Take a fresh look at your lifestyle.

عفت شهید بابایی در برابر پیشنهاد بی شرمانه استاد زن آمریکایی

1 2,494

در سال ۱۳۴۸ وارد نیروی هوایی شدم. در بدو ورود می‌بایستی یکسری آموزش‌ها را در نیروی هوایی می‌دیدیم که از آن جمله آموزش زبان انگلیسی بود. این کلاس‌ها شروع آشنایی چندین ساله‌ی من با عباس بابایی بود…

ایشان شخصیت خاصی داشتند و از همه متمایز بودند. در آن دوران بیشتر استادان زن بودند و ازجمله استاد کلاس زبان که یک زن آمریکایی بود.

این استاد زبان برای اینکه فرهنگ مبتذل غرب را رواج دهد به دانشجویان پیشنهاد شرم‌آوری داد که اگر کسی امتحان پایان‌ترم را ۲۰ بگیرد من یک‌شب با او خواهم بود.

بعد از اعلام نمرات عباس از همه نمره‌اش بیشتر بود او امتحان را ۱۹ گرفته بود. من برگه او را که دیدم تعجب کردم زیرا او یک کلمه ساده را غلط نوشته بود.

و آن استاد هم به عباس گفت: تو عمداً این کلمه را غلط نوشته‌ای تا با من نباشی. آنجا بود که من به عظمت روحی عباس پی بردم. ایشان با این کار درس تقوا و عفت و بزرگواری را به دیگران آموخت…

راوی: (عظیم دربند سری) یکی از دوستان قدیمی شهید عباس بابایی

خبرگزاری دانشجو | کد خبر ۳۳۷۸۶۱

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=22145

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یک انسان
فروردین ۱۱, ۱۴۰۰ ۰۲:۰۷

جناب مطالب شما بسیار عالی هست سایت خوبی دارید.به غیر از چهارده معصوم همه انسان ها در برهه های مبتلا به گناه بودند.این طبیعت بشر هست که جایز الخطا و ممکن الخطا هست.اما مهم اینه که بیدار بشه و توبه کنه .و به طرف خدا بره.این خیلی مهمه .مگر نه همه انسان ها در طول زندگیشون خطاای فاحشی داشتند.

1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x