Take a fresh look at your lifestyle.

آیا تقسیم‌بندی بانوان به باحجاب، بی‌حجاب و بدحجاب درست است؟

1 971

بین مردم این‌طور جاافتاده است که بانوان ازنظر حجاب داشتن به چند دسته تقسیم کرده‌اند:

باحجاب یا همان خانم‌های چادری یا با مانتوهای بلند و کاملاً پوشیده، بدحجاب یا خانم‌های چادری یا مانتویی که آرایش می‌کنند و قسمتی از موی سرشان را هم بیرون می‌گذارند و یا لباسهای پوشیده اما بسیار جلف و سبک می پوشند و بی‌حجاب.

به نظر ما این دسته‌بندی درست نیست و بدحجاب نداریم و زنان یا باحجاب‌اند یا بی‌حجاب! چه‌بسا این به‌اصطلاح بدحجابی اثر منفی‌اش از بی‌حجابی هم بیشتر باشد چراکه بیرون گذاشتن چند لاخ از موی سر یا حجاب کامل اما بسیار جلف و همراه با آرایش، درواقع نشان دادن و منع کردن است که توجه بیننده را جلب می‌کند و حرص او را بیشتر تحریک می‌کند و او را به برنامه‌ریزی برای ورود به قلمرو عفاف بانوان تشویق می‌نماید و مثل این است که به جیب‌برها گوشه چک میلیاردی را نشان بدهی و آن‌ها را به دزدی تحریک کنی و همچنین مانند چراغ سبز نشان دادن به بیگانگان است و با این کار به آنان اجازه ورود به قلمرو عفاف خویش را می‌دهد، اگرچه این قصد و نیت را نداشته باشند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=30555

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهید گمنام
خرداد ۱۷, ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳

کارت درسته حاجی . شیر مادرت بهت حلال.ولی اینا همش یاسین تو گوش خر خوندنه.وقتت رو هدر نده.پای اون درختی که داری آب زلال میریزی،پاش پر شده از لجن و گندآب. تجمل گرایی، چشموهم چشمی، اشرافی گری و خودنمایی انقدر تو جامعه رواج پیدا کرده که دیگه این حرفها تو مغز کسی فرو نمیره، تنها دلیلش هم نفوذ فرهنگ کثیف غرب از طریق ماهواره و اینترنت بین جوانانه که اونم علت اصلیش، پرشدن شکم مردم از حرامه. همونطور که حرفهای سلطان امام حسین تو گوش کوفی ها فرو نمیرفت، فرمایشات امام خامنه ای هم برای کسانی که با مال حروم، طعم لذتهای دنیارو زیر دندان حس کردن، تاثیرگذار نیست.خودتو الکی خسته نکن. بیشتر به فکر تقویت بچه های بسیجی و ولایی باش که میخان در لشگر آقای عالم، حضرت صاحب عصر،بجنگن و خوشونو قربونی کنن.اللهم الزقنی شهاده فی السبیل الحسین، بحق زینب کبری

1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x