمومی سپاه سبزوار اظهار داشت: (در نوروز سال جاری)آقای محمد نهالدانی از مومنین روستای نهالدان سبزوار پس از اینکه متوجه شرب خمر چند جوان شرور در جریان یک عروسی در روستا شد، اقدام به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر نمود که در پی آن مورد ضرب و شتم این اراذل و اوباش قرار گرفت.

وی افزود: این پیرمرد دریادل بسیجی پس از اینکه متوجه می شود این افراد در زمینی که به نام مسجد روستا وقف شده است مشغول خوردن مشروبات الکلی هستند به ایشان معترض گردیده و بطری مشروبات را از آنان می گیرد که متاسفانه این جوانان شرور با وی درگیر و ایشان را از ناحیه سر و صورت به شدت مصدوم می کنند.

وی ادامه داد: نکته ای که در این میان دلهای غفلت زده را بیدار می کند جمله زیبای این عزیز در هنگام امر به معروف و نهی از منکر است که می گوید “حاضرم به خاطر این امر به معروف و نهی از منکر در همین جا شهید بشوم اما نگذارم شما در خانه خدا فعل حرام انجام بدهید”.

مسئول روابط عمومی سپاه سبزوار خاطر نشان کرد: این افراد شرور رذالت خود را به انتها رسانده و به منزل و خانواده این مومن غیور حمله نموده و تمام شیشه های منزل را شکسته و خانواده ایشان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

یاوری تصریح کرد: از این افراد که ۸ نفر و با هویت معلوم هستند تاکنون تعدادی دستگیر و مابقی نیز تحت پیگرد قانونی هستند.

یاوری ضمن اشاره به شهادت اخیر شهید خلیلی طلبه بسیجی ناهی از منکر در تهران اظهار داشت: قطعا اگر این فریضه الهی در بین ما احیا شود و همه آحاد جامعه خود را ملزم به امر به معروف و نهی از منکر بدانند دیگر شاهد این جسارتها و گستاخی ها نخواهیم بود و با احیای این امر در حقیقت ضریب آرامش و امنیت جامعه نیز بالاتر خواهد رفت.

منبع: بصیر سبزوار

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=195

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x