Take a fresh look at your lifestyle.

زناکاری که خاک هم او را قبول نمی کرد!؟

7 10,463

زناکاری که خاک هم او را قبول نمی کرد!؟
طبق قاعده کلى ، که تمام اشیاء عالم احساس و شعور دارند، زمین هم از این قاعده و قانون بیرون نیست . هم احساس و شعور دارد و هم افراد نیک و بد را مى شناسد. به بعضى از جنازه ها ((مرحبا)) و خوش آمد و به بعضى دیگر ((لامرحبا)) و خوش نیامدى مى گوید: بعضى را قبول مى کند و بعضى را بیرون مى اندازد. در این باره به داستانى که در ذیل آورده مى شود توجه کنید:

در زمان حضرت صادق علیه السلام زن زانیه ای بود که هر وقت بچه ای از طریق نامشروع متولد می کرد، او را به تنوری می انداخت و می سوزاند! تا اینکه اجل آن زن رسید و او مرد. اقربا و خویشان او، زن را غسل و کفن کردند و برایش نماز خواندند و به خاکش سپردند.

ولی یک وقت متوجه شدند که زمین جنازه این زن بدکاره را قبول نکرده و به بیرون انداخته است. آن عده که در جریان دفن این زن بدکاره شرکت داشتند، گمان کردند که شاید اشکال از زمین و خاک باشد، و بنابراین جنازه را بردند و در جای دیگر دفن کردند ولی دوباره صحنه ی قبل تکرار شد، یعنی زمین جسد را نپذیرفت و این عمل تا سه مرتبه تکرار شد!

مادرش متعجب شد و به محضر مقدس حضرت امام صادق علیه السلام آمد و گفت: ای فرزند پیغمبر به فریادم برسید و جریان را برای حضرت بازگو کرد و متمسک و ملتجی به ایشان گردید.

حضرت امام صادق علیه السلام وقتی این قضیه را از زبان مادرش شنیدند و متوجه شدند که کار آن زن زنا کردن و سوزاندن بچه های حرامزاده بوده است، فرمودند: هیچ مخلوقی حق ندارد که مخلوق دیگر را بسوزاند، و سوزاندن در آتش، فقط بدست خالق است!

مادر آن زن بدکار به امام علیه السلام عرض کرد: حالا چه کنم؟ حضرت فرمودند: مقداری از تربت جدم حضرت سیدالشهداء ابی عبدالله الحسین علیه السلام را همراه جنازه اش، در قبر بگذارید. زیرا تربت جدم امام حسین علیه السلام، مشکل گشای همه ی امور است. مادر آن زن زانیه، مقداری تربت تهیه نمود و همراه جنازه گذاشت و دیگر آن ماجرا تکرار نشد! [۱] .

[۱] خاک بهشت ص ۱۱۹ به نقل از منتهی المطلب ج ۱، ص ۴۶۱، وسائل ج ۲، ص ۷۴۲، بحار ج ۸۲، ص ۴۵ – کرامات الحسینیه ج ۲، ص ۱۰۶ – خزینه الجواهر ص ۲۴۳ – وقایع الایام ص ۱۶۱ به نقل از تظلم الزهراء -علیهاالسلام – کبریت احمر ص ۳۴۷ و ص ۴۶۲.به نقل: بی باک نیوز

تنها آثار زنا در عالم قبر و قیامت ظاهر نمى شود بلکه در دنیا هم ظاهر خواهد شد. از جمله:
۱:هر کس با زن ها و دخترهاى دیگران زنا کند، با زن یا دختر و خواهر او زنا خواهند کرد.
۲:خرابی و رفتن برکت از خانه!
۳:فقر و خشکسالی!
۴:از بین رفتن روزی!
۵:مرگ ناگهانی !
۶:وقوع زلزله!
دیدن متن احادیث فوق

مطلب مرتبط:

زنی که زمین هم وی را قبول نمی کرد!!!

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=272

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشته
بهمن ۲۸, ۱۴۰۱ ۰۹:۳۱

وقتی مردی نتونه از پس زن بربیاد زن باید پس چیکار کنه یکی دیگه میتونه کارش کنه

علیرضا نیکرو
آذر ۱۶, ۱۴۰۰ ۰۱:۴۹

سنگسار و قطع ید احکامی خشن و سختگیرانه ای است باید کنار گذاشته شود

عبدالله
دی ۲۲, ۱۳۹۹ ۱۸:۰۰

زن متاهل که زنا کند باید به سبک جدید سنگسار شود. الان جدیدا شلاق میزنند که از نظر من درست. نیست باید بعداز تفهیم اتهام ۷۲ساعته اعدام شود. که ارواح پلید زنا از جامعه پاکشود.

بهزاد
آبان ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۹:۵۲

بس است اینهمه دروغ ، اخه دروغ گفتن که بدتر از زنا کردن است

7
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x