Take a fresh look at your lifestyle.

تالی فاسد آزاد شدن حجاب

0 1,050

برخی خواهان این هستند که برخلاف دستور صحیح قرآن زنان در پوشش و حجاب خود آزاد باشند درحالی‌که استثنای حجاب از سایر احکام اسلام با تالی فاسد بسیار بزرگی همراه خواهد شد و آن این است که بالفرض اگر مسئولین، حجاب را از سایر احکام اسلامی استثنا کرده و آزاد کنند، تکلیف سایر احکام چه می‌شود؟ آیا فردا نوبت حکمی دیگر مثل شراب‌خواری و هم‌جنس‌بازی نخواهد رسید؟

فردا هم‌جنس‌بازان توقع نخواهند داشت که هم‌جنس‌بازی در تمام دنیا قانونی و آزاد شده است چرا شما آزاد نمی‌کنید؟

یا نخواهند گفت در تمام دنیا حتی کشورهای اسلامی مصرف مشروبات الکلی آزاد است شما چرا آزاد نمی‌کنید؟

اصلاً پایان این بازی کجاست؟ پایانش “نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَ نَکْفُرُ بِبَعْضٍ[۱]” خواهد شد که هر کس هر حکمی از اسلام را که دلش بخواهد اجرا می‌کند و هر حکمی را که دلش نخواهد اجرا نمی‌کند.

خوب در این صورت آیا می‌توان نام جمهوری اسلامی را بر این حکومت نهاد؟ حکومتی که اکثریت قریب به‌اتفاق ملت بدان رأی داده‌اند. مردم خواهان دین اسلام بودند و سعادتی که اسلام می‌آورد عمل به تمام دستورات است نه اینکه بعضی را عمل کنیم و برخی را کنار بگذاریم.

وضعیتی خواهد شد که حکومت‌های به‌اصطلاح لیبرال “دموکراسی ” هم چنین نیستند. قوانین آن کشورها هم در خیلی موارد بر اساس مصالح اکثریت تصویب می‌شود نه خواست اکثریت. همه حکومت‌های لیبرال دموکراسی یک خطوط قرمزی دارند که از آن عدول نمی‌کنند.


[۱] . سوره نساء: ۱۵۰.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=34581

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x