Take a fresh look at your lifestyle.

قطعا آمریکا به شخصی نیاز دارد که همسرش چنین وضعی را نداشته باشد!!

0 933

عریان شدن حتی در آمریکا هم زشت است؛ از ملانیا تا گلشیفته!

بی غیرتی در آمریکا هم زشت است؛ از ترامپ تا هنرمندان ایران اسلامی!!!

طی ماه های اخیر و تلاش  دونالدو ترامپ برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یکی از اصلی ترین ابزارهای مخالفین او استفاده از گذشته همسر این سرمایه دار آمریکایی می باشد. از همان روزهای اول بسیاری از رسانه های آمریکایی با منتشر کردن تصاویر عریان ملانیا همسر ترامپ اعلام کردند قطعا آمریکا به شخصی نیاز دارد که همسرش چنین وضعی را نداشته باشد تا جایی که روزنامه “نیویورک پست” که متعلق به روبررت مرداک است، عکس‌های برهنه ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه را با تیتر “دونالد ترامپ معتقد است که همسرش اولین مدل بانوی اول خواهد شد و در اینجا این امر به اثبات می رسد” به تمسخر ترامپ و همسرش پرداخته است.

اما سوالی که اینجا وجود دارد چرا آمریکایی ها و مرداک مالک فارسی وان که همیشه برای ایرانی ها نسخه‎هایی از قبیل بی غیرتی برای مردان و عریان شدن برای زنان باعث به کمال رسیدن و… می شود را پیچانده اند از عریان شدن همسر یک کاندیدا علیه او استفاده می کنند؟ آیا به کمال رسیدن ملانیا یا ترامپ نکته بدی است؟ چگونه عریان شدن گلشیفته فراهانی و زنان ایرانی اقدامی قابل ستایش و عریانی ملانیا ترامپ همسر کاندیدا ریاست جمهوری آمریکا امری زشت و مسخره است؟

چگونه غیرت برای مردان ایرانی مخالف با آزادی زنان، متضاد با تمدن و امل بودن است  و بی غیرتی ترامپ امری زشت و ناپسند است؟؟

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=1458

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x