Take a fresh look at your lifestyle.

سلاحی مرگبار به نام ماهواره … مراقب باشید !!

0 494

ماهواره

گناه شناسی به نقل از وبلاگ طلبه جوان:

شهید مطهری (ره) مثال خوبی دارد که مشهور به قطار بی حرکت است! بدین صورت که همه دیده اند تا وقتی قطار حرکت نکرده و یک جا ساکن و ایستاده است کسی با او کاری ندارد و از کنارش به راحتی و بدون کوچک ترین توجهی  عبور می کند ولی وقتی همین قطار حرکت کرد بچه ها به دنبالش می دوند و از دور و نزدیک به سوی آن سنگ پرتاب می کنند !! اگر بخواهیم این مثال را با دنیای واقعی تطابق دهیم بهترین نمونه برای آن ایران اسلامی است ! چند سال به عقب برمی گردیم ؛ به سال های قبل از انقلاب ؛ به زمانی که کشور در دست بیگانگان بود و انگلیس و آمریکا هر کاری که دلشان می خواست در کشور انجام می دادند و هیچ کسی هم جلودار آنها نبود ؛ چون خود شاه و تمام دار و دسته اش هم مزدور همین انگلیسی ها و آمریکایی ها بودند ! ولی کسی آمد و مردم را متوجه قدرت درونشان کرد و اینکه ای مردم! دین شما دستور داده است در مقابل زور گویی و زیاده خواهی ایستادگی و قیام کنید ! همه قیام کردند ؛ شهید دادند ولی بالاخره کشور را از زیر یوغ و سلطه دشمنان خارج ساختند و ایرانی آباد و آزاد برای خود از نو بنا نهادند !

حال دیگر این قطار به حرکت افتاده بود و آن قطار ساکن دیروزی نبود بلکه همه اهدافش ؛ همه تفکراتش و همه مردمش تغییر را احساس کرده بودند و دشمنان هم دیگر این قطار در حال حرکت را نمی توانستند تحمل کنند پس شروع کردند به پرتاب کردن سنگ به سمت این قطار در حال حرکت و هر چه می توانستند او را زدند با هر وسیله ای ! یک روز با ایجاد غائله های مختلف از جمله کرد و عرب و ترک، یک روز با ترور شخصیت های انقلاب، یک روز با تحمیل جنگ هشت ساله مقدس و وقتی اینها جواب نداد به تحریم روی آوردند؛ تحریمی همه جانبه البته به بهانه های مختلف مانند ساخت بمب اتم و حمایت از تروریسم در منطقه در حالی که مثل روز برای همه روشن بود که آنها با این قطار در حال حرکت مشکل داشتند؛ با اصل این نظام و مردمش مشکل داشتند و اصولگرا و اصلاح طلب هم اصلا برایشان فرقی نداشت بلکه اگر کوچک ترین فرصتی می یافتند همه را یک جا به باد فنا می سپردند!

هیچ یک از این سنگ اندازی ها جواب چندانی نداد و قطار با شتاب در حرکت بود تا اینکه به فکر جنگ نرم و جنگ فرهنگی افتادند که رهبر انقلاب از آن به شبیخون فرهنگی یاد می کنند! در این جنگ سلاحی مرگبار طراحی کردند به نام ماهواره و شروع کردند به ساختن گلوله هایی آتشین برای این سلاح مرگبار مثل شبکه من و تو ، بی بی سی فارسی، فارسی ۱ (وان) ، جم تی وی ، پی ام سی و صدای آمریکا تا حدی که تعداد این گلوله های آتشین که از آنها به نام شبکه ماهواره ای یاد می کنند به بیش از ۱۲۰ شبکه فارسی زبان رسید که نشان از همت بالای دشمن و سرمایه گذاری کلان آنها برای براندازی و متوقف کردن این قطار داشت که متأسفانه تا حدودی نیز موفق شدند! اما مردم عزیز شما را چه شده است که مقدسات خود را با این سلاح مرگبار زیر سوال می برید!؟ ماهواره ای که به تدریج و آرام آرام نسبت عقب ماندگی به دینداران داد، از برخی مقدسات مانند حرمت ازدواج محارم با یکدیگر قبح زدایی کرد، با ترویج تفکرات مادی گرایی مردمی را که در هشت سال دفاع مقدس خودشان نان نمی خوردند و آن را برای جبهه ها و یا برای همسایه نگه می داشتند به مردمی تبدیل کرد که مواد غذایی را از برادر مسلمان و هموطن خود به بهانه اینکه ۵ هزار تومان گران تر شود احتکار کردند، ماهواره ای که فکر براندازی نظام را با کلید واژه « تقلب » در سر می پروراند که البته قبلا در اوکراین و قزاقستان و برخی کشورها موفق به این کار شده بود اما در ایران خیال خام بود و با همت همین مردم نتوانست به نتیجه برسد ! فاجعه وقتی است که مسؤولان اعلام کردند سبب ۱۵ درصد طلاق ها در ایران شبکه فارسی وان است که با ترویج بی بند و باری و عدم تحمل زن و شوهر از سوی یکدیگر اولین راه را طلاق نشان می دهد ! حال ای مردم عزیز ؛ بهتر نیست با یک یا علی دیگر این بار نیز این سلاح های مرگبار را کنار نهاده و به قول بزرگان این شیطان را که همان ماهواره است از خانه ها بیرون کنیم تا بار دیگر دشمن را از خود نا امید نمائیم!

اما چند نکته برای استفاده کنندگان از ماهواره :

م L N Bوجود در نوک ماهواره یا همان دیش، یک سیستم هم گیرنده و هم فرستنده است ؛ بدین صورت که از طریق همینLNB  که به شبکه NSA آمریکا متصل است تمامی وب کم های روشن یا در حالت on را جستجو می کند و اگر روشن بود از طریق همین وب کم های روشن از محیط خانواده شما فیلم بردای نموده و در یکی هزاران شبکه ماهواره ای موجود پخش می کند.

اگر وب کم روشن نبود این کار را از طریق کد D L L موجود در تمامی گوشی هایی که دوربین فیلمبرداری دارند انجام می دهد، بدین صورت که کد  D L L بر روی تمامی گوشی ها وجود دارد و برای هر گوشی مختص و به صورت اختصاصی برای آن گوشی طراحی شده است و از طریق همین کدها و از طریق فرستنده های موجود روی ماهواره ها که به L N B معروف است باز هم از محیط های خصوصی و خانوادگی شما فیلمبرداری می کند ! گفتنی است این کدها از طریق جی پی اس قابل ردیابی است که متأسفانه شهید دکتر علی محمدی ( شهید هسته ای کشور ) از همین طریق و به سبب شناسایی کد DLL گوشی خود ردیابی شد و به شهادت رسید!

              مراقب باشید … دشمن در کمین است !!! همین حوالی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=452

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x