Take a fresh look at your lifestyle.

آیا اگر حجاب آزاد شود، ولع مردان از بین می‌رود؟!

0 1,208

گفته شده است که اگر منع باشد حرص بیشتر می‌شود و چون حجاب زنان منع مردان است حرصشان بیشتر است، لذا اگر بی‌حجابی مثل غرب آزاد شود، گرچه ممکن است ابتدا عده‌ای عقده‌گشایی کنند اما کم‌کم اوضاع عادی می‌شود و مردان ایرانی مثل مردان غربی با دیدن زنان برهنه تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند، لذا بهتر است زنان از زحمت پوشیده بودن خلاص شوند!

پاسخ این است که اولاً: اینکه می‌گویند منع باعث حرص بیشتر می‌شود، در فرضی است که تمایل و تحریک باشد، سپس منع صورت بگیرد اما اگر باوجود حجاب اسباب تحریک و تمایل برداشته شود حرصی هم وجود نخواهد داشت.

ثانیاً: گرچه ممکن است بسته به شرایط، آستانه تحریک‌پذیری مردان تغییر کند ولی به‌هیچ‌وجه غریزه و تحریک‌پذیری آنان از بین نمی‌رود. مثلاً در گذشته، یک مرد با دیدن قسمتی از بدن همسر خود تحریک می‌شد و پس از رابطه به رضایت کامل می‌رسید، ولی امروزه طوری شده است که مردان دیگر از داشتن رابطه با همسر خود لذت نمی‌برند و به تنوع‌طلبی و ارضاء غریزه به روش‌های دیگر مثل هم‌جنس‌بازی، استفاده از عروسک‌های جنسی یا حیوانات روی آورده‌اند. چون جاذبه‌های جنسی زنان برایشان عادی شده و سطح تحریک‌پذیری آنان بالاتر رفته است و به تبع آن آستانه رضایتمندی جنسی‌شان هم بالاتر آمده است.

نهایتاً: زنان و دخترانی که از زحمت پوشش خلاص شده‌اند! بازنده اصلی این میدان خواهند بود چراکه به این زودی‌ها نمی‌توانند ازدواج کنند چون مردان نمی‌خواهند خود را به یک زن محدود کنند و اگر ازدواج هم بکنند ازنظر روانی و عاطفی به‌شدت لطمه خواهند خورد چون برای مردهایشان منحصربه‌فرد نیستند و روابط زناشویی آنان ‌که پایه‌های محکم زندگی مشترک است، به‌شدت سست شده است و جنبه معشوق و محبوب بودن را از دست داده‌اند، این مطلب به تجربه در جوامع غربی و به‌اصطلاح آزاد تجربه شده است.

لذا امیرالمؤمنین علی علیه السلام می فرمایند:
صِیانَهُ المَرأهِ أنعَمُ لِحالِها وَ أدوَمُ لِجَمالِها؛ محفوظ داشتن زن، به حال او مفیدتر، و براى زیبایى اش پایدارتر است. (غرر الحکم، ح ۵۸۲۰)
۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=30611

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x