Take a fresh look at your lifestyle.

کامجوئی بدلی (استمناء و راههای پیشگیری از آن، ازدواج بدون مقدمه )

13 2,792

ب: دیگر زیانهای استمناء

مبتلایان به این عادت زشت بر اثر عوارض روحی و جسمی حاصله، بتدریج تبدیل به افرادی ضعیف البنیه، سر خورده، تنبل و مایوس و دچار عقده ها و کمپلسهای روانی می گردند و نسبت به دیگران نیز بدبین بوده و در نوعی اضطراب و افسردگی به سر می برند. بنابراین مضرات استمناء بسیار است این مضرّات را به طور اختصار می توان به شرح زیر نام برد:

۱- تحریک زیاد هیپوتالاموس و در نتیجه، تحریک افراطی غدد جنسی که سبب پرکاری نا متناسب آنها می شود و بلوغ زود رس را بدنبال دارد.

۲-کاهش و تخلیه مکرر، قوای جسمی و روحی را به ضعف عمومی می کشاند و بالاخره به پیری زودرس می انجامد.

۳- به علت افزایش جریان خون در اعضای تناسلی، مغز و مراکز حساس دیگر دچار کاهش نسبی جریان خون می شود، تخلیه های مکرر عصبی و عدم ارضای روحی در دراز مدت، موجب ضعف عمومی و عوارض روحی می گردد.

۴- رکود فکری و اختلال و ضعف حافظه و کاهش اراده.

۵- ضعیف شدن بینائی و بی اشتهائی، ضعف استخوان و ناراحتی های مفصلی.

۶- در مراحل طولانی و شرائط خاص مزاجی، این عارضه به ضعف و لرزش دست و گاه به فلج بعضی از اعضای بدن منجر می شود و حتی ممکن است که سبب فلج تمام اعضای بدن می شود.

۷- ضعف جنسی و انزال زودرس.

۸- به علت این نوع ارضای ناقص و غیر طبیعی و اختلال های حاصله بعد از ازدواج نیز غالبا امور زناشوئی به طور طبیعی صورت نمی گیرد و گرفتاریهائی دیگر از این جهت در روابط بین زن و شوهر پیش می آید که به زندگی مشترک لطمه زده و شکست در زناشوئی یکی از عوارض آن است.

۹- گوشه گیری، یاس، بی تفاوتی نسبت به مسائل مهم حیاتی، غم و کدورت روانی از عوارض روحی دیگر آن است که در مراحل شدید حتی به آزار طلبی دیده می شود.

۱۰-پیدایش کم خونی بویژه بر اثر تحریک مصنوعی و مداوم آلت تناسلی.

۱۱- تورم کانال نطفه.

۱۲- تورم قسمت پایانی و عقب کانال ادرار.

۱۳- شل شدن عضلات تناسلی به گونه ای که قدرت نگهداری منی یا ادرار از دست می رود.

۱۴- پیدایش سر درد و سر گیجه، سوت کشیدن گوشها.

۱۵- خستکی و فرسودگی دستگاه اعصاب.

۱۶- زود رنجی و حساسیت در کوچکترین برخورد با دیگران.(۷)

ج: آثار وخیم استمناء

یکی از اطبای معروف در کتاب خود که درباره ی زیانهای عادت ننگین استمناء نوشته مشاهدات جمعی از پزشکان را به این شرح نقل می کند:

«هوفمان» می گوید: جوانی را دیدم که از پانزده سالگی گرفتار این اعتیاد شوم شده بود و تا سن بیست و سه سالگی آنرا ادامه داده بود. او چنان دچار ضعف قوای جسمانی گردید که هنگامی که می خواست کتابی را بخواند چشمهایش سیاهی رفته سرش درد می گرفت، حالتی شبیه سر سام به او دست داده بود، مانند افراد مست دچار سرگیجه شده بود، حدقه های چشم او بیش از حد معمولی گشاده و باز شده و در قعر چشمهای خود درد شدیدی احساس می کرد مشاهدات دکتر «هوچین سون» ثابت می کند: عموم ناراحتی های مربوط به دستگاه تناسلی از آثار استمناء و ناراحتی های فکری و مشیمه از آن سرچشمه می گیرد.(دقت کنید).(۸)

نویسنده مزبور اضافه می کند:

«نخستین نتیجه این عادت به این کار شنیع این است که قوت و شفافیت چشم ها زائل می گردد، صورت رنگ اصلی خود را از دست می دهد و پژمرده می شود، در نگاههای مبتلایان به این کار هوش و ذکاوت اولی دیده نشده و حالت گرفتگی در سیمای آنها ظاهر می گردد، چشمهای آنها به حلقه های کبود رنگی احاطه می شود. بعد از آن سستی و تنبلی در اعضای مختلف مشاهده می شود. نقصان حافطه، خرابی اشتهاء، مشکل شدن هضم، تنگی نفس، تغییر اخلاق و مزاج به طور غیر قابل توضیح، حسادت، غم و کدورت، مالیخولیا، فکر گوشه گیری و تنهائی از نتایج شوم ابتلای به این انحراف جنسی است.

این طبیب در جای دیگرکتاب خود اضافه می کند:

این عمل موجب کم خونی و ضایع شدن قوای جسمی و روحی می گردد و باعث دوران سر، صدای گوشها، کمر درد، سستی و ضعف و لاغری و کم شدن حافظه و سختی نفس و خلاصه عدم اقتدار کلی در بدن می شود و بر اثر رابطه نزدیکی که با حواس پنج گانه دارد مخصوصا در چشم و گوش اثر می گذارد».

عادت به این انحراف شوم جنسی مخصوصا نیروی مقاومت بدن را در برابر بیماریها کم می کند و به طوری که پزشک مزبور تصریح می نماید: «اشخاصی که به این عادت مذموم مبتلا هستند و به محض گرفتاری به یکی از بیماریهای وخیم به آسانی نمی توانند گریبان خود را از چنگال مرگ نجات دهند».(۹)

د: عوارض سوء استمناء

عوارضات سوئی که عمل استمناء و استشهاء برای فرزندان خانواده دارد بی شمار است که به چند نمونه ی آن می پردازیم:

سوء هاضمه، رنگ پریدگی، صعف اعصاب، نوعی لاغری، کم خونی، کم شدن نور چشم، سستی و تنبلی، کمروئی، بی حالی، تنگی نفس، بی قیدی، بی ارادگی، تند خوئی، دوری از مردم، گوشه نشینی،تنهائی، ضعف مزاج و کم اشتهائی، نا سازگاری با دوستان و خانواده ی خود، در بعضی از موارد ضربان تند قلب و ضعف قوای جنسی که در اثر اونانیسم بروز می کند.(۱۰)

جواب یک سؤال مهم

سؤال: ممکن است بعضی از اشخاص مبتلای به جلق که به علت قوی الجثه بودن و یا از لحاظ مبتدی بودن در این امر تاکنون بیمار نشده و به مضار عمل ناپسند خود پی نبرده باشند، مطالبی را که ما در مضرات جلق نوشتیم اغراق پنداشته و با خود بگوید: اگر اینطور است چرا ما تاکنون به این بیماریها مبتلا نشده ایم؟

جواب: در جواب این عده باید گفت: اگر امروز مضار جلق، گریبان شما را نگرفته علتش این است که: قوی الجثه هستید و یا تازه شروع به این کار کرده اید و الا چندی دیگر خواه نا خواه به سراغ شما نیز خواهد آمد، وانگهی ما ادعا نکرده ایم که هر کس یک هفته مبادرت به استمناء کرد تمام بیماریها یکباره او را احاطه خواهد کرد، زیرا حالات اندرونی اشخاص فرق می کند. مثلا یک نفر که برای مدتی مبادرت به جلق کرد در وهله ی اول فقط به سستی اعصاب یا اخلال حواس و حس سامعه یا ضعیف شدن حس باصره، یا سرگیجه مبتلا می شود ولی بعدا سایر بیماریها یک یک سراغ او بیایند.(۱۱)

فصل سوم

داستانهائی از اشخاص استمناء کننده

در این فصل دو داستان از کسانی که مبتلا به این عمل کثیف بوده اند را می آوریم که انسان را تا کام مرگ رسانده است و این دو داستان عبارتند از: الف: تا کام مرگ . ب: تیمارستان تهران.

الف: تا کام مرگ

۱- «دکتر هوچین سون)» از قول یکی از نویسندگان نقل می کند که:

«جوانی را می شناختم که مبتلا به این عادت شوم بود، او گرفتار یکی از بیماریهای تب دار شد، در روز ششم بیماری که کاملا ضعیف شده بود باز نتوانست دست از عمل خود بردارد لذا مرگ با تمام وحشت خود بر او ظاهر گشت و او را در کام خود فرو کشید».(۱۲)

۲- و نیز نقل می کند که:

«یکی از مبتلایانی که به یکنوع از عادت شوم، مداومت می نمود رفته رفته ضعف شدیدی در خود احساس کرد، بدن او رو به لاغری گذاشت ساق پا و رانهای او به طور محسوسی کم گوشت شد و کمر درد او را آزار می داد، ادامه ی این عمل منتهی به فلج عمومی بدن او گردید و پس از شش ماه بستری شدن که با وضع قابل ترحمی با مرگ دست به گریبان بود در آغوش مرگ فرو رفت».(۱۳)

مخصوصا ابتلای به این عمل ننگین برای مجروحین و آنهائی که عمل جراحی در بدنشان شده فوق العاده خطرناک می باشد. کوتاه سخن اینکه بگفته همان پزشک متخصص این انحراف جنسی قبیح که هم از نطر پزشکی و هم از نظر مذهبی منفور است موجب خرابی و نابودی وجود انسان و تزلزل روح می گردد.

ب: تیمارستان تهران

سری به تیمارستان تهران بزنید، از هر ده نفر دیوانه ای که در آنجا سکونت دارند نه نفر معتاد به جلق می باشند. یعنی بر اثر ابتلاء به استمناء‌کارشان به جنون کشیده و به گوشه تیمارستان افتاده اند، زیرا عمل مذموم و ناپسند اونانیسم، در قوای دماغی تاثیر زیادی دارد و وقتی قوای دماغی شخص مختل شد، مسلّم است که کارش به دیوانگی خواهد کشید بدون اغراق از هر ده نفر بیمار مسلولی که در آسایشگاه خوابیده اند، چهار نفر به علت ابتلاء به جلق، به این بیماری خطرناک دچار گردیده اند. اینها ادعا نیست بلکه حقیقتی است که علما و دانشمندان با دهها سال تجربه، به درک آن موفق شده اند.

دنیای امروز می گوید: خوب بخور، در هیچ امری افراط نکن، قوی باش تا بیمار نشوی، ولی معتادین به عمل جلق چون اشتهای خوب خوردن ندارند و در امور جنسی آنهم از راه غیر طبیعی افراط می کنند، ناچار ضعیفند و چون ضعیف هستند برای ابتلاء به هر نوع بیماری مستعد می باشند.

به کرات دیده شده است که بعضی از مبتلایان به استمناء، بر اثر افراط در این عمل به یک نوع بیماری به نام «جنون استمناء» که شباهت زیادی به سادیسم دارد، مبتلا می شوند و آن وقت حتی با دیدن سگ و گربه هم به فکر استمناء می افتند و بلافاصله مشغول عمل می شوند و چون هیچ مردی حتی پر شهوت ترین اشخاص نمی توانند بیش از پنج یا شش ماه از نیروی جنسی خود آنهم به صورتی که مورد بحث ما است بهره برداری کنند، لذا قوای تناسلی آنان به کلی از کار می افتد و یا به وضع دلخراشی به آغوش مرگ پناه می برند. (که داستان آن در تا کام مرگ گذشت).(۱۴)

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=527

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
13 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
آذر ۱۰, ۱۳۹۹ ۲۲:۴۰

نه بابا من چیکار دارم به این نویسنده من یه آدم معمولی ام این موضوع رو باید مسئولین امر و کسانی که عالم به امر دین هستند وارد عمل شوند و نقد کنند حالا مثلأ شمارشو بگیرم چی بهش بگم ؟

محمد
آذر ۷, ۱۳۹۹ ۱۶:۲۹

با توجه به این آیه مبارک از قرآن(«لا تلقوا بایدیکم الی التهلکه») که نویسنده آورده هیچ یک از علماشیعه و حتی چه سنی و بزرگان و مراجع ما در خصوص استمنا به این آیه اشاره نکرده اند و از آن در خصوص استمنا برداشتی نکرده اند..
والله اعلم

محمد
آذر ۷, ۱۳۹۹ ۱۶:۲۳

باعرض سلام مجدد
در رابطه با حدیث از پیامبر(ص) هم شیعه و هم اهل سنت گفته اند این روایت ضعیف و نامعتبر است
(قال النبى صلى‌الله‌علیه‌وآله : ناکح الکف ملعون. ( عوالی اللئالی ج۱ص۲۶۰ ح۳۸)

ترجمه: پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند : نکاح کننده با دست خود، ملعون است.

اعتبار سند حدیث: این حدیث مرسل و بدون سند است و بنابراین غیر معتبر است)
منبع سایت :askdin

محمد
آذر ۷, ۱۳۹۹ ۱۵:۵۲

پس این دو حدیث از کجا آمده به نظر شما با این تفاصیل نویسنده این کتاب آدم معتبری هست آیا؟

محمد
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۱۷:۲۰

البته بقیه احادیث و روایات جدا از بررسی سندی وجود دارند به جز این دو حدیث که اشاره شد .
فی امان الله

محمد
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۱۷:۱۸

این حدیث هم نه در منابع روایی شیعه و در نهج البلاغه هم وجود ندارد ؟آیا این روایت قابل قبول است؟
(قال علی علیه السلام : الاستمناء بالید ذلک الواد الخفی)

محمد
آذر ۶, ۱۳۹۹ ۱۷:۱۶

این حدیث در هیچ منبع شیعه نیامده
(قال المعصوم علیه السلام: «ایاکم و الاستمناء فانه یورث الدعو یجرکم الی النار».)
نویسنده کتاب آن را از کجا آورده؟!

قیمت انواع پوکه معدنی
خرداد ۱۱, ۱۳۹۹ ۱۶:۰۸

عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید
شما

13
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x