Take a fresh look at your lifestyle.

عاقبت همگانی شدن جذابیت‌ها و زیبایی‌های زن

0 3,091

یکی از شاهکارهای خلقت، جاذبه و کشش عاطفی و جنسی جنس زن و جنس مرد به یکدیگر است که اگر به صورت صحیح شکل بگیرد، سلامت و سعادت انسان‌ها تضمین خواهد شد. خلقت زیبایی‌ها و جذابیت‌ها برای زنان در راستای تقویت و دوام این کشش و جاذبه بوده است.

دستور حجاب برای این است که جذابیت‌ها و زیبایی‌ها در مسیر صحیح و حلال و فقط برای همسر شرعی قرار بگیرد و تا به گرم‌تر و صمیمی‌تر شدن روابط همسران، بینجامد.

اگر زنان در بیرون از منزل حجاب اسلامی را رعایت کنند، همیشه محبوب و معشوق همسران خود خواهند ماند. ولی اگر به دنبال بی‌حجابی و لاابالی‌گری باشند مردان متأهل سست ایمان با دیدن آن‌ها تنوع‌طلب شده و به جذابیت‌ها و زیبایی‌های همسران خود قانع نخواهند بود. چراکه با چشم‌چرانی به زنان بی‌حجاب، همواره در ذهن و خیال خود ارتباط با یکی از این افراد را می‌پرورانند و گرفتار زنای ذهنی می‌شوند و درنتیجه این بی‌حجابی و چشم‌چرانی نسبت به همسر خود بی‌میل می‌شوند، در این صورت دیگر زنان محبوب و معشوق همسران خود نخواهند بود و سعادت و سلامت زندگی‌شان در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=30619

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x