Take a fresh look at your lifestyle.

همجنس بازی در ایران + فیلم و عکس

494 207,906

وضعیت خوابگاه ها و دانشگاه ها

در برخی از این خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه‌های دختران بداخلاقی‌هایی نظیر همجنس بازی و برهنه شدن دختران در محوطه خوابگاه به وفور مشاهده شده است تا جائی که متخلفین در برخی طبقات این خوابگاه‌ها محدودیت ورود سایر دانشجویان را اعمال کرده و به دانشجویان دیگر اجازه ورود به این مناطق ممنوعه را نمی دهند. همچنین برخی مسئولین خوابگاه ها و ماموران خدماتی و نظافتی هم جرات ورود به این طبقات را ندارند زیرا با بدترین توهین ها و تهدیدها مواجه می شوند.

علاوه بر این در برخی از خوابگاه‌ها بویژه خوابگاه‌های دانشگاه‌های تهران ترویج قومیت گرایی، شیطان پرستی و بهائیت به وضوح دیده شده به طوری که در یکی از دانشگاه‌های صنعتی تهران ترویج بی خدایی رواج یافته است!

اطلاعات بیشتر

داریم به کجا میرسیم؟

مسولین فرهنگی مملکت این تذهبون!!! کجا هستید!؟؟؟ خوابید؟؟ بیدارید؟؟ خودتون رو به خواب زده اید؟؟؟

پولهایی که باید خرج فرهنگ و مذهب مردم بشه کجا هدر می ره؟؟؟

 یک زمانی اسم دانشجو قداست داشت اما جدیدا که اسم دانشجو میاد آدم میترسه!

مثلا اینها میخواهند آینده ایران را بسازند!!

قشر باسواد و فرهیخته جامعه اینها خواهند بود!!!!

مسئولین آینده جمهوری اسلامی اینها خواهند بود!!!!

این دختر و پسرها قراره در آینده مادران و پدران این جامعه باشند!!

می خوان بچه تربیت کنن و بچه هاشون وارد جامعه بشوند!!

 

استفاده از نماد همجنس بازان توسط جوانان ناآگاه

حکم شرعی و قانونی هم جنس بازی در ایران

در قانون مجازات اسلامی با دو اصطلاح مواجهیم. یکی عمل لواط (و تفخیذ) و دوم همجنس‌بازی بدون لواط و تفخیذ. عمل لواط و تفخیذ جرم محسوب می‌شود و دارای قوانین جزایی است.

در قانون مجازات اسلامی، حد لواط برای فاعل در صورت اکراه، عنف یا دارا بودن شرایط احصان، اعدام ولی در غیر این صورت حد فاعل صد ضربه شلاق است. حد مفعول هم در صورت نبود اکراه و اجبار و بالغ‌بودن اعدام است.[۱]

 تفخیذ به معنای فروبردن آلت تناسلی در بین ران‌ها و نشیمنگاه نیز مجازات حدی صد ضربه شلاق برای فاعل و مفعول و در صورت سه بار تکرار در مرتبهٔ چهارم مجازات اعدام دارد.[۲]

    دربارهٔ اصطلاح دوم هم قانون‌گذار همجنس بازی مرد در غیر از لواط و تفخیذ از قبیل بوسه و لمس‌کردن از روی شهوت هر دو را با مجازات سی‌ویک تا هفتادو‌چهار ضربه شلاق تعزیری محکوم می‌کند. در تبصره همجنس بازی زن را هم مشمول این ماده می‌داند.[۳]

ماده ١٢٩ قانون مجازات اسلامی نیز همجنس‌بازی زنان را جرم محسوب کرده و مجازات آن را ١٠٠ ضربه تازیانه مقرر کرده است.  هرگاه مساحقه (همجنس بازی زنان)  ٣ بار تکرار شود، در مرتبه چهارم «حد» آن اعدام است!!

(همجنس گرایی به معنی تمایل به جنس موافق جرم نیست و گناه هم ندارد. البته باید با این تمایل مبارزه کرده و آنرا کنترل نمود تا اینکه منجر به گناه و جرم نشود.)

احادیثی درباره مجازات اخروی همجنس باز

 

رسول خدا صلی الله علیه و آله :

جَامَعَ غُلَاماً جَاءَ یَوْمَ الْقِیَامَهِ جُنُباً لَا یُنَقِّیهِ مَاءُ الدُّنْیَا وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ جَهَنَّمَ وَ سَاءَتْ مَصِیراً إِنَّ الذَّکَرَ یَرْکَبُ الذَّکَرَ فَیَهْتَزُّ الْعَرْشُ لِذَلِکَ الْحَدِیثَ.

کسى که با نوجوانى، یا جوانى لواط کند، روز قیامت جنب وارد مى‎‏شود، چرا که آب دنیا او را پاک نمى‏کند، خداوند بر او غضب مى‏کند و وى را لعنت مى‏نماید، و دوزخ را براى او آماده مى‏سازد، و دوزخ بد جایگاهى است.چون مردى با مردى لواط کند عرش به علت این کار به لرزه مى‏آید،

وسائل الشیعه، ج‏۲۰، ص: ۳۲۹

رسول خدا(صلی الله علیه و آله):

وَ إِنَّ الرَّجُلَ لَیُؤْتَى فِی حَقَبِهِ فَیَحْبِسُهُ اللَّهُ عَلَى جِسْرِ جَهَنَّمَ حَتَّى یَفْرُغَ اللَّهُ مِنْ حِسَابِ الْخَلَائِقِ ثُمَّ یُؤْمَرُ بِهِ إِلَى جَهَنَّمَ فَیُعَذَّبُ بِطَبَقَاتِهَا طَبَقَهً طَبَقَهً حَتَّى یُرَدَّ إِلَى أَسْفَلِهَا وَ لَا یَخْرُجُ مِنْهَا.

خداوند مرد مفعول را در زندان جهنم حبس می کند تا از حساب خلایق فارغ شود، آن گاه فرمان می دهد او را در طبقات جهنم یکی پس از دیگری وارد کنند تا به پایین ترین طبقه وارد نشود و هرگز از آن جا بیرون نمی آید.
وسائل الشیعه، ج‏۲۰، ص: ۳۳۴

روایاتی درباره مجازات دنیوی همجنس باز

حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام:

حَدُّ اللُّوطِیِّ مِثْلُ حَدِّ الزَّانِی إِنْ‏ کَانَ‏ مُحْصَناً رُجِمَ‏ وَ إِنْ کَانَ عَزَباً جُلِدَ مِائَهً وَ یُجْلَدُ الْحَدَّ مَنْ یَرْمِی بِهِ بَرِیئاً.
حدّ لواط کننده بسان حدّ زنا کار است؛ اگر محصن باشد (شرایط حلال اطفاء شهوت را داشته باشد) سنگسار می‌شود و اگر عزب باشد صد تازیانه می‌خورد و هر کس به شخصی نسبت لواط بدهد و نتواند ثابت کند، حدّ قذف بر وی جاری می‌شود.

وسائل الشیعه، ج‏۲۸، ص: ۱۵۷

امام رضا علیه السلام:

َ لَوْ کَانَ یَنْبَغِی لِأَحَدٍ أَنْ یُرْجَمَ مَرَّتَیْنِ لَرُجِمَ اللُّوطِیُّ وَ عَلَیْهِ مِثْلُ حَدِّ الزَّانِی مِنَ الرَّجْمِ وَ الْحَدِّ مُحْصَناً وَ غَیْرَ مُحْصَنٍ‏
وَ مَنْ لَاطَ بِغُلَامٍ فَعُقُوبَتُهُ أَنْ یُحْرَقَ بِالنَّارِ أَوْ یُهْدَمَ عَلَیْهِ حَائِطٌ أَوْ یُضْرَبَ ضَرْبَهً بِالسَّیْفِ وَ لَا تَحِلُّ لَهُ أُخْتُهُ أَبَداً وَ ابْنَتُهُ وَ یُصْلَبُ یَوْمَ الْقِیَامَهِ عَلَى شَفِیرِ جَهَنَّمَ الْخَبَر

اگرسزاوار بود شخصی دو بار رجم وسنگسار گردد، حق همین لواط کنندگان است و اگرکسی لواط کند، عقاب آن این است که او را بسوزانند یا که دیوار برسرش خراب کنند یا یک ضربه شمشیر به او بزنند و در قیامت شخص لواط کننده را بر کناره ی بالای جهنم آویزان می کنند.

مستدرک الوسائل ج ۱۸ ص ۸۲

داستانی درباره مجازات دنیوی همجنس باز

امیر مؤمنان(علیه السلام) در میان گروهی از اصحاب بود که مردی خدمت حضرت رسید و عرض کرد: ای امیر مؤمنان، من به نوجوانی دخول کرده ام، مرا تطهیر کن، امام(علیه السلام) فرمود:

 به خانه ات برو، شاید صفرا بر تو غلبه کرده است(درحالت طبیعی نیستی که این گونه اقرار می کنی.) فردا دو باره خدمت حضرت رسید و عرض کرد: ای امیر مؤمنان به نوجوانی دخول کرده ام، مرا تطهیر کن. امام فرمود: اذهب الی منزلک لعل مرارا هاج بک.
آن مرد سه بار پس از مرتبه اول، این اقرار خود را تکرار کرد و در مرتبه چهارم حضرت به او فرمود:

 ای مرد، رسول خدا در مورد مثل تو، سه حکم قرار داده، هر کدام را که می خواهی برگزین.
عرض کرد: یا امیر مؤمنان آن سه چیست؟ فرمود:
َ ضَرْبَهٌ بِالسَّیْفِ فِی عُنُقِکَ بَالِغَهً مَا بَلَغَتْ أَوْ إِهْدَاءٌ مِنْ جَبَلٍ مَشْدُودَ الْیَدَیْنِ وَ الرِّجْلَیْنِ أَوْ إِحْرَاقٌ بِالنَّار

وارد کردن ضربه شمشیر به گردنت تا هر کجا برسد، پرت کردن از کوه با دست و پای بسته، سوزاندن با آتش.
عرض کرد: ای امیر مؤمنان، کدام یک شدیدتر است؟ فرمود:سوزاندن با آتش.
عرض کرد: ای امیر مؤمنان، من همین سوزاندن با آتش را برگزیدم.
آن گاه امیر مؤمنان به آن مرد فرمود:

خُذْ لِذَلِکَ أُهْبَتَکَ‏

 خود را برای این مجازات آماده کن. آن گاه دو رکعت نماز خواند سپس در حال تشهد نشست و گفت: بارالها با گناهی که خود می دانی به سویت آمدم. من از این گناه می ترسم و به جانشین رسول تو و پسر عموی پیامبرت پناه آوردم و از او درخواست کردم مرا تطهیر کند. او مرا میان سه مجازات مخیر کرد. خداوندا، من شدیدترین مجازات رابرگزیدم. بارالها، از تو درخواست می کنم که این مجازات را کفاره گناهانم قرار دهی و در آخرت به آتش دوزخ مرا نسوزانی.
سپس در حالی که گریه می کرد ایستاد و در گودالی که امیر مؤمنان(علیه السلام) برای او کنده بود در حالی که می دید آتش پیرامونش شعله می کشد وارد شد.
پس از این سخنان، امیر مؤمنان(علیه السلام) گریه کرد و اصحاب حضرت نیز همگی گریستند آن گاه امیر مؤمنان(علیه السلام) فرمود:

“قم یا هذا فقد ابکیت ملائکه السماء و ملائکه الارض ، فان الله قد تاب علیک، فقم و لاتعاودن شیئا مما فعلت” :

ای مرد برخیز که گریه ملائکه ی آسمان و زمین را درآوردی ، خدا توبه ات را پذیرفت پس برخیز و دیگر به این گناه برنگردد .

وسائل الشیعه، ج‏۲۸، ص: ۱۶۲

شرایط اثبات جرم:

از نظر قانون اسلام و قوانین رسمی جمهوری اسلامی لواطی که به وسیله ۴ شاهد عادل (بصورت فرو رفتن میله در سرمه دان) و یا در نتیجه ۴ بار اقرار اثبات شود ، مجازات اعدام را برای مرتکب این جنایت زمینه ساز می گردد .

نکته:

(قابل توجه کسانی که احکام دین مبین اسلام را ظالمانه می دانند:

با توجه به این شرط اثبات جرم لواط بسیار مشکل و تقریبا غیر ممکن است:

کدام انسان عادلی به خود اجازه می دهد که در امور شخصی مردم تجسس کرده و این صحنه ها را ببیند!؟؟

مگر اینکه طرف بی شرمی و بی نزاکتی را از حد گذرانده باشد که چهار نفر بتوانند عمل وی را ببینند

در ضمن برای پاک شدن از این گناه شنیع هیچ الزامی برای اقرار نزد حاکم وجود ندارد و انسان با توبه خالص می تواند پاک شود )

اسقاط حد و مجازات لواط

کسی که لواط کرده، اگر قبل از گواهی شاهدان، توبه کند، حد ساقط می‌شود و اگر بعد از آن توبه کند، ساقط نمی‌شود و چنان‌چه ثبوت آن به‌واسطه اقرار باشد، سپس توبه کند، امام (علیه‌السلام) و همچنین نایب او حق دارد، او را ببخشد یا حد بر وی جاری کند. (خمینی، سید روح‌ الله، تحریر الوسیله، ج۲، ص۴۷۰.)

توصیه میکنم:

افراد آلوده به هیچ وجه، تحت هیچ شرائطی و پیش هیچ کس اقرار نکنند!!!

به خاطر حفظ آبروی مردم و عدم اشاعه فحشا هیچ وقت به دنبال معایب و گناهان شخصی دیگران نباشید و حتی در صورت مشاهده اتفاقی آن را فراموش کنید!(شتر دیدی ندیدی) مگر اینکه حق الناس در میان باشد!

 

اقسام اعدام‌ در لواط با توجه به روایات مختلف

۱- کشتن و گردن زدن با شمشیر.

۲- بستن دست و پای مجرم و پرت کردن او از جای بلندی مانند کوه و غیر آن.

۳- سوزانیدن با آتش.

۴- سنگسار کردن.

۵- و بنا بر قولی خراب کردن دیواری روی او.

حاکم در اعدامِ مجرم  اعم از فاعل و مفعول  بین موارد مزبور مخیر است.

چرا اسلام مخالف همجنس بازی است؟

 اساسا خداوند در قرآن میفرماید: کسانى که براى اقناع غریزه جنسى خود راهی غیر از ازدواج طلب کنند, تجاوزگرند!!![۴]

مرحوم علامه محمدتقی جعفری (ره) درجواب فیلسوف شهیر اروپایی برتراند راسل که پرسیده بود چرا اسلام این قدر به ازدواج بها داده و برایش قانون وضع کرده است، نوشت: «با ازدواج میخواهد انسان به وجود آید، مساله تولد انسان مطرح است.» ارضای غریزه جنسی و تامین نیازهای فیزیولوژیک انسان از آثار مثبت ازدواج است؛  ولی میتوان فلسفه و حقیقت ازدواج از نظر اسلام را در سه امر جست و جو کرد: تکمیل، تسکین و تولید مثل

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: «بوی بهشت به مشام کسی که مورد هم جنس بازی واقع می شود، نخواهد رسید»(تفسیر نمونه، ج ۱۵، ‌ص ۳۲۰)

این رابطه از نظر شرعی کاملا مردود است و هرگز نباید انجام گیرد کما اینکه امام صادق علیه السلام در بیان فلسفه حرمت لواط می فرماید: اگر آمیزش با پسران حلال بود، مردان از زنان بی نیاز می شدند و این موجب قطع نسل بشر می شد و مفاسد زیاد اخلاقی و اجتماعی به بار می آورد.» (وسائل الشیعه، ج۴، ص۲۵۲)

از نظر پزشکی نیز ثابت شده که رابطه مرد با مرد و همجنس با همجنس یک رابطه پرخطر است. هیچ پزشکی چنین رابطه ای را توصیه نمی کند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه ارائه نگردیده،.

 

عوامل هم‏جنس بازی

۱ – روابط غلط خانوادگی که در نتیجه آن، پسر با پدر و دختر با مادر انطباق نمی‏یابد و الگوی رفتاری مناسب کسب نمی‏کند.

۲ – تجارب غلط هم جنس خواهی در اثر برخورد با دوستان ناباب.

۳ – احساس بی ارزشی و سرخوردگی در تلاش برای ایجاد رابطه مشروع با جنس مخالف.

۴ – محدودیت‏های محیطی (مثلاً محل خواب پسرها از یکدیگر جدا نیست و یا اهل خانواده مجبورند با هم در یک محل و در یک اتاق زندگی کنند).

۵ – ضعف مبانی مذهبی و اعتقادی

 

آیا مشکل همجنس بازان ژنتیکی هم هست؟

متاسفانه دستهای پنهان شیطانی درکارند که با شدت و حدت تمام به نام علم و روشنفکری این عمل منفور را در جامعه گسترش داده و از آن قبح زدائی کنند و برای این کار از ترفند های مختلفی استفاده میکنند!

۱. هم جنس بازان بیمار هستند و آنهم از نوع ژنتیکی!

یعنی همجنس بازی هیچ راه درمان ندارد!!

یعنی کسی که با جنس موافق رابطه جنسی برقرار کرد نباید سرزنش شود!! چون بدون اختیار این راه را انتخاب کرده است.

یعنی مجازاتهائی که در دین اسلام و تمام ادیان الهی وضع شده است ظالمانه است!!!( البته این حضرات فقط کلیک کرده اند روی اسلام و به مسیحیت و یهود اشاره ای نمی کنند[۵] در حالی که مجازات همجنس بازان در این دو دین بسیار شدیدتر است! انشاءالله بزودی یک پست مستقلی در مورد مجازات همجنس بازان در دین یهود و مسیحیت برایتان خواهم گذاشت ولی فعلا فقط این یک چشمه را داشته باشید بقیش طلبتون!!! )


این دو تا وسیله خفن از ابزار رایج برای تنبیه یهودیان و مسیحیان زناکار یا همجنس باز بوده!

برای دیدن توضیحات تکمیلی  و همچنین وسیله های خفن بیشتر اینجا کلیک کنید!!

 
مخلص کلام: «هم جنس باز بیمار است» یعنی توجیه این عمل کثیف

۲. تغییر کلمات

 بجای کلمات منفور لواط ، لواط کار و ک….  کلمات دیگری را استفاده کرده و آنها را رایج می کنند تا از قبح ذاتی این کار بکاهند !! و برخلاف فطرت انسانی آن عمل زشت را عادی سازی کنند!!!

برای مثال برای یک همجنس باز گفتن این جمله که «من یک همجنس باز هستم» یا «من یک همجنس گرا هستم» یا «من یک  گی هستم» خیلی آسانتر است از اینکه بگوید «من یک ک… هستم»

تازه یک وقت مراجعه کردم به دانشنامه صهیونیستی ویکی پدیا، لواط را برگرفته شده از  لوطی[۶] دانسته بود و بجای استفاده از لواط کار از کلمه لوطی استفاده کرده بود!!

۳. ترویج و تبلیغ گسترده پوششهای محرک از جمله شلوارهای فاق کوتاه

انشاءالله بزودی در این وبلاگ یک پست مستقلی در مورد شلوار فاق کوتاه قرار خواهم داد! البته فعلا این یک فیلمو داشته باشید بقیش طلبتون!

مدت زمان: ۳ دقیقه ۲۹ ثانیه

۴. ساخت فیلمها و سریالهای مروج همجنس بازی و پخش آن از طریق شبکه های ماهواره ای و…

۵. پیشنهاد علنی همجنس بازی بجای ازدواج

۶. انتشار بسیار کسترده عکس، فیلم، داستان و رمانهایی محرک با موضوع سکس با جنس موافق در فضای مجازی

۷. فردی جلوه دادن این گناه بزرگ

در حالی که این گناه گرچه فردی است ولی عوارض اجتماعی بسیار ی دارد از جمله افزایش سن ازدواج و تهدید نسل، تخریب روح و روان افراد جامعه و اینکه فرد آلوده مانند یک ویروس خطرناک و واگیردار افراد جامعه را آلوده می کند!

۹.مخالف آزادی و دموکراسی دانستن برخورد با این معزل بزرگ اجتماعی!

۱۰.تشویق به عمل زشت و مکروه نزدیکی مقعدی با زنان از طریق تصاویر مبتذل

اگر سیر کوچکی در تصاویر مبتذل زنان و دختران جوان منتشر شده در فضای مجازی داشته باشید متوجه خواهید شد که مانور عجیب و گسترده ای در این باره داده می شود؛ این تبلیغات گسترده تشویق مردان و تغییر ضائقه آنان به نزدیکی مقعدی با زنان که این منجر به محروم شدن زنان از لذت جنسی و در نهایت دلسردی زنان از رابطه جنسی با همسر و گرایش به فساد و یا همجنس بازی می شود.

از طرف دیگر با توجه به اینکه امکان نزدیکی مقعدی با جنس موافق هم وجود دارد، مردی که ذائقه اش عوض شد دیگر برایش جنس موافق یا مخالف فرقی ندارد.

نظر نهایی ما: همجنس باز معتاد است نه بیمار!!

همجنس باز معتاد است نه بیمار!! معتاد به یک گناه کثیف، عادت به یک معصیت زشت!! البته شاید گفت که همجنس باز بیمار است، مریض است البته نه از نوع ژنیکی بلکه از نوع قلبی و روحی همان مرضی که در قرآن کریم هم آمده « فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً» «در دلهایشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود  »[۷]

 البته ناگفته نماند که علت گرایش به جنس موافق ممکن اختلالات ژنتیکی باشد مانند دوجنسه ها، ولی این گرایش انسان آزاد را وادار و مجبور به همجنس بازی نمی کند.

راه درمان:

۱. مطالعه و تحقیق در مورد عواقب دنیوی و اخروی این عمل زشت و شنیع

۲. توبه و بازگشت بسوی خدا [۸]

۳. هشیار بودن و شناخت موارد فوق الذکر

۴. دوری کردن و فرار از تمام عواملی که انسان را به این عمل منفور تحریک یا تشویق  می نماید!

برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به پست ذیل و همچنین به ستون موضوعات و عنوان توبه و فرار از گناه رجوع کنید!

کلیک کنید ::::» چهل توصیه مهم و کاربردی برای کنترل شهوت و ترک گناهان جنسی

بد نیست که دوستان مراجعه کننده به لینک ذیل هم مراجعه کنند؛

حقایق پنهان در ادعای طبیعی بودن تمایل به جنس موافق در همجنس گرایان

یا حق

ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود بهرهمند فرمائید!

 

[۱] . مادهٔ ۲۳۴ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «حد لواط برای فاعل در صورت عنف، اکراه و وجود شرایط احصان، اعدام و در غیر این صورت صد ضربه شلاق است. حد لواط برای مفعول در هر صورت (وجود یا عدم احصان) اعدام است.» تبصره- در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد حد فاعل اعدام است».

[۲] . ماده ۲۳۶ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «در تفخیذ حد فاعل و مفعول صد ضربه شلاق است و از این جهت فرقی میان محصن و غیرمحصن و عنف و غیر عنف نیست. تبصره- در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد حد فاعل اعدام است».

[۳] . مادهٔ ۲۳۷ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «همجنس‌بازیی انسان مذکر در غیر از لواط و تفخیذ از قبیل تقبیل و ملامسه از روی شهوت، موجب سی و یک تا هفتاد و چهار ضربه شلاق تعزیری درجه شش است.» تبصره- حکم این ماده در مورد انسان مؤنث نیز جاری است.

[۴] . (مؤمنون:۷)

[۵] . چون دشمن اسلام هستند و خودشان غالبا یا مسیحی اند و یا یهودی

[۶] . انسانهای با مرام و داش مشتی

[۷] . سوره : البقره آیه : ۱۰

[۸] . در این وبسایت مطالب بیشتری در این مورد وجود دارد که از منوی موضوعات می توانید به آنها رجوع کنید!

۵ ۱ رای
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=219

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
494 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یک شیعه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام ممنون از مطالبتون اجرکم عند…. یک مطلبی رو می خواستم بگم واونم این که اگه جوونا اقا وخانم دختر وپسر 

۱-سر و وضع وقیافه ی ظاهریشون
۲-نوع وسبک صحبت کردنشون(با اشوه حرف زدن)
۳-عطر وادکلن و….
رو طوری استفاده نکنند ودر معرض دیگران قرار ندهدند ان شا.. این مشکل حل می شود.
مدیر سایت
پاسخ به  یک شیعه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
ممنون تذکر بجاتون

یه سرباز گمنام
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

این ای دی ومشخصات کامل ادریس رو بدین کمتر از یه هفته پیداش میکینیم و طومارش میپیچیم.یاحق

بنده خدا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

برای من خیلی جالبه چندین ساله پزشکان متخصص و روانشناسان روی مساله همجنس گرایی کار کرده اند و هنوز به این نتیجه نرسیده اند که این یک انحرافه جنسیه.بعدن یه روحانی که تازه ریشش در اومده از خودش فتوا صادر میکنه. 

از اون جالب تر اینه که خود روحانیون میگن برای هر کار باید رجوع کرد به متخصصش.پس برای گرفتن احکام دین هم باید مراجعه کرد به مراجع و مقلد شد. دوستان عزیز حالا منم دارم به شما میگم که برای رسیدن به جواب سوالاتون به متخصص این قضیه مراجعه کنید نه کس دیگه. اگرچه اینکه خیلی از احکام مراجع هم در کلیت عالیه ولی وقتی وارد جزئیات میشی خودشونم بلدنیستن. مثلا شک ندارم هنوز طریقه صحیح بول کردن را خیلی از روحانی ها هم نمیدونن.یکی دو تا از مراجع که با پزشکا در ارتباطن فتواشون فرق میکنه.میتونید مراجعه کنید و ببینید.

آقای محترم شما هنوز فرق همجنسگرایی و همجنس بازی را نمیدونید بعد اومدی فتوا میدی؟
بله قوم لوط مصداق بارز همجنس بازی بودن و خدا مجازاتشون کرد.چون هم با زنان ارتباط داشتن و هم با مردان.یعنی تمایل اونها به همدیگه بیشتر شهوترانی بود تا علاقه.اینا علنن نشون داده بودن.
اما قضیه همجنس گرایی فرق میکنه. باید با یکیشون بشینی مفصل حرف بزنی تا ببینی حرف حسابش چیه. بعدم اونا هم مثل همه یه آدم عادی هستند.چرا فکر میکنید اونا بیمارن؟
خلاصه اینکه حکم کلی ندید.هیچوقت. 
مملکت اسلامی باید همش اسلامی باشه.به یه جاش گیر ندید یه جای دیگش را ول کنید.والا ما که هر کی را دیدیم تا حالا زور زده رفته بالا بعد تهش یه پول قلمبه خورده و رفته پی کارش.
مدیر سایت
پاسخ به  بنده خدا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

ما هم مشکلمان با همجنس بازی یا عمل شنیع لواط و راه های منجر به این این عمل زشت است نه دوست داشتن جنس موافق یا دوستی با جنس موافق.
اصلا این موضوع خلط مبحث است و هیچ ربطی ندارد بی خود هم سفسطه نکنید.

بنده خدا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

یه سوال هم در مورد سیصد و سیزده فدائی منجی دارم ازتون 

لحظه ای درنگ: 
یعنی ایران ما ۳۱۳ روحانی حلال زاده، با تربیتی درست، با ایمانی استوار چون کوه، دارای کسب حلال و گوش،چشم،زبان،شکم و دامن پاک نداره.شرط میبندم قم دیگه داره….نداره
مدیر سایت
پاسخ به  بنده خدا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

هر حلال زاده ای لیاقت قرار گرفتن در زمره ۳۱۳ نفر رو نداره
همینطور هر انسانی هم لیاقت بنده خدا بودن رو نداره
چون بعضی ها اسما بنده خدا هستن اما رسما بنده شیطان

امین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام نمیدونم بهتون جی بگم اخه برادرمن مگه نگفتم یخورده مطالعه داشته باشید چندتا مقاله علمی دراین رابطه خوندیدبه چندنفرمتخصص مراجعه کردید که الکی نظر ندید واقعا براتون متاسفم وبرای کساییی که درکنارتون شمارو فالو میکنندتوروخدارسانه اموزشی دکترشمشیری وسوا ل جواب هاشون روببنید به والله کیف میکنید چفدر زیبا وبدون کینه وغرضورزی جواب دادن اگه میخای به کسی کمک کنی اول  به خودت کمک کن یه خورده با ملاطفت بادیگران  رفتارکن .که اگردرشت خوی سنگ دل بودی از اطرافت پراکنده میشدند

مدیر سایت
پاسخ به  امین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
ببخشید شرمنده اشتباه کردم!!!!
برادر مومن بنده فقط با حکم شرعیش کار دارم و اینکه این یک گناه بزرگ و مرضیه مثل بقیه گناهان!!!!
کاری هم به توجیه و تئوریزه کردن آن ندارم!
به سایت دکتر شمشیری هم رفته ام. ایشان کار خودشان را می کنند و ما هم کار خودمان را.
ایشان معالجه می کنند و بنده تفهیم بیماری!!
 مقاله های به اصطلاح علمی (که خیلی هاشون به راحتی گناهان بزرگی مثل شراب خواری و استمناء و… تجویز می کنند!!!) هم درباره اش خوانده ام.

یه بدبخت
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ایا هم جنس بازها میتوانند با دختر ازدواج کنند.. واسه خودم متاسفم که عشق اولم یه هم جنسباز بودش و خودم خبر نداشتم بعدا بهم گفتند خیلی دوسش دارم لطفا کمکم کنید چیکار کنم فراموشش کنم یا نه 

مدیر سایت
پاسخ به  یه بدبخت
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با سلام
ممنون از حضور گرمتان در گناه شناسی

آسان ترین روش برای فراموش کردن کسی که دوستش دارید
انسان خوب
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خیلی هم همجنس گرایی خوبه

مدیر سایت
پاسخ به  انسان خوب
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

از یه انسان خوب بعیده که فکر کنه این عمل کثیف خوب باشه!!؟؟

امین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

به قول دکتر الهی قمشه ای آیه شریفه ” سلام من قول رب الرحیم ” همان هدیه دادن حوا به آدم است ,, همان دو فرشته ای ک تبدیل ب جنس مونث شدند ،، و برای تکمیل و تسکین و تکثیر بشریت…

بله ، لواط عمل ناپسندی هست ، چون دخول داره از ی جایی صورت میگیره ک مقعد نام داره و وظیفش و کارش چیز دیگه هست ،،، خروجیه آقا جان ،، شما توی هیچ جای دنیا نمیتونی از گیت خروجی وارد بشی چه فرودگاه چه فروشگاه چ …مگر جایی ک بی صاحب باشه
ولی با این مشکلات جامعه و نداشتن امنیت شغلی جوانان و مشکاات ازدواج لواط توجیه پیدا میکنه ،،، مساله مهم اینه که لواط این عمل شنیع نبابد توجیه بشه ،، اون کسی هم ک لذت جنسی لواط رو تجربه میکنه ک لذت آمیزش با همسر رو درک نکرده پس دیگه ازدواج رو بیخیال میشه
به هر حال به نظر بنده کم کاری مطلقا از مسئولین صدر حکومت هست،،، خدا و پیغمبری چند تا کارخونه پالایشگاه پتروشیمی فولاد و ذوب آهن یا هر کوفت دیگه ساختید ک ی جوون امنیت شغلی داشته باشه؟
توی رسانه تون دائم موضوع فیلم ازدواج نافرجام دو تا بچه پولدار … غیر از اینه ،،، خب جوونا ی غولی بنام ازدواج ساختند دیگه ،،،، کنکور غول بود ، ک بحمدالله الان نیست ، سربازی غول بود ک بحمد الله سربازی ها هم شده بچه بازی ولی هنوز سربازی غوله ،،، ازدواجم ک گل سر سبد غول ها ، تازه غول شدند…
مطلقا فرهنگسازی غلط از طریق رسانه و شرایط اقتصادی عامل ترس از ازدواج و پناه بردن ب همجنس گرایی و توجیه گناه هست ،،، منتظر نظرات شما از طریق ایمیل هستم
هو المحبوب
مدیر سایت
پاسخ به  امین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام و درود بر شما

تا حدود زیادی با نظرتون موافقیم
نه غرض دارم نه مرض
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰
سلام و درود به همه شما 
من تا اینجا همه پست ها رو دونه به دونه خوندم ، گاهی شاد می شدم از اینکه هنوز بعضیا مثل این حاج آقای فرهیخته از اسلام و احکامش دفاع می کنند و  از خداوند برای اینان بهترین خیرات دنیا و عقبا رو خواستارم  …
اما بعضیام  واقعا ی حرفای عجیب و غریبی میزنن !
اما من بیشتر برای کسانی متأسفم که ادعای مسلمونی دارن و بعد زبونم لال دم از تمایل به همجنسگرایی و در نهایت دفاع از این عمل غیر انسانی… میکنن
مسلمون تو دیگه چرا؟؟؟
 اصلا کی گفته ما مجاز به انجام هرچیز غریزی هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه دور از جون دوستان ما حیوووونیم که هر کاری رو که بتونیم و دوس داشته باشیم انجام بدیم بعد بگیم این یه چیزه طبیعی و فطریه ؟؟؟
بله شهوت فطریه اما بخدا قوه ی عقل ، اندیشه ، حیا ، عفت ، پاک بودن و پاک زیستن هم فطریه آدمه!!!!!!!!!!
چرا کسی نمیگه عمل به دستورات عقل و وجدان غریزی هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علاوه بر اینکه انسان به عقل و وجدان … مجهز شده باز خدا لطف کرده و پیامبرانش رو فرستاده تا اتمام حجت کنه
و با این حال دائم در ضمیر بنده هاش نجوا می کنه و اونا رو به سمت خودش دعوت می کنه!!!

اما چند کلمه با دوستانی که میخوان از این گرایشات جنسی ناپسند نجات پیدا کنن اول باید متوجه زشتی این عمل بشن تا انگیزه پیداکنن !!!!!!!!!!!!!!
بعد باید تصمیم جدی بگیرن که یه زندگی پاک و سالم و آبرو مندانه و آزاد از خواسته های نفرت انگیز نفس رو برا خودشون دست و پا کنن و تصمیم بگیرن حتی فکر اینجور برنامه ها رو هم نکن به هیچ و جه!
چون مطمئنا این تمایلات و این افکار مثل خوره و مثل یه غده سرطانی عمل میکنه و هیچ وقت ارضاء نمیشه تا انسان رو کامل نابود کنه و با هر پاسخ مثبتی که از آدم دریافت میکنه بیشتر و بیشتر در وجود آدم رخنه میکنه و درمانش سختر و سختر میشه!!!
پس اگر هم به هر نحوی این جور افکار به ذهنش خطور کرد به هیچ وجه إدامش نده و سریعا رشته افکارش و به هر وسیله که شده پاره کنه!!
مثلا اگه دراز کشیده پاشه وایسه ، اگر ایستاده راه بره، با یه سری تکنیکای ساده!
 خلاصه برای نجات از این گرایشات باید تمام فعالیتهایی که باعث تشدید این تمایلات میشه رو متوقف کرد
درسته سخته اما هیچی نشد نداره!
محیط زندگیشو عوض کنه حتی اگه شده بره یه شهر دیگه یا مثلا  دوستا، رفیقا و حتی سیم کارتشو عوض و…..
مطمئنا اگه کسی واقعا تصمیم بگیره که خودشو از شر این احساسات که متأسفانه خیلی از ماها دچارش هستیم نجات بده؛ خودش خوب میتونه تشخیص بده چه کار باید بکنه!
و نکته ی مهم اینه که اگر آدم تصمیمی بگیره و بعد خلاف تصمیمش عمل کنه به تدریج کلا ارادشو از دست میده!!!!
پس “آدم” نباید به هیچ وجه از تصمیم درست کوتاه بیاد!!!!
اما نکته ای که از همه مهمتره و باعث نجات آدم میشه رابطه داشتن با خداست! سخترین کارها و گذر از مشکلترین مراحل زندگی با کمی رابطه با خدا آسون میشه .
اگر خدا رو حتی برای ی لحظه بزاریم کنار  احساس بی هویتی میکنیم و تمام استدلات و دلایلی که تا الان باعث کنترل ما می شد همه به یک بارگی فرو میریزن ! 
اینجاست که هرکاری از دستمووووووون برمیاد!!!!!!!!ا!!!
و تقریبا برای همه ما اتفاق افتاده !!
اما یه مطلب دیگه:
اسلام اگر یه جایی حکم به شلاق یا اعدام یا مجازاتهای دیگه میکنه روی هیچ و پوچ حکم نکرده!!!
همش رو حساب و دقیقه!!!
تا به حال شنیدید برای یک شخص دیوانه، اسلام حکم اعدام بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسلام در مورد فرد عاقل و نیمه عاقل و دیوانه یه جور حکم نیمده!!!
بعضیا میگن ما مسلمونیم اما خیلی از این احکام رو چون آخوندا در اوردن قبول نداریم! که واقعا بهونه مزخرفیه!!
به چه دلیل؟؟؟
دلیلی ندارن!!ا
راستش امروزا انقد تریبون زیاد شده و حرف برا  گفتن هست که دیگه وقت نمیشه به سند و مدرکش پرداخت!!!!
میگیم خوب اسلامی که شما می گید چیه؟؟؟
دست آخر میگن هیجی فقط کافیه دلت پاک باشه همین!
که واقعا هم خودشون دنبال پاک بود نیستن!!!!  
اما احکام اسلام کاملا مشخصه می تونید به قرآن و روایات و کتب علمای “واقعی” رجوع کنید
 توجه داشته باشید اسلام نه ربطی به جمهوری ایران داره نه عراق نه سعودی !
کسی نباید کارای بعضی از سران ایران یا سعودی و… رو به پای اسلام بزاره البته اگر اهل درک و شعور باشه!!!.
اما با همه ی این حرفا نه شمر با اجبار جهنمی شد نه حر به زور اهل بهشت شد
 مطمئنا شمر هم برا خودش توجیهات و نظرات خاصی داشته!!!!
وامروزه مد شده به نظرات همه بایس احترام گذاشت
ناگفته نماند که خودم از همه روسیاه ترم و هیچوقت ادعا نمیکنم که از کسی بهترم
اینو جدی میگم اما لااقل سعی خودموووووووو میکنم که خوب بشم
شما هم سعی خودتونوووووو بکنید
موفق باشید.
مریم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام انشا وفن بیان خوبی ندارم امیدوارم بتونم منطورم برسونم

زنی بیست وشش ساله هستم که  یه دختر یه ساله دارم
دوستی دارم که از دوران مدرسه خیلی صمیمی هستیم وهم رو دوست داره بطوری که حاضریم برا هم جون بدیم اما بخدا هیچ تمایل جنسی به هم نداریم ومن باشوهرم هیچ مشکلی ندارم وبا او به ارامش جنسی میرسم!!!! 
ودوستم برای من کوه عاطفه وارامش روح است!! اما متاسفانه نمیدونم چرا جدیدا نگاها یجوری شده که انگار صمیمیت ودوست داشتن رو به چشم…
کاری به موضوع همجنسگراها ودرست وغلطش ندارم فقط اومدم اینجا بگم بابا بخدا دخترا خیلی عاطفی تر از اونچه که فکر میکنید هستند مگه حتما باید تمایل جنسی وجود داشته باشه که دونفر دست هم بگیرن به هم علاقه داشته باشن؟! ینی من نمیتونم دوست دوران مدرسمو که برام عزیزه توبغل بگیرم وبراش ابراز دلتنگی کنم؟!! ادم بچیرایی میشنوه که دلش میشکنه این موضوع بیشتر دوستم رو که مجرده عوض کرده!! بین ما هیچوقت هیچی نبوده جز دوستی وصمیمیت حتی حسی جنسی هم نداشتیم چ برسه به.. توروخدا هرکی رو دیدید باکسی مهربونه و.. بهش هزارتا انگ نزنید!!
دخترا فرا،تر از اونچه..  حساس وعاطفی ومهربونن بحث تمایل جنسی جدای این حرفاس
مریم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خلاصه دوستم که مجرده بیشتر ازمن داره از یه سری حرفا ناراحت واذیت میشه

اینارو گفتم که درک کنید عاطفه ودوستی عمیق بین دو دختر رو وتمایز قایل بشید بین محبت ودوستی با تمایل جنسی همجنسگرایی واین حرفا!!
اینجوری پیش بره محبت وعاطفه.و… میره توقصه ها!!
حالا من که شوهر دارم ولی اونا که مجردن واقعا سخته براشون این انگ ها
ببخشید پر حرفی کردم دلم پربود
مدیر سایت
پاسخ به  مریم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
ظاهرا در بیشتر منابع فارسی منظور از همجنسگرایی همان گرایش جنسی است نه گرایش عاطفی
پس ناراحتی ندارد.
در مورد حرف مردم  اصلا اهمیت ندید چون آنها در هر صورت دنبال بهانه ای هستند که در مورد دیگران حرف بزنند البته شما می توانید با تغییر تاکتیک در زندگی دیدشان را عوض کرده و بهانه ها را از آنها بگیرید.
ممنون از حضورتان در گناه شناسی
یا حق

دبیر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام در قسمت
۹.تشویق به عمل زشت و مکروه

مدیر سایت
پاسخ به  دبیر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
ممنون و تشکر از آقا یا خانم
مینا
راوی
تائب
و دبیر
اصلاح شد

امید
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام. اینجا بعضی ها فرق همجنسگرا و همجنس باز رو نمیدونند بعد نظر میدند این آفرینش خداوند است که چگونه بودن ما را رقم میزند. نه به زور میشه کسی رو همجنسگرا کرد نه مجبور به ترک  عادت….

پسر اهوازى
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من پسرم من اینکارا همجنسبازى از پسرا بدم میاد اصلا هیچ حسى بهشون ندارم و من دوست صمیمى دارم باهم حرف میزنیم و میریم بیرون میریم میگردیم ولى من خودم چیزى که فکر میکنم میگفتم اگه دختر بودم عاشق دخترا میشدم با دخترا همجنس باز میشدم چرا اینطورى هستم؟

مدیر سایت
پاسخ به  پسر اهوازى
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

نمی دانیم چرا اینطور است!!
لابد از شدت علاقه به جنس مخالف اینطور هستید!

ali bahrami
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام علیکم و رحمه الله. همجنسگرایی جزء فطرت انسانهاست. خداوند تبارک و تعالی انسان را طوری خلق نموده که میل به اوج لذتها دارد. در مورد همجنسبازی ایده محکمی ندارم ولی در مورد زنا طبق تحقیقاتی که کرده ام، زنا تعریفش تعریف علمی و دقیقش این است که مرد و زنی که هردو یا یکی از طرفین به مرحله ایمان واقعی نائل نشده باشند، باهم رابطه جنسی داشته باشند.(سوای از رابطه ازدواج). معنی حرفم این می شود که از لحاظ مغزشناسی اگر یک زن مومنه (با ایمان واقعی) و یک مرد مومن واقعی ( که برای تمیز مومن واقعی و غیر واقعی هم معیار دقیقی دارم)، با هم ارتباط برقرار کنند، هیچ اتفاق ناگواری لاقل از لحاظ معنویت و بعد ذهنی (تمرکز و آرامش) و عاطفی رخ نخواهد داد. (تنها چیزی که مطمئن نیستم بعد جسمی است ولی قطعاً از آن لحاظ هم مشکلی نخواهد بود).
حاضرم در این رابطه با هر فردی که مدعی دین شناسی است مناظره کنم. چیزی که در دنیا هست بیهوده به وجود نیامده، اگر کفار و طرفدارن و دوستداران آنها دنبال سکس ضربدری اند، این یک نعمتی است که اولی ترین افراد به آنها مومن ها هستند.
مومن ها در خواب و کفار غرق در خودشیفتگی.
ممکن است این مطالب را انکار یا تحقیر کنید. خوب بکنید. مطمئنم بهشت دنیوی وجود دارد و برقرار خواهد شد. ولو کره المشرکین و کافرین و..
برای فهم بهتر مطلب بهتر است مراحل ایجاد ارتباط ها را مد نظر و دقت قرار بدهیم. یک – دیدار. دو- همکلامی. سه- مصافحه و هماغوشی و… چهار- رابطه جنسی
همانطور که می دانید دیدار روی مومن عبادت محسوب می گردد. علت این امر انرژی است که از مومن ساطع می شود. به همان طریق حتی دیدن روی کافر تاثیرات خطرناکی بر ذهن و مغز انسان (البته مومن) می گذارد. (این تاثیرات که گفتم تازه مربوط به رقیق ترین نوع و مرحله ایجاد ارتباط اجتماعی بین دو فرد است، پس وای به حالتی که رابطه در مراحل بالاتری انجام شود!)
مخلص کلام!
از ما گفتن.
علت حرام بودن زنا و لواط (این توجیهاتی که برای متقاعد کردن عوام هم به سختی به درد می خورد کافی نیست) علت حرام بودن این رابطه ها، انرژی پلیدی است که از هر غیرمومنی (با معیار ایمان واقعی) تولید می شود.
در آخر الزمان، ظهور که خود قیامت کوچک دنیوی است، مومنان واقعی و از مدعیان مذهبی و خار و خس ها مانند شب و روز جدا خواهند شد. مومنها تمام خوشی هایی که عوام شیطان دوست، تمام تلاش خود را برای برقراری فرهنگ شیطانی و نایل شدن به آن خوشی ها کردند و موفق نشدند(هنوز). را به ارث خواهند برد.
یکی از علامت های نفاق ترسیدن از غیر خداست.
این که ملاحظه مردم نفهم و سطحی نگر (بخصوص در دین) را کردن. لی لی به لالای مردم گذاشتن« که اوا نترسید دین اسلام ظالم نیست و مبادا یه موقع خدایی نکرده خیال کنین دین چیز اخیه و …»
مردم طبق آیه قرآن اکثریت چهارپا، نفهم، کافر، طبق قول شریف اباعبدالله دین لقلقه ای بر روی زبان آنهاست.
اینقدر گول این کامنت ها و غیره را نخورید. اینها دروغگویند.
من کار روی زمین مانده ارباب هستی را به انواع این مردم اثبات کردم ( از بی سوادترین ها تا همان هایی که با معیارهای دقیق مومن واقعی می شناسمشان)، قبول کردند و کوفی صفت بودن شان را نشان دادند.
چرا دروغ می گوییم؟
هر کسی که همنجسگرا نباشد بیمار است.
مگر می شود یکی آدم باشد و لذت طلب نباشد؟
امیدوارم جرات تایید این مطلب، را داشته باشید…
التماس دعا.

مدیر سایت
پاسخ به  ali bahrami
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم و رحمهالله
بارها گفته ایم آنچیزی که حرام است عمل شنیع لواط و ادخال است نه چیز دیگر.
ادعاهای شما متاسفانه پر است از مغالطه و ادعای ناحق و باطل آمیخته با حقیقت (به عبارت دیگر مزخرف= مسی که باغ لایه ای از طلا پوشانده شده است)
گفتید:«گر یک زن مومنه (با ایمان واقعی) و یک مرد مومن واقعی ( که برای تمیز مومن
واقعی و غیر واقعی هم معیار دقیقی دارم)، با هم ارتباط برقرار کنند!» که اگر منظورتان از راه حرام است که این عمل غیر ممکن است. چون مومنان واقعی وقتی که روح ایمان در وجودشان باشد هرگز زنا نمی کنند.
شما فقط ادعای دین شناسی می کنید اما در واقع چیزی از دین نمی فهمید!! یا اینکه هدفتان شبه پراکنی و شیطنت است.
چطور ممکن است عملی را دین گناه معرفی کند و در روح و روان انسان اثر سوء نداشته باشد!؟؟؟
و شما چقدر غرق در خودشیفتگی و منیت هستید که ادعا می کنید «هیچ اتفاق ناگواری لاقل از لحاظ معنویت و بعد ذهنی (تمرکز و آرامش) و عاطفی رخ نخواهد داد» جالبتر اینکه نظر شما مستلزم این است که هیچ فرقی بین زنا و عمل زناشویی نباشد.
در عین حالی که با اطمینان از عدم تاثیر معنوی این عمل خبر میدهید در مورد اثر جسمی آن تشکیک می کنید و در موردش تردید دارید«
(تنها چیزی که مطمئن نیستم بعد جسمی است»!!!
در حالی که سزاوارتر این است که در بعد معنوی یا عاطفی و روانی آن تردید می کردید. چون اساسا روح و روان کمتر قابل آزمایش است.
آفرین به شما که کاری را که انبیاء و ائمه علیهم السلام نتوانستند به اتمام برسانند شما به تنهایی انجام دادید==» «من کار روی زمین مانده ارباب هستی را به انواع این مردم اثبات کردم ( از بی
سوادترین ها تا همان هایی که با معیارهای دقیق مومن واقعی می شناسمشان)،
قبول کردند و کوفی صفت بودن شان را نشان دادند.»!!!!
پس با وجود این ایده احمقانه شما اگر کسی با مومن رابطه جنسی برقرار کرد حرام نیست!!!!

همجنسگرای عاشق
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من همجنسگرا هستم . بودم و خواهم بود . از گرایش جنسیم بسیار راضی هستم و بسیار لذت میبرم . توی زندگیم از نظر جنسی و عاطفی و شغلی و روحی و مالی هم تامین هستم و هیچ کمبودی هم ندارم .

حالا شما بگو همجنسگرایی چه آسیبی به من رسونده؟
شما هم برو مطالعه کن . همجنسگرایی توی قریب به اتفاق کشورهای پیشرفته مثل تمام اروپا و آمریکا و استرالیا و بسیاری کشورهای صنعتی و متمدن دیگه بیماری به حساب نمیاد و یکی از شاخه های گرایشات جنسی هست. علم روز دنیا همجنسگرایی را بیماری نمیداند. شما میگی بیماریه؟ مرحبااااا
مدیر سایت
پاسخ به  همجنسگرای عاشق
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

خدا که با امثال شما را به حال خودتان رها کرده
شیطان هم باهاتون کاری نداره چون از خودشید و بلکه پست تر.
ما نمیگیم بیماریه! بلکه میگیم گناهه و بدتر از بیماریه.

kam.kam
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

باسلام,منم به همجنس خودم علاقه دارم حتی جنسی۲۴سال دارم ولی واقعأگاهأازخودم بدم میادکه ایا دست خودمه یا غریزیه واقعا موندم چیکارکنم همیشه به پسرا نگاه میکنم و اینو میدونم عملأ  کار من برعکس رونده طبیعیشه و کاملأ اشتباه هستش همجنسگرایی شایدخوب نباشه اما بیشتر بده اش بخاطر افرادیه که خودشون همجنسگرا میدونن واونا یک عده منحرف پیش نیستن ,میخام درست راهنماییم کنید,نه تو یک جمله,باتشکر

مدیر سایت
پاسخ به  kam.kam
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با سلام و تشکر از حضور گرم و حسن اعتمادتون
اینکه شما کار خودتان را اشتباه می دانید خودش بسیار مهم و نصف بیشتر راه حل مشکلتان است.
علاقه به هم جنس (در اکثر موارد) همان علاقه به ارضاء غریزه جنسی است که به قول خودتان نوعی انحراف در غریزه طبیعی انسان است که کنترل آن در اختیار انسان است
 و ممکن است در برخی بصورت خود ارضائی، در برخی ارتباط جنسی با جنس مخالف(زنا) و حتی نزدیکی با حیوانات تبلور پیدا کند.
موفق و پیروز باشید

نوشین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

همجنسگراها یا ترنس هستن یا مشکل روحی روانی دارن عزیزم ترنسها که امام اجازه عمل جراحی تغییر جنسیتشونو داد با اونا کاری نداریم اونا مشکل هورمونی دارن مغز یک پسر ترنس مغز ١ زن کامله و اما میمونه مشکل دارها که اونا بیمارن بنظرم فقط مرگ مداواشون میکنه

مدیر سایت
پاسخ به  نوشین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

مداوای آنان توبه و بازگشت به سوی حقیقت است نه مرگ.
البته مرگ مجازاتی است برای آنهایی که به دست قانون افتاده اند و برای درس عبرت سایرین.

Hooman
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

دیگه تنها راهش شده ظهور امام زمان!! ……این جماعت از خدا بی خبر کارشون از اعتیاد و بیماری گذشته !به هیچ سراطی مستقیم نمیشن !!..تنها راهش یا اینه مثه قوم لوط ( که اوناهم همجنسباز بودن)  خدا یه بلای آسمونی رو سرشون نازل کنه و همشونو از دم ریشه کن کنه, یا ظهور اقا امام زمانه!!!!… یا حق 🙂

Pasdar
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم
از همه دعوت میکنم، شده یک بار هم خودشان را به مطب امام حسین (ع) برسانند.
البته باید بگم دانشگاه عاشورا
اینکه آرمان های امام حسین ع چی بوده و دشمنانش چکاره بودند؟
….و اینکه عاشورا هنوز با اشک های امام زمان ما در جریانه…
شده یک بار هم در صحرای کربلا برویم و چراغهای تمدن خیالی و تبلیغات اسلام آمریکایی را خاموش کنیم…
و آخر دعواهم ان الحمدلله

sirus tabbakh
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلم
خداوند انسان را خلق گرد و او را اشرف مخلوقات نام نهاد و به انسان از صفات بهایم و سباع و فرشتگان داد تا به وسیله دو صفت اول روزگار را بگذراند و بوسیله سومی خدا را عبادت کند اگر انسانی هر چه گیرش آمد بخورد و ه‍ر طوری که دلش خواست زندگی کند و به محض دیدن مسائل جنسی همچون خروس نتواند جلوی خودش را بگیرد چه تفاوتی با حیوان دارد پس چگونه به این نام اشرف مخلوقات به خود میبالیم

نازنین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ادم بعضی چیزارو میشنوه یا میبینه از خودشم بدش میاد از خدا میخوام به حق این ایام محرم هم که شده عاقبت هممون رو به خیر کنه که این کارا جز وسوسه شیطان و راهکار ادمای شیطان صفت نمیتونه باشه و به جای فکر و تاسف چاره اندیشی باید کرد که گریبانگیر کم کم همه جوونا حتی نوجوونا من دیدم داره میشه یعنی چی حالا سوای اون کسایی که این رفتارا بر اثر بیماری هایی که براشون هست بروز میکنه حالا اونایی که مبرا از این بیماری ها هستند چرا این رفتارارو دارند با خودتون فکر نمیکنید انسان که سن ازدواجش میرسه ازدواج میکنه با جنس مخالفش کامله و کم کم بر پیشرفت هاش روز به روز افزوده میشه و به موفقیت میرسه این که بر کسی حقیقتش پوشیده نیست و جنس موافق نمیتونه جز یه فکر غلط یه احساس زودگذر برای ادامه زندگی باشه که اصلا اخرش مثلا میخواد چی بشه اخرش جز ندامت چیزی بیش نیست پس این کارو با خودت نکن از من نصیحت کو گوش شنوا .

مجتبی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من همجنسگرا هستم

مدیر سایت
پاسخ به  مجتبی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

امیدوارم به راه راست هدایت شوید

دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

هم جنس بازی به دلایل مختلفی اتفاق می افته و ژنتیک یک علت ان است اما همه همجنس بازان مشکل زنتیکی ندارند
پس همجنس بازان فطری یا ژنتیکی باید با گروه دیگر یعنی دوجنس گرا باید تفکیک گردد به دلایل ناتوانی در درمان بیماریهای زنتیکی که هم اکنون قادر به درمان این اختلالات نیستند و اگر با علم ناقص پزشکی امروزه بخواهند تحت درمان قرار گیرند بی نتیجه است مانند تورینگ که به خاطر همجنس بازی تحت درمان قرار گرفت ولی بخاطر بدتر شدن یعنی درمان او باعث تشدید مشکل او شد و سرانجام به خاطر بیماری افسردگی خودکشی کرد همانطور که بیماری مثل اسکیزوفرنی علت ژنتیکی دارد و فرد باید تا اخر عمر با این مشکل سر کند همجنس بازان ژنتیکی نیز اینگونه اند اما ۹۵ درصد علت همجنس بازی فقط لذت جویی است و به خاطر دوجنسگرا بودن فرد است پس فرد می تواند گرایش جنسی خود را انتخاب کند در کل اگر فرد هیچ احساسی نسبت به جنس مخالف ندارد و به جنس موافق تمایل شدیدی دارد این نوع همجنس گرایی از نوع ژنتیکی است و تا زمانی که دانش پزشکی برای درمان این اختلال رشد پیدا نکند درمان این افراد هیچ فایده ای ندارد پس باید روی ۹۵ درصد که در دنیا با تبلیغات و اموزش برای تغییر گرایششان کار شود نه این اقلیت ۵ درصد در حقیقت این اقلیت ۵ درصد دوجنسه اند اما از نوع روانی نه جسمی باید با همجنس بازی مبارزه شود و مجازات اعدام موقعی وضع گردد که فرد در عموم دست به این عمل بزند و باعث تبلیغ این عمل گردد
به این اقلیت پنج درصد باید بعد از اثبات شدن نوع ژنتیکی بودن این گرایششان باید جواز ازدواج با نوع خودشان داد چون ازدواج این افراد با جنس مخالف خطر انتقال ژنتیکی در نسلهای بعد را دارد و این یعنی نسلی همجنس باز در اینده و نابودی یک ملت. اسراییل فقط به این گروه جواز ازدواج داده به خاطر هراس از نابودی قوم یهود

مدیر سایت
پاسخ به  دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام و تشکر از اظهار نظرتان
واقعا قابل تامل است و مورد تایید
به جز پاراگراف آخر که اجازه ازدواج با همجنس به این گروه مفاسد بسیار بیشتری از مفسده ای که شما ذکر کردید دارد.
از جمله اینکه آن ۹۵ در صد هم ادعا می کنند که جزء این ۵ در صد هستند.
به نظر بنده اگر واقعا چنین افرادی وجود دارند درمانشان تغییر جنسیت است نه اجازه ازدواج با جنس موافق.
به هر حال ممنون از شما

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من هموسکشوال هستم… وشما هموفوبیا

قلی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

گناهش چیه من انجام دادم توبه کردم ولی نمی تونم تحمل کنم به یک نفر … شدم اون خودش می خواد حالا باید چکار کنم

مدیر سایت
پاسخ به  قلی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

گناه کبیره است

دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ممنون دوست عزیز .شما فرمودید اجازه ازدواج به این افراد (اقلیت ۵ درصد )مفسده بیشتری دارد این سخن شما درست است ولی باید محدودیتها را در نظر گرفت .هنوز دانش پزشکی در درمان این افراد هیچ راهی نداده و یک خبر واقعا تاسف بار
این است که بسیاری از افراد که درخواست تغییر جنسیت داده اند به اشتباه و به خواطر عدم اگاهی این درخواست را کرده اند در حقیقت این افراد دوجنسگرا بودند و می توانستند خودشان به اختیار گرایششان را انتخاب کنند . بین به خطر افتادن نسل یک ملت در اینده و مفسده ای در حال در ان جامعه (مانند اسراییل به خاطر هراس از نابودی قوم یهود مجوز ازدواج این اقلیت را صادر کرد) موضوعی بسیار پر اهمیت است که باید اندیشمندان بخاطر ان راهکاری ارائه دهند چرا که اگر مانع ازدواج این افراد شد و این افراد به ناچار با جنس مخالفشان ازدواج کنند به یقین نسلهای بعد نیز همجنس باز ژنتیکی می شوند و باعث نابودی یک ملت می شود اما اگر مانع این افراد به خاطر مفسده اجتماعی شود این خطر یعنی نابودی نسل اینده
بطور پنهانی جامعه را تهدید می کند پس با بکارگیری زور این وضع بدتر می شود (فشارهای حقوق بشری و اعتراضات عمومی ) و به این طریق جامعه مجبور به پذیرش ازدواجهای که بطور طبیعی هم نباید اتفاق بیافتد (اکثریت ۹۵ درصد)
می شود و این فاجعه است پس با تغییر جنسیت نمی توان این معضل را درمان کرد چون علت عمقی است و به ژنتیک افراد مربوط می شود .در عمل تغییر جنسیت فقط اعضایی اضافه یا کم می شود و این یعنی عدم تطابق ژنتیکی با جنسیت اجباری مانند الن تورینگ و سرانجام بیمار شدن این افراد که سرانجام تورینگ به علت بیماری افسردگی خودکشی کرد پس عمل تغییر جنسیت یعنی کشتن این افراد .
اما عمل تغییر جنسیت برای افراد دوجنسه تجویز می شود البته با دانش کنونی پزشکی این عمل هم نباید اتفاق بیافتد ولی از سر اجبار باید این عمل را انجام داد مانند سرطان که فرد با عمل جراحی فقط چند ماه بیشتر می تواند زندگی کند
امید وارم دانش پزشکی سرانجام برای درمان این اقلیت ۵ درصد راهکار ارائه دهد . قوم لوط دوجنس گرا بودند و می توانستند گرایششان را انتخاب کنند ولی این اقلیت ۵ درصد دوجنسه روانی هستند نه جسمی و اصولا به این افراد جنسیت سوم گفته می شود.یا حق

مدیر سایت
پاسخ به  دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با سلام و درود و تشکر از اینکه وقت گذاشتید
برای حل مشکل این گروه ۵درصد راه حلهای بهتری از جمله نابارور کردن اینها هم هست.
به هر حال تخصص بنده فقط در مورد جنبه دینی و معصیت این عمل منفور است.
یا علی

دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام دوست عزیز .فرمودید نابارور کردن این افراد (اقلیت ۵ درصد) باید بگم اصلا به این کار نیازی نیست چون فطرتا این اقلیت تمایلی به جنس مخالف نداشته و به همین دلیل خطر انتقال ژنتیکی به نسلهای بعد وجود ندارد این خطر وقتی وجود دارد که این افراد را وادار به ازدواج با جنس مخالف کرد اما اگر منظورتان ناباروری این افراد و بعد مجبور کردن این افراد به گرایش داشتن به جنس مخالف این باعث کشتن یک نسل سالم می گردد چرا که اگر مثلا یک همجنس باز مذکر نابارور گردد و بعد با یک جنس مونث از لحاظ ژنتیکی سالم ازدواج کند اینجا حق نسل از جنس مونث گرفته می شود و باز هم نسل اینده
را به خطر می اندازد این افراد را باید به عنوان جنسیت سوم پذیرفت و فقط اجازه ازدواج را بین خودشان داد .ازدواج به خاطر پیشگری از بیماریهای مقاربتی باید در جامعه تبلیغ گردد. از خصوصیات فیزیکی هم جنس بازان مذکر داشتن ظاهر زنانه و خصلتهای زنانه می باشد و از ویژگیهایی که یک مرد دوست دارد بیزارند و برای همجنس بازان مونث برعکس.متاسفانه امروزه خیلی از افراد که خود را همجنس باز می دانند توجیهی است برای تنوع طلبی و لذت جویی و در حقیقت این افراد اصلا همجنس باز نیستند .یک راهکار برای تغییر گرایش در اکثریت ۹۵ درصد استمنای تجویزی است.
اما علت گرایشهای جنسی دوجنس گرایانه در بعضی افراد با وجود اینکه از نظر ژنتیکی مشکلی ندارند میل شدید این افراد به تنوع طلبی است و این شدت میل در این افراد ریشه ژنتیکی دارد اگر این میل کنترل نشود منجر به بیماری های سادیسم و مازوخیست می شود و فاجعه ای که هم اکنون در کشورهای غربی می بینیم که(با عرض پوزش فرد ادرار خواری و مدفوع خواری می کند)
و شیوع بیماریهای مقاربتی. تنها راه مبارزه با این گرایشها استمنای تجویزی است .در غیر اینصورت هم از ناحیه سخت افزاری و هم از ناحیه نرم افزاری باعث صدمه ای جبران نا پذیر به جامعه می شود .
متاسفانه کار دارد به جایی می رسد که این اکثریت ۹۵ درصد دارند قانون را دور می زنند و با ادامه این روال منجر به حذف قانون ممنوعیت همجنس بازی و عادی سازی این عمل در جامعه می شود واقعیت این است حتی با زور نیز نمی توان
مانع این روابط شد و تنها راه ان استمنای تجویزی و تبلیغ ان برای این افراد است .اگر می گویید استمنا یک گناه کبیره است این یک مساله فقهی است و من از دیدگاه پزشکی این را مطرح می کنم باید واقعیات را دید متاسفانه فقر و بیکاری و موانع برای ازدواج جوانان و جوانان سرشار از غریزه جنسی راهی جز این یعنی استمنای تجویزی نمی گذارد .
یا حق.

مدیر سایت
پاسخ به  دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
این چه نظریه آقای دکتر استمنای تجویزی ، همجنس بازی تجویزی، تو کامنت بعدی هم لابد زنای تجویزی!!!
چطور نابارور کردن یک نسل سالم را می کشد اما هم جنس بازی یک نسل سالم را نمی کشد!!
اگر این ها واقعا زن یا مرد نیستند تغییر جنسیت تنها راه شرعی این معزل خواهد بود.
در ضمن چاره چاه چاهی دیگر نیست که استمنا را تجویز می کنید.
چاره کار صرف هزینه است، اینکه به جوانها کمک شود با وام ازدواج و کار فرهنگی برای تسریع ازدواج و زندگی ساده و به دور از تشریفات و ریخت و پاش و اسراف.

دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام .گفتید چطور نابارور کردن یک نسل سالم را می کشد اما هم جنس بازی یک نسل سالم را نمی کشد!!
باید گفت منظور اقلیت ۵ درصد است که مجبور کردنشان باعث نابودی نسل اینده خواهد شد بخاطر انتقال ژنتیکی یک خبر بسیار متاسف بار باید بگم که در تحقیقات انجام شده در دنشگاه هاروارد در ۲۰۰ سال اینده به شرط اینکه مانع این معضل یعنی همجنس بازی نشویم نسل مرد به طور کامل منقرض می شود و نسل مونث بر جهان غالب می گردد و ازدواجهای لزبین(یعنی مساحقه)در دنیا انجام می گیرد و تنها راه بقای بشر را اسپرم گذاری می دانند و جهشهای ژنتیکی نشان خواهد داد در ۲۰۰ سال اینده جنینها مونث تکامل یافته و هیچ فرزند پسری متولد نخواهد شد و این بخاطر انتقال ژنتیکی همجنس بازان (اکثریت ۹۵ درصد) خواهد بود .علت از بین رفتن نسل مذکر به علت احساسات زنانه ای است که به خود تحمیل می کنند و این احساسات با احساسات واقعی انها هم خوانی نداشته و باعث اختلالات هورمونی و تداوم ان تاثیرات
ژنتیکی می باشد که تداوم ان باعث نابودی ژن مسئول مذکر گشتن می شود اما علت اینکه چرا همجنس بازان زن به این عارضه نسلی یعنی نابودی ژن مسئول مونث گشتن نخواهند شد به این خاطر است که همجنس بازان زن در روابط خود احساسات مردانه را بر خود تحمیل نکرده و احساسات زنانه انها پایا خواهد ماند و بدین طریق دچار اختلالات هورمونی نخواهند شد این وضعیت را به وضوح می توان در سکسهاس گروهی یک مذکر- چند مونث دید.هم اکنون در امرریکا و غرب برخلاف تصورات عامه فقط به اقلیت ۵ درصد اجازه ازدواج بین خودشان را داده و اکثریت ۹۵ درصد حق ازدواج نداشته و باید از روابط کوتاه مدت تحت عنوان وصلت مدنی استفاه کنند . متاسفانه وصلت مدنی می تواند باعث انتقال بیماری های مقاربتی گشته و ژن های بیماری را در نسلهای اینده منتقل کند (مثلا سرطان که بخاطر عفونتهای ویروسی و سرانجام منجر به جهش سلولی گشته و این ژن مسئول سرطان به نسلهای بعد نیز منتقل می شود )
پس تنها راه کار ترویج و تبلیغ ازدواج می باشد و برای تغییر گرایش های همجنس خواهانه در گروهای دوجنسگرا یعنی اکثریت ۹۵ درصد باید از استمنای تجویزی استفاده کرد چرا که نه اختگی این افراد و نه تغییر جنسیت در این افراد کاملا اشتباه بوده و نسل اینده را با خطر جدی مواجه می کند
اما فرمودید موانع ازدواج را برای این افراد یعنی اکثریت ۹۵ درصد بر طرف کنیم باید گفت به خاطر میل شدید این افراد به دوجنس گرایی یعنی ارضا شدن در رابطه با یک جنس و گرایش شدید در رابطه با جنس دیگر ازدواج هم نمی تواند مانع
گرایشهای همجنس خواهانه این اکثریت ۹۵ درصد گردد . در حقیقت این افراد بعد از رابطه با همسر خود و ارضا شدن از ان در رابطه بعدی میل به جنس موافق داشته و به سمت همجنس بازی کشیده خواهند شد . یا حق

مدیر سایت
پاسخ به  دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام از این پیشبینی های مزخرف دانشمندان بسیار شنیده ایم
لایه اذن
انفجار جمعیت
ازدیاد جمعیت همجنگرایا (۵درصدی ها) ووووو
اگر اینطور که شما ادعا می کنید درست است پس بعد از ده ها هزار سال باید همه جمعیت دنیا همجنس باز می شدند.
اولا برای ادعایتان مبنی بر (در تحقیقات انجام شده در دنشگاه هاروارد در ۲۰۰ ) مدرک بیاورید .
ثانیا اینها همه برای تئوریزه کردن مقاصد شیطانی خودشان است شما باور نکنید.
لطفا دیگر بحثی از تجویز و … در این پست به میان نیاورید.

دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

http://www.niksalehi.com/news/archives/110373.php این سایت در مود انقراض نسل مذکر در اینده -سایت اصلی فیلتر شده است . ایم منبعی است که خواسته بودید .یا حق

مدیر سایت
پاسخ به  دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
آنجا آمده:

یک پروفسور زن انگلیسی ادعا کرد: “ژن مردان به تدریج در حال
تحلیل رفتن و نابودی است و از این رو نسل مردان ممکن است طی چند میلیون سال
آینده به طور کامل منقرض شود.” به گزارش عصر ایران…

اولا یک نفر

دوما ادعا کرده

سوما دلیل علمی نیاورده

رابعا کسی تایید نکرده

خامسا از کجا معلوم چنین ادعایی راست باشد.

موفق و پیروز باشید.

از اینکه وقت می گذارید برای ما ممنونم.

یا علی

دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام
اولا یک زن به نمایندگی یگ گروه معتبر و پژوهشگران ژنتیکی
دوما ادعا کرده به نمایندگی از دانشگاه هاروارد
سوما دلیل علمی اورده شما کافی یک سرچ کنید
رابعا همه دانشمندان ژنتیک غرب تایید کرده اند حتی در ایران برید بپرسید
خامسا از کجا معلوم ادعای شما مبنی بر عمل تغییر جنسیت این افراد راست باشد و این افراد یعنی اکثریت ۹۵ درصد را درمان می کند و شما بر چه مبنایی این حرف را می زنید
اگر علوم را انکار می کنید بدانید دارید خود را فریب می دهید و حق را نادیده گرفته اید. مردم امروزه به دنبال دلیل اند نه نصیحتی که دلیل علمی و عقلی ندارد و بر مبنای روایات گفته شده .پس علت پویا بودن فقه چیست غیر این است که باید پاسخگوی سوالات امروزی باشد .پس لطفا متعصبانه قضاوت نکنید .اگر وضع به همین روال پیش رود مطمئن باشید در چند سال اینده شاهد رژه همجنس بازان با پرچمهای رنگین کمان در ایران خواهیم بود .تنها راه پیشگیری از این فاجعه وحدت حوزه و دانشگاه و قضاوت بر معیار حق است نه قضاوت بر معیار تعصب .
شما بر چه مبنایی استمنای تجویزی را رد می کنید که وظیفه یک روانپزشک است و هم اکنون برای درمان زود انزالی حتی در ایران توسط پزشک تجویز می شود .اگر با این شیوه درمانی مخالفید یعنی مخالفت با جامعه پزشکی
ایه اکمال در قران چه می گوید و امام حسن(ع) بر مبنای همین ایه با طاغوت یعنی معاویه صلح کرد.اسلام کامل ترین کتاب اسمانی است اگر با تدبر خوانده شود نه مانند وهابیت با تعصب چرا که اصلا وهابیت به فقه پویا اعتقادی ندارد. یا حق.

مدیر سایت
پاسخ به  دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
بحث ما تو ۵ درصد بود که شما احساس خطر میکردید نه ۹۵ درصد.
شما آدرس دادید رفتیم تو یک سایتی غیر معتبر که از دلایل محکم هم چیزی وجود نداشت!!!.
سرچ کنیم ادعاهای واهی دیگه ای هم پیدا میشه، باید قبول کنیم؟؟؟
علوم را انکار نمیکنیم بشرطی که قطعی باشند و منافاتی با احکام دین نداشته باشند نه اینکه هر ننه قمری ادعایی بکنه و ما هم اسمشو بذاریم علم و چشم و گوش بسته بپذیریم.
پویا بودن فقه به این معنا نیست که مسلمات دین و حلال و حرام قطعی تغییر پیدا بکنه.
پویا بودن یعنی اینکه برای هر مساله جدیدی جوابی دارد یا می تواند جواب بدهد.
لواط و همجنس بازی حرام بوده و تا ابد حرام خواهد بود و به فرموده امام صادق علیه السلام خداوند درمان هیچ دردی را در چیز حرام قرار نداده است.
این گونه تجویز ها نشانه دور بودن افراد از دین و احکام دین است.
ماهم ادعایمان قضاوت بر معیار حق است و نه تعصب که البته ظاهرا شما تعصبتان بر ادعاهای بی دلیل و واهی است و بنده بر احکام شریعت.
قیاس صلح امام حسن(ع) با معاویه با تجویز استمناء و شراب و همجنس بازی و… توسط پزشکان (که از قدیم رایج بوده) قیاس مع الفارق است.
“میان ماه من تا ماه گردون + تفاوت از زمین تا آسمان است”
در ضمن این قیاسها و حکم ها کار فقهاست نه پزشکان.
در ضمن شمایی که ادعا می کنید روانپزشک هستید ما از کجا باور کنیم!!؟؟
نه اسم !!! و نه ایمیل!! هر بار هم با یک آی پی مجزا!؟؟؟

نظر اون خانم چقدر احمقانه:
… ظرف پنج میلیون سال آینده (!!!!!! چه پیش بینی دقیق و حساب شده!!) با نابودی کامل این کروموزوم، هیچ موجود مردی بر روی کره زمین باقی نماند.(نمی دونم بخندم یا گریه کنم!؟؟؟  خوب اگر مردی نباشد و نسلش منقرض شود و در دنیا فقط زن بماند!!! یکی نیست که بگه پروفسور! اگر مرد و اسپرمی نباشد این زنها از کجا بوجود آمده اند!؟ لابد از لای سنگ )

دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام .اولا مجزا بودن ادرسهای ای پی بخاطر شرکتهای خدمات دهنده اینترنت است که ای پی ها را بصورت رندم انتخاب می کنند و دائما ان را عوض می کنند ثانیا شما با اینکه درس حوزه خوانده اید ولی خیلی راحت اخلاقیات را زیر پا گذاشته و به دیگران توهین می کنید پس این نشان می دهد که از اسلام فقط ظاهر ان را دریافت کرده ای و هیچ از اسلام ناب نمی دانی.حتی اگر ان افراد اشتباه کرده باشند شما حق توهین به انها را ندارید حالا ما از کجا بدانیم شما واقعا یک روحانی واقعی هستید و این سایت را برای اهداف دیگری راه اندازی نکرده ای.از نشانه های ظهور این است که عده ای ادعای دین داری می کنند ولی فقط در حد زبان نه عمل و خود نیز به ان پایبند نیستند .شما خیلی راحت در کامنتهایتان از واژه های ضد اخلاقی استفاده می کنید .مطمئن باش هزار مدرک معتبر با دلایل علمی هم بیاوریم باز هم انکار می کنی .
پیامبر (ص)فرمودند به خدای کافران توهین نکنید زیرا انان نیز به خدای شما توهین می کنند شما خیلی راحت این سخن ارزشمند پیامبر را زیر پا گذاشته اید .پس بدان با این رویه ای که پیش گرفتی سرانجامش عذاب الهی است .تو اگر ادعات می شه که دین داری و فقط کارت مردم هراسیه برو درمورد فسادهای اجتماعی و راه های نابودی و جلوگیری از ان مثل ربا و رشوه و اعتیاد مطلب بزار از کلام بزرگان اسلام چون مردم امروز به دنبال دلیل عقلی و علمی اند نه ترساندن از گناه. یا حق

مدیر سایت
پاسخ به  دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
بنده از همه انواع گناهن مطلب می گذارم.
بنده توهین به کسی نکردم.
بنده ادعای دین داری هم ندارم.
اما وظیفه خودم می دانم که هم بترسانم و هم امیدوار کنم.
و البته هیچ منعی هم نمی بینم در مورد اینکه با کسانی که در پی تجویز اعمال منافی عفت به عنوان درمان!!! هستند تند برخورد کنم.
انجام گناه یک مقوله است
ترویج یا به قول شما تجویز گناه مقوله ای دیگر و البته بسیار بدتر و بزرگتر.
کسی که گناه کرده خیلی راحت تر از کسی که مردم را به گناه تشویق کرده و با ادعاهای کذایی و به عنوان درمان و … قبح زدایی کرده بخشیده می شود.
یا علی

دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام.شما درس دین خوانده اید که در جامعه اثر گذار باشید پس وظیفه شما هراس و امید با اوردن دلیل منطقی و عقلی
و علمی است چون امروزه سطح اگاهی مردم بالا رفته و در دوران جاهلیت نیستیم که فقط به ترساندن و امیدوار کردن دلخوش هستید .شما با این کارتان فکر می کنید دارید به دین خدمت می کنید در صورتی که خنجر را بر علیه دین از رو بسته اید .پس دلیل اینکه امروزه تنها راه گریز از این بحران را تمدن نوین اسلامی بر پایه وحدت حوزه و دانشگاه می دانند چیست غیر این است که اندیشه های سنتی نتوانسته پاسخگوی نسل امروزی باشد .برای مثال شما می گوییید ماهواره بد است
خوب در نسل امروزی اگر این حرفتان تاثیر گذار می بود الان کل ایران ماهواره ازاد نمی بود ولی هست پس شما بجای هراس از ماهواره که یک وسیله شیطانیست با دلایل علمی و عقلی از موضعتان دفاع کنید .یا شما دائما می گویید ربا جنگ با خداست ولی اگر حرفتان کارساز بود چرا امروزه بانکها دارند ربا می خورند چرا بجای این حرفا نمی یاین بگین ربا عامل فروپاشی نظام شوروی شد و چین به خاطر هراس از اینکه به سرنوشت شوروی دچار نشود با مفاسد اقتصادی مبارزه می کند پس بجای گفتن ظاهر ایات به عمق ایات بروید که علت گناه بودن چیست . شما می گید ما وظیفمون انجام می دید ولی در حقیقت هیچ کاری تا حالا انجام ندادید و اگر دادید نتیجه عکس داده . گشت ارشاد تا حالا چکار کرده
پس با زور نمی توان دین و ایمان خرید باید قلبها را بدست اورید.فاجعه اون روزیه که به خاطر فشارهای حقوق بشری از قوانین دینی دست برداریم و راه شکست خوره غرب رو پیش بگیریم چرا که امروزه دیگر حتی مدرنیته هم جوابگوی بشریت نیست و امروزه از پست مدرن صحبت می شود. این فاجعه است که شما حرفی رو به اسم دین بزنید یعد از اوردن دلایل عقلی و علمی ناتوان باشید و بعد بگویید حتما حکمتی دارد که ما نمی دانیم اینگونه تفکر دو نتیجه منفی دارد یا تفکر داعشی و یا تعصب ورزی و سرانجام این دو نتیجه نابودیست . شما به چه حقی بر علیه علم قیام می کنید
و در جواب یکی از دوستان که سوال کرده من رفتم دکتر و ان دکتر گفته یا ازدواج کن و یا استمنا و در جواب می گویید ان پزشک یک دروغگوست و او را نهی از منکر کنید شما بر چه مبنای عقلی اصلا علمی نه این حرف را می زنید با این دور باطل توسعه نیافتگی که مانع ازدواج جوانان شده شما ازدواج را اجباری می دانید و می گویید از فقر نترسید چون خدا تضمین کرده که شما را بی نیاز می کند در صورتی که اگر واقعا فقیه باشی می دانی که ایات قران را باید با دیگر ایات سنجید و در قران در ایه ای دیگر امده که قوم موسی به او گفتند تو و خدایت بروید بجنگید و ما همینجا منتظر می مانیم پس اگر قرار باشد خدا با ازدواج یکی را از فقر نجات دهد پس چرا ما داریم برای محقق شدن ظهور تلاش می کنیم.
پس اگر اینطور باشد خدا خودش ظهور را محقق می کند و به تلاش ما کاری ندارد . این چه منطقی است که شما دارید .
اگر ایه اکمال را خوانده باشی خداوند خودش گفته اگر دردی بر شما عارض شد اگر درمان ان درد در حرامی است بر شما هیچ گناهی نیست به نظرت فشار جنسی یک درد نیست و جز ارضا هیچ راهی ندارد پس این راهکارهای بی منطق چیه که می گی به تصاویر تحریک کننده نگاه نکن در صورتی که در جامعه کلی از این تصاویر است .شما خودت رو جای اون جوان بذار که از ازدواج ناتوان هست به خاطر دلایل اقتصادی و… شما همین راهکارها را انجام می دی .یا حق

دکتر روانشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام.اولا گفتید من از یک سایت تفریحی برات مدرک اوردم سند اوردم تا فکر نکنی از خودم ساختم و مطمئن باش هزار سند هم برات بیارم بازم انکار می کنی چون تعصب چشم و گوشتو بسته و نمی ذاره حق رو ببینی خودتم می دانی که با یه سرچ کوچیک هزار تا از اون مطلب رو برات صفحه می یاره بالا ثانیا امام حسین راهش درست بود که با شهادتش
انتفاضه شیعه را تا الان زنده نگه داشته ولی اون دوره ابن زیاد مردم کوفه رو ترسانده بود و به دروغ گفته بود لشگر یزید در راه کوفه است. چون امام حسین به همراه شعار عمل هم داشت
ولی شما چی همش شعار می دید و عمل نمی کنید شما همش شعار می دید ربا جنگ با خداست ولی چرا جلوی بانکهای ربا خوار رو نمی گیرید که همین سیستم بانکداری عامل همه این کشتارهاست این سیستم ادامه راه راکفلر هاست یا کشور چین عامل نابودی اقتصاد ایران می شه اگه این روال ادامه داشته باشه و با واردات جنسهای چینی بازار راکد می شه .این امنیت هم به خاطر انتفاضه زنده شیعه و مهدویت گرایی داریم چون در روایات امده ایران کشور مهدی است .
بعدشم گفتید حرام خدا رو حلال کردن کی اینو گفته در قران گفته امّا آنها که در حال گرسنگى، دستشان به غذاى دیگرى نرسد، و متمایل به گناه نباشند، (مانعى ندارد که از گوشتهاى ممنوع بخورند) خداوند، آمرزنده و مهربان است.» خدا گفته اگر دستشان به غذا نرسد و متمایل به گناه نباشند پس لطفا ایات قران رو تفسیر به رای نکنید .شما می گید این چه ربطی به استمنای تجویزی داره اولا نیاز جنسی یک غذای روحیه و غذا فقط به خوردنیها مربوط نمی شه مثلا علم و دانایی -ورزش-بهداشت هم غذا محسوب می شوند برای سلامتی و در کل هر عملی که باعث تکامل انسان گردد غذا محسوب می شود نماز و روزه و زکات هم غذا محسوب می شوند منظور ایه فوق هر غذایی است که باعث تکامل انسان می گردد
چون ما غذا می خوریم که سالم باشیم و زندگی کنیم و به اهدافمان برسیم .دانش غذای عقل است و نماز غذای روح .
ثانیا چرا در قران ایه ای در مورد استمنای تجویزی نیامده در مورد تمام گناهان امده ولی استمنا خیر .در روایات هم امده که پیامبر فرمودند اگر کسی که استمنا می کند را بشناسم با او هم غذا نخواهم شد ولی هیچ از مجازات او سخن نگفته چون این عمل نزد پیامبر نسبت به ازدواج نازیبنده بود .اگر به این ایه که اگر کسی غیر از ازدواج راهی را برگزیند تجاوزگر است دال بر حرام بودن استمنا می دانید اولا منظور قران در این ایه تمام انچه که گناه است و در قران ذکر گردیده می باشد یعنی اگر کسی غیر از ازدواج راه های زنا-لواط-مساحقه را برود و نیاز جنسی اش را ارضا کند تجاوز گر است .اما این را باید خاطر نشان کرد که حتی استمنا و رابطه زناشویی هم در صورت افراط می تواند اسیب زننده باشد پس باید اعتدال ورزید پس علت هم غذا نشدن پیامبر با فرد استمنا گر تشویق او به ازدواج است .چون ازدواج راه بقای نسل است.
پس نزد خدا ازدواج پسندیده است .بعدشم شما فکر سفسطه بافی را از ذهنتان خارج کنید چون مطالعه قران و احادیث کار همیشگی من است پس با منطق از موضعتان دفاع کنید .این توهم هم از ذهن خود خارج کنید که تنها راه نیاز جنسی کنترل ان است پس اگر این چنین است چرا توصیه شده زود ازدواج کنید .اتفاقا مقابله با غرایز خدادادی انسان باعث امراض روحی و روانی می گردد .یک معتاد اگر به موقع تزریق نکند چه حالی می شود چون مواد دخانیات
وجود او را تسخیر کرده و حال کسی که در اوج غرایز قرار دارد این چنین است این را بدان انسان بر بدن خود حاکمیت ندارد بلکه این هورمونها هستند که بر بدن انسان حاکمیت دارند و وظیفه انسان معتدل کردن این هورمونهاست
شما راهکار دادید برای جلوگیری از فشار جنسی به تصاویر تحریک کننده نگاه نکنند در صورتی که شما کلید را به او داده اید ولی کلید خراب است و در را باز نمی کند اصل تاثیر پذیری می گوید بر روی مسائل بنیادی تا زمانی که جامعه بر ان نظر مشترک نداشته باشند تبلیغ نشود چون باعث شکست می شود . بنا بر این اصل شما هنوز نتوانسته اید حجاب را در جامعه رواج دهید چون قلب مردم را بدست نیاورده اید و بر روی کنترل غرایز جنسی که یک مسئله بنیادی
است دارید راهکار غلط ارائه می دهید که این راهکار می تواند به جامعه اسیب رسانده و باعث بحران هویت در جامعه و دین گریزی در جامعه گردد.شما می گوید ای جوان هر وقت غریزه جنسی بر تو شدت گرفت باید کنترل کنی و یکی از رهکارها نگاه نکردن به نامحرم است بعد این جوان با ورود به جامعه کلی نامحرم با پوشش نا مناسب می بیند و یک تضاد در او رخ می دهد بین فشار جنسی و گناه ناشی از ارضای جنسی که این فشار باعث بیماری روحی و روانی او می گردد اگر حق پذیر باشی این واقعیت را نادیده نمی گیری و بخاطر اشتباه خود از جامعه پوزش می طلبی .یا حق

رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با وجود کمال احترامی که برای روحانیون گرامی قائل هستم،اما باید بگم که این متن غیر علمی و دیدگاه غیر مستندی بود مبنی بر اینکه همجنس باز یک بیمار نیست،شما از کجا میدانید؟مگر تخصص دارید که اظهار نظر می فرمایید؟
نظر دادن در حوزه ای که تخصص ندارید باعث خدشه دار کردن دین و حوزه است.پیشنهاد می کنم با یک دکتر روان پزشک و یا روان شناس مذهبی مشورت کنید و تجدید نظر بفرمایید.
یک روان شناس مذهبی..

مدیر سایت
پاسخ به  رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با سلام و درود
ما نگفتیم بیماری نیست بلکه می گوییم همجنس بازی یا همان عمل منفور لواط اختیاری است، و بالفرض که بیماری باشد مجوز همجنس بازی نیست.
ولی حضرات اصرار دارند که غیر ارادی است.
به قول برخی از دوستان باید بین همجنسگرایی و همجنسبازی تفکیک قائل شد.
خیلی از همجنس گراها همجنس باز نیستند و خیلی از همجنس بازها همجنس گرا نیستند.

سارا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

از نظر علمی ثابت شده که یک انحراف نیست بلکه یک گرایشه

مدیر سایت
پاسخ به  سارا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

هر چی هست اختیاریه!

نرگس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام وخیلی ممنون به خاطر مقالتون.من همه نظراتو خوندم آخه چرا جوونای ما اینطوری شدن؟چه بیماری؟ چه گرایشی؟برادر من خواهر من گناهه میدونی گناه بیشترازاین؟خدایا قربونت برم که انقد صبوری .زمین مملو از فساد شده .آخه یعنی چی شمایی که میای مینوسی خیلی هم خوبه وازنظر روانشناسی اینجوریه اونجوری آخه برادر من گناه کردی و زشت تررررررررررررین عمل دنیا بعد میای حالا دفاعم میکنی .دیگه واقعا ازحدگذروندین آدمایی مثل شما که چشم ودلشون کور شده عین قوم لوطن باز اونا گناهشونو قبول داشتن ولی شماها میاین کلاه علمی رومساله میزارین تفاوت ما با اون زمان قوم لوط اینکه علم زیاد شده.والابدترازاون شده زمانه ی ما .حاج آقا باورمیکنین من الآن که ۲۰سالمه و باید دراوج جوونی و خوش حالی باشم وقتی وضعیت جامعمو میبینم وقتی فکرمیکنم که شاید همسر آینده ی من همون آقا یی باشه که ۲ماه قبل بایه دختردیگه بود یا شاید همجنس باز بود حالم به هم میخوره .نمیخوام زنده باشم یه جوری شده نمیتونم به کسی اعتما دکنم.دل اماممون به ماها خوشه به جوونا خوشه ماهم اومدیم به جای ازدواج و ادامه ی نسل وفرزندان صالح ترویج هم جنس بازی میکنیم ؟آره .یعنی اون لذت های کثیف و به داشتن یه خونه آروم باهمسرمون و بچه های خوب و آرامش در کنار همسرمون ترجیح میدیم؟یا خدااااااااااااااا خودت کمک کن .

مدیر سایت
پاسخ به  نرگس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
حق با شماست.
موفق و پیروز باشید.

کورش
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

اقای حاج اقا چرا راستشو به مردم نمیگی حرمت لواط و مساحقه یه حکم صد درصد تعبدی هست . اگه تمام اطبا بگن هم جنس گرایی خوبه بازم طبق حکم تعبدی حرومه اگه هم بگن بده که دیگه توی بوق و کرنا میکنی.
مثل همین خود ارضایی که اینقدر شایعه هست دربارش اونم همش میگید فلان دانشمند غربی گفته کور میشی عقیم میشی افسردگی میگیری و…
حالا اگه همین هم جنس گرایی توی اسلام مجاز بود میگشتین دنبال دانشمندی که نظر شما رو تایید کنه، میشد بهترین عمل دنیا ثواب دنیا و اخرت نصیبش میشد!!!! اینقدر اسمون ریسمون به هم نباف بگو حکم خدا هست ضرر معنوی و اخروی داره ولو تمام دانشمندا هم بگن خیلی برایه طول عمرو سلامتی خوبه بالفرض،، بازم حرومه حرومه حرومه

مدیر سایت
پاسخ به  کورش
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام و درود بر شما
وآللاه ما هم همینو میگیم اما کسی که عبد خدا نیست تعبد حالیش نیست!
دنبال دلیل علمی و عقلی می گرده(البته خود عبد نبودن بزرگترین بیعقلی و جهل است)

شین مثل شرم !
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام من یک دانش اموز ۱۵ ساله هستم از وقتی که یادمه ۳ ساله که همجنس گرا هستم هر وقت که این عمل زشتو انجام میدم یه حس پشیمونی بهم دست میده خیلی ناراحت میشم بعضی اوقات واقعا ناامید میشم! من اصولا به دوستام هیچ حسی ندارم ولی وقتی عکس های … تو اینترنت میبینم انگار افکار منفی بهم هجوم میاره و این عملو انجام میدم البته الان دارم سعی میکنم که ازش دور بشم اگه میشه کمک کنید! من خیلی واسه روحانیا(از جمله شما) احترام قاعلم و همه ی حرفاتونو میپذیرم چون همشون درسته! اینم میدونم که خدا همیشه پناهنده ی توبه کنندگانه من دلم نمیخواد که جز گناهگاران تو روز قیامت محسوب بشم اگه میشه کمکم کنید واقعا ازتون متشکرم تو هر سایتی میرفتم میگفت فطری هست ولی سخنای اسلام واقعا حقه!من هر روز نماز میخونم که از این عمل زشت دور بشم ولی بعضی اوقات که درحال درسخوندنم یکدفعه شیطان بهم این وعده رو میده و … ولی این دفعه واقعا میخوام توبه کنم! اگه میشه منو راهنمایی کنید که موفق بشم!ممنون از شما و سایت خوبتون!

مدیر سایت
پاسخ به  شین مثل شرم !
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
هنوز فطرتتون اونقدر تغییر نکرده که مثل بقیه همه چیزو انکار کنید!
الحمدلله
انشاءالله خدا دستتان را میگیرد و اهل هدایت خواهید بود

فرید
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

اولا من یک دگر جنسگرا ام و خیلی از این گرایش راضی ام
لازمه این که خدا برای انسان حکم صادر کنه اینه که خدا مالک بشر باشه که بهیچوجه اینطور نیست و دلیل من برای این حرف اینه که بشر اختیار کامل بر روی خود داره پس مالک خودش هم هست
و کاملا انتقاد دارم به مذهبی هایی که شجاعت در دست گرفتن سرنوشت خود رو ندارند

مدیر سایت
پاسخ به  فرید
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

خوب معلومه عاقبت دگر همجنس گرایی و گناه بیش از حد کفر گوییه!

سعید
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ممنون از مطالبتون کاش می تونستید در ارتباط با چگونگی مبتلا شدن به (همجنس گرایی ) در جامعه ایران و عوامل به وجود آمدن از کودکی در افراد هم تحقیقی داشته باشید . شاید راهکارهای منطقی تری برای درمان آن ارائه میدادید.
شما به عامل اصلی آن که گریبان گیر جامعه هست نبود فرهنگ ازدواج و امکان ازدواج در جامعه اسلامی و شیعی اصلا اشاره ای نکردید . عوامل محیطی مهمترین عامل برای گرایش جوانان به این امر ناپسند است .

m
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام
پسری بیستو پنج ساله هستم. از چهار پنج سالگی خاطرمه که لباس دخترونه میپوشیدم ؛آرایش میکردم،با دخترا بازی میکردم -طوری که خودمو دختر میدونستم و تا الانم این حس ادامه دارم ولی این اواخر بدلیل ترس ارگز تمسخر و آبرو این.کار را نمیکنم ولی پتانسیل این کار و علاقه آن هنوز باقیست و حتی در تنهایی با لباسهای پسرانه ام ،لباسهایی شبه دخترانه درست میکنم و با این کار احساس رضایت میکنم در عین حال آدمی هستم که خیلی به دین علاقه دارم و نماز و روزه را بجا میاورم (ولی چند سال بخاطر همین مشکلم ترکش کردم ولی بحمدالله دوباره شروع کردم)و از طرفی نمیتوانم منابع علمی و فضیات و نظریات و قانونهای را هم تماما انکارکنم،الان واقعه دچار سردرگمی شدم مشکل من ژنتیکی یا فیزیکیست -یا اکتسابی و تحت شرایط محیطی در صورتی که چهار پنج سالگی چه اکتسابی باعث تغییری به این عظمت میشود؟
با تشکر از شما امیدوارم راهنمایی شما بتونه زندگیمو بهتر کنه

مدیر سایت
پاسخ به  m
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
مشکل شما هر چه که هست شما را نمی تواند مجبور به گناه و فساد کند.

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من خیلی در این مورد تحقیق کردم و به جوابی نرسیدم.حاج آقایی که دوست داری به مردم کمک کنی.هیچ کسی از دل کسی خبر نداره و فقط خدا از دلها خبر داره.اگه درمان این راه امکان پذیر نیست من چند تا راه دارم.یا اینکه به زور ازدواج کنم نسلی تولید کنم که بدونم بالاخاره مادر و فرزندش از هم جدا میشن و اون خانم هم شکست بخوره تو زندگیش؟یا اینکه خودمو بکشم تا دینم رو ازدست ندم و برم بهشت ؟. یا اینکه توی خیابون راه میرم چشم هامو ببندم و هیچ مردی رو نبینم که به گناه بیفتم؟اخه شما که از دل کسی خبر نداری چرا نمیگی من در این مورد چیزی نمیدونم تا ما هم دین زده نشیم.البته میدونم مطرح کردن این قبیل سوالات تو فضای مجازی صحیح نیست و ممکنه هر کس برداشت غلط بکنه و ممکنه اشتباه رخ بده.ولی حالا اگه خودتون جای یکی از اینا بودی چه میکردی؟

مدیر سایت
پاسخ به  علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام و درود
بنده بارها ذکر کرده ام بنده روانشناس یا پزشک نیستم قصد هم ندارم پایم را تو کفش اونها بگذارم اما این را میدانم که میل به جنس موافق هر چه باشد(بیماری ژنتیکی و مادر زادی به قول شما یا مرض قلبی یا هوس بازی به قول بنده) قابل کنترل است و یعنی انسان می تواند با وجود این میل از آلوده شدن به گناه خود را حفظ کند.

nima
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام عیلک و خسته نباشد
من چند تا سوال دارم میخوام کمکم کنید تا از این کارها دور شم
من پسر ۲۰ ساله م موقعی که ۷.۸ سالم بود پسر عموم بهم تجاوز کرده بهم از پشت لاپا کرده تا ۱۲ ساله م ادامه داشت و بعد اون توش با زور کرده من اون موقع بچه بودم هیچی نمیفهمیدم و با زور و تهدید میکرد که بهیشکی نگم منم ترسیدم تا الان ب هیشکی نگفتم و دارم داغون میشم و همیشه نفرت دارم از پسر عموم که چرا اینکارو بهم کرد خیلی پشیمونم
بعد ی دوبار عادت کرده شدم نمیتونم ترک کنم دوس دارم ترک کنم و منجر ب گناه نشم خیلی از این کارها میترسم
من همجنس باز نیسم و نمیخوام بشم چون میدونم اخرش بن بست هس و ادمو ب گناه و فساد میکشه
حالا بهم راهنمایی کنید چ کنم من میخوام از این کار زشت نجات پیدا کنم تا اینجا ابروم رفته دیگه نمیخوام بدتر شه خواهش میکنم و من ی ادم خدا شناسم ب دین و قران پیامبر و امام خیلی اعتقاد دارم و میدونم تو راهی هستم که برگشتی ندارم من نماز میخوندم قران میخوندم و روزه میگرفتم ولی ولی ۲.۳ سالی هس از اعصاب یکم ضعیف شدم و میبینم منجر ب گناه میشم دیگه نمیتونم نماز و قران بخونم .۶ ساله افسرده گی و استرس و اضطراب دارم احساس تنهای میکنم دست ب کار های زشت میزنم میرم پیش پسرای گی باهاش رابطه برقرار میکنم ولی الان دیگه خستم هم مریضی افسرده م و هم مریضی ک دادنم ۵ بار خودمو خودکشی کردم ولی نمردم نجات دادن من ادم درک کنم ادم عاقل و حق شناسم ۲ سال پیش از حوضه علمیه قبول شدم اما شرایطی نداشتم برم بخونم
لطفا بهم جواب بدید و خواهش میکنم کمکم کنید و راهنمایی کنید میخوام از این کار زشت ابرو بر رها شم و با همجنس گرایی مبارزه کنم ک دین اسلام و از بین میبره و خودشونو ب راه بن بست میرسونه و ابرو میبره نسل بشرو قطع میکنه

مدیر سایت
پاسخ به  nima
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
شما زودتر ازدواج کنید.
نمازتون رو هم به هیچ وجه ترک نکنید.
دوستی و همنشینی و ارتباط با این افراد رو کاملا ترک کنید
اگر شد یک مدت مهاجرت کنید به شهری دیگه.

یه کبوتر دلشکسته حرم_______________________
پاسخ به  nima
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۶:۱۳

سلام ، من یه راه حل میگم بهتون ، چه برای کارزشت خود ارضایی چه غیره ، ببینید اون شرایط که اجبارتون کردن تقصیر شمانبود،براتون سلیقه درست کردن ، پس فقط یچیز میتونه نجاتتون بده ، توسل به امام حسین ع ، میدونی مطمئنن وقتی پای گوشی هستی ناخودآگاه یه سرچ میزنی ، فیلم میبینی و تحریک میشی ، رمز گوشیت رو به انگلیسی یا حسینyahossain بزار♡♡♡ ببین اباعبدالله الحسین چجوری دستت رو میگیره مگه میشه کسی که موقع جهنم رفتن ضامن خیلی ها میشه و نجاتشون میده تورو به حال خودت بزاره؟بخدا که تنهات نمیذاره موقع نمازم بگو خدایا عشق های کثیف رو ازم دور کن عشق بی بی زینب و اباعبدلله رو تو قلب و جونم بذار ، هروقت رمز گوشیتو میزنی که یاحسینه بگو اسلام علیک یا اباعبدالله ، بخدا قسم که بعدش از شرم روت نمیشه تو سایته بری،دوم اینکه یه برنامه قفل بریز ، تلگرام و گوگلت رو قفل بزار با یه رمز ساده ، مثلا تیک ، بعد هروقت میری داخل گوگل و قفله رو باز میکنی بگو یااباعبدلله بخدا که من بهت قول دادم سراغ این چیزا نرم ، خودت دستمو بگیر♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ بعدی درمورد افکارته ، شاید با یه فکر یهو تحریک بشی ، باور کن این دست خودت نیست ، یه شیطان وسوسه کننده داری که این فکرارو تو ذهنت میندازه و وسوسه میکنه خیال پردازی کنی ، حتی ممکنه رابطه مرد با مرد که هیچی ، تو خیالت رابطه با حیوون هم داشته باشی، یا حتی توی ذهنت به امام های معصوم فحش بدی ، همش زیر سر اون شیطانه ، تهدیدش کن بگو من خیلی نوکر ائمه هم هستم ، این تفکرای کثیف مال تو ان شیطان ، اگه هربار این تفکرارو توی ذهنم بیاری ۵ تا صلوات میفرستم ، یا ۲۰ تا ، هروقت اینجوری شد بگو یا اباعبدلله بخدا قسم که این افکار من نیست نجاتم بده ، یه صلوات بفرست ، برو یه جای مذهبی مثل جمکران ، بشین کنار حوض گریه کن ، بگو امام زمان دستتو بگیره ، به اون رنگای قشنگ آبی و طلایی گلدسته و قسم بخور که تنهات نذارن ، بگو مگه جز تو کیو دارم یا اباعبدلله؟کمکم کن خودمو کنترل کنم ، بعد شروع کن قرآن خوندن ، درمورد امام ها تحقیق کن ، نهج البلاغه بخون ، دعای روزی توی مفاتیح رو خوندی؟یه مفاتیح بخر ، معنیشو بخون ، نه همشو ، تا حالا دعای عرفه رو خوندی؟پاشو یه بار صوتشو دانلود کن با معنی بخونش ، ببین امام حسین چجوری باخدا درد و دل میکنه ووآرزو میکنه ، بخدا که بعد اون خوندنش عوض میشی ، گناهت هرچقدرم که بزرگ باشه بگو گناهه من بزرگتره یا رحمت خدا؟گناهه من بزرگتره یا مهربونی خدا؟خدا خودشو بخشنده مهربان توصیف کرده ، ما میگیم بسم الله الرحمن الرحیم ، توی هرکاری ، تا یاداوری کنیم چه خدای مهربونی داریم ، تا بگیم هرکاری رو فقط بخاطر خدا انجام میدیم ، پس شما قلبتو صاف کن و نیت کن که بعد به بقیه که مثل خودت بودن کمک میکنی ، حتی مجازی! بهتره درگیرشون نشی تو دنیای واقعی ، و اینکه اگه شما یه مدت رابطه درست داشته باشی این گی بودن از بین میره ، چون از بچگی برات بوجود اوردنش برات تحمیل کردن ! از خدا و بی بی زینب بخواه که دست یه دختره خوب رو تو دستت بزاره و عشقشو توی قلبت بزاره ، کاشکی بتونی قبلش تنهایی یه مسافرت بری مشهد ، به امام رضا بگی ضامنت بشه ، تو صحن کنار حوض گریه کنی ، تو اون فضا حالت خوب بشه و برگردی ، براتون دعا میکنم ، امیدوارم از تصمیم تون برنگردید و توبه کنید ، یه توبه با منجی گری اباعبدلله حسین♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡•••••••••••••

نیما
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

این عمل زشت ترین و منفور ترین عمل در روی زمینه
اصلا توجیهی در رابطه با این عمل ننگین وجود نداره
با یک انسان معمولی نه مومن در مورد این عمل صحبت کن تو چهرش می بینی چقدر مشمئز میشه
با یک انسان خلاف کار همین کار تکرارکن باز چهرشو نگاه کن همینو میبینی
خدای بزرگ که برای تمام حیوانات و گیاهان و اجسام مذکر و مونث قرار داده چطور برای بعضی از انسانها همسری از جنس خودشان قرار داده
حال از این بدتر هیولاهای هستند که به با بچه های کوچک این عمل را انجام داده اند
با توجه به نظرهای بالا خیلی از افراد که در گیر این عمل شده اند در کودکی ۷ ، ۸ سالگی زمانی که هیچ تصوری نسبت به شهوت نداشته اند یک دفعه گی وارد دنیای بزرگسالی شده اند
و بعد نیز این عمل را مشابهان یا با هم سالان تکرار کرده اند
در ضمن بعد از ترک این عمل زمانی که به گذشته خود فکر میکنی وبه همسر انگار به بشریت خیانت کرده ای و اگر وجدن داشته باشی میفهمی که زنده سوزندان این فرد هم اصلا حکم بزرکی برای آین انگل نیست
با توجه به آیات قران خداوند مستقیما در رابطه توبه افرادی که گناهانی همچون قتل شرک و زنا و محاربه داشته اند سخن گفته است
ولی انگار خدا هم از اینکه در مورد توبه این افراد حرفی بزند خجالت کشیده است

فاطیما
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

حاجی هیچی نمی خوام بگم فقط خجالت بکش که عکس این بنده های خدا رو پخش کزدی

لودیسا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام>من یه دختر ۱۵ ساله ام و من تمایلی به پسرا ندارمولی به دخترا هم حسی ندارم
من چی ام؟
یه موجود فضایی؟
این نظرارو هم خوندم گیج شدم
هم جنس بازی گناهه؟
من خودم داستان های زیادی درباره اونا میخونم
و بازم هیچ حس خاصی ندارم
میدونم بعضی ها فقط به خاطر تمایلات جنسی به سمت هم جنس میرن ولی بضی ها هم واقعا بدون هیچ قصدی به سمتشون میرن
من چندتا داستان معرفی میکنم اگه تونستید برید سر بزنید

شما اینارو به این اسم سرچ کنین تا بیاد

بعد لطفا بهم بگین نظرتونو
لطفا درخواست ندید اون سایتو فیلتر کنن
من تموم زندگیم به اون داستانا بسته اس

مدیر سایت
پاسخ به  لودیسا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
شما نرمال هستید و البته لازم نیست هر چیزی رو بخونید.

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من مردی ۲۷ ساله با چهره ی کاملا مردانه و هیکلی و سیبلیو هستم ولی همجنسگرا هستم حس لذت و ترس با هم ترکیب شده ولی من از دوران کودکی تمایلم به مردان بود و هست البتع به زنها هم هست ولی بیشتر به مردان شبیه خودم . به خدا هم اعتقاد دارم و عقیده دارم اون بیشتر باما عیاقه تا با شماهایی که ادای مذهب و دین دارین دادا . لازمه جای اونم تصمیم نگرین حاضرم تو کار خیر باهات شرط ببندم که حتی کارهای خیرمم از تو بیشتره ..

مدیر سایت
پاسخ به  علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

پس بهتون خوش بگذره!!

منن
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

اولا که بعیده که اینقدر به هم توهین کنید حاج آقا من خودم طلبه هستم ارشاد و نهی از منکر شرایطی داره یه کم با لحن آروم و ملایم بعد از اون اطلاعات شما راجع به قانع کردن این افراد کافی نیست باید بیشتر بشه بعد از اون خداوند چیزی به اسم اراده به انسان داده و عقل همه ما اراده داریم گناه را انتخاب کنیم یا ثواب را اگر کسی دوست داره ترک کنه و افتخار میکنه ترک نکنه اما اگر ذره ای به وجود خداوند و رضایت و عدم رضایت او که آفریننده انسان است و صاحب او اعتقاد داشته باشد ترک میکند و مطمینا همه قبح و زشتی اینکار رو ته دلشونم قبول دارن اینجا اومدیم چاره پیدا کنیم نه عده ای به بعضی دیگه توهین کنند میشه محترمانه ترم صحبت کرد با استدلالی قوی اما اونی که هیچ جوره قبول نکنه خوشش بیاد یا بدش بیاد فحش بده به بقیه یا نه خودشم خوب میدونه این گناهه چه بپسنده چه نه شیطان سوار او شده و افسار او را بدست گرفته و این از چهار چوبهایی است که خداوند گفته نزدیک نشوید حالا خود دانی دوست من رقم زدن جهنم و بهشت دست خود ماست نه دیگری امام علی میفرمایند اگر مردم میدانستند در قبرها چه خبر است حتی یک گناه هم نمیکردند شما هم فقط توهین نکنید چشماتونو نبندید و هرچی رو به زبون بیارید هم با حاج آقا ام هم با هم جنس بازها بله ایشون وظیفشونه انذار کنند ولی کمی با استدلالات محکم و لحن آروم و لین کسی هم نمیگه ما خوبیم یا بد ولی مسلمان اونه که از گناه دیگران ناراحت بشه معنیشم خوبی ما نیست بلکه دلسوزیه چون حداقل به این گناه دچار نیستیم خدا رو شکر ولی همه ما یک گناه رو تو زندگیمون کردیم اما قیامت که پرده ها بالا بره و اعمال مثل یه فیلم ضبط شده از جلو چشمانمون رد بشه اونوقت میفهمیم چه ظلمها که به روح و جسم و خدامون نکردیم ببخشید طولانی شد ممنون.حالا انتخاب با خودته اگه نه که جوابگو خودتی اگر آره و با تغییر موافقی پس شروع کن و بهشتتو خودت بساز.

شوره
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام من و دوسته هم اتاقیم خیلی باهم صمیمی هستیم و هم دیگروه دوست داریم نه از روی هوس روزی که قرار شد باییم خونه شبش تو بغل هم خوابیدیم چون دلمون واسه هم تنگ میشد اما بدون هیج غرض جنسی فقط به خاطر علاقه و دوست داشتن حتی یه لحظع هم از لحاظ جنسی حسی نداشتیم حالا که این چیزا رو دیدم ترسیدم یعنی اینم همجنس بازی محسوب میشه

مدیر سایت
پاسخ به  شوره
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام خیر
بهتره این کارو  نکنید.

494
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x