Take a fresh look at your lifestyle.

سگ بازی فوتبالیستها و بازیگران مملکت اسلامی!!+تصاویر

62 14,856

افسوس و آه از جامعه اسلامی و الگوهای غیر اسلامی و ضد اسلامی بی‎شمار!!!!

اگر این چهره ها که به لطف الهی و پول های مردم از ثروتهای میلیاردی برخوردار شده اند، بدلیل حس تنهایی!!! یا به این حیوانات روی می آورند یا در بدنبال یک همدم دوست داشتنی می گردند و یا…. بهتر نیست بجای اینکه تنها سگ بازی با سگهای چندین ملیونی!!! را از هالیوودی ها و ورزشکاران کشورهای بیگانه و غربی یاد بگیرند، کمی هم رسم زیبای پذیرفتن سرپستی کودکان بیسرپرست و کارهای خیر دیگر خداپسندانه و اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند!!!

آیا سگ بازی و سنت یزیدی!!! نشانه فرهنگ و تمدن است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ” مطالبه ” درست نمی دانیم که چه به روز فرهنگ این مردم آمده و چرا بطور ناگهانی از آنچه هزاران سال بدان پایبند بوده اند دل بریده اند یا آنکه چرا خود را به خواب خرگوشی زده اند و اصلا هدفشان از اینگونه رفتارها و کارها چیست که برخی از آنها که برای مردم این سرزمین مهم تر و شناخته شده تر هستند و اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده اند به چنان آفت هایی دچار شده اند که رساترین پیامش فاصله گرفتن از فرهنگ اسلامی است که حداقل در شناسنامه هایشان بعنوان دین قید شده است.

سگ بازی اینبار تبدیل به سنت حسنه ای برای عده ای از بازیگران و ورزشکاران شده که راست راست راه می روند و جلوی در و همسایه پُز سگ های رنگ و لعابدارشان را می دهند و بدبختانه آنقدر هم به خواب غفلت فرو رفته اند که احساس می کنند سرگرم چه آپولو هوا کردنی هستد که با افتخار از خود و سگ محترماشان بصورت دست در گردن انداخته عکس یادگاری می گیرند و در شبکه های مجازی منتشر می کنند تا عده ای بیایند و عکس های جفتی این دو عزیز دلبسته را لایک کنند.

باز هم اگر رابطه این چهره ها با سگ هایشان خصوصی باقی بماند و در سطح جامعه علنی نشود دردش کمتر است تا آنکه این عالیجنابان به سگ بازی تنها خودشان راضی نبوده و سعی در القاء چنین رسم و رسوم کج اندر کجی میان برخی جوانان جامعه که یک چشمشان به این افراد است و یک چشمشان به مد روز است بنمایند و نتیجه این شود که هر روز از در و همسایه می شنویم امروز فلانی با سگش تشریف بردن پارک قدمی بزنند و هوایی تازه کنند و اگر فرصت شد اختلاطی کنند.

اگر این را می نویسم دلیلش این نیست که نسل اندر نسل ما با سگ جماعت مشکل داشته و آن را باعث و بانی تمام بدبختی های ملت می دانسته بلکه برعکس خوب می دانیم حیوانی مفید تر و وفادارتر از سگ در نظام خلقت آفریده نشده و تا آنجا که می شود باید در مصارف صحیح مانند پاسبانی، زلزله، شکار، کمک به پلیس و سایر موارد از این حیوان بهره برد.

اما حقیقت این است که اینجا کشوری است که بیش از هزار سال است فرهنگش اسلامی است و بازیگران و وزرشکاران آن هم غالبا مسلمان هستند و بر هیچکس هم پوشیده نیست که مطابق قول پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) و ائمه معصومین (علیهم السلام) که هر زن و مرد مسلمان و شیعه ای قاعدتا باید بدان ها اعتقاد داشته باشد و احترام حرف هایشان را رعایت کند،سگ عین نجاست است و حتی باید جای دهانش را با خاک شست و وجودش در خانه برکت را می برد و فرشته به خانه ای که سگ در آن باشد وارد نمی شود.

برای آنهایی که چنین حکمی را از پدر و مادرانشان نشنیده اند یا نشنیده گرفته اند اما یک سرچ ساده در اینترنت برایشان امکان پذیر است اثباتش چند ثانیه ای بیشتر زمان نمی برد.

در عجب هستیم از اینکه در تمام دنیا مردم کشورها و بخصوص آنهایی که مردمی تر هستند سعی می کنند فرهنگ ها و رسوم اصیل و منحصر به فرد کشورخود را که برای هزاران سال پابرجا مانده را حفظ کنند،احیا کنند یا آنکه حتی بیافرینند اما در کشور ما که سابقه تمدن ۲۵۰۰ ساله دارد و ۱۴۰۰ سال است فرهنگ مستحکم اسلام تار و پود آن را محکم به هم بافته ،فاصله گرفتن از فرهنگ خود و دور انداختن باورهای اصیل امتیازی محسوب می شود که هر که معروف تر باشد، در این میدان بیشتر پیشتازی می کند.

اگر این چهره ها که به لطف الهی و پول های مردم از وضع اقتصادی مناسبی برخوردارند بدلیل حس تنهایی به این حیوانات روی می آورند یا در بدنبال یک همدم دوست داشتنی می گردند بهتر است بجای اینکه تنها سگ بازی را از هالیوودی ها و ورزشکاران دیگر کشورها یاد بگیرند، کمی هم رسم زیبای پذیرفتن سرپستی کودکان بی سرپرست را در دستور کار خود قرار دهند و تا بجای هدر داند پول و احساساتشان برای سگ ها، آنرا برای همدم های بهتر و دوستداشتنی تری که از جنس خودشان خرج کنند تا هم دعای خیری نصیبشان شود و هم بانی گسترش رسم های زیبا در جامعه گسترش شوند.

در پایان باید یادآور شد که لازم نیست برای هر مسئله ای که عده ای قلیل عمدا یا از روی نادانی گریبان گیر فرهنگ کشور می کنند پلیس و گشت ارشاد وارد شود و سایرین دست روی دست بگزارند و مانور آقا و خانم با سگشان در کوچه و بازار را تماشا کنند،بلکه حفظ فرهنگ و اصالت این مرز و بوم بر هر ایرانی مسلمان متعصبی واجب است و بهتر است آنهایی که به نماد ایرانی بودن در جامعه بدل می شوند سعی خود را در گسترش فرهنگ کشور خود نمایند نه آنکه نان این مملکت را بخورند و کارگری فرهنگ دیگران را بنمایند.

مملکت اسلامیمون داره به کجا میرسه؟

انقلاب کردیم که این بشه!!!

زمان شاه خائن هم که اینها بودند!!

جوانهامون جونشونو دادن که به اینجا برسیم!!!

مسولین فرهنگی و مذهبی مملکت این تذهبون!!! کجا هستید!؟؟؟ خوابید؟؟ بیدارید؟؟ خودتون رو به خواب زده اید؟؟؟

پولهای بیت المال که باید خرج فرهنگ و مذهب مردم بشه کجا هدر می ره؟؟؟
پولهایی که باید خرج کار و تحصیل و ازدواج جوونها بشه تو جیب کیا ریخته میشه!؟؟؟

 

شرمنده که این عکسها رو میذارم، البته خودشون با افتخار این عکس ها رو منتشر کرده اند!

 

 علی کریمی و سگ هایش

 علی کریمی و سگ هایش

 

جدیدترین عکسهای بازیگران ایرانی | عکس های بازیگران ایرانی همراه سگشان | عکس های بازیگران زن ایرانی در کنار سگشان | عکس های بازیگران معروف ایرانی و سگشان | عکس های امین حیایی و سگش | عکس | عکس های جدید خاطره اسدی و سگش | عکس بازیگر ایرانی | حیوانات خانگی بازیگران | عکس بازیگران ایرانی و حیوانات خانگی شان | عکس بازیگران ایارین در کنار سگشان بهمن 92

جدیدترین عکسهای بازیگران ایرانی | عکس های بازیگران ایرانی همراه سگشان | عکس های بازیگران زن ایرانی در کنار سگشان | عکس های بازیگران معروف ایرانی و سگشان | عکس های امین حیایی و سگش | عکس | عکس های جدید خاطره اسدی و سگش | عکس بازیگر ایرانی | حیوانات خانگی بازیگران | عکس بازیگران ایرانی و حیوانات خانگی شان | عکس بازیگران ایارین در کنار سگشان بهمن 92

جدیدترین عکسهای بازیگران ایرانی | عکس های بازیگران ایرانی همراه سگشان | عکس های بازیگران زن ایرانی در کنار سگشان | عکس های بازیگران معروف ایرانی و سگشان | عکس های امین حیایی و سگش | عکس | عکس های جدید خاطره اسدی و سگش | عکس بازیگر ایرانی | حیوانات خانگی بازیگران | عکس بازیگران ایرانی و حیوانات خانگی شان | عکس بازیگران ایارین در کنار سگشان بهمن 92

https://web.archive.org/web/20181213191053if_/http://www.zirmizi.com/wp-content/uploads/2013/09/%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%DA%A9-%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%B3%DB%8C.jpg

نکته:

از نظر دین مبین اسلام، خرید و فروش و نگهداشتن سگ گله، سگ نگهبان و سگ شکاری مشکلی ندارد! آنچه که حرام است خرید و فروش سگهای زینتی، سگ بازی، نگه داشتن سگ در منزل و ترویج فرهنگ یزیدی بیگانگان است!!

برگرفته شده از : پایگاه خبری تحلیلی ” مطالبه ” ، جام نیوز و گوگل و ….

مطالب مرتبط:

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=193

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
62 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shayan
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۶:۳۱

حوصلتون سر رفته باز گیر دادید به سگا
سگ ارزشش خیلی بیشتر از بعضی آدما هستش
من اصلن اعتقاد ندارم که سگ نجسه.سگ نجس نیست.کسایی که چرت و پرت به سگ می گن نجسن
وفاداری که سگ به صاحبش داره هیچ کدوم از شماها ندارین.من خودم سگ دارم.بهترین همدم زندگیمه.
انقدر اعصاب مارو خورد نکنین.امثال شماها هستن که نمی زارن هیچ کس تو آپارتمان و … سگ بیاره.
شماها باید جواب پس بدید مگه الکیه.
الکیه مگه یه حیوون زبون بسته رو بد جلوه بدید
حالام از مدیر سایت می خوام نظرمو تایید کنه.و یه ذره بیشتر به این موضوع فکر کنه.

روژه
پاسخ به  سید محمد علوی زاده
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰ ۲۰:۲۴

الگوی ما قرآن هست، متاسفم که قرآن این رو ننوشته و شما جماعت جاهل فقط از خودتون حرف میزنید‌. خدا چطور میتونه موجودی که خودش آفریده رو نمی بدونه. اینجا یه سری آدم هستن که نجسن نه حیوانات

shayan
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۶:۲۲

شیطونه میگه این دختره عوضی رو فحش کشش کنم
ببین ببند پوزتو وگرنه یه بلایی سرت میارم که عزرائیل نتونه سرت بیاره اگه راست می گی شمارتو بده تا آدمت کنم

محمد یاسین
مرداد ۲۵, ۱۳۹۹ ۱۶:۵۹

اگر سگ نجس بود چرا خدا سگ را افرید

مصطفی
آذر ۱۳, ۱۳۹۷ ۱۶:۰۴

کجا داریم می ریم بابا حکم دین اسلام یک حکم جاریه مختص ۱۴۰۰ سال پیش نیست بر پایه مسایل کاملا علمی و منطقی یک حیوان وفادار و با معرفتی درست بابا اگه دین میگه محسن به قرآن دلیل پشتشه آبان رو حرفای خودتون پافشاری نکنید بخرید تحقیق کنید

علی
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷ ۱۲:۱۳

ای به اصطلاح انسان اینو بدون که هر وقت با وفا بودن و مرام ومعرفت داشتن رو یاد گرفتی تازه میرسی به درجه سگ بودن، سگ نجس نیست بعضی از ما انسان نما ها نجس هستیم که فقط نقاب انسانیت رو زدیم و اسم انسان رو یدک میکشیم.

بی طرف
پاسخ به  علی
بهمن ۲۳, ۱۳۹۷ ۰۲:۰۰

حرف شما درست

ولی ما مسلمانیم و سگ در این دین نجس است (یعنی وارد خونه و زندگی طرف نشه )

هرچی هم بشه حرف دین رو نمیشه با این منطق های بیخود پیچوند

مهدی
دی ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۶:۳۵

مدیر سایت عزیز واقعا دلم بحال شما و امثال شما میسوزه بابت طرز فکر و نگرشتون فقط همینو بگم که سگی که واکسن زده و مرتب حموم میره و تربیت شده که بره دسشویی کارشو انجام بده میشه مثل یه بچه ی انسان. امثال شماها انسان های کوری هستن که از عقلشون استفاده نمیکنن و زندگیشونو معطوف کردن به یه سری چهار چوب از پیش تعیین شده. یه سگ هیچوقت واسه عقایدش کسی رو نمیکشه و حتی بخاطر منافع شخیص بین آدما تبعیض قائل نمیشه و به کسی ظلم نمیکنه کاری شما و امثال شما انجام میدین الان علم پیشرفت کرده و سگای خونگی الان کاملا در سلامت هستن و پاک، تربیت پذیرن مطمن باش خود پیامبر اگه الان بود سگ رو نجس نمیخوندن خود پیامبر غذاشون رو با سگای گرسنه تقسیم میکردن و اجازه نمیدادن کسی به این فرشته های خدا ظلم کنه. هیچ موجودی تو دنیا اندازه سگتون نمیتونه عاشقتون باشه و محبت کنه بهتون امیدوارم شما هم یروزی دست ازین عقاید خشک و کورکورانتون بردارین

مهران
پاسخ به  مهدی
تیر ۱, ۱۳۹۷ ۰۴:۴۷

احیانا این سگا یی که خودشون میرن دستشویی بلدن کتلت درست کنن جناب????

پگاه
دی ۲۰, ۱۳۹۵ ۱۱:۰۸

زنده باشن . انسانهای مهربانی که به همه ی مخلوقات عشق میورزن به انسان و حیوان
در قرآن از سگ به نیکی یاد شده و همراه اصحاب کهف خوابید و بیدار شد و مرد
در قران خدا فرمودند که سگ شما با دهنش هرچه شکار کرد پاک است و میتوانید بخورید
البته که احادیث جعلی و کتابهای تحریف شده ی اسلامی زیاد است .

بی طرف
پاسخ به  پگاه
بهمن ۲۳, ۱۳۹۷ ۰۲:۰۴

همون اسلام هم گفت سگ نجس هس چه با واکسن و حمام چه بدون اون

ناشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خیلی براشون متاسفم
کاش به قوله شما پولاشونو تو کار خیر مثل ( سرپرستی کودکان یتیم یا به سراغه کودکان سرطانی میرفتنو تو تهیه دارو بهشون کمک میکردن یا دسته دوتا جوونو گرفته راهیه خونه بخت یا بانیه خیری برای خیریه ها و غیره )
اینهمه کار میتون انجام بدن اما بجاش!!!!

فاطمه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

 سلام ممنونم که سر زدی به وبم واقعا میگم عاشق وبتونم  هر وقت اومدی یه سرم به من بزن خیلی خوشحال میشم  نظراتتم برام بگو خواهش میکنم آخه میخوام با وبت  رقیب بشه  نخند میدونم هنوز زوده ولی خواستن توانستنه بازم ممنون

امیرحسین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

واقعا برا یک مملکت اسلامی زشته ولی این سگ ها با قیافه ای صاحبانش مو نمیزنه تفاوتی نداره اصلا

مدیر سایت
پاسخ به  امیرحسین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

ما با توهین مخالفیم!
مقصر کسانی هستند که بیت المال رو میریزند تو جیب اینها و بزرگشون میکنند، در واقع مطرح و بزرگشون می کنند!!!!

غریبه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام واقعا براشون متعاسفم این جور ادما شدن الگوی نسل جدید کجان همت ها باکری ها و… بخدا شهدا ناراضی اند ازاینها وهم از خودمان که میگذاریم فرزندان میهنمان به این الگوهای کثیف روی ببرنند اول به خودم میگم بعدش به دیگروتو بریم ببینییم این شهدا کی بود ما کی هستیم به کجا داریم میریم با این  کارا
الهم اعجل لاولیک الفرج

عمار
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سگاشون خوشگلتر از خوشون هستند.

مدیر سایت
پاسخ به  عمار
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

لطفا اهانت نکنید!!!

عمارنامه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/47021
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.irinfo@ammarname.ir
یا علی

مجید
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام بهتر نبود چهره ی این نفرات رو شطرنجی می کردید. با عرض و آبروی آدم ها به این سادگی برخورد نکنید . اگه این تصاویر رو رهبر معظم انقلاب ببینند چه می فرمایند آیا این نوع انتقاد درست است ؟

آیت الله خامنه‌ای در نماز جمعه معروف چهارده خرداد که نقطه عطفی در تاریخ
ایران بعد از فتنه ۸۸ بود هشدار محکمی به جوانان مومن دادند. هشداری که فقط
جنبه‌ی اخلاقی نداشت. یک امر حکومتی بود. اینجور نباشد که مخالفت با یک
کسى، ما را وادار کند که نسبت به آن کس از جاده‌ى حق تعدى کنیم:
«جوان‌هاى انقلابى و مؤمن و عاشق امام، که حرف میزنند، مینویسند، اقدام
میکنند؛ کاملاً رعایت کنید. اینجور نباشد که مخالفت با یک کسى، ما را وادار
کند که نسبت به آن کس از جاده‌ى حق تعدى کنیم، تجاوز کنیم، ظلم کنیم؛ نه،
ظلم نباید کرد. به هیچ کس نباید ظلم کرد.»

موفق و موید باشید

مدیر سایت
پاسخ به  مجید
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام

ممنون از انتقادتان
یاشا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ایول به اینا میگن آدم دمشون گرم…
عشقید …منم مث شماها سگ بازم…

رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

 دیدین این ادبیات رفتاری عزیزان جای تعجب نداره  اجتنا ب ناپذیر بودن این مسائل امری تاریخی هست  تنها جای تاصف بنده اینجاست چرا شما این مسائل رو ناخاسته بزرگ میکنین اهمیت ندادن به این موضوعات بهترین جنگ عاقلانه است خواهش میکنم بیشتر تدبیر کنید

مدیر سایت
پاسخ به  رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
ما از رفتار اینها تعجب نمیکنیم بلکه از بزرگ شدن اینها توسط رسانه مملکت اسلامی و بیت المال  و  همچنین سکوت بزرگان در این مورد تعجب میکنیم!

راب رکس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

واقعا خیلی خوب بود.هر چقدر بیشتر برا سگ هزینه کنی بازم کمه.چون سگها تا اخرش هوای صاحبشون رو دارن وحتی خودشان را ب خطر می اندازند وچیزهای دیگه. این انسان است ک سگ را بد نشان میدهد و خود را خوب . همین انسان گوش این حیوان مهربان را میبرد.یا ب جنگ انداختن میبرد.و وقتی ک سگ پیر میشود رهایش میکند و یک سگ جوان میگیرد تا از اموالش مواظبت کند اما این حیوان دوباره بر میگردد وجلو در خانه میخوابد .حالا شما بگویید این حیوان بد است یا بعضی از انسان ها ک میگویند سگ کثیف ترین حیوان است.ادرس وبلاگwww.mahdi-best.blogfa.com

مدیر سایت
پاسخ به  راب رکس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام

وفای سگ ربطی به نجس بودن اون نداره!
بی طرف
پاسخ به  راب رکس
بهمن ۲۳, ۱۳۹۷ ۰۲:۱۰

پیامبر و امامان میگن نجس حالا انتخاب بد یا خوب به اختیار خودت انتخاب کن

منتظر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ما در جامعه ای زندگی میکنیم که دینمان بالاترین ارزش را برای انسان قائل است و آنرا اشرف مخلوقات می داند. مشکل از کجاست که ما بجای انس گرفتن با یکدیگر و همدم شدن باهم با سگ همدم شده ایم…..!
بهتر نیست بجای خرج کردن این پولها از این مسیر آنرا خرج جوانهایی کنیم که نیاز به شغل و ازدواج دارن…؟
چقدر غفلت؟ به کجا داریم میریم؟
آیا این سگ بازها طعم انفاق کردن را نچشیده اند که پولشان را در این راه خرج می کنن؟

راب رکس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

درسته هر کی سگ نگه میداره باید مواظب نجس بودنشم باشه .اگه نجس بودنش رو رعایت کنیم خیلی بهتره .خودم هر روز لباسهامو میشورم چون نجس … تا باعث گناه نشوم .خیلی ممنون از وبلاگتون.

در جست و جوی نجس بودن سگ
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خیلی ببخشیدا ولی وقتی به سگ محبت میکنی تا آخر عمرش بهت وفادار میمونه ولی آدما چی؟زود تا یه چیزی شد سعی میکنن تو رو از سر خودشون باز کنن و برن سراغ یکی دیگه حتی بهترین دوست های آدمم همین طور هستن اطلا به نظر من نجاست تو رفتار ما آدما هست نه تو بدن سگا

مدیر سایت
پاسخ به  در جست و جوی نجس بودن سگ
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

اینکه سگ بعضی صفات خوب داره چه ربطی به نجاستش داره!!؟؟؟
رفتار نجس هم معنی نداره!

مهدی
پاسخ به  مدیر سایت
دی ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۶:۴۸

وقتی که مرتب حمام کنه و تربیت بشه داخل دسشویی کارش رو انجام بده دیگه نجاست معنایی نداره دوست گرامی من شما هم مثل همون موجود چشم و گوش و قلب داریم نظافت رو انجام میدیم و در جای مناسب دسشویی میکنیم چطور ما مباحیم اما اون فرشته ی خدا نجس؟ اندکی تفکر

ادریس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام و عرض ادب و احترام
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوت گم شد سگ اصحاب کهف روزی چندی نیکان گرفت و مردم شد
دوستان عزیز بین نگه داشتن حیوانات خانگی با سگ بازی و امثالهم متفاوت است. تا جایی که من اطلاع دارم در اسلام سگ به دو دسته تقسیم می شود. سگ به اصلاح ولگرد و سگ تربیت شده که بر سه قسم است. سگ شکاری. سگ گله و سگ نگهبان
در اسلام نژاد شناسی سگ نداریم. بر اساس ابعاد و اندازه تقسیم صورت نگرفته. رنگ مهم نیست. مثلا برای توضیح سگ نگهبان نگفتند باید از نژاد هاسکی باشد یا دو متری باشد. ملاک اصلی تربیت شدن است. تصاویری که نشان دادید تماما سگ های تربیت شده هستند. شاید گلزار با سگش به شکار میرود یا از او نگه بانی میکنند.
البته نجس و پاک بودن مسله یه چیز است. نگاهداری و مراقب از این حیوانات خانگی مسله ای دیگر که نباید این هارا با هم در هم آمیخت.
مضاف بر آنکه در نظراتی که ارائه شد بیشتر حسادت درونی نسبت به موقعیت و اموال این افراد به نظر میرسید.
که امیدوارم من اشتباه در ک کرده باشم. مسله بعدی انتشار پاره ای از این عکس ها و دلیل باز نشر انهاست. چندین روز قبل حادثه ناگوار رخ داد و آن گشتن سگ های بیگناه با تزریق اسید بود. به قدری دلها رنجیده کرد که این دوستان برای حمایت از حیوانات که با زجری غیر قابل تصور برای هر فرد دیندار و بیدین دلش به درد میاد این عکس هارو در سایت‌هایی شخصی گذاشتند.
در مورد اینکه اینها برند کودک بی سرپرست کمک کنن یا فقیر و مستمند تا جایی که من میدونم خیلیها این افراد به انجمن محک کمک میکنند یا کودکان سرطانی. در مورد علی کریمی اطلاع عینی و موسق دارم. در کارهایی خیر کمیت مهم نیست کفیت مهم نیست. انواع مهم نیست. کار خیر خیر است. مثلا اگر کسی نماز میخونه نمیگن روزه نگیر برو نماز بیشتر بخون. کار خیر انواعی داره و حمایت از حیوانات هم نوعی از آن است. مسل اینکه به دولت بگیم چرا جاده میسازی برو هی ترن بساز هم سریع تره هم ارزون تر هم قابل اعتماد تر.
در پناه خدایی باشید که همه موجودات رو آفرید و اسما وصفات الهی قرار داد و روح خود و حیات رو در همه دمید. به جاندار و بی جان قسم یاد کرد. و خلقت موجودات رو مایع شناخت خدا و نزدیکی به او قرار داد برای آنها که پند گیرند

عاشق سگ
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

آقا اصن ب شما چ!!!مردم دوس دارن سگ نگه دارن.مگه پیامبر گف تو زندگی مردم دخالت کنید ببینید چی دارن آبروشونو ببرید.من خودم سگ دارم خیلی هم خوبه. دلیل اینکه پیامبر گفته بود سگ حرامه اینه ک اون موقع واکسن و دامپزشک نبود و همه سگا مریض بودن ولی الان علم پیشرفت کرده و با ی واکسن سگ از مریضی ها دور میشه.

مدیر سایت
پاسخ به  عاشق سگ
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سگ داشتن حرام نیست
سگ بازی و پیاده کردن فرهنگ بیگانه و کفر حرام است

بی طرف
پاسخ به  عاشق سگ
بهمن ۲۳, ۱۳۹۷ ۰۲:۱۹

ممنون که مارو از تاریکی و ظلمت رهانیدی
(احکام دین تاریخ انقضا ندارن)با واکسن بی واکسن

رها
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

آی گفتی آخه سگ لیاقت محبت داره؟؟؟

Amirhosaein
پاسخ به  رها
بهمن ۲۱, ۱۳۹۹ ۲۲:۲۴

نه تو لیاقت محبت داری حداقا اون وفادار میمونه امثال تو چی

عباسی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خوب کسی که به جهان آخرت و ملاقات خدا اعتقاد نداره و یک عمری مثل حیوانات زندگی کرده و چریده و معصیت خدا کرده و پولهای حرام و شبهه ناک خورده باید هم با حیوانات نجسی مثل سگ همنشین و همراه باشه. کبوتر با کبوتر باز با باز. انسان لا انسان همنشینه و حیوان انسان نما هم با حیوانات همنشینه از جمله سگ.

...
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

در روایا از معصومین ع هست که سگ از بزاق و آب دهان ابلیس خلق شده است.

ناشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

هر کسی مسئول زندگی خودشه دخالت در زندگی دیگران بزرگترین گناهه وبعدم هیچ کجای دین گفته نشده حیوون نگه ندارید چقدر تحریف میکنید اسلامو همین کارارو میکنید همه رو برگردوندن ازتون وبه قول شما به بلاد کفر گرویدند محبت کردن به حیوانات رسیدگی کردن بهشون درمان کردن دردشون همه برکت می یاره تو زندگی اونایی که به اسم دین سگ کشی میکنن خود شیطانن نه اینایی که یک حیوون بغل کردن وبهش محبت میکنن بعد از کجا میدونین اینا از شما بدترن چرا همش قضاوتتون رو ظاهر آدماس از کجا میدونید کار خیر نمیکنن این آدما یا به بچه بی سرپرست سرپرستی نمیکنن مگه هر کی هر کاری کرد باید بیاد به اطلاع شما برسونه یا جار بزنه تو گوش منو وشما این حرفاتون واین کاراتون بدتر چهره اسلامو خراب تر میکنه تا کاری که اونا انجام میدن وهیچ ایرادی درش نیست 

مدیر سایت
پاسخ به  ناشناس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با سلام
کارهای خوب و خیر افراد دلیل بر خوب بودن بقیه کارهاشون نیست.
سگ نگه داشتن برای نگهبانی، شکار و گله جائزه البته با رعایت جوانب طهارت و نجاست نه سگ بازی و سگ داری برای قر و پز!!

بهزاد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

نجاست باکثیفی وبیماری فرق داره.ازخودتون نظرندید ببینید نظر اسلام چیه.سگ برای نگهبانی وشکار اشکال نداره و بایدگوشه حیاط باشه نه بغل وتو خونه.نظراسلام اینه مراجعه کنیدبه رساله ها.زمان پیامبرواکسن نبودبرای همه حیوانا نبود

فرهاد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

مملکت اسلامی هههههههههههههه!!!!!                                                                                               آقایان داداشام، مشکل ازسگ نیست داداش(سگ مخلوق خداست) مشکل ازآقایانیه که تفاخر وتکاثر را رواج میدهنددددددد. دراروپا به علاوه این موارد کمبود عاطفه هم دارند علتش هم اینکه با سگها ازدواج میکنند خخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مدیر سایت
پاسخ به  فرهاد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

از این
«هههههههههههههه!!!!!     
و
 خخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟»
روحیه استدلالی و منطقی شما پیداست.

فرهاد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

نوشتید

مدیر سایت
پاسخ به  فرهاد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

اظهار نظر شما در مورد ولایت فقیه مار ا به یاد داعش و وهابیت انداخت که همه چیز را کفر محض و همه را کافر میدانستند.
بزرگترین مخالفین نظریه فقیه معتقدین این نظریه را تکفیر نکرده اند!!! آن وقت شما…؟
شما در مورد ولایت فقیه دلیل می خواستید که به قول خودتون فقها فقط دلیل عقلی داشتند که خودتان واقف و معترفید که عقل یکی از ادله اربعه استنباط است.
برای دیدن ادله دیگر فقط کافی است روی این لینک کلیک کنید.
https://www.google.com/search?q=%D8%A7%D8%AF%D9%84%D9%87+%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%8A%D8%AA+%D9%81%D9%82%D9%8A%D9%87&ie=utf-8&oe=utf-8
لطفا این بحث را ادامه ندهید نه فرصت دارم و نه موضوع وبلاگ بنده این مطلب است

فرهاد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

لطفا  این مطلب را ببذارید برای دفاعیه ازخودم.نوشتید:

مدیر سایت
پاسخ به  فرهاد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

شماکه مقایسه خود را با داعش و وهابیت بر نمی تابید پس به چه حقی ولایت فقیه را ولایت کفر و شیطان می نامید در حالی که بسیاری از فقهای شیعه بدان معتقدند و یا با وجود مخالفت و ضدیت مثل شما  حکم نمی کنند .
یا حق

احمد رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام.شما که انقدر دم از اسلام میزنید چرا به راحتی با ابروی این افراد بازی میکنید.ای کاش یاد میگرفتیم از روی یه عکس در مورد کسی قضاوت نکنیم.شما که دم از اسلام میزنید اول برید تحقیق کنید این ادما کار خیرخواهان میکنن یا نه.برید بپرسید که اقای علی کریمی برای بلند قدترین مرد ایران چه کارهایی کرد که شما حتی یک هزارمشم انجام نمیدی.شما اگه متمدن بودی قضاوت نمیکردی.

مدیر سایت
پاسخ به  احمد رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
خیرخواهی جای خودش سگ بازی و فساد هم جای خودش!
الگو شدن اینها هم جای خودش!؟؟؟؟

علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام نظرات دوستان رو خوندم جالب بود یک نکته ای که هست اسلام ناب محمدی از همان زمان پیامبر برای گسترش با مشکلاتی روبه رو بود ولی پیاده کردن دین مبین اسلام با پایین آوردن ارزش انسان نیست نباید نگاه ابزاری به دین کرد زیرا باعث تبعات زیادی می شود اگر هر کسی چه مسلمان چه در هر دین دیگری و چه کافر نگاه کلی از آفرینش جهان داشته باشد می داند که هر موجودی در روی این کره خاکی هدفی برایش مقدر شده البته بحث غریزه به کنار. انسان که خود یک حیوان ناطق هست با اختیار خود در طول زندگی تصمیمات درست و گاها ” اشنباهی را می گیرد ولی در آخر به خدای خود نزدیک می شود به نظر من نگه داشتن حیوانات چه شیر چه ببر چه گربه و چه سگ و غیره برای کمک به آنها و از طرفی کمک به روحیه خود انسان هست آخرین تحقیقات نشان داده بیمارانی که داری حیوان خانگی هستند روند بهبودی آنها سریع تر اتفاق می افتد البته این مطلب باز هست و جای حرف بسیار . خوشحال میشم نظرات شمارو رو بخونیم و تا اونجا که بتونیم یاد بگیریم

مدیر سایت
پاسخ به  علی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
اسلام مخالفتی با نگهداشتن حیوانات مفید در منزل ندارد البته با رعایت شرایط طهارت و نجاست.

امیر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

دمشون گرم. همشون عشقن هم سگشون هم خودشون.

خدایا به منم یک سگ بده.
عاشق سگم.
62
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x