Take a fresh look at your lifestyle.

عاقبت قمار =» خودکشی!

1 2,061

فوتبالیست قمار باز خودکشی کرد!

جسد آدام بیلینگ، ورزشکار و فوتبالیستی که آینده روشنی پیش‌رو داشت دو روز پس از مفقود شدنش از آب رودخانه بیرون کشیده شده و پرونده مرگش تشکیل شد.

تلاش ماموران برای کشف عامل مرگ «بیلینگ» با روشن شدن نقاط تاریک زندگیش نشان داد آسیب دیدگی زانو، او را از بازی و کسب پول و شهرت در فوتبال محروم کرد و او به قمار روی آورد که سبب بدهی ۱۰هزار پوندی‌اش شد و ظاهرا چون قادر به بازپرداخت بدهی‌اش نبود، عمدا خودش را از پل پرتاب کرده است.

خانواده آدام او را پسری محجوب و آرام توصیف کرده‌اند هرگز متوجه نشده‌اند او به دام قمار افتاده است. یکی از دوستانش گفته است او پس از ترک اجباری فوتبال دچار افسردگی شده بود و می‌خواست با برنده شدن در قمار آرامش پیدا کند اماخودش را قربانی کرد.
منبع خبر

سلطان قمار بازان خودکشی کرد!

این خبر درباره میلیار در آلمانی، به نام رولف لودر است، او گفته بود اگر درآمد ماهانه‌ام از ده هزار مارک کمتر شد خودم را می‌کشم.
وی در یک معامله به خاطر استعداد زیادش ده میلیون مارک سود کرد و چون علاقه زیادی به قمار و بازی رولت داشت، هر شب به کازینوهای معروف می‌رفت، او پیوسته در قمار بازی برنده می‌شد و تنها چهار مرتبه باخت. در این اوج، ناگهان، باخت‌های کلان او شروع شد و در یک قمار، ۸ میلیون مارک باخت، کم‌کم دچار ناراحتی و عصبانیت شد و ثروت چند میلیاردی او رو به کاهش رفت و چند ویلای شخصی خود را هم فروخت، این پول را هم در قمار باخت و ده میلیون هم مقروض شد.
این بود که با ناامیدی به آپارتمان کوچک خود رفت و یک لوله قرص خواب آور خورد و جسد او را پس از ۲۴ ساعت در آپارتمان پیدا کردند.

منبع:شراب و قمار دو عامل فساد، سیدمحمد صحفی، ص ۳۷.به نقل کتاب قمار و شراب عزیزالله حیدری

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=110

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نعمت یاری
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۳

سلام ای کاش از همان اول داخل این قمار نمیشدم بنده کار گر هستم خیلی به سختی پول در میارم مستجر هم هستم ۱ ما به سختی پول عید امسالم تو قالی شوی کار کردم ۵ میلیون در آوردم اومدم تو این سایت انفجار بدبختم کرد بی پولم کرده هیچی واسه خرجی هم نداریم میخواستم بهتون بگم این قمار عاقبت ندارد هیچ کسی تا حالا سود نکرده نرید توش تورو خدا من که دیگه روبه ترک هستم موفق باشید

1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x