Take a fresh look at your lifestyle.

کودکان خود را تحریک نکنیم!

0 1,997

والدین برای اینکه فرزندان را ازنظر جنسی درست تربیت کنند باید خودشان در برابر کودکان عفت جنسی داشته داشتند. ازجمله اینکه از شوخی‌های رکیک و زننده، ایماها، اشاره‌ها، کنایه‌های جنسی، لمس و در آغوش کشیدن هم دیگر که معنی جنسی می‌دهد خودداری کنند. پوشش مناسبی در مقابل آن‌ها داشته باشند. رابطهٔ زناشویی والدین، در اتاقی که فرزندی یا کودکی حضور دارد، نباشد، فرزند چه کوچک باشد و چه بزرگ، چه خوابیده باشد و چه بیدار، چراکه این کار باعث تحریک و بلوغ زودرس کودکان و عامل تباهی و انحراف اخلاقی آن‌ها در آینده خواهد شد.

حضرت رسول‌الله (صلی‌الله علیه و آله) دراین‌باره می‌فرمایند:

به خدا قسم اگر مردی با همسر خود آمیزش کند و کودک بیداری، آن دو را ببیند، سخنان آنان یا صدای نفسشان را بشنود، آن کودک در بزرگ‌سالی هرگز رستگار نخواهد شد، چه دختر باشد و چه پسر، خیلی زود به زناکاری آلوده می‌شود.

«وَ اَلَّذِی نَفْسِی بِیدِهِ لَوْ أَنَّ رَجُلاً غَشِی اِمْرَأَتَهُ وَ فِی اَلْبَیتِ صَبِی مُسْتَیقِظٌ یرَاهُمَا وَ یسْمَعُ کلاَمَهُمَا وَ نَفَسَهُمَا مَا أَفْلَحَ أَبَداً إِذَا کانَ غُلاَماً کانَ زَانِیاً أَوْ جَارِیهً کانَتْ زَانِیهً»[۱]


[۱]. الکافی، جلد ۵, صفحه ۵۰۰.

مشاهده حدیث در منبع روایی

مطلب رتبط:

حیا و عفت جنسی والدین در مقابل فرزندان

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=24574

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x