Take a fresh look at your lifestyle.

غیرت مردان و عطر زدن زنان!

0 1,504

 رسول خدا صلی الله علیه و آله:

مردى که در برابر دیدگانش، و با رضایت و اجازه او، زنش آرایش کند و از خانه بیرون رود، به صورتى که در معرض دید همگان قرار گیرد دیّوث است، هرکه آن مرد را دیوث بنامد گناهى نکرده.

زنى که بدین صورت بیرون رود و همسرش راضى باشد، به هر قدمى که آن زن برمى دارد خانه اى از آتش براى شوهرش بنا مى شود، بال و پر زنان خود را در این زمینه بچینید، نگذارید در این امور پر بگیرند، که بى بال و پر بودنشان در این مسائل موجب خوشنودى و سرور براى شما و کل خانواده است.

اَیُّما رَجُل تَتَزَیَّنُ اِمْرأَتُهُ وَ تَخْرُجُ مِنْ بابِ دارِها فَهُوَ دَیُّوثٌ، وَ لا یَأْثَمُ مَنْ یُسَمّیهِ دَیُّوثاً، وَ الْمَرْأَهُ اِذا خَرَجَتْ مِنْ بابِ دارِها مُتَزَیِّنَهً وَ الزَّوْجُ بِذلِکَ راض یُبْنى لِزَوْجِها بِکُلِّ قَدَم بَیْتٌ فىِ النّارِ، فَقَصِّروا اَجْنِحَهَ نِسائِکُمْ وَ لا تُطَوِّلُوها فَاِنَّ فى تَقْصیرِ اَجْنِحَتِها رِضىً وَ سُرُوراً.

بحارالانوار/ کتاب النکاح

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=276

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x