Take a fresh look at your lifestyle.

من عاشق شدم! عاشق شوهر خاله!

6 4,159

لطفا پیغام ذیل را مطالعه فرموده و نظر خود را در این باره بیان فرمایید:

دختری حدود ۲۰ ساله در دانشگاه به برای مشاوره به من مراجعه کرده بود و می گفت : «من عاشق شده ام!»

گفتم : «عاشق چه کسی»؟

گفت:«عاشق شوهر خاله ام شده ام!و این صرفا یک عشق ظاهری وقلبی نیست بلکه قضیه ازدواج در میان است !به خانمش که خاله من است گفته می خواهی از زندگی من بیرون برو می خواهی بمان من می خواهم برایت زن بگیرم! فقط به او نگفته که زن دوم دختر خواهر خودت است!»

گفتم:«چند سالش است لاید خیلی خوشتیپه !؟»

گفت:« شاید برای دیگران نباشه چون حدود ۶۰ سال دارد ولی برای من هست!»

گفتم: «حتما خیلی پولداراست؟»

گفت : «نه راننده مردم است !»

بعد نگاهی طلبکارانه من گفت :

«حاج آٍٍقا! حالاهم پیش شما نیامده ام به من بگویید اسغفرالله و از این حرفها، بلکه امده ام که به من بگویید مادرم را چیکار کنم مادری که شنیده شوهر خواهرش می خواهد دوباره زن بگیرد سکته ناقص را زده است اگر بفهمد زن دوم این اقا، دختر خودش است حتما می میرد می خواهم بدانم جان مادرم ارزش عشق من را دارد یا نه؟!»

گفتم :« قبول داری خیلی عجیب است دختری بیست و یکی دوساله با مردی کم کم حدود ۶۰ ساله می شود؟»

گفتم :« راستش را بخواهید نمی دانم چی شد ولی یک چیزی را خیلی خوب می دانم مسافرت می رفتیم خیلی با شوهر خاله ام راحت بودم مثل پدرم بود والیبال بازی می کردم توپ بر سر و کله من می زد ودرد دل های خصوصی ، پیامهای قشنگ و عاشقانه ، حتی پدر ومادرم می دانند که من با شوهرخاله ام راحتم اما خبر از عشق ما ندارند .بعد از مدت طولانی دختر گلم دختر گلم تبدیل به همسر گلم شد!»

من فکر می کنم موارد با یک فاصله سنی اینگونه کم اتفاق می افتد اما آیا وقتی چنین مواردی امکانش هست عدم رعایت حرمت بین خانوادگی دختر خاله و پسر خاله، دختر عمو و پسرعمو و اتفاقات خطرناک در خلوت امکان پذیر نیست. اتفاقاتی که دختر خانم در درددل مشاوره وقتی بخاطر ان حادثه ایی که فکرش را هم نمی کرد بجای اشک خون گریه می کند انگار تمام زیبایی مقدسش را از دست داده است. ووجودش را جز نا امیدی چیزی فرا نگرفته است.

براستی چرا بعضی خانواده ها باور ندارند که پسر عمو و دخترعمو،پسر خاله و دختر خاله و امثال شوهر خواهر و یا زن برادر نامحرم هستند و متاسفانه بخاطر این که طرف مقابل را در حد معصوم می دانند گرفتار وابستگی هایی می شوند که گاهی به فحشا هم کشیده می شود. در حالی طرفین اهل فحشا نبودند. براستی ایا پدر و مادر نمی دانند بخاطر عدم رعایت حرمتهای خانوادگی در جرم بچه ها سهیم هستند.

حدیث

پیامبر اکرم (ص) فرمودند:

«وای بر اولاد آخر الزمان از دست پدرانشان ! سئوال شد یا رسول الله : آیا ازپدران مشرکِ آنان ؟ فرمود : خیر ،از دست پدران مومن آنها ،چون واجبات دین را به فرزندانشان نمی آموزند و اگر اولاد آنها بخواهند ، بیاموزند ، آنان را منع می کنند. و«تنها به این قانع هستند که فرزندانشان از مال دنیا چیزی را به دست آورند  . من از آنها بیزارم وآنها هم از من بیزارند.»مستدرک الوسائل،ج ۲، ص۶۲۵

۳ ۲ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=312

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شازده خانوم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

متاسفانه زمونه ی بدی شده

ستارگان کویر کاشان
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام . وبت عالیه . خسته نباشی. خوشحال میشم به منم سری بزنی و اگه لایق بدونی لینکم کنی . شما با افتخار در بخش همراهان ما لینک شدی.
موفق باشی.
http://1700setareh.ir/
ستارگان کویر شهرستان کاشان

مدیر سایت
پاسخ به  ستارگان کویر کاشان
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
 با افتخار لینک شدید

ادریس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام داستان عبرت آمیز و جالب بود اما به نتیجه گیری شما ربط چندانی نداشت. اولا این موارد به ندرت پیش میاد. دوم در روابط مشروع هم همچین اتفاقاتی ممکن رخ بده مگه چادری فاحشه نداریم. دل فریب خورده تو هر کسوت و دسته و گروهی هست. تو خانواده های چادری و مذهبی هم ممکنه بیوفته که افتاده. اگر آگاهی باشه همچین اتفاقی هیچ جا نمی افتد. من خودم به جهت اینکه پدر وکیل دادگستری هست شاهد بودم در قضیه ای یک خانم چادری با وجود داشتن شوهر و فرزند در سن چهل سالگی با پسر همسایه تو سن شانزده سالگی فرار کرد.
یه اصطلاحی قدیمی ها دارن و میگن آدم باید خودش عاقل باشه.
جدایی که کاری از پیش نمی بره بلکه حریصتر هم میکنه. اما آگاهی هست که جلو این مفاسد میگیره. من خودم تو خانواده‌ای هستم که خواهرم حجاب چادر داره مادرم اصلا به حجاب حتی روسری اعتقادی نداره. من با هر دو راحت هستم. خانواده پدری من عضو مجلس خبرگان رهبری هست خانواده مادری از خاخانواده قاجار. هرکی هم به دین خودش. کسی هم به کار کسی کار نداره. چرا؟ چون یاد گرفتیم در هر شرایطی اصل شرافت رو رعایت کنیم. تساحل و تسامح رو از پدر و اخترام به نظر و عقیده دیگران از مادر آموختیم. تعداد مهمانی های مخطلی که من رفتم از تعداد کشورهایی جهان بیشتره. اما حتی تو یکیش به پارتنرم خیانت نکردم که هیچ تازه عشقم قوی تر هم شده. پس بستگی به فرد داره. هر فردی هم اوضاعش با دیگری متفاوت است.

مدیر سایت
پاسخ به  ادریس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
درصد چنین وقایعی در خانواده های مذهبی بسیار کمتر از خانواده های غیر مذهبی است.

ادریس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

به نظرم در خانه و خانواده سنتی کمتر دیده میشه. که البته با مذهبی فرق داره. اونم به جهت عدم آگاهی از حقوق هست. مثلا خانمی تصور کنید که شوهرش کتکش میزنه. خبر نداره که جامعه از حقوقش دفاع میکنه. میسوزه و میسازه. این طبیعی هست. اما در جامعه مدرن که هم مذهبی و هم غیر مذهبی شامل میشه آگاهی از حقوق امکان سازش با هر شرایط کم میکنه. این کاملا طبیعی است. اما بحث خیانت و ارتباط نا مشروع قضیه داره. دل ناپاک تو هزار لا بپیچی باز خودشو نشون میده. به نظرم اگر چیزی وجدان بشه ترکش خیلی سخته. هم ایمان و هم بی ایمانی. در کل خیر الامور اوسطها. در ارتباط ها هم این اصل هست.

6
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x