Take a fresh look at your lifestyle.

عاقبت ازدواج اینترنتی

دختر ایرانی که از طریق اینترنت با پسری آشنا شده و ازدواج کرده بود، به دلیل ضرب و شتم همسرش دچار  مرگ مغزی شد و درگذشت.

0 888

رابطه اینترنتی، به مرگ دختر ایرانی منجر شد!!!

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ˈس.نˈ، دختر ۲۷ ساله ایرانی بعد از آشنایی اینترنتی با پسری به نام ˈن.نˈ در ماه اوت (مرداد/شهریور) سال جاری در ترکیه با وی ازدواج کرد. همسر وی متولد و ساکن کالیفرنیای آمریکا بود، به همین دلیل آنها به صورت موقت چند ماهی را در کالیفرنیا گذراندند. 
این دختر کارشناسی در زمنیه مهندسی و کارشناسی ارشد ترجمه زبان فرانسه داشت و می خواست در رشته مهندسی محیط زیست ادامه تحصیل بدهد و دکتری بگیرد، او برای رشته مد نظر خود در دانشگاه ˈصنعتی میشیگان هوتونˈ در حدود ۵۵۰ مایلی شمال غربی ˈدیترویتˈ درخواست داده بود. 
این زوج جوان بعد از چند ماه زندگی در کالیفرنیا، در ماه نوامبر (آبان/آذر) در شهر کوچک ˈدالر بیˈ نزدیک دانشگاه خانه ای اجاره و به آن محل مهاجرت کردند. 
او از طریق ایمیل، پیام های متنی و گفت و گوی تلفنی و تصویری با خانواده اش در ارتباط بوده است، اما خواهرش می گوید زمانیکه روز هفت دسامبر (۱۶ آذر) از او خواسته یکی از متن های ترجمه شده اش را خوانده و ویراش کند، متوجه اشتباهاتی در متن شده که به دلیل دقت فوق العاده او عجیب به نظر رسیده است. اما در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی وجود دارد می گوید خیر. 
بر اساس این گزارش ˈس.نˈ روز هشت دسامبر (۱۷ آذر) به دلیل جراحات شدید به سرش به بیمارستان عمومی ˈمارکیتˈ منتقل می شود. پلیس معتقد است او مورد ضرب و جرح همسرش قرار گرفته بوده و همسر او به قتل غیرعمد متهم است. 
ˈگیل برندلیˈ، سرپرستار بیمارستان می گوید: ناحیه سر بیمار به شدت کبود و متورم شده است و زمانیکه وی به بیمارستان رسیده است خون ریزی نداشته است. 
اما مساله اینجا بود که کسی این دختر را نمی شناخت بنابراین برندلی با جست و جود در اینترنت توانست از سوابق او مطلع شود. نامبرده به سه زبان انگلیسی، فرانسه و فارسی صحبت می کرد. کارکنان بیمارستان توانستند بعد از ۲۴ ساعت با خانواده وی در ایران تماس بگیرند. 
او یک روز بعد از انتقال به بیمارستان درگذشت و اعضای خانواده اش اجازه دادند اندام های حیاتی بدن او شامل قلب، ریه ها، کلیه ها، کبد، پانکراس و روده کوچک به هفت نفر پیوند زده شود.
منبع: صد خبر
برای دیدن مطالب بیشتر در موضوع ازدواج اینجا کلیک کنید
۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=129

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x