Take a fresh look at your lifestyle.

آیا زنان ایرانی موافق مسیح علی نژاد هستند؟!

0 907

سیاوش اردلان خبرنگاری بی بی سی در واکنش به فعالیت های «مسیح علی نژاد» تلویحا با اذعان به اینکه مردان حامی اقدامات او نگاهی جنسی به زنان دارند، اعتراف کرد که بخش بزرگی از جامعه ایران به افکار علی نژاد اعتقاد ندارد و در اکثر ویدیوهایی که برای او فرستاده می شود، این خود مردم عادی هستند که به افراد بی حجاب و هنجارشکن تذکر داده و با آنها مقابله می کنند.

گرچه در فضای مجازی به مسئله حجاب خیلی پرداخته می‌شود و بزرگنمایی صورت می‌گیرد، چه از جانب موافقان و چه از جانب مخالفان، ولی واقعیت این است که گرچه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی درباره حجاب و جوانب آن از قبیل ضرورت و فواید حجاب، مضرات بی‌حجابی و … ضروری است اما مسئله حجاب در شرائط فعلی یک موضوع حادی نیست که بخواهیم این‌قدر انرژی صرف آن کنیم و با دست خودمان به آن خانمی که به خاطر مبارزه با حجاب کمپین تشکیل می‌دهد و فیلم تهیه و منتشر می‌کند بهاء بدهیم و وی را بزرگ نماییم.

به نظر ما بالفرض اگر در واقعیت بخواهند حجاب را بردارند، اکثر زنان جامعه با این موضوع مخالفت خواهند کرد و به مبارزه برای حفظ حجاب خواهند پرداخت.

بنابراین قریب به اتفاق زنان ایرانی به سخنان و رفتارهای ساختارشکن، هنجارشکن و ضد دین خانم مسیح علی نژاد بی‌اعتنا هستند و حتی اگر حجاب کاملی هم نداشته باشند،این‌گونه اقدامات را، به‌هیچ‌وجه نمی‌پذیرند.

«سیاوش اردلان» خبرنگار شبکه دولتی «بی‌بی‌سی فارسی» در صفحه فیس‌بوک خود با اشاره به انتشار ویدئویی از کشف حجاب دختری بی‌بندوبار در یکی از شهرهای ایران، نوشت:

 «این ویدیو الآن به‌عنوان راهپیمایی جوانان قزوین علیه حجاب اجباری معرفی شده. اون چیزی که من دارم می‌بینم آینه که یک دختری روسری خودش رو برداشته و در خیابونها به راه افتاده و عده‌ای پسر جوون و حریص دورش رو گرفتند، دنبالش راه افتادند و حتی یکیشون به خیال خودش داره باهاش تیک میزنه.»

وی با اذعان به اینکه افرادی اطراف دختر مذکور بخصوص پسران با هدف حمایت دور او جمع نشده بلکه غریزه جنسی‌شان آن‌ها را به دور این دخترک کشانده، با همان لحن غیردینی و غرب‌زده خود اعتراف نمود که بسیاری از مردم ایران بخصوص زنان با افکار «مسیح علی نژاد» همراه نیستند.

خبرنگار بی‌بی‌سی تصریح کرد:

 « من برای تلاش‌های مسیح علی نژاد خیلی احترام قائلم چون فکر می‌کنم اونچه کارش رو ارزش بیشتری داده فقط مبارزه‌اش با ایدئولوژی یک حکومت نیست، بلکه مبارزه با جامعه ایست که بخش بزرگی از اون جامعه هنوز به آزادی پوشش برای زن اعتقاد نداره یا براش مهم نیست. اگر دقت کرده باشید می‌بینید در اکثر ویدیوهایی که برای علی نژاد می‌فرستند تا شجاعت یک زن رو برای نفی حجاب اجباری به تصویر بکشند، این خود مردم هستند که دارن به این زنها گیر میدن؛ یعنی هر ویدیو خودش بیشتر گواهی نگران کننده بر عمق تفکر سنتی جامعه است تا مقاومت بخشی از جامعه با اون تفکر …»

منبع: امپراتوری دروغ

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=33132

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x