Take a fresh look at your lifestyle.

عصر برهنگی و بی بند وباری

2 1,132

چقدر زیباست آیه ۳۰ سوره نور که خدا میفرماید «قُلْ لِلْمُؤْمِنینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ … » و چقدر غریب است کلام خدا در بین زمینیان….

بدون شک در عصر ما که بعضی نام آن را عصر برهنگی و آزادی جنسی گذارده اند و افراد غرب زده، بی بند و باری مردان و زنان را جزئی از آزادی او می دانند،

سخن از حجاب گفتن برای این دسته، ناخوشایند و گاه افسانه ای متعلق به زمان های گذشته است؛ ولی مفاسد بی حساب و مشکلات و گرفتاری های روز افزون که از این آزادی های بی قید و شرط به وجود آمده، سبب شده که به تدریج گوش های شنوایی برای این سخن پیدا شود.

 

مسأله این است که آیا زنان باید برای بهره کشی از طریق سمع و بصر و لمس در اختیار همه مردان باشند یا این کارها مخصوص همسران آن هاست. اسلام میگوید: کامیابی های جنسی، اعم از آمیزش و لذایذ سمعی و بصری و لمس مخصوص به همسران است و غیر از آن، گناه و مایه آلودگی جامعه است. فلسفه حجاب، چیز پنهانی نیست؛ زیرا:

 

۱- برهنگی زنان که پیامدهایی همچون آرایش و عشوه گری و امثال آن دارد، مردان به ویژه جوانان را در یک حال تحریک دائم قرار می دهد، تحریکی که سبب کوبیده شدن اعصاب آنها و ایجاد هیجان های بیمار گونه عصبی و گاه سرچشمه امراض روانی می گردد.

 

۲- آمار قطعی و مستند نشان می دهد که با افزایش برهنگی در جهان، شمار طلاق و از هم گسیختگی زندگی زناشویی در دنیا به طور مداوم بالا رفته است.

 

۳- گسترش دامنه فحشا و افزایش فرزندان نامشروع، از دردناک ترین پیامدهای بی حجابی است و عوارض آن به ویژه در جوامع غربی کاملا نمایان است.

منبع : حریم آسمانی
۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=26

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عجل فرجه
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۱۸:۱۴

خدا خیرتون بده که درباره ی حجاب مینویسید

بردگی کلمات
آذر ۷, ۱۳۹۸ ۱۸:۱۴

اینجا که اومدم قفس بر خودم تنگ تر گشت سید

2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x