Take a fresh look at your lifestyle.

توبه از همجنس بازی

118 31,313
پرسش: من چند سال پیش لواط کردم، عذاب وجدان داره من و دیوانه می کند؛ من باید چیکار کنم از این عذاب وجدان راحت شوم؟ آیا توبه کنم قبول می شود؟

پاسخ اجمالی:

عذابهای ذکر شده در آیات و روایات برای شخص همجنس باز مخصوص کسانیست که توبه نکرده اند.

پشیمانی و عذاب وجدان شما نشانه توبه شماست و در صورت توبه واقعی و تصمیم قطعی به عدم بازگشت به گناه خداوند یقینا شما را خواهد آمرزید.

به درگاه خدا استغفار کنید و اعمال صالح انجام دهید تا نه تنها گناهتان آمرزیده بلکه تبدیل به حسنه شود.

«إِلاَّ مَنْ تابَ وَ آمَنَ وَ عَمِلَ عَمَلاً صالِحاً فَأُوْلئِکَ یُبَدِّلُ اللَّهُ سَیِّئاتِهِمْ حَسَناتٍ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحِیماً؛

 مگر کسانى که توبه کنند و ایمان آوردند و عمل صالح انجام دهند که خداوند گناهان آنان را به حسنات تبدیل مى‏کند؛ و خداوند همواره آمرزنده و مهربان است». (فرقان ۷۰ )

  • ضمناً هرگز گناه خود را براى کسى بازگو نکنید و فقط با خداوند راز و نیاز کرده و از او آمرزش بخواهید که او آمرزنده‏ اى مهربان است و توبه کنندگان را دوست دارد.

پاسخ تفصیلی:

لواط از گناهان بزرگ است و شخصى که مرتکب این عمل شنیع مى‏ شود از نظر خدا و رسول او و ملائکه مورد لعنت واقع مى‏شود و اگر در حال بلوغ و یا اختیار اراده و عقل مرتکب این عمل شده باشد و بدون توبه واقعى مرده باشد عذاب او شدید خواهد بود. پیامبر اکرم(ص) مى‏فرماید: «وقتى که لواط کننده در قبر نهاده شد بیشتر از سه روز باقى نمى‏ماند و خداوند او را میان قوم هلاک شده لوط پرتاب مى‏کند و روز قیامت هم با آن قوم ستمکار محشور مى‏شود»، (میزان‏ الحکمه ج۱۱ ص ۵۳۶۹).
ولی این در مورد کسی است که موفق به توبه نشود، به طور کلی اگر کسى مرتکب گناهى شود ولى پشیمان شده و به درگاه خداوند حقیقتا توبه نماید خداوند توبه او را مى پذیرد. توبه راستین از گناهان آن است که واقعا قصد بازگشت به آن گناه را نداشته باشد. خداوند متعال بارها در قرآن مجید وعده غفران به تائبان داده است و حتى گناهکاران را فرمان به مأیوس نشدن از رحمت خویش داده است. چنان چه در آیه ۵۳ سوره زمر مى‏فرماید: به آن بندگانم که در گناه ‏کردن بر نفس خویش اسراف کرده‏اند بگو هرگز از رحمت بى‏منتهاى خدا ناامید مباشید؛ البته خداوند همه گناهان شما را خواهد بخشید که او خدایى بسیار آمرزنده و مهربان است. همچنین مى ‏توان آیات (۱۳۵)آل عمران و (۴۸)نسا را به دقت ملاحظه نمایید.
دوست عزیز، هر گناهی با توبه پاک می شود و خداوند بخشنده و مهربان است. ان الله یغفر الذنوب جمیعا ; خداوند همه گناهان را می آمرزد.
در برخى موارد مانند غیبت و تهمت طلب رضایت از غیبت شونده نیز در صورت امکان لازم است، ولى در مورد گناهانى همچون زنا و لواط، پشیمانى واقعی، تصمیم بر عدم تکرار و طلب مغفرت از خداوند براى توبه کافى است.
در آیه ۷۰ سوره فرقان بیان شده است: «إِلاَّ مَنْ تابَ وَ آمَنَ وَ عَمِلَ عَمَلاً صالِحاً فَأُوْلئِکَ یُبَدِّلُ اللَّهُ سَیِّئاتِهِمْ حَسَناتٍ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحِیماً؛مگر کسانى که توبه کنند و ایمان آوردند و عمل صالح انجام دهند که خداوند گناهان آنان را به حسنات تبدیل مى‏کند؛ و خداوند همواره آمرزنده و مهربان است».
ضمناً هرگز گناه خود را براى کسى بازگو نکنید و فقط با خداوند راز و نیاز کرده و از او آمرزش بخواهید که او آمرزنده‏اى مهربان است و توبه کنندگان را دوست دارد.

۲.۳ ۴ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=409

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
118 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیایش
آبان ۲۹, ۱۳۹۹ ۱۶:۴۱

سلام استاد وقت بخیر ، یه سوال دارم … من یک دختر هستم و الان۱۷ سالمه من با یکی از هم مدرسه ای هام دوست شدم و خب این دوستی گسترش پیدا کرد و چند باری هم رو بغل کردیم و خب توی مدرسه اگه تنها میبودیم باهم حرف میزدیم(درمورد روزمرگی) و خب تا اینجا اشکال انچنانی نداشت ولی خب اون دوبار منو به خونه خالی دعوت کرد و خب بغلهای طولانی و بوسه و لب گرفتن اتفاق افتاد و من اون زمان نمیدونستم که این همجنسبازی هست یا نه(شک داشتم و اینکه چند باری حرف و چتهای مبتذل هم بود)و خب وقتی فهمیدم همجنسبازیه ارتباطمو به کلی قطع کردم و الان ۴ ماهه که هر روز عذاب وجدان هر روز احساس گناه و تنفر به خودم رو دارم … بنظرتون واقعا خدا منو میبخشه؟ بعضی وقتا از شدت اندوه و پیشمانی گریه ام میگیره همین الان هم که اینو نوشتم اشک دارم میریزم… خدا منو میبخشه؟

گناهکار
شهریور ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۴:۵۱

سلام من ۱۶ سالمه
من پسر هستم،و خیلی خیلی گناه کردم.
همجنسگرا بودم.به نا محرم دست زدم.هیز هستم.دروغ زیاد میگم.قسم دروغ چند بار خوردم.دزدی توی بچگیم کردم.بد دهن هستم.به پا های زنا علاقه داشتم و دارم.
ولی میخوام تمومش کنم.و نماز نخوندم.روزه خوری کردم.
آیا خدا به قدر بخشنده هست که این همه گناه رو ببخشه؟

کاربران ناشناس
شهریور ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۶:۵۲

سلام من و دوسم دو دختر نوجوان و معتقدر به دین هستیم چند بار لب های هم را بوسیدیم و او به بدن من ( بالا تنه) دست زده و با این کار مایعی از من خارج میشد و من لذت میبردم اما تا به حال به پایین تنه هم دست نزدیم وبدن برهنه هم را ندیدیم ایا به این کار همجنس بازی میگویند؟؟؟ لطفا حتتتتما جواب بدین

ناشناس
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۲۰:۵۰

سلام
من مدتی پیش بادوستم همجنسگرایی کردیم ولی من توبه کردم بعد که دوباره دیدمش اتفاق افتاد ولی من دوس نداشتم اینجوری بشه و از خودم بدم اومد.الان چندوقتیه که حسابی باهاش سرد شدم و تصمیم گرفتیم رابطمو باهاش قطع کنم ولی اگه دوست معمولی باهاش باشم مشکلی داره؟

محسن
خرداد ۱۵, ۱۳۹۹ ۲۲:۱۲

سلام وقتتون بخیر پسری ۱۷ساله هستم ازپچگی گناه کردم.یکی از اطرافیان گفت توبه نصوح کن.ولی نباید دیگر گناه کنی که اگر گناه کنی دیگر راه توبه وبازگشت نیست.وخداوند تو را مورد لعنت قرار می دهد .بد از ان مدتی گناه نکردم ولی بعد از ان دو گناه بزرگ کردم.ایا راه برگشت هست.خواهش میکنم جواب بدید.

علی
خرداد ۱۴, ۱۳۹۹ ۱۸:۱۰

سلام خسته نباشید
من عمل زشت لواط با پسر داییم انجام دادم چندین بار از مقعد تا لب بازی به خوام توبه کنم باید ایه یا چیزی بگم یا نه نیازی نیست فقط بگم خدایا منو ببخش

۳۱۳
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ ۱۵:۰۶

سلام علیکم من یک جوان ۱۳ ساله هستم که چند سالی بود که توبه ای سخت کرده بودم اما تا امروز فهمیدم یک گناه کبیره بزرگ یعنی لواط انجام دادم آنهم با برادرم که ۱۱ سال دارد و نگاه هایم به برادرم شهوانی هست لطفا کمکم کنید که اولا چگونه این بیماری را از طریق دین برطرف کنم و دوباره توبه کنم

کاربران ناشناس
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲

سلام من پسری هستم ۱۷ساله از چند سال پیش با چند نفر لواط داشتم دخول نه فقط(لاپایی) اولش زوری بود بعدش برام عادی شد الان خیلی پشیمونم از کرده خود و میخوام توبه کنم ایا خداوند توبه مرا میپذیرد و منو میبخشد

کاربران ناشناس
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۹ ۰۰:۵۹

سلام من محمد ۱۷ سالمه من از ۱۱ سالگی خودرزایی کردم هم جنس بازی کردم لنز کردم لب گرفتم آیا توبه کنم خداوند منو میبخشه یا نه

ناشناس
تیر ۲, ۱۳۹۸ ۲۰:۰۵

سلام من خواست خودم لواط کردم فقط یه بار.
الان خیلی پشیمونم و با ترس بسیار قرص برا خودکشی خوردم

بیچاره
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸ ۰۲:۰۳

سلام حاج آقا.
من ۲۰ سالمه و داییم ۲۱ سالش.عمل تفخیذ رو چندباری انجام دادیم.الان اینقدر پشیمان هستم که حتی آمادگی خودکشی رو دارم.
نمیدونم چرا در برابر اینجور وسوسه‌ها اون هم از طرف داییم سست میشم.واقعا زندگی سخت شده برام.دلم میخواست مرده باشم.نمیدونم چیکار کنم.از طرفی خیلی هم خجالت میکشم هم از خودم هم از داییم.تو رو خدا کمکم کنین.این کار در آینده من تاثیری داره ؟ممکنه به اون اهدافی که همیشه میخواستم نرسم؟آخه بشدت احساس گناه میکنم و میترسم.لطفا زود جوابمو بدید.

ساجده
اسفند ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴

دوست من با من لز کرد اما خود من به هیچ عنوان نمیخواستم اون بزور این کار رو کرد اما نذاشتم این به جاهای بد کشیده بشه … من حتی قبل اینکه بیاد خونمون کلی دعا کردم ک باهام کاری نکنه اما اون بزور و وحشیانه انجام داد… من یک اشتباه دیگه که کردم اینو به دختر داییم گفتم چون خواستم از اون کمک بگیرم… الانم به خاطر کاری که توش تقصیری نداشتم توبه کردم!
من الان اینو واسه کسی گفتم حکمش چیه!؟

بنده رو سیاه
شهریور ۱۳, ۱۳۹۷ ۰۵:۰۹

سلام
متاسفانه سه یا چهارساله که من درگیر گناه همجنسبازی شدم و از سگ نجس ترم
چجور توبه کنم که خدا ببخشه

امیر
شهریور ۵, ۱۳۹۷ ۱۵:۱۴

سلام ببخشید لواط قبل از بلوغ موجب زودتر درآمدن منی میشود؟

ع
تیر ۲۱, ۱۳۹۷ ۰۵:۰۶

حکم فاعلی که با خواهر مفعول ازدواج کرده حدود ۳ سال است، دخول نیز انجام شده ،اما هنگام ازدواج هیچ کدام از طرفین نمی دانسته اند که این نوع ازدواج حرام است البته این عمل زشت مربوط به سالها قبل و در دوران بچگی بوده چند بار هم بوده ولی دقیق نمیداند که در آن زمان به سن بلوغ رسیده بوده یا نه ولی احتمال میدهد که رسیده بوده فاعل،الان ۱سال است که مفعول فهمیده که این نوع ازدواج حرام است ولی فاعل که با خواهر او ازدواج کرده نمیداند ،و دچار یک عذاب وجدان شدید شده و واقعا نمیداند چکار کند نه راه پس دارد نه پیش بار ها هم توبه کرده و دچار افسردگی شدید شده ایا باید با مفعول این موضوع را در میان گذاشته و زوجین باید از همدیگر جدا شوند که این هم مشکل است زیرا زیرا زوجین بسیار به هم علاقه مندند وهمچنین ممکن است باعث ابروریزی شود، لطفا کمکم کنید

سوشا
تیر ۷, ۱۳۹۷ ۲۳:۴۸

سلام و تایم بخیر!!
پسری ١٧ ساله ام ی همکلاسی دارم ک مدتی میشه دوستیمون ششششدیدا بالا گرفته!!
من خودم یک ترنس هستم، و ب پسرا علاقه مند میشم
در حال حاضرم با همون دوستمم و اونقدی بهم وابسته ایم و عاشق هم شدیم ک دقیقا
میمونه مثل ی زن و شوهر
جوری م مرگ مادرمو خوردم بعد از اون با هیچ پسر دیگه ای نباشم!!
چند باری با هم دیگه رابطه جنسی داشتیم
اما من توبه کردم و دیگه نمیخام
اونم میگه من تو رو با این رابطه میخام چون میگه تو تنها کس منی و باید تمام نیاز هام برطرف شه
الان دقیقا تو فشار قرار گرفتم
من میگم ن اون میگه باید باشه این رابطه و اگه نباشم من میرم
تکلیف من چی میشه؟؟ من واقعا نمیتونم ولش کنم چون تمام زندگیمه!! ایا راهی هم وجود داره برای این دوستی از راه حلال؟؟ و عشقی ک بین ماست کاملا پاکه و هیچ هوسی توش نیست

Mohammad
تیر ۷, ۱۳۹۷ ۲۲:۲۹

سلام دوست عزیز من چند بار همجنسگرایی کردم در دورانی که ۱۲ ۱۳ سال سن داشتم البته نه به صورت لواط بوده نه به صورت تفخیذ . الان هم ۱۴ سال سن دارم من توبه کردم و می خواستم بدونم حکمم چیست چه به صورت شرعی و قانونی.
متشکرم

مهدی
خرداد ۱۷, ۱۳۹۷ ۰۱:۲۳

خوب پس من اگه توبه کنم خداوند قبول میکنه اگه همجنس بازی چند بار بوده باشه ؟؟
بعد در صورت توبه کار های خوبم از بین نمیرن؟

یه بنده حقیر
خرداد ۱۱, ۱۳۹۷ ۱۸:۱۵

با سلام ببخشید میخاستم بدونم پسری که با کسی کوچتر از خودش(دو سه سال) همجنس بازی داشته فقط نگاه و دست زدن به الت و باسن توبه اش پذیرفته میشه البته دخول هم داشته ولی وارد مقعد نکرده حالا شدیدا پشیمونه ایا خداوند توبه اش رو میپذیره یا نه و ایا مجازات قانونی داره خیلی در عذابه لطفا بگید؟؟؟(۱۴ و ۱۱ ساله بودن)

....
پاسخ به  یه بنده حقیر
خرداد ۱۵, ۱۳۹۷ ۲۳:۱۷

بعد ببخشید جایی خوندم که گاهی انسان کار های خوب زیادی میکنه ام با یه کار بد همه رو از بین میبره ایا این شامل همجنس بازی هم میشه یعنی من تمام کار های خوبم از بین رفته؟؟ بعد ایا همه همجنس بازان در صورت توبه نکردن فقط به جهنم میرن؟

M
پاسخ به  سید محمد علوی زاده
مرداد ۲۲, ۱۳۹۹ ۲۳:۰۱

من ۱۵سالمه همجنسگرایی داشتم ایاتوبه کنم میبخشه وباعث میشودکه ان کسی که باهاش همجنسگرایی داشتم فراموش کنه وچیکارکنم؟ایاخدامنومیبخشه که ازسگ نجس ترم؟وفک کنم مادرم تک وتوکی ازماجراروفهمیده چیکارکنم فراموش کنه

علی
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۷

سلام، اسمم علیِ، ۲۳ سال سن دارم؛ از دروان بلوغم به همجنس علاقه داشتم و دارم؛ توی این چن سال اخیر ۷ یا۸ بار نزدیکی بدون دخول داشتم؛ که یا فاعل بودم و یا گاهی مفعول؛ از گفتن این حرفا شرم دارم و حتی نمیتونم قبول و باور کنم که این کارا رو توسط من انجام گرفته؛ خیلی توبه کردم ولی نتونستم پاش بمونم ؛ حتی نماز جعفرطیارم خوندم ولی نشد؛ خیلی در مقابلِ نفسم ضعیفم ، نمیخوام اینجوری باشم؛ شخصیت ثابتی دیگه برام نمونده؛ ۲شخصیتی شدم، وقتی شخصیت الانم توی بدنم حاکمه از گناهان احساس شرم میکنم و حتی فکر خودکشی به سرم میزنه بابت گناهام ولی وقتی شخصیت شیطانییم توی بدنم حاکمه احساس لذت میکنم و هیچ احساس گناهی ندارم؛ تو رو خدا یکی کمکم کنه دارم دیوونه میشم؛ چطوری بتونم توبه مو حفظ کنم؟ میگین یعنی میشه خدا منم ببخشه؟احساس پوچی و شرمندگی میکنم از خودم، از خدا
دوستانی که توبه واقعی کردن و به عهدشون وفا کردن تو رو خدا راهنماییم کنن

علی
فروردین ۳۱, ۱۳۹۷ ۲۲:۴۵

باسلام خدمت شما برادر گرامی
آیا لمس کردن آلت ها توسط دومرد مجازات تعزیزی دارد؟(درصورت عدم توبه)
دقیقا چند ضربه ی شلاق

علی
فروردین ۲۴, ۱۳۹۷ ۱۶:۲۰

سلام نظر بنده تاییدنمیشه
ممنون میشم بررسی کنید ببینیدسایت مشکلی داره یامشکل دیگری هست باتشکر

بنده خدا
فروردین ۲۳, ۱۳۹۷ ۱۸:۵۹

ببخشید توبع مفعول در شرایط دخول با اگاهی کامل پذیرفته است و خدا اون فرد رو میبخشد

علی
فروردین ۶, ۱۳۹۷ ۱۵:۲۳

باسلام وعرض ادب
کسی که نعوذبالله قبل ازسن بلوغ یابعدازآن دچار عمل شنیع همجنسگرایی شده ولی به طورکامل توبه کرده
وهرگزبه آن سمت وسو نرفته(به خصوص کسی که درسنین نوجوانی توبه نموده)
آیاواقعا میتواند به درجات رفیعی مثل شهادت برسد؟
خواهشا بدون تعارف به این سوال پاسخ دهید خیلی ممنون

علی
فروردین ۵, ۱۳۹۷ ۱۹:۰۸

باسلام
این که اگر فردی برای بارسوم یاچهارم عمل تفخیذ انجام دهد وهر بار حد بر او جاری شودوتوبه نکند حکمش اعدام است صحیح میباشد؟
اگر چندین بار(مثلا ۴بار) این عمل را انجام دهد وتوبه نکندوفقط آخرین بار حدجاری شود،باید شلاق بخورد یابمیرد؟

ناشناس
دی ۲۶, ۱۳۹۶ ۰۰:۵۳

کسی ذاتا اینجوری خلق شده باید چیکار کنه؟!

دانشجو
پاسخ به  ناشناس
دی ۳۰, ۱۳۹۶ ۱۷:۰۵

هیچ کس اینطور به دنیا نمیاد…حرف من نیست باورکنید حرف پزشکان و روانپزشکان هست .اگر میبینیم چقدر دارن توی رسانه های غربی میگن حق! همجنسگرایان و… ولی باور کنید خواهشا باور کنید فقط برای عادی سازی این بیماری پنهان هست که خوره آدم میشه شما برید ببینید فیلسوفان غربی که این پدیده رو میگن عادی هست همه خودشون خداناباور بودن و آخر عاقبت بیشترشون خودکشی و دیوونگی و..بوده یا مثلا راسل که آخرش حتی با عروس خودشم رابطه برقرار میکنه و باعث دیوونگی پسرش میشه!

ناشناس
دی ۲۶, ۱۳۹۶ ۰۰:۵۲

خب اقای عزیز شما بگو ما چیکار کنیم من یه دخترم و هیچ میلی به جنس پسر ندارم و نمیتونم یه ادم عادی باشم و با جنس مخالف باشم گرایشم ذاتا سمت دختراس و فلا شرایطشو ندارم که برای درمان دکتر برم و مشاور

دانشجو
پاسخ به  ناشناس
دی ۳۰, ۱۳۹۶ ۱۷:۱۷

چطور به این نتیجه رسیدین که خودتون این چیز رو میخواین? ازکجا میدونید ندای شیطان نیست که این قدر به روی شما سایه انداخته? خب من ازتون میخوام برای آزمایش یک ماه فقط یک ماه نمازتون رو به درست بخونید..اگر میتونید روزی نصف صفحه هم شده قرآن با ترجمه بخونید سوره الرحمن سوره واقعه سوره نور خیلی زیبا هستن♡ فقط برای آزمایش خودتون میگم ببینید هنوزم اینطور میگید?…..امیدوارم آخرعاقبت همه ما به خیر بشه

علی
دی ۲, ۱۳۹۶ ۲۲:۲۳

سلام دوستان اه دقت کردین چقدر خدا عزیز و مهربان هست هر گناهی را می بخشد آدم اشکش در میاد سوال دارم اگر با فردی هم جنس بازی کنی و تو تبه کنی ولی اون تو را نبخشد چی کار کنیم؟باز گناه کاریم

علی
پاسخ به  سید محمد علوی زاده
دی ۴, ۱۳۹۶ ۲۲:۵۵

سوال دارم از تون اگه با کسی هم جنس بازی کردی و من توبه کردم و خدا من را بخشیده اما طرف مقابل که با آن این کار را کردی اون تو رو نبخشد چی کار کنیم؟

ناشناس
آذر ۲۷, ۱۳۹۶ ۲۲:۰۲

سلام.من چند بار توبه کرده ام اما به راحتی توبه ام راشکستم.الان خیلی پشیمان هستم.من نمی دانم توبه کردن چگونه است.ولی تصمیم خود را گرفته ام.می خواهم کار های خوب ،نماز و…. انجام دهم.آیا اگر تو به کنم خدا وند مرا می بخشد.لطفا جواب را زود تر بدهید

امیرعلی
آبان ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۶:۴۰

پس از دوباره خوانی متن متوجه شدم همونطوره که شما میگید خیلی ممنون!

امیرعلی
آبان ۳, ۱۳۹۶ ۱۵:۲۸

سلام بنده درموارد بالا مورد گناهان جنسی روزدم سخنی از پیامبر اکرم(ص)آورد که هیچ فدیه وتوبه ای از شخص لواط کار یا زناکار مورد قبول نیست
لطفا دراین باره توضیح بدید خیلی ممنون

امیر
شهریور ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۹:۲۶

باسلام. اگریک فرد انواعی ازگناه همجنس بازی راانجام دهد(گرچه به دفعات بسیار زیاد) در صورتی که مفعول بالغ نشده باشد
حکم برای فاعل ومفعول چیست؟ ممنون میشوم زودتر پاسخ دهید
باتشکر

ناشناس
شهریور ۲۴, ۱۳۹۶ ۰۴:۳۴

سلام من یه بار با یع دختر با لباس ارضا شدن با دستمالی بدن هم من خودمم دخترم خیلی ناراحتم و پشیمان با استغفار و توبه از این کار و خود ارضایی بخشیده میشم یا کار دیگه ای هم لازمه؟؟؟

امیر
شهریور ۱۳, ۱۳۹۶ ۱۹:۱۵

باسلام. اگریک فرد انواعی ازگناه همجنس بازی راانجام دهد(گرچه به دفعات بسیار زیاد) در صورتی که مفعول بالغ نشده باشد
حکم برای فاعل ومفعول چیست؟
باتشکر

حیدر
شهریور ۸, ۱۳۹۶ ۰۱:۲۷

سلام من از ۱۴ سالگی تا الان ک ۱۸ سالمه چند نفری رو مورد تجاوز قرار دادم یعنی هر بار توبه کردم و شکستم ولی الان واقعا پشیمونم و احساس میکنم دیگ خدا توبمو نمیپذیره خیلی از خودم بدم میاد با این ک میدونستم گناهه ولی با رصایت طرف بهش تجاوز میکردم بنظرتون دوباره ی توبه جدی کنم و عزممو جمع کنم خدا توبمو میپذیره بارها ب راحتی توبمو شکستم ولی این دفعه فرق میکنه..

مايرون
مرداد ۲۸, ۱۳۹۶ ۲۲:۱۲

سلام ایا رفاقت و بوسیدن سروصورت رفیق حرام است؟

رضا
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۹:۴۴

سلام من نمیدوستم لواط انقدر حرام است ولی یک بار انجام دادم و توبه کردم آ یا توبه من وارده یا خیر؟

امیر
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶ ۱۶:۱۰

باسلام.ممنون میشم به دوسوال من پاسخ بدید:
۱_آیا آلت مالی دوپسر حکم تفخیذرا دارد؟
۲_آیادراسلام برای دست زدن ونگاه کردن دوپسر به آلت هم حکم خاصی وجود دارد یافقط حرام اعلام شده است؟
باتشکر

علی
مرداد ۹, ۱۳۹۶ ۲۱:۳۱

سلام
من پسری هستم ۲۱ساله در۱۵سالگیم حدود ۶بار بایکی ازدوستام پسره لواط کردم اون موقع اصلا نمیدونستم گناهه تااینکه توی ۲۰سالگیم بایکی از دوستای صمیمیم شرایط پیش امد واو به من تجاوز کرد البته فقط بمدت کوتاهیی ۵قیقه بدون دخولیت
۱.من اولش نمیدونستم این کار گناهه
۲.لواط بدون دخولیت چه حکمی دارد
۳.اون دوستم هم اصلا به روی خودش نمیاره که این کارو کرده منم نمیدونم باهاش دوست باشم یانه ۶ساله باهمیم فقط ی باراینطورشده
۴.الان افسردگی شدید گرفتم درحد خودکشی پیش رفتم نمیدونم چه حس وحالیه ولی فکرش داغونم میکنه خواهش میکنم جوابم وکامل بدین ممنون

مریض روحی
تیر ۱۸, ۱۳۹۶ ۰۳:۳۲

سلام من پسری ۲۲ ساله هستم که در سن ۱۴ سالگی مورد تجاوز قرار گرفتم واز ان روز میل به همجنس در من به جریان افتاد.تا حدی که نمیتونم فکرم رو کنترل کنم وحس میکنم دیگه نمیتونم سمت خداباز گردم.ولی توبه کردم.حالا فقط یک سوال دارم آیا رابطه با پسر در صورتی که دخول انجام نشود(لاپایی) همان حکم لواط را دارد واگر ندارد احکام آن چیست؟آیابرای خارج کردن شهوت خود ارضایی گناه بیشتری دارد یا نزدیکی با همجنس بدون دخول .خواهشمندم بطور واضح پاسخ سوالاتم رو بدهید چون بخاطر این که این احکام رو نمیدونم و از کسی هم نمیتوانم بپرسم هم غداب وجدان دارم وهم احساس پوچی در زندگی میکنم و هم شرمنده خدا هستم و میدانم که خدا خیلی ازم دور شده ممنون.

......12
اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۲

سلام من پسری ۲۰ساله هستم حدود۴سال پیش بایکی از دوستام (پسره)رابطه جنسی داشتم وفقط من به اون تجاوزمیکردم هول هوش ۵باراین کاروباهاش کردم با دخولیت بعداز ۴ماه دیگه رابطموباهاش قطع کردم امااون موقع اصلا ازلحاظ روحی روانی عذاب وجدان نداشتم تااینکه چندهفته پیش بایکی ازدوستام ۱۹سالشه بطورغیرمنتظره فقط برای ۴تا۵دقیقه بدون دخولیت اون من ومورد تجاوز قرارداد تواون شرایط چیزی نتونستم بگم ولی بعداز یک هفته کلا اززندگی ناامیدشدم حتی فکرخودکشی هم کردم نمیدونم باید چیکارکنم ایااین کار بااینکه بدون دخولیت بود گناهه رفیقم وکه ۵سال میشناختمش ترد کردم اصلا بهش نگفتم چی شده فقط خواستم رفاقتمون تموم کنه کلا بهم ریختم هم بخاطر کاری که کردم همو برای گناهش وعذابی ک الان دارم هم برای تردرفیقم خواهش میکنم به این ۳سوال جواب بدین

ناشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام من ۲۵ سال پیش وقتی ۱۵ یا ۱۶ سال داشتم و هیچ علم و آگاهی از گناه و
کار بد نداشتم با دو پسرنوجوان ۱۰ ساله ارتباط جنسی بدون دخول داشتم و از
آن موقع تاکنون حتی به این عمل زشت حتی فکر هم نکرده ام و از سال دوم
دبیرستان تاکنون نماز و روزه و دیگر کارهای خیر انجام داده ام ولی نمی دانم
آیا توبه ام پذیرفته شده است یا نه ؟ و به خدا همیشه و در همه حال ناراحت
هستم لطفا” به من بگویید آیا لازم است از آنها حلالیت بطلبم ؟ چکار کنم که
این ناراحتی و غصه من از بین برود ؟ 

مدیر سایت
پاسخ به  ناشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با سلام و احترام
آیه ۲۲۲ سوره بقره: إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ التَّوَّابِینَ وَیُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِینَ.
بینام
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام یکی از دوستانم این گناه شنیع رو انجام میداده از دوستامون ه چند نفری از این کاراش مطلع بودیم.اما اون واقعا عوض شد خیلی تغییر کرد.به طوری که هرکس نمیشناختش ارزو میکرد مثل ان باشه بچه مسجدی ومذهبی و خلاصه واقعا تبه کرده ود.هروقت اون خاطرات گذشته رو پیشش تعریف میکن ناراحت میشد.این اخرا هم بقدری خوب شده که دیگه کسی جرات نمیکنه پیشش از اون حرفا بزنه.یعنی رفقاش همه اون گناهو ترک کردن ولی همشون مذهبی نشدن.خلاصه چندوقتیه که میگه خیلی دوست داره بره حوزه و درس دین بخونه خیلی دغدغه مند شه ولی میگه از گذشته خودش میترسه.میترسه با رفتنش به ابروی لباس پیامبر خدشه ای وارد کنه یا فکر میکنه که چنین شخصی با چنین گذشته ای اصلا جاش تو حوزه نیست ولی خیلی علاقه داره.
حالا من میخام کمکش کنم .میخوام بدونم رفتنش به حوزه مشکل شرعی داره یان.عیبی داره بره یا بهتره که نه؟
شما بگین تکلیف یه چنین کسی که بقول خودش مستحق این بوده که حد برش جاری بشه ودیگه نمیتونه امام جماعت وایسه میتونه بره حوزه یانه.باتشکر.فقط اگر امکان داره سریع جواب بدین.زیاد وقت نداره.باتشکر

مدیر سایت
پاسخ به  بینام
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
هیچ مشکلی نداره.
هر کسی که گناهش در دادگاه اسلامی ثابت بشه مستحق حده نه هر گناهکار.

محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام و خسته نباشید
من پسری ۳۰ساله هستم ومجرد حدودا ۱۶سال پیش باهام لواط شد ولی نمیدونستم اصلا لواط چیه
تا شش سال پیش که دوباره با یه همسن خودم لواط کردم (البته اون باممن لواط کرد) چندین دفعه
الان توبه کردم و پشیمان هستم ولی نیروی شهوت همچنان درونم موج میزند, چندین براهم ب مشهد رفتم و دوباره توبه کردم ولی از ته دل هنوز شک دارم که آیا توبه ام قبول? شده یا نه؟
لطفا راهنمایی, کنید

مدیر سایت
پاسخ به  محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
پشیمانی و عزم و اراده برای ترک همیشگی گناه همان توبه است.
تلاش کنید ان شاءالله خداوند دستتان را خواهد گرفت.
مبا حث مربوط به توبه را در وبلاگ بخوانید.

امین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

بردران دینی لطفا اگر گناه کرده اید جوری از آن نگویید که موجب شهوت دیگران شود

نا شناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من وقتی سوم دبستان بودم به اجبار پسری تقریبا ۱۵ ساله این عمل را انجام دادم اما فقط نگاه کردیم ودست زدیم  من الان ۱۱ سال دارم وپشیمان واین موضوع را با چند تا از دوستانم مطرح کردم چه کنم

مدیر سایت
پاسخ به  نا شناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
توبه یعنی ترک و عدک بازگشت به گناه!
تکرار نکنید، دیگر باکسی مطرح نکنید

واسطه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

آیا عمل ساک زدن بین دو مرد هم از کبایر است و اگر هست به چه عنوان در لیست گناهان کبیره ذکر شده؟لطف بفرمایید با منبع و ماخذ جواب بدهید.

مدیر سایت
پاسخ به  واسطه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

این عمل ننگین در زمان پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله هنوز به فکر بشر آن روزی خطور نکرده بوده!
در احادیث به این مورد بر نخورده ام اما ظاهرا حکم تفخیذ(لاپایی) یا شاید هم استمناء را داشته باشد که هر دو از کبائرند و مرتکب آن تنبیه می شود.

بنده ی خدا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام 

یکی از دوستان من در دوران جاهلیت با دختران هم جنس بازی میکرده
خود ارضایی نیز میکرده
گاهی برای خود ارضایی از خواهر کوچک ترش استفاده ی غیر مستقیم میکرده (از روی لباس و ب صورتی ک خواهرش متوجه نمیشده)
تنها باری ک از خواهرش استفاده مستقیم بوده در مکیدن قسمت بالا تنه بوده که هم خواهرش اورا  و هم او خواهرش را
اما او واقعا نمیدانسته که کارش گناه است و فکر میکرده ک از لحاظ بزرگ تر ها فقط زشت است زیرا۱۳سال بیشتر نداشته
بعد از هر بار جاری شدن منی غسل نیز نمیکرده چون نمیدانسته
وقتی ک فهمید سعی کرد ک گناهش را ترک کند
همه را ب جز خود ارضایی ترک کرد
خوشبختانه الان تمام گناهان جنسی اش را ترک کرده
اما حکم توبه و نماز و روزه اش را نمیداند
لطفا راهنمایی کنید
مدیر سایت
پاسخ به  بنده ی خدا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
استفتا از مقام معظم رهبری:
س ۷۸۷: شخصی چندین سال عادت به استمناء در ماه رمضان و غیر آن داشته است، نماز و روزه او چه حکمی دارد؟
ج: استمناء مطلقاً حرام است و اگر منجر به خروج منى شود، موجب غسل جنابت هم مى‏شود، و اگر این عمل در حال روزه در روز ماه رمضان صورت بگیرد، در حکم افطار عمدى با حرام است، و اگر نماز و روزه را با حالت جنابت و بدون غسل و تیمم انجام دهد، نماز و روزه‏اش باطل و قضاى آنها واجب است.
می توانید مجددا از مرجع تقلید خودتان برای امکان اختلاف فتوا استفتا کنید.

مذنب
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام بنده از. بجکى حس هم جنس کرایی را داشته ام ولى با استمرار دعا و انجام واجبات و مستحبات تا حدودى توانستم مرتکب نشوم ولى 

 فکر شوم همیشه همراه ممن بود تا اینکه با یک. کانال اشنا شدم و متاسفانه منى که از دریا عبور کرده بودم در استکانى اب غرق شدم تا حدى که عاشق هم جنس خودم شدم ولى میل به نزدیکى ندارم فقط با هم بودن ولى از طرف دیکه همش احساس کناه میکنم و خودمو شرمنده ى خدا  و جهارده معصوم میدونم واى بر من تو هزار راه دنیا قرار کرفتم سر در کمم تو رو خدا کمکم کنید خیییلى دارم افسرده میشم
مدیر سایت
پاسخ به  مذنب
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
شما سعی کنید همان فکرتان را کنترل کنید مدیریت کنید با مشغول کردن به کارها و مطالعات و افکار مفید.

نا شناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مدیر سایت
پاسخ به  نا شناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
ان شاءالله توبه تان مقبول است
پشیمانی و عدم رجوع به گناه یعنی توبه

118
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x