Take a fresh look at your lifestyle.

پشت پرده اشاعه فساد در جامعه و اختلاف بین مسئولین و…!! +تصاویر زیبا و حسرت برانگیز

9 2,699

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که پشت پرده صدها شبکه ماهواره ای فارسی زبان و تبلیغات گسترده بر علیه اسلام و جمهوری اسلامی و فرافکنی ها و ترویج فساد و فحشاء و موسیقی و تجمل گرائی و مصرفگرائی چه چیزی وجود دارد؟!!

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که پشت پرده مفاسد عظیم اقتصادی و اداری در مملکت اسلامی!! چه چیزی وجود دارد؟!!

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که پشت پرده و منشأ اختلافات اخیر مسئولین و درست شدن «جناح چپ  و راست» و «اصولگرا و اصلاح طلب و اخیرا اعتدال گرا!!» و «جریانهای انحرافی!» چه چیزی وجود دارد؟!!

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که پشت پرده فعالتر شدن جریانهای تبلیغ گسترده بهائیت ، وهابیت ، مسیحیت ، شیطان پرستی ،  صوفی گری و…

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که پشت پرده اختلافات روز افزون مذهبی بین مسلمانان (مخصوصا شیعه و سنی) و حمایت مخفی و آشکار غرب و یهود از خشونتها و جنایتهای جریانهای افراطی و تکفیری در دنیای اسلام چه چیزی وجود دارد؟!!

پس با ما همراه شوید!!

ابتدا با آندلس آشنا شوید :

درسال۷۱۱.م/۹۲.ق یک دسته از مسلمانان به رهبری طارق بن زیاد که نام وی در کلمه جبل الطارق آمده است ، توانستند بخش اعظم اسپانیا را فتح کنند. اعراب قلمرو جدید خود را در اسپانیا آندلس می گفتند و شهر قرطبه را به پایتختی انتخاب کردند.

حکومت مسلمانان بر آندلس ۸ قرن بعد یعنی در سال ۱۴۹۱.م/۸۹۶.ق منقرض شد.

آندلس شهرتش مدیون کاخ ها، مساجد قدیمی و باغ هایی است که یادگار تمدن اسلامی در دوره حکومت مسلمانان در این سرزمین هستند.

آندلس آن روزها تنها منطقه اروپا بود که اسلام را پذیرفته بودند و این برای اروپاییان دیگر مناطق، جای سوال بود که چگونه میتوانند مردم آندلس را بشناسند؟؟

شخصی که سال ها در اسپانیا زندگی کرده بود چند نشانه برای مسلمانان داد:

۱.       دندان های سپید و درخشان(به خاطر مسواک که اروپاییان آن روزها حتی نمی دانستند چیست!؟؟)

۲.       لباس های سپید و خوشبو…

۳.       در خانه هایشان اتاقی است که درآن خود را می شویند!

حالا تصور کنید اسلام به اروپایی که حتی از کمترین مظاهر تمدن چون مسواک و حمام بی بهره بوده چه خدماتی کرده! حالا آنها از نظر تکنولوژی کجا و ما کجائیم!؟؟؟ (عکسهائی زیبا از آندلس در انتها!) 

حکومت مسلمین (آندلس) در اسپانیا  چگونه سقوط کرد؟   

مسیحیان اروپائی که در تهاجم نظامی نتوانستند حریف مسلمانان آندلس شوند به تهاجم فرهنگی و حمله به باورهای اعتقادی و اخلاقی مسلمین (جنگ نرم) روی آوردند ؛ برای این کار دست به یک سلسله اقداماتی زدند که به طور خلاصه خدمت شما عرض خواهم کرد:

 

پیمان صلح آشتی! (امروز شما بخوانید برقراری رابطه؟!)

قابل توجه مردم و مسئولینی که کشته مرده مذاکره و رابطه با آمریکا و غرب دادن امتیازند و عزت خودشونو با یک لقمه نان عوض میکنند!!

پیمان صلحی با مسلمین منعقد کرده و به موجب آن امتیازاتی از قبیل موارد ذیل به مسیحیان داده شد :

۱.       آزادی مذهبی

۲.       آزادی تعلیم و تربیت

۳.       توسعه روابط بازرگانی

دشمن از این فرصت نهایت استفاده را برد و با جوانان مسلمان ارتباط مستقیم برقرار کرد.

 

ماموریت دختران زیبای مسیحی!!

قابل توجه  همه!! 

مسیحیان (نظر: امروز بخوانید ۵+۱ یا سازمان ملل یا شورای امنیت!) با استفاده از ماده آزادی تعلیم و تربیت به آموزش جوانان پرداخته و برای آنان تفریگاههایی ترتیب دادند که دختران مسیحی با شعر و شراب از جوانان مسلمان پذیرایی می کردند!

 دختران زیبا و طناز اروپایی که در همه جا مأمور دل‌ربایی از جوانان مسلمان بودند، با دقت هر چه بیشتر ماموریت خود را انجام داده، در نتیجه جوانان تا نیمه‌های شب در گوشه‌های مهمان‌خانه‌هایی (بخوانید پارتی های شبانه و مختلط!!)  که میعادگاه دختران اروپایی بود، به سر می‌بردند!

نظر: امروزه برای انحراف جوانان از  مستقیما از دختران مسیحی استفاده نمی کنند!؟؟بلکه تصاویر آنها را با موجهای ماهواره برامون ارسال میکنند!!

کار دیگشون اینه که دست گذاشته اند دو جا یکی روی غیرت ما !  که نابودش کنند تا  نه به دین و نه به ناموس و وطنمون تعصبی نداشته باشیم! طوری که اگر کسی غیرت داشته باشد هزار جور متلک میشنود؛ متحجر ، امل ، خشکه مقدس و…

جای دومی که دست گذاشته اند عفت و حجاب نوامیس ماست ، آنها را  فریب دادند تا چادر و حجابشان را کنار گذاشته و بیایند به میدان!  دوشادوش مردها!! تا به عشوه گری و طنازی توی کوچه خیابونها و محل کار و کسب بپردازند و مردان و جوانان ما را  فاسد و گمراه کنند!

 

شراب!!

 قابل توجه همه بویژه شرابخوارها و مسئولین خوابیده (شاید هم خودشونو به خواب زده اند)!!

یکی از قدم‌های بزرگی که مسیحیان در اندلس برای اضمحلال مسلمین برداشتند، این بود که مشروبات الکی را رایگان در دسترس جوانان مسلمان قرار دهند.

یکی از کشیشان مسیحی در یک سال تمام انگور‌های قرطبه (شهری در آندلس) را پیش‌خرید کرد و همه آنها را شراب ساخت، با خدا پیمان بست که آنها  را جز به دانشجویان اسلامی و جوانان ندهد.

 شراب خواری که در گذشته در بین زمام‌داران عیاش به صورت پنهانی انجام می‌گرفت یک عمل علنی و عمومی گردید و چون فرهنگیان و دانشجویان در این عمل پیش‌قدم بودند لذا شراب‌خواری و می‌گساری نشانه تجدد و منور الفکر بودن گردید، و هر کس از این عمل اجتناب می‌ورزید، کهنه‌پرست و خرافی نامیده می‌شد.

 

تغییر ارزشها و پشت کردن به سنتها!

قابل توجه بعضی از جوانها!!

جوانان می‌گسار و بی‌بندوبار، روش پدران خود را حقیر شمرده، آنان را نادان، مرتجع و دور از تمدن می‌خواندند.

 

پوشیدن لباس مسیحیان

قابل توجه مد پرستها و راحت طلبها !!

لباس ساده خود را که نشانه صبر و تحمل و کار و فعالیت و کوشش بود، از تن به در کردند و لباس حریر و دیبای اروپاییان یعنی جامه تن‌پروری را به تن کردند.

 

خالی شدن مساجد

قابل توجه مسئولین امور فرهنگی و مذهبی!!

مسجد و مجامع مذهبی در انحصار پیرمردان و پیرزنان درآمد و جوانان را با مسجد و نماز سروکاری نبود.

 

راه یافتن تجملات  و خوشگذرانی به طبقه حاکم = فساد اقتصادی و حرام خواری

 قابل توجه مسئولین ساده زیست که اصلا از تجملات خوششون نمیاد !!

خوش‌گذرانی و عیاشی شیوع یافت و همچنین رقابت در تجملات زندگی، لباس و مسکن شروع شد تا آنکه عایدات مشروع و معمولی کفاف آنها  را نداد، و برانجام آرزوهای آنها  قادر نبود و در نتیجه عمّال دولتی برای تأمین هوی و هوس‌های خود شروع به اخاذی و ارتشا و اختلاس نمودند و بازار فساد اخلاق رواج یافت، طبقات تولید کننده ثروت یعنی دهقانان و کشاورزان و روستاییان و کارگران و صنعت‌گران برای تأمین هوس‌های طبقات ممتاز مجبور بودند بیشتر دست‌رنج خود را تقدیم نمایند. بدین ترتیب این دسته پس از مدتی فقیر و ناراضی شده و طبقات ممتاز هم بیش از پیش در لجن‌زار تن‌پروری، و فسق و فجور و شهوت‌رانی غوطه‌ور شدند.

 

جنگ داخلی و برادر کشی بخاطر یک دختر مسیحی!!!

بالاخره کار شهوت‌رانی و پرده‌دری مخصوصاً در طبقه مأموران بالا گرفت و «معتصم بن صمادح» استاندار المریا (یکی از استان‌های کشور اسلامی اندلس) عاشق دخترکی نصرانی شد و خواست او را با تهدید از پدرش برباید. آن دختر به «جندل بن حمود» استاندار اشبیلیه (یکی دیگر از استان‌های کشور اسلامی اندلس)  پناهنده شد جندل هم لشکر فرستاد تا برای این عمل معتصم را سرکوب نمایند.

در نتیجه جنگ بین این دو استاندار اسلامی درگرفت، و او که از مدت‌ها پیش از طرف زمام‌داران مسیحی ـ به شرط همکاری با آنان ـ وعده فرمان‌فرمایی کلّ اندلس دریافت کرده بود، از زمام‌داران مسیحی کمک نظامی خواست و زمام‌داران مسیحی هم که از دیرزمانی به انتظار وقوع جنگ‌های داخلی در کشور اسلامی اندلس نشسته بودند، فرصت را از دست نداده و عده زیادی از سربازان مسیحی را به یاری این فرمانده نظامی روانه کردند. با سپاهیان خود و ارتش امدادی مسیحیان به معتصم تاخت، او را کشت و قصرش را ویران نمود و به شکرانه این فتح جشن‌های باشکوهی برپا کرد،

 

سکوت  و بی تفاوتی مردم و مسئولین

مردم مسلمان و مسئولین کشور اسلامی از این واقایع عبرت نگرفته، در برابر آنها ساکت نشستند.

 

خواص  بی بصیرت و خائن!

قابل توجه…!! چه گویم که نا گفتنش بهتر است!

بالاخره به «حصین بن جعفر» استاندار نیرومند اسلامی و فرمانده لشکر والانس (یکی از استان‌های بزرگ اندلس) اطلاع رسید که نخست‌وزیر مشهور به «ابن ذی النون» با مسیحیان قرارداد محرمانه‌ای بسته که به مسلمین و مملکت خود خیانت کند و قلعه‌های والانس را تسلیم آنان نماید.

حصین پس از شنیدن این خبر به پیش ابن ذی‌النون رفت تا درباره آنچه شنیده بود تحقیق نماید و هنگامی که به نزد او رفت دلائلی بر صدق آنچه شنیده بود یافت. وی هنگام ورود دید ابن ذی‌النون با یکی از کشیشان مسیحی زیرگوشی صحبت می‌کند، ابن ذی‌النون که راز خود را کشف شده یافت و انکار را بی‌فایده دید صریحاً به جنایت خود اعتراف کرد. و گفت:

حصین بن جعفر! من دیده‌ام که زمداران مسلمان ظالم و ستمگر شده و به درد دل مردم رسیدگی نمی‌کنند، علاوه بر این مسیحیان، با هفتاد و پنج هزار سرباز آماده، به ما حمله‌ورند و مسلمین در برابر آنان تاب مقاومت ندارند حصین خشمگین شد و گفت تو می‌خواهی شرافت و افتخار پدران ما را برباد دهی ، ولی بدان که زمام‌داران مسیحی به تو جزای خیانت خواهند داد نه جزای خدمت.

اما خشم حصین دیگر سودی نداشت. زیرا «ابن ذی‌النون» خائن قلعه را تسلیم مسحیان کرده بود، و سربازان آنان وارد شهر شده، آنجا را غارت کردند و مرتکب شدیدترین جنایات شدند.

مسلمانان جبون و مرده والانس هم به ناچار دست از زن و بچه خود شسته، پا به فرار گذاردند.

تاریخ می‌نویسد لشکر مسیحیان در آن هنگام سیزده هزار نفر مردم مسلمان را به جرم دفاع از ناموس خود به خاک و خون کشیدند و سی هزار نفر مسلمان از مرد و زن را به جرم نپذیرفتن دین مسیح از دم شمشیر گذراندند!!!.

مالک بن عبّاد فرمانروای آندلس خواست با لشکر خود به طرف والانس حرکت کند ولی دید قرطبه در خطر است به ناچار در آنجا ماند.

 

عاقبت خواص بی بصیرت و اعتماد کننده به مسیحیان(شما بخوانید آمریکا و غرب!!)

ابن ذی‌النون خائن نیز به جزای خیانت خود رسید زیرا به مجرد ورود «ایلدقولنس» زمام‌دار بزرگ مسیحیان به شهر والانس دستور داد ابن ذی‌النون خائن را آتش زدند تا مبادا به آنها  هم ، خیانت کند.

براق‌ بن عمار افسر خیانت‌کار اسلامی هم «جندل بن حمود» استاندار اشبیلیه را به وعده‌های دروغین زمام‌دار مسیحی که وعده فرمانروایی کل اندلس را به او داده بودند فریب داد و او لشکر خود را حرکت داد و به کمک سربازان مسیحی به مالک بن عبّاد فرمان‌روای کلّ اندلس حمله‌ور شدند و از اشبیلیه به طرف قرطبه حرکت نمود ولی سربازان مسیحی به مجرد حرکت جندل از اشبیلیه آنجا را تصرف کردند،

سپس جندل را به قتل رساندند.

سربازان جندل که پس از به قتل رسیدن او، خود را بی‌فرمانده دیدند به طرف اشبیلیه برگشتند اما سربازان مسیحی اجازه ورود به اشبلیه را به آنها  ندادند و اکثر آنها را به کشتند.

 

فرمان‏روای بزدل و سقوط آندلس!

مالک بن عباد، فرمان‌روای کل اندلس هم که یاران خود را از دست داده بود، ناچار به «سرقطه» فرار کرد و در آنجا تا آخر عمر با ذلت به سر برد. زمام‌دار بزرگ مسیحی ـ ایلدقولنس ـ هم بدون هیچ‌گونه مانعی وارد قصر پادشاهی قرطبه شد و پنجاه دختر زیبا از دختران زمام‌داران اسلامی و کاخ‌های آنان را اسلامی را بین افسران خود تقسیم  نمود؛ مسجد قرطبه را با خاک یکسان کرد و محلاً آن را برای فحشا و فسق و فجور اختصاص داد. کتاب‌خانه اسلامی قرطبه را که مشتمل بر بیش از هشتاد هزار جلد کتاب بود فرمان داد تا آتش زدند و چهار هزار نفر از اهالی قرطبه را به قتل رساندند.

 

باز هم عاقبت اعتماد کننده به مسیحیان(شما بخوانید آمریکا و غرب!!)

 براق بن عمار افسر خائن اسلامی هم به امر «دوک ونیز» یکی از زمام‌داران مسیحی به قتل رسید.

 


[۱]

معرفی اجمالی آندلس:

درسال۷۱۱.م/۹۲.ق یک دسته از مسلمانان به رهبری طارق بن زیاد که نام وی در کلمه جبل الطارق آمده است ، توانستند بخش اعظم اسپانیا را فتح کنند. اعراب قلمرو جدید خود را در اسپانیا آندلس می گفتند و شهر قرطبه را به پایتختی انتخاب کردند.

حکومت مسلمانان بر آندلس ۸ قرن بعد یعنی در سال ۱۴۹۱.م/۸۹۶.ق منقرض شد.

آندلس شهرتش مدیون کاخ ها، مساجد قدیمی و باغ هایی است که یادگار تمدن اسلامی در دوره حکومت مسلمانان در این سرزمین هستند.

سفری کوتاه به آندلس!!

گزارش تصویری: یادگارهای تمدن اسلامی در آندلس

 آندلس یکی از ۱۷ ایالتی است که کشور اسپانیا را تشکیل می‌دهد. آندلس در جنوب اسپانیا واقع شده و رودخانه گوادالکویر به طول ۶۵۷ کیلومتر که بین دو رشته کوه سیئنا موره نا و سیئرا نوادا جریان دارد از میان این سرزمین پهناور می‌گذرد. آندلس شهرتش مدیون کاخ‌ها، مساجد قدیمی و باغ‌هایی است که یادگار تمدن اسلامی در دوره حکومت مسلمانان در این سرزمین هستند. سفری کوتاه به آندلس.
منظره کاخ الحمرا مشهورترین بنای آندلس و شاید سراسر اسپانیا که بر فراز تپه سابیکا در نزدیکی شهر گرانادا واقع شده است. این کاخ قلعه مانند مجموعه‌ای از کاخ ها و باغ ها را شامل می‌شود
تصویر بخشی از ستون های کاخ ناصریه در مجموعه الحمرا.
باغ های‌الحمرا مجموعه ای حیرت‌آور از سرسبزی و خنکی هوا در منطقه خشک و گرم آندلس محسوب می‌شوند
منظره زیبای انبوه گل های شقایق در پای درختان بادام در آندلس.
منظره ای از شهر سویا در حاشیه رودخانه گوادالکویر که با ۷۰۰ هزار جمعیت چهارمین شهر بزرگ اسپانیا است. قدمت بندر سویا به قرن هشتم میلادی باز می‌گردد
تصویر داخل مزکیتا کوردوبا یا مسجد جامع کوردوبا یادگار دوران تمدن اسلامی
منظره بخشی از کاخ باشکوه الکازار که جواهری در شهر سویا محسوب شده و احداث بنای اولیه آن به سال ۷۱۲ میلادی باز می گردد
منظره برج خیرالدا که در ابتدا مناره مسجد سویا بود که در اواخر قرن دوازدهم میلادی بنا شده است
تصویر زیبا و بدیع باغ ها و آب نما های کاخ الکازار در شهر سویا
منظره زیبای یکی از ورودی های عمارت و باغ هایی مورییو در شهر سویا

 

بیشتر در مورد آندلس

بیشتر

باز هم یشتر در مورد آنلس

منبع مطالب تاریخی: ماهنامه موعود شماره ۸۰ برگرفته از: مکتب اسلام، سال ۱۸، ش ۴.
مطلب مربوط: آیا این پرچم را میشناسید!!!

۵ ۱ رای
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=48

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جهیزیه عروسی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

…………………………………………………………………………

آیا شما هم دوست دارید قدمی هر چند کوچک در این راه خیر بردارید؟

http://jahazz.ir

…………………………………………………………………………

hossein
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام.خیلی مطالب خوبی دارین…من لینکتون کردم ممنون میشم شما هم لینکم کنید

ادریس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام. می دونی چرا تو این همه کشور اسلامی یه کشور درست و حسابی با اقتدار و رفاه اقتصادی و سیاسی پیدا نمیشه و اگر چند تا کشور معدود رو میبینیم که از بعضی جهات دارن به جهان مدرن نزدیکتر میشن به جهت اصلاح در مواضع و دوری از جهل و خرافه حماقت است اونم تا حدی. علت اون آدم های بی سواد و نادان و کج فهمی هستند که بجای اینکه خودشون رو بررسی کنن و معایب خودشون رو رفع کنن. بجاش می چسبننننن به دشمن خارجی و هر گندی که میزنن میذارن پای فلانی و بهمانی. اخه یه آدم پیدا نمیشه بگه بابا از ماست که بر ماست. بجای اینکه دیگران رو خفه کنی که محاله بتونی. به جاش چهار تا آلترناتیو ارائه بده. مشروب نخورم چی بجاش بخورم. شادی نکنم بجاش چکار کنم تریاک بکشم خوبه. بابا یکی به اینا بفهمونه. با خمس و رماتیسمی شه جامعه‌ رو اداره کرد. با مالیات بر ارزش افزوده میشه. با مالیات بر درآمد میشه. چرا؟ چون اون مال یه قبیله بود این مال چند میلیون آدم. اون مال زمان خودش بود این مال زمان ماها.
احکام اسلام نود هشت درصدش احکام امضایی هست و فقط تعداد معدود تاسیسی هست.
این یعنی چیییی!
یعنی اینکه پیامبر اسلام پای دستورات و فرامین و احکام عقلای زمان خودش امضا انداخت و تاییدش کرد.
ما هم باید از اون حضرت باد بگیریم نخ اینکه برگردیم به هزار چهار صد سال پیشش. اگه همه داستان لقای مصنوعی نخلستان ها رو می دونستن. حرف های شما رو که گوش نمی کردن. دکان شما تخته میشد.
مشکل این مملکت امثال شما متحجرین هستید که تمام رسالهههاتون فقط پر احکام چجوری دستشویی رفتن هست. یجا جمع بستم اگه مستحبات توالت رفتن رو بخواهیم انجام بدیم هر بار دستشویی هشت ساعت طول میکشه. خخخخ حالا فکر کن رییس جمهوری آمریکا مسلمان بشه. یعنی دنیا کنفیگون میشه خخخخخ
خدا رو شکر که هر جا میرم با هرکی نو جامعه می گردم و می حرفم و میبینم ذهنش باز شده و فقط دعا دعا میکنه اوضاع عوض بشه یه حال اساسی بده به این متهجرین دور از ایمان و پر از ریا خخخخخخ

مدیر سایت
پاسخ به  ادریس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
افکار مسموم شما ناشی از منابع آلوده فکریتان است
بدبختی مسلمانان بخاطر دوری از اسلام و احکام اسلام و وجود افراد احمق و خودباخته غرب زده روشنفکر نماست.
کی گفته بیشتر احکام اسلام امضایی است!!؟؟؟؟
شما از احکام توالت چی میخوایید!!؟؟؟
احکام توالت نشانه اینه که بدونی اسلام برای هر چیزی حتی توالت هم برنامه داره
اگر ما متحجریم بدانید حجر به احکام خدا بسیار با ارزشتر از تحجر به اربابان غربی و امپریالیسم است.

عباسی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من فکر میکنم این ادریس که نظر گذاشته یهودی باشه یا یک مسلمان زاده با اعتقاداتی مثل یهود. ثروت و آبادانی دنیا نشان دهنده بنده خوب برای خدا بودن نیست. خداوند بارها در قرآن فرموده که فریب ثروت و بهره اندک کفار و آبادانی دنیای کفار را نخورید. هر چند که آبادانی دنیا را هم با غارت و چپاول ملت های مستضعف به دست آوردند چون تکنولوژی هزینه داره و کفار نه معدن داشتن نه نفت نه منابع و …

عبدالعلی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

استکبار بیش از صد سال است که افکار را مدیریت میکند  به دو طریق ۱ – ایجاد تشکل های سازمانی  مانند سازمان ملل  شورای امنیت  حق وتو  بانک تجارت جهانی  حقوق بشر  آژانس انرژی اتمی و …
۲ – مدیرت ذهنی سیاسیون با پرورش در غرب مانند همه شاهزادگان و بزرگان کشورها  و تحصیلکرده ها کهارزش های مادی خودشان را بجای ارزش حقیقی بعنوان اصول علم مدیریت . اصول علم اقتصاد .و …به دانشجویان درس  میدهند غافل از اینکه این هااصل نیستند و علم هم نیستند زیرا عدالت . انسانیت . شرافت وانصاف در آنها دیده نمیشود و حتی مخالف ارزش هاست  و با ماهواره ووسایل ارتباط جمعی خود باخته و روزنامه های زنجیره ای اجاره ای سعی در اغفال افکار عمومی دنیا دارند برا ی همین هم است که آمریکا با وجود این همه جنایت  و غارت کشورها تقریبا تمام کشور های دنیا هنوز بقا دارد

شاهزاده اعتضادمظفر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

باسلام؛اگر ایران از موضع قدرت وارد روابط و تعاملات سیاسی شود کارش بجایی نمی رسد که از شدت انزوا و عقب ماندگی دچار ابرقدرتها شود. اینکه کشور از بدون متحد سیاسی بصورت مستعمره اداره شود خطرش بیشتر از ریسک وارد عرصه جهانی شدن است.

ناصر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

بنده خودم شخصا به تاریخ اندلس اسلامی علاقه مندم و کتابهای مربوط به اون دوره را همیشه می خونم-بنده با اطمینان می تونم بگم که زیباترین و بهترین دوره در تاریخ اسپانیا وهم اروپا مربوط به همون دوره اندلس اسلامی هست-به نظرم فرهنگ عربی واسلامی اوجش در همان اندلس نمود پیدا کرد-و ناراحت کننده ترین بخش تاریخ اسلامی یکی همین سقوط اندلس هست-زیبائی تاریخ اندلس به نظر بنده از تاریخ نه تنها اسپانیا بلکه کل تاریخ اروپا زیباتر و جذاب تره-و واقعا از دست رفتن اندلس حیف شد-و حیف هست که دیگر اندلس تکرار نمی شود-بنده اگر وارد بهشت هم شویم ترجیح می دهم در کنار ان بهشت یک اندلس هم باشد-و این به خاطر علاقه ای هست که من همواره به تاریخ اندلس اسلامی دارم-جذابیت اندلس یک جورائی برای من با بهشت خداوند می کند-زیبائی ها اندلس بی انتهاست-و فرهنگ وهنر و علم اندلسی اوج تمدن عرب ها ومسلمانان هست وهیچگاه تکرار نخواهد شد.

اعتضادمظفر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

باسلام؛ یک کمی فکر کنید ایا عبری های پا برهنه و سوسمار خور که ظاهرا فقط ظاهرا به دین اسلام گرویدند تمدن را به اندلس بردند اصلا اسپانیا یعنی چه؟؟؟ برگرفته از واژه اسپارت دانائه یا اسپادانا است یعنی اصفهان ایران ودر زمان یزدگرد سوم قلمرو ایران تا اسپانیا بود و خسرو پرویز بعد از فرستادن پیک یعنی کیخسرومزدک به عربستان با دین اسلام اشنا شد و پیامبر ص را به ایران دعوت کرده و تفویض سلطنت به ایشان نمودکه پیامبرص و پادشاه ایران و جانشینش گرفتار مکر دالیت ها ی یهودی شدند تا یزدگرد سوم روی کار امد و طبق معاهده علی ع را بعنوان جانشین پیامبرص سلطان قلمرو ایران دانست و قرار ازدواج دخترش با امام حسین ع نهاده شد البته مادر حضرت اباالفضل هم از خاندان ویستهم بود که دختری به عیسی ع داده بودند و طیفور پسرعیسی ع را از خود می دانستند و نیز دختری به امام حسن ع نیز دادند که حاصل این ازدواج به برادر امام جعفرصادق ع رسید که قیام کرد ابوبکر،عمر برای تصاحب قلمرو ایران علی ع را کنار زدند وبا تحریف ماهرانه تاریخ و تفسیر سوره روم بنابه غرض قلمرو ایران را جزو فتوحات خود به حساب اوردند ومعاهده خسرو پرویز و انگشتر پیامبر ص را تصاحب کردند که پادشاه عثمانی ان را تصاحب کرد وبعد از شکست از پادشاه صفوی به ایران برگرداند حال اگر ادعایی باشد ما شاهزادگان مدعی هستیم چون معاهده در دست ماست تا صاحب عصر عج ان را دریافت کند حال باید فهمیده باشید چرا انگلیس به دنبال درست کردن یک امپراطوری اسلامی است ….عثمانی،جنگ صلیبی،داعش،طالبان و…..

9
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x