Take a fresh look at your lifestyle.

احادیثی درباره همجنس بازی زنان (سحق یا مساحقه)

7 9,000

  • لعنت رسول خدا بر مردانی که خود را شبیه زنان می کنند و زنانی که خود راشبیه مردان می کنند و مردان و زنان هم جنس باز
  • هم جنس بازی زنان در حکم زنا
  • عاقبتشان در آخرت
  •  حکم خوابیدن دو زن در زیر یک لحاف!!!
  • حکم هم جنس بازی زنان در کجای قرآن آمده است؟؟

·        

لعنت رسول خدا بر مردانی که خود را شبیه زنان می کنند و زنانی که خود راشبیه مردان می کنند و مردان و زنان هم جنس باز

امام صادق (علیه السلام) فرمود:

 لَعَنَ رَسُولُ اللَّهِ (صلی الله علیه و آله)  الْمُتَشَبِّهِینَ مِنَ الرِّجَالِ بِالنِّسَاءِ وَ الْمُتَشَبِّهَاتِ مِنَ النِّسَاءِ بِالرِّجَالِ وَ هُمُ الْمُخَنَّثُونَ وَ اللَّاتِی یَنْکِحُ بَعْضُهُمْ بَعْضاً وَ إِنَّمَا أَهْلَکَ اللَّهُ قَوْمَ لُوطٍ حِینَ عَمِلَ النِّسَاءُ بِمِثْلِ عَمَلِ الرِّجَالِ وَ رَأَى بَعْضُهُمْ بَعْضاً.
رسول خدا (صلی الله علیه و آله) مردانى را که خود را همانند زنان کنند، و زنانى را که خود را همانند مردان کنند لعنت فرموده است این گونه مردان زن صفت‏‎اند، و چنین زنانى با یک دیگر همجنس بازى مى‏کنند. و قوم لوط را خداوند فقط بدین سبب هلاک کرد که زنان مانند مردان با یک دیگر همجنس بازى مى ‏کردند.[۱]
(متاسفانه دیده می شود که امروزه مردان مانند زنها ابرو بر میدارند و زنان لباس مردان را می پوشند و موی خود را مردانه اصلاح می کنند!!)

 

هم جنس بازی زنان در حکم زناست

عاقبتشان در آخرت

قَالَ اسحاق بن جریر سَأَلَتْنِی امْرَأَهٌ أَنْ أَسْتَأْذِنَ لَهَا عَلَى أَبِی‏ عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام)  فَأَذِنَ لَهَا فَقَالَتْ أَخْبِرْنِی عَنِ اللَّوَاتِی مَعَ اللَّوَاتِی مَا حَدُّ مَا هُوَ فِیهِ قَالَ حَدُّ الزَّانِیَهِ إِذَا کَانَ یَوْمُ الْقِیَامَهِ یُؤْتَى بِهِنَّ قَدْ أُلْبِسْنَ بِقِطَاعٍ مِنْ نَارٍ وَ قُنِّعْنَ بِمَقَانِعَ مِنْ نَارٍ وَ سُرْوِلْنَ مِنْ سَوَارٍ مِنْ نَارٍ وَ أُدْخِلَ فِی أَجْوَافِهِنَّ إِلَى رُءُوسِهِنَّ أَعْمِدَهٌ مِنْ نَارٍ وَ قُذِفَ بِهِنَّ فِی النَّارِ أَیَّتُهَا الِامْرَأَهُ أَوَّلُ مَنْ عَمِلَ هَذَا قَوْمُ لُوطٍ فَاسْتَغْنَى الرِّجَالُ بِالرِّجَالِ وَ النِّسَاءُ بِالنِّسَاءِ وَ بَقِیَ النِّسَاءُ بِغَیْرِ رِجَالٍ فَفَعَلْنَ کَمَا فَعَلَ رِجَالُهُنَّ.
اسحاق بن جریر مى‏گوید: زنى از من درخواست کرد که از امام صادق
(علیه السلام) براى او اجازه ورود بگیرم. حضرت اجازه داد. زن وارد شد و گفت: مرا از حدّ زنانى که با یک دیگر همجنس بازى مى‏کنند خبر ده.
امام
(علیه السلام) فرمود: حدّشان مانند حدّ زنان زناکار است. [سپس فرمود:] چون روز قیامت شود، این زنان را در حالى که لباسهایى آتشین بر تن و نقابهایى از آتش بر چهره و شلوارهایى آتشین بر پا دارند مى‏آورند، و در شکمشان تا گلوگاه عمودهایى از آتش داخل مى‏کنند، آن‏گاه آنان را در آتش مى‏افکنند. [بعد فرمود:] اى زن، نخستین کسانى که این عمل از آنان سر زد قوم لوط بودند که مردان به مردان اکتفا کردند و زنانشان بدون مرد ماندند و آنان هم مانند مردانشان به همجنس بازى پرداختند.[۲]

 حکم خوابیدن دو زن در زیر یک لحاف!!!

عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام)  قَالَ: لَیْسَ لِامْرَأَتَیْنِ أَنْ یَبِیتَا فِی لِحَافٍ وَاحِدٍ إِلَّا أَنْ یَکُونَ بَیْنَهُمَا حَاجِزٌ فَإِنْ فَعَلَتَا نُهِیَتَا عَنْ ذَلِکَ وَ إِنْ وُجِدَتَا بَعْدَ النَّهْیِ جُلِدَتْ کُلُّ وَاحِدَهٍ مِنْهُنَّ حَدّاً حَدّاً فَإِنْ وُجِدَتَا أَیْضاً فِی لِحَافٍ جُلِدَتَا فَإِنْ وُجِدَتَا الثَّالِثَهَ قُتِلَتَا.
امام صادق
(علیه السلام) فرمود: دو زن برهنه حق ندارند در یک بستر زیر یک لحاف بخوابند مگر اینکه میانشان حایلى باشد. اگر چنین کردند، نخست باید آنها را از این کار نهى کنند، و چنانچه پس از نهى، باز هم زیر یک لحاف دیده شدند باید به هر کدام جداگانه حدّ بزنند، و اگر باز هم آنان را زیر یک لحاف دیدند دوباره بر آنان حدّ جارى کنند، و چنانچه بار چهارم نیز مرتکب این عمل شدند کشته مى‏شوند.[۳] 

حکم هم جنس بازی زنان در کجای قرآن آمده است؟؟

عَنْ هِشَامِ بْنِ سَالِمٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام)  قَالَ: دَخَلَتْ عَلَیْهِ نِسْوَهٌ فَسَأَلَتْهُ امْرَأَهٌ عَنِ السَّحْقِ فَقَالَ حَدُّهَا حَدُّ الزَّانِی فَقَالَتِ امْرَأَهٌ مَا ذَکَرَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ ذَلِکَ فِی الْقُرْآنِ قَالَ بَلَى قال [قَالَتْ‏] وَ أَیْنَ قَالَ هُوَ أَصْحابُ الرَّسِّ.
هشام بن سالم مى‏گوید: زنانى بر امام صادق
(علیه السلام) وارد شدند. یکى از آنان از امام (علیه السلام) در باره حدّ «سحق» سؤال کرد. امام (علیه السلام) فرمود: حدّ او مانند حدّ زناکار است.
زنى گفت: خداوند این حکم را در قرآن بیان نکرده است. امام
(علیه السلام) فرمود: چرا، بیان کرده است. گفت: کجاى قرآن است؟ فرمود: در داستان اصحاب رسّ.
[۴]

 


[۱] . ثواب الأعمال و عقاب الأعمال / ترجمه انصارى

[۲] . همان

[۳] . همان

[۴] . همان

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=78

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yalda
مرداد ۱۹, ۱۴۰۰ ۲۱:۴۰

خاک برسر شما که این چرت و پرتا رو باور دارید

ایرانی
پاسخ به  Yalda
فروردین ۲۵, ۱۴۰۲ ۲۰:۰۰

خاک بر سر کسانی که اینها رو چرت میدونن

برنارد
پاسخ به  Yalda
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۲ ۰۱:۱۴

لعنت به کسی که این ها رو چرت بدونه

حامد
مرداد ۲۷, ۱۳۹۶ ۱۸:۵۳

سلام حاج آقا

چرا با وجود اینکه زنان ازدواج می کنند و صاحب شوهر می شوند، ولی باز هم بعد از ازدواج علاقه به مساحقه (لزبین) دارند و درگیر چنین مشکلاتی می شوند. نمونه این کار ها نیز در تمامی سطح زندگی ما قابل مشاهده است. من خودم یک پسر جوان هستم ولی با این وجود دارم می بینم که تمامی دختران و حتی زنان و مادران نیز دچار پدیده مساحقه هستند. اگر کمی تحقیق کنید خواهید فهمید که در تمامی خوابگاه های دختران و در تمامی مکان هایی که زن وجود دارد با کمی خلوتی آنان شروع به معاشقه خواهند کرد؛ یا شاید از ابتدا نیز این چنین بوده است که متاسفانه حتی زنان دارای شوهر نیز به این گناه دچار هستند. نمونه این کار را نیز می توان در فیلم های مستهجن دید با وجود اینکه زنان در این فیلم ها با مردان آمیزش جنسی نامشروع انجام می دهند ولی اگر زنی دیگر نیز وجود داشته باشد آن ها در حین زنا با همدیگر با معاشقه و لاس زدن مشغول می شوند. از نظر بنده زنان همیشه دچار این اخلالات بوده و خواهند بود اگر زنی دارای شوهر باشد ولی زنی دیگر به او پیشنهاد مساحقه را دهد بدون هیچ تردیدی قبول می کند. زنان فقط دنبال لذت بیشتر هستند و فرقی نمی کند که از چه راهی باشد، خواه زنا باشد یا نکاح، خواه با همجنس باشد و یا غیر همجنس.

واقعا چرا اینچنین مشکلاتی امروز نه تنها گریبانگیر کشور ما، بلکه در دیگر کشور ها هم پدید آمده است؟

a
پاسخ به  سید محمد علوی زاده
اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۸:۵۴
7
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x