Take a fresh look at your lifestyle.

همجنس بازی در ایران + فیلم و عکس

494 207,718

وضعیت خوابگاه ها و دانشگاه ها

در برخی از این خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه‌های دختران بداخلاقی‌هایی نظیر همجنس بازی و برهنه شدن دختران در محوطه خوابگاه به وفور مشاهده شده است تا جائی که متخلفین در برخی طبقات این خوابگاه‌ها محدودیت ورود سایر دانشجویان را اعمال کرده و به دانشجویان دیگر اجازه ورود به این مناطق ممنوعه را نمی دهند. همچنین برخی مسئولین خوابگاه ها و ماموران خدماتی و نظافتی هم جرات ورود به این طبقات را ندارند زیرا با بدترین توهین ها و تهدیدها مواجه می شوند.

علاوه بر این در برخی از خوابگاه‌ها بویژه خوابگاه‌های دانشگاه‌های تهران ترویج قومیت گرایی، شیطان پرستی و بهائیت به وضوح دیده شده به طوری که در یکی از دانشگاه‌های صنعتی تهران ترویج بی خدایی رواج یافته است!

اطلاعات بیشتر

داریم به کجا میرسیم؟

مسولین فرهنگی مملکت این تذهبون!!! کجا هستید!؟؟؟ خوابید؟؟ بیدارید؟؟ خودتون رو به خواب زده اید؟؟؟

پولهایی که باید خرج فرهنگ و مذهب مردم بشه کجا هدر می ره؟؟؟

 یک زمانی اسم دانشجو قداست داشت اما جدیدا که اسم دانشجو میاد آدم میترسه!

مثلا اینها میخواهند آینده ایران را بسازند!!

قشر باسواد و فرهیخته جامعه اینها خواهند بود!!!!

مسئولین آینده جمهوری اسلامی اینها خواهند بود!!!!

این دختر و پسرها قراره در آینده مادران و پدران این جامعه باشند!!

می خوان بچه تربیت کنن و بچه هاشون وارد جامعه بشوند!!

 

استفاده از نماد همجنس بازان توسط جوانان ناآگاه

حکم شرعی و قانونی هم جنس بازی در ایران

در قانون مجازات اسلامی با دو اصطلاح مواجهیم. یکی عمل لواط (و تفخیذ) و دوم همجنس‌بازی بدون لواط و تفخیذ. عمل لواط و تفخیذ جرم محسوب می‌شود و دارای قوانین جزایی است.

در قانون مجازات اسلامی، حد لواط برای فاعل در صورت اکراه، عنف یا دارا بودن شرایط احصان، اعدام ولی در غیر این صورت حد فاعل صد ضربه شلاق است. حد مفعول هم در صورت نبود اکراه و اجبار و بالغ‌بودن اعدام است.[۱]

 تفخیذ به معنای فروبردن آلت تناسلی در بین ران‌ها و نشیمنگاه نیز مجازات حدی صد ضربه شلاق برای فاعل و مفعول و در صورت سه بار تکرار در مرتبهٔ چهارم مجازات اعدام دارد.[۲]

    دربارهٔ اصطلاح دوم هم قانون‌گذار همجنس بازی مرد در غیر از لواط و تفخیذ از قبیل بوسه و لمس‌کردن از روی شهوت هر دو را با مجازات سی‌ویک تا هفتادو‌چهار ضربه شلاق تعزیری محکوم می‌کند. در تبصره همجنس بازی زن را هم مشمول این ماده می‌داند.[۳]

ماده ١٢٩ قانون مجازات اسلامی نیز همجنس‌بازی زنان را جرم محسوب کرده و مجازات آن را ١٠٠ ضربه تازیانه مقرر کرده است.  هرگاه مساحقه (همجنس بازی زنان)  ٣ بار تکرار شود، در مرتبه چهارم «حد» آن اعدام است!!

(همجنس گرایی به معنی تمایل به جنس موافق جرم نیست و گناه هم ندارد. البته باید با این تمایل مبارزه کرده و آنرا کنترل نمود تا اینکه منجر به گناه و جرم نشود.)

احادیثی درباره مجازات اخروی همجنس باز

 

رسول خدا صلی الله علیه و آله :

جَامَعَ غُلَاماً جَاءَ یَوْمَ الْقِیَامَهِ جُنُباً لَا یُنَقِّیهِ مَاءُ الدُّنْیَا وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ جَهَنَّمَ وَ سَاءَتْ مَصِیراً إِنَّ الذَّکَرَ یَرْکَبُ الذَّکَرَ فَیَهْتَزُّ الْعَرْشُ لِذَلِکَ الْحَدِیثَ.

کسى که با نوجوانى، یا جوانى لواط کند، روز قیامت جنب وارد مى‎‏شود، چرا که آب دنیا او را پاک نمى‏کند، خداوند بر او غضب مى‏کند و وى را لعنت مى‏نماید، و دوزخ را براى او آماده مى‏سازد، و دوزخ بد جایگاهى است.چون مردى با مردى لواط کند عرش به علت این کار به لرزه مى‏آید،

وسائل الشیعه، ج‏۲۰، ص: ۳۲۹

رسول خدا(صلی الله علیه و آله):

وَ إِنَّ الرَّجُلَ لَیُؤْتَى فِی حَقَبِهِ فَیَحْبِسُهُ اللَّهُ عَلَى جِسْرِ جَهَنَّمَ حَتَّى یَفْرُغَ اللَّهُ مِنْ حِسَابِ الْخَلَائِقِ ثُمَّ یُؤْمَرُ بِهِ إِلَى جَهَنَّمَ فَیُعَذَّبُ بِطَبَقَاتِهَا طَبَقَهً طَبَقَهً حَتَّى یُرَدَّ إِلَى أَسْفَلِهَا وَ لَا یَخْرُجُ مِنْهَا.

خداوند مرد مفعول را در زندان جهنم حبس می کند تا از حساب خلایق فارغ شود، آن گاه فرمان می دهد او را در طبقات جهنم یکی پس از دیگری وارد کنند تا به پایین ترین طبقه وارد نشود و هرگز از آن جا بیرون نمی آید.
وسائل الشیعه، ج‏۲۰، ص: ۳۳۴

روایاتی درباره مجازات دنیوی همجنس باز

حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام:

حَدُّ اللُّوطِیِّ مِثْلُ حَدِّ الزَّانِی إِنْ‏ کَانَ‏ مُحْصَناً رُجِمَ‏ وَ إِنْ کَانَ عَزَباً جُلِدَ مِائَهً وَ یُجْلَدُ الْحَدَّ مَنْ یَرْمِی بِهِ بَرِیئاً.
حدّ لواط کننده بسان حدّ زنا کار است؛ اگر محصن باشد (شرایط حلال اطفاء شهوت را داشته باشد) سنگسار می‌شود و اگر عزب باشد صد تازیانه می‌خورد و هر کس به شخصی نسبت لواط بدهد و نتواند ثابت کند، حدّ قذف بر وی جاری می‌شود.

وسائل الشیعه، ج‏۲۸، ص: ۱۵۷

امام رضا علیه السلام:

َ لَوْ کَانَ یَنْبَغِی لِأَحَدٍ أَنْ یُرْجَمَ مَرَّتَیْنِ لَرُجِمَ اللُّوطِیُّ وَ عَلَیْهِ مِثْلُ حَدِّ الزَّانِی مِنَ الرَّجْمِ وَ الْحَدِّ مُحْصَناً وَ غَیْرَ مُحْصَنٍ‏
وَ مَنْ لَاطَ بِغُلَامٍ فَعُقُوبَتُهُ أَنْ یُحْرَقَ بِالنَّارِ أَوْ یُهْدَمَ عَلَیْهِ حَائِطٌ أَوْ یُضْرَبَ ضَرْبَهً بِالسَّیْفِ وَ لَا تَحِلُّ لَهُ أُخْتُهُ أَبَداً وَ ابْنَتُهُ وَ یُصْلَبُ یَوْمَ الْقِیَامَهِ عَلَى شَفِیرِ جَهَنَّمَ الْخَبَر

اگرسزاوار بود شخصی دو بار رجم وسنگسار گردد، حق همین لواط کنندگان است و اگرکسی لواط کند، عقاب آن این است که او را بسوزانند یا که دیوار برسرش خراب کنند یا یک ضربه شمشیر به او بزنند و در قیامت شخص لواط کننده را بر کناره ی بالای جهنم آویزان می کنند.

مستدرک الوسائل ج ۱۸ ص ۸۲

داستانی درباره مجازات دنیوی همجنس باز

امیر مؤمنان(علیه السلام) در میان گروهی از اصحاب بود که مردی خدمت حضرت رسید و عرض کرد: ای امیر مؤمنان، من به نوجوانی دخول کرده ام، مرا تطهیر کن، امام(علیه السلام) فرمود:

 به خانه ات برو، شاید صفرا بر تو غلبه کرده است(درحالت طبیعی نیستی که این گونه اقرار می کنی.) فردا دو باره خدمت حضرت رسید و عرض کرد: ای امیر مؤمنان به نوجوانی دخول کرده ام، مرا تطهیر کن. امام فرمود: اذهب الی منزلک لعل مرارا هاج بک.
آن مرد سه بار پس از مرتبه اول، این اقرار خود را تکرار کرد و در مرتبه چهارم حضرت به او فرمود:

 ای مرد، رسول خدا در مورد مثل تو، سه حکم قرار داده، هر کدام را که می خواهی برگزین.
عرض کرد: یا امیر مؤمنان آن سه چیست؟ فرمود:
َ ضَرْبَهٌ بِالسَّیْفِ فِی عُنُقِکَ بَالِغَهً مَا بَلَغَتْ أَوْ إِهْدَاءٌ مِنْ جَبَلٍ مَشْدُودَ الْیَدَیْنِ وَ الرِّجْلَیْنِ أَوْ إِحْرَاقٌ بِالنَّار

وارد کردن ضربه شمشیر به گردنت تا هر کجا برسد، پرت کردن از کوه با دست و پای بسته، سوزاندن با آتش.
عرض کرد: ای امیر مؤمنان، کدام یک شدیدتر است؟ فرمود:سوزاندن با آتش.
عرض کرد: ای امیر مؤمنان، من همین سوزاندن با آتش را برگزیدم.
آن گاه امیر مؤمنان به آن مرد فرمود:

خُذْ لِذَلِکَ أُهْبَتَکَ‏

 خود را برای این مجازات آماده کن. آن گاه دو رکعت نماز خواند سپس در حال تشهد نشست و گفت: بارالها با گناهی که خود می دانی به سویت آمدم. من از این گناه می ترسم و به جانشین رسول تو و پسر عموی پیامبرت پناه آوردم و از او درخواست کردم مرا تطهیر کند. او مرا میان سه مجازات مخیر کرد. خداوندا، من شدیدترین مجازات رابرگزیدم. بارالها، از تو درخواست می کنم که این مجازات را کفاره گناهانم قرار دهی و در آخرت به آتش دوزخ مرا نسوزانی.
سپس در حالی که گریه می کرد ایستاد و در گودالی که امیر مؤمنان(علیه السلام) برای او کنده بود در حالی که می دید آتش پیرامونش شعله می کشد وارد شد.
پس از این سخنان، امیر مؤمنان(علیه السلام) گریه کرد و اصحاب حضرت نیز همگی گریستند آن گاه امیر مؤمنان(علیه السلام) فرمود:

“قم یا هذا فقد ابکیت ملائکه السماء و ملائکه الارض ، فان الله قد تاب علیک، فقم و لاتعاودن شیئا مما فعلت” :

ای مرد برخیز که گریه ملائکه ی آسمان و زمین را درآوردی ، خدا توبه ات را پذیرفت پس برخیز و دیگر به این گناه برنگردد .

وسائل الشیعه، ج‏۲۸، ص: ۱۶۲

شرایط اثبات جرم:

از نظر قانون اسلام و قوانین رسمی جمهوری اسلامی لواطی که به وسیله ۴ شاهد عادل (بصورت فرو رفتن میله در سرمه دان) و یا در نتیجه ۴ بار اقرار اثبات شود ، مجازات اعدام را برای مرتکب این جنایت زمینه ساز می گردد .

نکته:

(قابل توجه کسانی که احکام دین مبین اسلام را ظالمانه می دانند:

با توجه به این شرط اثبات جرم لواط بسیار مشکل و تقریبا غیر ممکن است:

کدام انسان عادلی به خود اجازه می دهد که در امور شخصی مردم تجسس کرده و این صحنه ها را ببیند!؟؟

مگر اینکه طرف بی شرمی و بی نزاکتی را از حد گذرانده باشد که چهار نفر بتوانند عمل وی را ببینند

در ضمن برای پاک شدن از این گناه شنیع هیچ الزامی برای اقرار نزد حاکم وجود ندارد و انسان با توبه خالص می تواند پاک شود )

اسقاط حد و مجازات لواط

کسی که لواط کرده، اگر قبل از گواهی شاهدان، توبه کند، حد ساقط می‌شود و اگر بعد از آن توبه کند، ساقط نمی‌شود و چنان‌چه ثبوت آن به‌واسطه اقرار باشد، سپس توبه کند، امام (علیه‌السلام) و همچنین نایب او حق دارد، او را ببخشد یا حد بر وی جاری کند. (خمینی، سید روح‌ الله، تحریر الوسیله، ج۲، ص۴۷۰.)

توصیه میکنم:

افراد آلوده به هیچ وجه، تحت هیچ شرائطی و پیش هیچ کس اقرار نکنند!!!

به خاطر حفظ آبروی مردم و عدم اشاعه فحشا هیچ وقت به دنبال معایب و گناهان شخصی دیگران نباشید و حتی در صورت مشاهده اتفاقی آن را فراموش کنید!(شتر دیدی ندیدی) مگر اینکه حق الناس در میان باشد!

 

اقسام اعدام‌ در لواط با توجه به روایات مختلف

۱- کشتن و گردن زدن با شمشیر.

۲- بستن دست و پای مجرم و پرت کردن او از جای بلندی مانند کوه و غیر آن.

۳- سوزانیدن با آتش.

۴- سنگسار کردن.

۵- و بنا بر قولی خراب کردن دیواری روی او.

حاکم در اعدامِ مجرم  اعم از فاعل و مفعول  بین موارد مزبور مخیر است.

چرا اسلام مخالف همجنس بازی است؟

 اساسا خداوند در قرآن میفرماید: کسانى که براى اقناع غریزه جنسى خود راهی غیر از ازدواج طلب کنند, تجاوزگرند!!![۴]

مرحوم علامه محمدتقی جعفری (ره) درجواب فیلسوف شهیر اروپایی برتراند راسل که پرسیده بود چرا اسلام این قدر به ازدواج بها داده و برایش قانون وضع کرده است، نوشت: «با ازدواج میخواهد انسان به وجود آید، مساله تولد انسان مطرح است.» ارضای غریزه جنسی و تامین نیازهای فیزیولوژیک انسان از آثار مثبت ازدواج است؛  ولی میتوان فلسفه و حقیقت ازدواج از نظر اسلام را در سه امر جست و جو کرد: تکمیل، تسکین و تولید مثل

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: «بوی بهشت به مشام کسی که مورد هم جنس بازی واقع می شود، نخواهد رسید»(تفسیر نمونه، ج ۱۵، ‌ص ۳۲۰)

این رابطه از نظر شرعی کاملا مردود است و هرگز نباید انجام گیرد کما اینکه امام صادق علیه السلام در بیان فلسفه حرمت لواط می فرماید: اگر آمیزش با پسران حلال بود، مردان از زنان بی نیاز می شدند و این موجب قطع نسل بشر می شد و مفاسد زیاد اخلاقی و اجتماعی به بار می آورد.» (وسائل الشیعه، ج۴، ص۲۵۲)

از نظر پزشکی نیز ثابت شده که رابطه مرد با مرد و همجنس با همجنس یک رابطه پرخطر است. هیچ پزشکی چنین رابطه ای را توصیه نمی کند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه ارائه نگردیده،.

 

عوامل هم‏جنس بازی

۱ – روابط غلط خانوادگی که در نتیجه آن، پسر با پدر و دختر با مادر انطباق نمی‏یابد و الگوی رفتاری مناسب کسب نمی‏کند.

۲ – تجارب غلط هم جنس خواهی در اثر برخورد با دوستان ناباب.

۳ – احساس بی ارزشی و سرخوردگی در تلاش برای ایجاد رابطه مشروع با جنس مخالف.

۴ – محدودیت‏های محیطی (مثلاً محل خواب پسرها از یکدیگر جدا نیست و یا اهل خانواده مجبورند با هم در یک محل و در یک اتاق زندگی کنند).

۵ – ضعف مبانی مذهبی و اعتقادی

 

آیا مشکل همجنس بازان ژنتیکی هم هست؟

متاسفانه دستهای پنهان شیطانی درکارند که با شدت و حدت تمام به نام علم و روشنفکری این عمل منفور را در جامعه گسترش داده و از آن قبح زدائی کنند و برای این کار از ترفند های مختلفی استفاده میکنند!

۱. هم جنس بازان بیمار هستند و آنهم از نوع ژنتیکی!

یعنی همجنس بازی هیچ راه درمان ندارد!!

یعنی کسی که با جنس موافق رابطه جنسی برقرار کرد نباید سرزنش شود!! چون بدون اختیار این راه را انتخاب کرده است.

یعنی مجازاتهائی که در دین اسلام و تمام ادیان الهی وضع شده است ظالمانه است!!!( البته این حضرات فقط کلیک کرده اند روی اسلام و به مسیحیت و یهود اشاره ای نمی کنند[۵] در حالی که مجازات همجنس بازان در این دو دین بسیار شدیدتر است! انشاءالله بزودی یک پست مستقلی در مورد مجازات همجنس بازان در دین یهود و مسیحیت برایتان خواهم گذاشت ولی فعلا فقط این یک چشمه را داشته باشید بقیش طلبتون!!! )


این دو تا وسیله خفن از ابزار رایج برای تنبیه یهودیان و مسیحیان زناکار یا همجنس باز بوده!

برای دیدن توضیحات تکمیلی  و همچنین وسیله های خفن بیشتر اینجا کلیک کنید!!

 
مخلص کلام: «هم جنس باز بیمار است» یعنی توجیه این عمل کثیف

۲. تغییر کلمات

 بجای کلمات منفور لواط ، لواط کار و ک….  کلمات دیگری را استفاده کرده و آنها را رایج می کنند تا از قبح ذاتی این کار بکاهند !! و برخلاف فطرت انسانی آن عمل زشت را عادی سازی کنند!!!

برای مثال برای یک همجنس باز گفتن این جمله که «من یک همجنس باز هستم» یا «من یک همجنس گرا هستم» یا «من یک  گی هستم» خیلی آسانتر است از اینکه بگوید «من یک ک… هستم»

تازه یک وقت مراجعه کردم به دانشنامه صهیونیستی ویکی پدیا، لواط را برگرفته شده از  لوطی[۶] دانسته بود و بجای استفاده از لواط کار از کلمه لوطی استفاده کرده بود!!

۳. ترویج و تبلیغ گسترده پوششهای محرک از جمله شلوارهای فاق کوتاه

انشاءالله بزودی در این وبلاگ یک پست مستقلی در مورد شلوار فاق کوتاه قرار خواهم داد! البته فعلا این یک فیلمو داشته باشید بقیش طلبتون!

مدت زمان: ۳ دقیقه ۲۹ ثانیه

۴. ساخت فیلمها و سریالهای مروج همجنس بازی و پخش آن از طریق شبکه های ماهواره ای و…

۵. پیشنهاد علنی همجنس بازی بجای ازدواج

۶. انتشار بسیار کسترده عکس، فیلم، داستان و رمانهایی محرک با موضوع سکس با جنس موافق در فضای مجازی

۷. فردی جلوه دادن این گناه بزرگ

در حالی که این گناه گرچه فردی است ولی عوارض اجتماعی بسیار ی دارد از جمله افزایش سن ازدواج و تهدید نسل، تخریب روح و روان افراد جامعه و اینکه فرد آلوده مانند یک ویروس خطرناک و واگیردار افراد جامعه را آلوده می کند!

۹.مخالف آزادی و دموکراسی دانستن برخورد با این معزل بزرگ اجتماعی!

۱۰.تشویق به عمل زشت و مکروه نزدیکی مقعدی با زنان از طریق تصاویر مبتذل

اگر سیر کوچکی در تصاویر مبتذل زنان و دختران جوان منتشر شده در فضای مجازی داشته باشید متوجه خواهید شد که مانور عجیب و گسترده ای در این باره داده می شود؛ این تبلیغات گسترده تشویق مردان و تغییر ضائقه آنان به نزدیکی مقعدی با زنان که این منجر به محروم شدن زنان از لذت جنسی و در نهایت دلسردی زنان از رابطه جنسی با همسر و گرایش به فساد و یا همجنس بازی می شود.

از طرف دیگر با توجه به اینکه امکان نزدیکی مقعدی با جنس موافق هم وجود دارد، مردی که ذائقه اش عوض شد دیگر برایش جنس موافق یا مخالف فرقی ندارد.

نظر نهایی ما: همجنس باز معتاد است نه بیمار!!

همجنس باز معتاد است نه بیمار!! معتاد به یک گناه کثیف، عادت به یک معصیت زشت!! البته شاید گفت که همجنس باز بیمار است، مریض است البته نه از نوع ژنیکی بلکه از نوع قلبی و روحی همان مرضی که در قرآن کریم هم آمده « فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً» «در دلهایشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود  »[۷]

 البته ناگفته نماند که علت گرایش به جنس موافق ممکن اختلالات ژنتیکی باشد مانند دوجنسه ها، ولی این گرایش انسان آزاد را وادار و مجبور به همجنس بازی نمی کند.

راه درمان:

۱. مطالعه و تحقیق در مورد عواقب دنیوی و اخروی این عمل زشت و شنیع

۲. توبه و بازگشت بسوی خدا [۸]

۳. هشیار بودن و شناخت موارد فوق الذکر

۴. دوری کردن و فرار از تمام عواملی که انسان را به این عمل منفور تحریک یا تشویق  می نماید!

برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به پست ذیل و همچنین به ستون موضوعات و عنوان توبه و فرار از گناه رجوع کنید!

کلیک کنید ::::» چهل توصیه مهم و کاربردی برای کنترل شهوت و ترک گناهان جنسی

بد نیست که دوستان مراجعه کننده به لینک ذیل هم مراجعه کنند؛

حقایق پنهان در ادعای طبیعی بودن تمایل به جنس موافق در همجنس گرایان

یا حق

ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود بهرهمند فرمائید!

 

[۱] . مادهٔ ۲۳۴ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «حد لواط برای فاعل در صورت عنف، اکراه و وجود شرایط احصان، اعدام و در غیر این صورت صد ضربه شلاق است. حد لواط برای مفعول در هر صورت (وجود یا عدم احصان) اعدام است.» تبصره- در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد حد فاعل اعدام است».

[۲] . ماده ۲۳۶ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «در تفخیذ حد فاعل و مفعول صد ضربه شلاق است و از این جهت فرقی میان محصن و غیرمحصن و عنف و غیر عنف نیست. تبصره- در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد حد فاعل اعدام است».

[۳] . مادهٔ ۲۳۷ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «همجنس‌بازیی انسان مذکر در غیر از لواط و تفخیذ از قبیل تقبیل و ملامسه از روی شهوت، موجب سی و یک تا هفتاد و چهار ضربه شلاق تعزیری درجه شش است.» تبصره- حکم این ماده در مورد انسان مؤنث نیز جاری است.

[۴] . (مؤمنون:۷)

[۵] . چون دشمن اسلام هستند و خودشان غالبا یا مسیحی اند و یا یهودی

[۶] . انسانهای با مرام و داش مشتی

[۷] . سوره : البقره آیه : ۱۰

[۸] . در این وبسایت مطالب بیشتری در این مورد وجود دارد که از منوی موضوعات می توانید به آنها رجوع کنید!

۵ ۱ رای
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=219

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
494 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یه کبوتر دلشکسته حرم
مرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۶:۲۷

سلام ، من یه راه حل میگم بهتون ، چه برای کارزشت خود ارضایی چه غیره ، ببینید اون شرایط که اجبارتون کردن تقصیر شمانبود،براتون سلیقه درست کردن ، پس فقط یچیز میتونه نجاتتون بده ، توسل به امام حسین ع ، میدونی مطمئنن وقتی پای گوشی هستی ناخودآگاه یه سرچ میزنی ، فیلم میبینی و تحریک میشی ، رمز گوشیت رو به انگلیسی یا حسینyahossain بزار♡♡♡ ببین اباعبدالله الحسین چجوری دستت رو میگیره مگه میشه کسی که موقع جهنم رفتن ضامن خیلی ها میشه و نجاتشون میده تورو به حال خودت بزاره؟بخدا که تنهات نمیذاره موقع نمازم بگو خدایا عشق های کثیف رو ازم دور کن عشق بی بی زینب و اباعبدلله رو تو قلب و جونم بذار ، هروقت رمز گوشیتو میزنی که یاحسینه بگو اسلام علیک یا اباعبدالله ، بخدا قسم که بعدش از شرم روت نمیشه تو سایته بری،دوم اینکه یه برنامه قفل بریز ، تلگرام و گوگلت رو قفل بزار با یه رمز ساده ، مثلا تیک ، بعد هروقت میری داخل گوگل و قفله رو باز میکنی بگو یااباعبدلله بخدا که من بهت قول دادم سراغ این چیزا نرم ، خودت دستمو بگیر♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ بعدی درمورد افکارته ، شاید با یه فکر یهو تحریک بشی ، باور کن این دست خودت نیست ، یه شیطان وسوسه کننده داری که این فکرارو تو ذهنت میندازه و وسوسه میکنه خیال پردازی کنی ، حتی ممکنه رابطه مرد با مرد که هیچی ، تو خیالت رابطه با حیوون هم داشته باشی، یا حتی توی ذهنت به امام های معصوم فحش بدی ، همش زیر سر اون شیطانه ، تهدیدش کن بگو من خیلی نوکر ائمه هم هستم ، این تفکرای کثیف مال تو ان شیطان ، اگه هربار این تفکرارو توی ذهنم بیاری ۵ تا صلوات میفرستم ، یا ۲۰ تا ، هروقت اینجوری شد بگو یا اباعبدلله بخدا قسم که این افکار من نیست نجاتم بده ، یه صلوات بفرست ، برو یه جای مذهبی مثل جمکران ، بشین کنار حوض گریه کن ، بگو امام زمان دستتو بگیره ، به اون رنگای قشنگ آبی و طلایی گلدسته و قسم بخور که تنهات نذارن ، بگو مگه جز تو کیو دارم یا اباعبدلله؟کمکم کن خودمو کنترل کنم ، بعد شروع کن قرآن خوندن ، درمورد امام ها تحقیق کن ، نهج البلاغه بخون ، دعای روزی توی مفاتیح رو خوندی؟یه مفاتیح بخر ، معنیشو بخون ، نه همشو ، تا حالا دعای عرفه رو خوندی؟پاشو یه بار صوتشو دانلود کن با معنی بخونش ، ببین امام حسین چجوری باخدا درد و دل میکنه ووآرزو میکنه ، بخدا که بعد اون خوندنش عوض میشی ، گناهت هرچقدرم که بزرگ باشه بگو گناهه من بزرگتره یا رحمت خدا؟گناهه من بزرگتره یا مهربونی خدا؟خدا خودشو بخشنده مهربان توصیف کرده ، ما میگیم بسم الله الرحمن الرحیم ، توی هرکاری ، تا یاداوری کنیم چه خدای مهربونی داریم ، تا بگیم هرکاری رو فقط بخاطر خدا انجام میدیم ، پس شما قلبتو صاف کن و نیت کن که بعد به بقیه که مثل خودت بودن کمک میکنی ، حتی مجازی! بهتره درگیرشون نشی تو دنیای واقعی ، و اینکه اگه شما یه مدت رابطه درست داشته باشی این گی بودن از بین میره ، چون از بچگی برات بوجود اوردنش برات تحمیل کردن ! از خدا و بی بی زینب بخواه که دست یه دختره خوب رو تو دستت بزاره و عشقشو توی قلبت بزاره ، کاشکی بتونی قبلش تنهایی یه مسافرت بری مشهد ، به امام رضا بگی ضامنت بشه ، تو صحن کنار حوض گریه کنی ، تو اون فضا حالت خوب بشه و برگردی ، براتون دعا میکنم ، امیدوارم از تصمیم تون برنگردید و توبه کنید ، یه توبه با منجی گری اباعبدلله حسین♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

buy-backlinks.rozblog
اسفند ۱۸, ۱۳۹۸ ۰۱:۳۵

عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

دانلود آهنگ کردی
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷ ۱۵:۱۰

سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید

سینا
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۷ ۰۵:۴۸

سلام مجدد
درست میفرمایید، ولی از خوده من تا حالا چهار بار اومدن تو آرتمان ما و دیشهارو جمع کردن، توی هیچ سایت نقد اسلامی بدون آی جعلی نمیشه رفت، حرف من اینه که چرا یه دین نباید نقد بشه و حتی با کوچیکترین نقدی برخورد بشه، الان کافیه من یه چیزی در مورد نقد اسلام بگم و چند روز بعد از انتشار از اطلاعات سر در میارم، من میگم که پر اسلام همجنسگرایی کار بد یا به قول شما شیطانیه، ولی اون شخصی که این کارو میکنه اصلا همچین عقیده ای نداره، یا در مورد موضوعات دیگه، فلان کارشناس مذهبی میشینه جلوی صد نفر آدم و کلی مدرک و سند از خوب بودن اسلام و بد بودن غرب ارائه میده در صورتی که هیچکس اونجا نیست که جوابشو بده یا درواقع باهاش بحث کنه، خب این طبیعیه که اون کارشناس در بحثش موفق میشه چون بحثی وجود نداره، حالا تصور کنید به راحتی هر کسی بتونه عقیدشو بگه یا آزادی بیان باشه چه اتفاقی میفته؟
در مورد تریبون یک طرفه منظورم در مورد ایران بود که همه چی فقط تحت نظر یک عقیدس.
معذرت میخام آیا امکان ملاقات با شما هست؟ من در مشهد زندگی میکنم.

سینا
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷ ۰۸:۲۰

سلام دوست عزیز
منظورم در مورد چیزاییه که افتاده دست گروه خاصی، توی ایران هیچ مذهبی جز اسلام حق تبلیغات نداره و از طرفی هیچ مسلمونی هم حق خروج از اسلام نداره، من با این مقاله هیچ مشکلی ندارم و کاملا بهتون حق میدم که عقاید مذهبتونو تبلیغ کنید حالا به هر روشی، ولی من میگم که آیا اون شخص همجنسگرا حق این کارو نداره که درمورد گرایشی که داره ابراز عقیده کنه، یعنی دقیقا همین کار شما والی در جهت عقاید اون گروه، یعنی چرا مدام از بد بودن فلان دین و مذهب میگیم ولی با یه تریبون یک طرفه که اون گروه مقابل هیچ کاری نمیتونه بکنه، خودتون توجه کنید چقدر داره علیه ماهواره و اینترنت و این چیزا تبلیغ میشه و هزار کار برای محدود کردن این چیزا انجام شده، مگه ما ادعا نداریم دین اسلام بهترین دین و کاملترین کتابو داره، خب حالا تصور کنید تبلیغات گروهای مخالف از هر نوعی آزاد بشه، به نظر شما بعد از یک گذشت یک سال آمار افرادی که هنوز به اسلام گرایش دارن چقدر میشه در خوده ایران، الان که اینقدر جلوی نت و ماهواره گرفته میشه هر روز بیشتر از قبل شاهد دوری مردم از دین و مذهب هستیم، پس اگه آزاد باشه چه اتفاقی میفته!

سینا
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷ ۰۱:۰۸

درود بر شما
دوست عزیز اینجا یه سری مطالب قاطی شده، به نظر من نمیشه یه جامعه رو بر اساس عقاید پیش برد چون اینجوری همه مجبورن از چیزی که نمیخان پیروی کنن، دقیقا همین اوضاع فعلی ایران، ولی بعضی از دوستان همجنسگرایی رو گذاشتن کنار کودک آزاری و این جور چیزا که اصلا هیچ ربطی به هم نداره، دو همجنسگرا هر کاری هم میکنن با علاقه و میل خودشون انجام میدن نه به زور، بعد ما یه موجود روانی کودک آزارو بزاریم کنار یه همجنسگرا و بگیم مثل هم هستن، حتی فکرش هم مسخرس، بهتر نیست هر کسی خودش تصمیم بگیره که بعده مرگ اگه قراره چیزی باشه کجا بره.
مشکل اینجاست که دیگه بهشت و جهنم داره کمرنگ میشه، وعده بهشت دیگه کارساز نیست چون همه چیزش همینجا هست پس باید دست به دامان ترس از جهنم شد، خودتون بگردید توی سایتهای مختلف ببینید چند نفر برای کاری از بهشت تعریف کرده، هر صفحه‌ای باز میکنی کلی توضیح و تفسیر در مورد فلان گناه و بلاهایی که قراره سرمون بیارن نوشته.

سینا
پاسخ به  سید محمد علوی زاده
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۷ ۱۰:۱۴

یه مورد دیگه هم که هست اینه که شاید از دید شما یا کلا اسلام همجنس باز و همجنسگرا یکی باشه ولی توی روانشناسی این دو موضوع کاملا متفاوته و هیچ ربطی به هم نداره.

سینا
پاسخ به  سینا
شهریور ۲۴, ۱۴۰۱ ۱۲:۱۲

بازی با واژها! همجنس باز و همجنس گرا و لواط کار، سه تاش یکی هستن، اتفاقا بدترینشون همونی که هردو راضی هستن! این دیگه نهایت خباثت! بدترین و اولین بی حیایی در جامعه توسط دو گروه پیش رو انجام میشود! یکی زناکارها(حرفه ای) و دوم همجنسن بازها! چون اصلا دیگر هیچی ارزش و شرف در نهان و پنهان خود ندارن! .. حدیث امام ما(امام صادق فک رمیکنم) در رابطه با بی حیایی همجنسن بازها نیر هست و چیزی که ما به چشم دیدیم، همیشه هیمنطوری بوده،همجنسن هیچ چیزی به اسم رحم و حیاء در زندگی ندارد! لعنت بر کسانی که این کار رو میکن و بدتر از همه کسانی که از این افراد حمایت میکن، چرکینترین و کثیف ترین کاری که بشر روی زمین انجام میدهد، را حمایت میکند. لعنت به هردو حامی و انجام دهند ان.

1 4 5 6
494
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x