Take a fresh look at your lifestyle.

خوش رقصی روشنفکران داخلی با همجنس بازان آمریکایی

0 596

در پی تصویب قانون همجنسگرایی

خوش رقصی روشنفکران داخلی با همجنس بازان آمریکایی

تلاش رسانه سلطنتی برای عادی سازی همجنس گرایی

بحث هم‌جنس‌بازی و آزادی آن در آمریکا و اروپا بحث نوظهوری نیست و از گذشته در این کشورها مطرح بوده است اما اکنون این کشورها سعی درعادی سازی روابط هم‌جنس‌بازی دارند.

 

گناه شناسی به نقل از  فرهنگ نیوز:این روزها شاید داغ‌ترین خبری که حول حوش کشور آمریکا و مردم این کشور دهن به دهن می‌شود خبر قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در همه ایالت‌های این کشور باشد. خبری که با واکنش نه‌تنها مردم آمریکا بلکه برخی از مردم کشورهای مختلف روبرو شد.

 

علت مهم علاقه برخی افراد به همجنس بازی

ذات و سرشت انسان‌ها با هر دین و مذهب و اعتقادی از عمل شنیع هم‌جنس‌بازی روی‌گردان است و قطعاً افرادی که به این عمل تمایل دارند دچار مشکلات روحی و یا بیماری‌های متعددی هستند.قطعاً این شرایط برخی از سردمداران و سیاستمدارانی که در رأس قدرت کشورهایی چون آمریکا و انگلیس هستند را می‌توان متصور بود چراکه اگر آن‌ها دنبال اجرایی شدن این درخواست جنون‌آمیز نبودند، قانونی از این عمل شنیع در این کشورها به تصویب نمی‌رسید.

بسیاری از مردم این کشورها با این قانون مخالف هستند و مخالفت خود را رسماً اعلام می‌کنند اما به نظر می‌رسد زور اکثریت غیر حاکم به اقلیت حاکم و خشن نمی‌رسد.خلق و خوی کشور آمریکا، استکبار جهانی اگرچه در تاریخ ۲۰۰،۳۰۰ ساله این کشور با توجه به نسل‌کشی‌ها و خون‌ریزی‌های متعدد در اقصی نقاط جهان اظهر من الشمس است و نیازی به توضیح ندارد اما به نظر می‌رسد در تبلیغات ظاهر خود در بحث حقوق شهروندی سعی دارد تا با تصویب چنین قوانین افراطی جامعه آمریکا را آزاد و دموکراتیک جلوه دهد.

 

حق به جای مردم و حکومت ایران نسبت به مخالفت با سردمداران آمریکا

در ماه‌های اخیر رسوایی‌های پلیس این کشور در بحث سیاه‌پوست کشی در آمریکا و تبرئه شدن این مأموران در دادگاه‌های آمریکا ژست دروغین حقوق بشری را در این کشور برای اکثر مردم جهان نمایان ساخت اما بااین‌حال کشور آمریکا و مسئولین آن بر طبل آزادی و دموکراسی و حقوق بشر می‌کوبند.

همه این تناقضات را که کنار هم می‌گذاریم، می‌توان ملامت برخی افراد را نسبت به حس تلخ و بد حکومت و مردم ایران نسبت به سردمداران و تصمیم‌گیرندگان کشور آمریکا، را رد کرد و به شعار دوستی با مردم آمریکا احترام گذاشت.این در حالی است که اخیرا با حمایت رسمی رئیس جمهور آمریکا از همجنس گرایی رسما آمار همجنس گراها در این کشور افزایش یافته است.

افزایشی که می تواند به کشورهای اروپایی و مخصوصا کشورهایی که زمینه تصویب چنین قوانینی را دارند برسد.البته بیشتر مردم و حکام کشورهای جهان به غیرعادی بودن حکام این کشورها و مخصوصا آمریکا اذعان دارند اما با توجه به وابستگی سیاسی و اقتصادی این کشورها و سلطه گری آمریکا از این واقعیات تلخ‌سخنی بر زبان جاری نمی‌کنند.

 

وقتی فتنه گران برای تحقق رویاهای خود با آمریکا موافقند

در کنار این واقعیات، نکته قابل‌تأمل دیگری مطرح است و آن ابراز رضایت تعداد اندکی از ایرانی‌های مدعی روشنفکری و هنرمند است که سعی دارند با خوش‌رقصی برای سردمداران آمریکا به رویای اقامت در آمریکا و یا هر رویایی که به دستان سردمداران آمریکایی محقق می‌شود، برسند.اگرچه همان‌طور که اشاره شد تعداد این افراد بسیار اندک است اما این افراد اغلب جزء نفراتی بودند که در سال ۸۸ دستی بر آتش فتنه داشتند.

به نظر می‌رسد حضور چنین افرادی در پازل دشمن جمهوری اسلامی ایران بیشتر از جنبه دینی، جنبه سیاسی دارد.یعنی این افراد برای پیوستن به‌حق یا باطل کاری به معیار تکامل‌یافته‌ای به نام دین اسلام ندارند و تنها بر اساس قدرت و سیاست وارد می‌شوند.در چنین وضعی طبیعی است که باید از زشت‌ترین و قبیح‌ترین عمل یعنی عمل هم‌جنس‌بازی هم حمایت کنند و در ژستی روشنفکرانه اعلام کنند که اگرچه با این عمل موافق نیستند اما از آزادی و هر عملی که آزادی را به اثبات برساند حمایت می‌کنند.

سال گذشته در اواسط تیرماه هم وقتی‌که دو مرد هم‌جنس‌باز به‌وسیله رحم اجاره‌ای فرزند خود را به دنیا آوردند! واکنش شبه روشنفکران و فتنه گران، طوری بود که به نظر می‌رسید بیش از این دو مرد هم‌جنس‌باز، از به دنیا آمدن این نوزاد خوشحال هستند.

اروپا و آمریکا چگونه همجنس بازی را عادی جلوه می دهند؟

بحث هم‌جنس‌بازی و آزادی آن در آمریکا و اروپا بحث نوظهوری نیست و از گذشته در این کشورها مطرح بوده است اما اکنون این کشورها سعی درعادی سازی روابط هم‌جنس‌بازی دارند.تلاش مستمر رسانه‌ای این کشورها که در صدر آن می‌توان به رسانه سلطنتی بی‌بی‌سی اشاره کرد.رسانه‌ای که باذوق زدگی به اخبار تکمیلی آزادی هم‌جنس‌بازی در آمریکا پرداخت.

بی‌بی‌سی جزو رسانه‌های زنجیره‌ای انگلیسی است که با شانتاژ رسانه‌ای در ماه‌های گذشته در غالب گزارش و مصاحبه و مستند به دنبال قبح زدایی هم‌جنس‌بازی و عادی‌سازی این روابط در میان مردم جهان است.طوری که در ماه‌های گذشته با انتشار گزارشی سعی کرد که ثابت کند که هم‌جنس‌بازی روابط عادی است که حتی حاجی‌ها و افرادی که به حج سفر می‌کنند، هم به دنبال آن هستند!

 

همه این عوامل باهم و در کنار هم نشان‌دهنده آن است که دشمنان اسلام در تلاش هستند ابتدا عملی را رواج دهند و بعدازآن به دنبال عادی‌سازی آن در جوامع خود می‌روند و درنهایت هم تلاش می‌کنند تا این عمل را در کشورهای اسلامی مخصوصاً جمهوری اسلامی ایران که تابلو دار اسلام و قوانین اسلامی است، جا بی اندازند.

 

عدم پایبندی به خانواده،تیشه ای که ریشه مردم غرب و آمریکا را هدف قرار داده است

بدون شک تک‌تک قوانین دین تکامل‌یافته اسلام بر اساس تعقل و با توجه به حفظ و ترویج نهاد پاک خانواده صورت گرفته است.مسئله‌ای که باگذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از عمر آن در سال‌های اخیر بسیاری از روانشناسان و کارشناسان خانواده در غرب و آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که برای گذر از بسیاری از مشکلات جامعه باید به تشکیل خانواده و حفظ و نگهداری آن اهمیت ویژه‌ای داد.

تلاش دین اسلام و جامعه اسلامی ایرانی برای تحکم و ثبات خانواده در کشور به منظور مقابله با همه زشتی ها و پلشتی هایی است که می تواند حول افرادی که به قید و بند خانواده پایبند نیستند،رقم می خورد.امروزه اینکه در غرب و آمریکا برخی افراد به دنبال هم جنس بازی و یا قانونی کردن آن هستند به این دلیل است که اصلا به نهاد خانواده پایبند نیستند.

امروزه در جوامع غربی و آمریکایی شاهد هستیم که بعضا افراد با همسر مورد علاقه خود سال ها زیر یک سقف زندگی می کنند و بعد از به دنیا آوردند چند فرزند مدعی می شوند که هنوز هم که هنوزه تصمیمی برای ازدواج نگرفته اند! از طرفی دیگر در چنین شرایطی بعضا به راحتی مسیر زندگی خود را تغییر می دهند و با معشوقه جدید به دنبال تشکیل زندگی هستند.

البته دشمن بیکار ننشسته و همواره تلاش داشته است در قالب جنگ نرم چنین تفکر و نحوه زندگی را به ایران اسلامی هم وارد نماید و اخیرا هم بحث هایی به نام ازدواج سفید هم در کشور مطرح و بسیار محدود در برخی منازل اجرا شده است اما تعهد و علاقه اغلب ملت ایران و تلاش نهادهای خانواده محور دست رد به سینه چنین تفکراتی زده است.

وجود تعهد و پایبند بودن به نهاد خانواده می تواند حتی پشت پرده تفکر انسان را به همجنس بازی و بی قیدی دور کند.تفکری که امروزه به دلیل عدم پایبندی اکثر غربی ها و آمریکایی ها به نهاد مقدس خانواده و یا کمرنگ بودن تقید به خانواده، در ذهن آنها وجود دارد.

 

از آدمکشی تا هم جنس بازی،همه تلاش های آمریکا برای از بین بردن نسل

در چنین شرایطی تلاش غرب و آمریکا برای قبح زدایی از هم‌جنس‌بازی و ترویج آن در کشورهای مختلف آن‌هم با شوی تصویب قانون آزادی هم‌جنس‌بازی در آمریکا این تأمل را در ذهن می‌پروراند که این کشورها درنهایت به دنبال از بین بردن نسل‌ها هستند حال چه از طریق صادرات و واردات سلاح به کشورهای مختلف و ایجاد جنگ و خشونت و نسل‌کشی با تفنگ و توپ و یا از طریق هم‌جنس‌بازی و دوری از تشکیل نهاد خانواده که تنها راه ازدیاد نسل در جوامع مختلف است.

۵ ۱ رای
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=508

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x