Take a fresh look at your lifestyle.

همجنس بازی در ایران + فیلم و عکس

494 207,992

وضعیت خوابگاه ها و دانشگاه ها

در برخی از این خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه‌های دختران بداخلاقی‌هایی نظیر همجنس بازی و برهنه شدن دختران در محوطه خوابگاه به وفور مشاهده شده است تا جائی که متخلفین در برخی طبقات این خوابگاه‌ها محدودیت ورود سایر دانشجویان را اعمال کرده و به دانشجویان دیگر اجازه ورود به این مناطق ممنوعه را نمی دهند. همچنین برخی مسئولین خوابگاه ها و ماموران خدماتی و نظافتی هم جرات ورود به این طبقات را ندارند زیرا با بدترین توهین ها و تهدیدها مواجه می شوند.

علاوه بر این در برخی از خوابگاه‌ها بویژه خوابگاه‌های دانشگاه‌های تهران ترویج قومیت گرایی، شیطان پرستی و بهائیت به وضوح دیده شده به طوری که در یکی از دانشگاه‌های صنعتی تهران ترویج بی خدایی رواج یافته است!

اطلاعات بیشتر

داریم به کجا میرسیم؟

مسولین فرهنگی مملکت این تذهبون!!! کجا هستید!؟؟؟ خوابید؟؟ بیدارید؟؟ خودتون رو به خواب زده اید؟؟؟

پولهایی که باید خرج فرهنگ و مذهب مردم بشه کجا هدر می ره؟؟؟

 یک زمانی اسم دانشجو قداست داشت اما جدیدا که اسم دانشجو میاد آدم میترسه!

مثلا اینها میخواهند آینده ایران را بسازند!!

قشر باسواد و فرهیخته جامعه اینها خواهند بود!!!!

مسئولین آینده جمهوری اسلامی اینها خواهند بود!!!!

این دختر و پسرها قراره در آینده مادران و پدران این جامعه باشند!!

می خوان بچه تربیت کنن و بچه هاشون وارد جامعه بشوند!!

 

استفاده از نماد همجنس بازان توسط جوانان ناآگاه

حکم شرعی و قانونی هم جنس بازی در ایران

در قانون مجازات اسلامی با دو اصطلاح مواجهیم. یکی عمل لواط (و تفخیذ) و دوم همجنس‌بازی بدون لواط و تفخیذ. عمل لواط و تفخیذ جرم محسوب می‌شود و دارای قوانین جزایی است.

در قانون مجازات اسلامی، حد لواط برای فاعل در صورت اکراه، عنف یا دارا بودن شرایط احصان، اعدام ولی در غیر این صورت حد فاعل صد ضربه شلاق است. حد مفعول هم در صورت نبود اکراه و اجبار و بالغ‌بودن اعدام است.[۱]

 تفخیذ به معنای فروبردن آلت تناسلی در بین ران‌ها و نشیمنگاه نیز مجازات حدی صد ضربه شلاق برای فاعل و مفعول و در صورت سه بار تکرار در مرتبهٔ چهارم مجازات اعدام دارد.[۲]

    دربارهٔ اصطلاح دوم هم قانون‌گذار همجنس بازی مرد در غیر از لواط و تفخیذ از قبیل بوسه و لمس‌کردن از روی شهوت هر دو را با مجازات سی‌ویک تا هفتادو‌چهار ضربه شلاق تعزیری محکوم می‌کند. در تبصره همجنس بازی زن را هم مشمول این ماده می‌داند.[۳]

ماده ١٢٩ قانون مجازات اسلامی نیز همجنس‌بازی زنان را جرم محسوب کرده و مجازات آن را ١٠٠ ضربه تازیانه مقرر کرده است.  هرگاه مساحقه (همجنس بازی زنان)  ٣ بار تکرار شود، در مرتبه چهارم «حد» آن اعدام است!!

(همجنس گرایی به معنی تمایل به جنس موافق جرم نیست و گناه هم ندارد. البته باید با این تمایل مبارزه کرده و آنرا کنترل نمود تا اینکه منجر به گناه و جرم نشود.)

احادیثی درباره مجازات اخروی همجنس باز

 

رسول خدا صلی الله علیه و آله :

جَامَعَ غُلَاماً جَاءَ یَوْمَ الْقِیَامَهِ جُنُباً لَا یُنَقِّیهِ مَاءُ الدُّنْیَا وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ جَهَنَّمَ وَ سَاءَتْ مَصِیراً إِنَّ الذَّکَرَ یَرْکَبُ الذَّکَرَ فَیَهْتَزُّ الْعَرْشُ لِذَلِکَ الْحَدِیثَ.

کسى که با نوجوانى، یا جوانى لواط کند، روز قیامت جنب وارد مى‎‏شود، چرا که آب دنیا او را پاک نمى‏کند، خداوند بر او غضب مى‏کند و وى را لعنت مى‏نماید، و دوزخ را براى او آماده مى‏سازد، و دوزخ بد جایگاهى است.چون مردى با مردى لواط کند عرش به علت این کار به لرزه مى‏آید،

وسائل الشیعه، ج‏۲۰، ص: ۳۲۹

رسول خدا(صلی الله علیه و آله):

وَ إِنَّ الرَّجُلَ لَیُؤْتَى فِی حَقَبِهِ فَیَحْبِسُهُ اللَّهُ عَلَى جِسْرِ جَهَنَّمَ حَتَّى یَفْرُغَ اللَّهُ مِنْ حِسَابِ الْخَلَائِقِ ثُمَّ یُؤْمَرُ بِهِ إِلَى جَهَنَّمَ فَیُعَذَّبُ بِطَبَقَاتِهَا طَبَقَهً طَبَقَهً حَتَّى یُرَدَّ إِلَى أَسْفَلِهَا وَ لَا یَخْرُجُ مِنْهَا.

خداوند مرد مفعول را در زندان جهنم حبس می کند تا از حساب خلایق فارغ شود، آن گاه فرمان می دهد او را در طبقات جهنم یکی پس از دیگری وارد کنند تا به پایین ترین طبقه وارد نشود و هرگز از آن جا بیرون نمی آید.
وسائل الشیعه، ج‏۲۰، ص: ۳۳۴

روایاتی درباره مجازات دنیوی همجنس باز

حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام:

حَدُّ اللُّوطِیِّ مِثْلُ حَدِّ الزَّانِی إِنْ‏ کَانَ‏ مُحْصَناً رُجِمَ‏ وَ إِنْ کَانَ عَزَباً جُلِدَ مِائَهً وَ یُجْلَدُ الْحَدَّ مَنْ یَرْمِی بِهِ بَرِیئاً.
حدّ لواط کننده بسان حدّ زنا کار است؛ اگر محصن باشد (شرایط حلال اطفاء شهوت را داشته باشد) سنگسار می‌شود و اگر عزب باشد صد تازیانه می‌خورد و هر کس به شخصی نسبت لواط بدهد و نتواند ثابت کند، حدّ قذف بر وی جاری می‌شود.

وسائل الشیعه، ج‏۲۸، ص: ۱۵۷

امام رضا علیه السلام:

َ لَوْ کَانَ یَنْبَغِی لِأَحَدٍ أَنْ یُرْجَمَ مَرَّتَیْنِ لَرُجِمَ اللُّوطِیُّ وَ عَلَیْهِ مِثْلُ حَدِّ الزَّانِی مِنَ الرَّجْمِ وَ الْحَدِّ مُحْصَناً وَ غَیْرَ مُحْصَنٍ‏
وَ مَنْ لَاطَ بِغُلَامٍ فَعُقُوبَتُهُ أَنْ یُحْرَقَ بِالنَّارِ أَوْ یُهْدَمَ عَلَیْهِ حَائِطٌ أَوْ یُضْرَبَ ضَرْبَهً بِالسَّیْفِ وَ لَا تَحِلُّ لَهُ أُخْتُهُ أَبَداً وَ ابْنَتُهُ وَ یُصْلَبُ یَوْمَ الْقِیَامَهِ عَلَى شَفِیرِ جَهَنَّمَ الْخَبَر

اگرسزاوار بود شخصی دو بار رجم وسنگسار گردد، حق همین لواط کنندگان است و اگرکسی لواط کند، عقاب آن این است که او را بسوزانند یا که دیوار برسرش خراب کنند یا یک ضربه شمشیر به او بزنند و در قیامت شخص لواط کننده را بر کناره ی بالای جهنم آویزان می کنند.

مستدرک الوسائل ج ۱۸ ص ۸۲

داستانی درباره مجازات دنیوی همجنس باز

امیر مؤمنان(علیه السلام) در میان گروهی از اصحاب بود که مردی خدمت حضرت رسید و عرض کرد: ای امیر مؤمنان، من به نوجوانی دخول کرده ام، مرا تطهیر کن، امام(علیه السلام) فرمود:

 به خانه ات برو، شاید صفرا بر تو غلبه کرده است(درحالت طبیعی نیستی که این گونه اقرار می کنی.) فردا دو باره خدمت حضرت رسید و عرض کرد: ای امیر مؤمنان به نوجوانی دخول کرده ام، مرا تطهیر کن. امام فرمود: اذهب الی منزلک لعل مرارا هاج بک.
آن مرد سه بار پس از مرتبه اول، این اقرار خود را تکرار کرد و در مرتبه چهارم حضرت به او فرمود:

 ای مرد، رسول خدا در مورد مثل تو، سه حکم قرار داده، هر کدام را که می خواهی برگزین.
عرض کرد: یا امیر مؤمنان آن سه چیست؟ فرمود:
َ ضَرْبَهٌ بِالسَّیْفِ فِی عُنُقِکَ بَالِغَهً مَا بَلَغَتْ أَوْ إِهْدَاءٌ مِنْ جَبَلٍ مَشْدُودَ الْیَدَیْنِ وَ الرِّجْلَیْنِ أَوْ إِحْرَاقٌ بِالنَّار

وارد کردن ضربه شمشیر به گردنت تا هر کجا برسد، پرت کردن از کوه با دست و پای بسته، سوزاندن با آتش.
عرض کرد: ای امیر مؤمنان، کدام یک شدیدتر است؟ فرمود:سوزاندن با آتش.
عرض کرد: ای امیر مؤمنان، من همین سوزاندن با آتش را برگزیدم.
آن گاه امیر مؤمنان به آن مرد فرمود:

خُذْ لِذَلِکَ أُهْبَتَکَ‏

 خود را برای این مجازات آماده کن. آن گاه دو رکعت نماز خواند سپس در حال تشهد نشست و گفت: بارالها با گناهی که خود می دانی به سویت آمدم. من از این گناه می ترسم و به جانشین رسول تو و پسر عموی پیامبرت پناه آوردم و از او درخواست کردم مرا تطهیر کند. او مرا میان سه مجازات مخیر کرد. خداوندا، من شدیدترین مجازات رابرگزیدم. بارالها، از تو درخواست می کنم که این مجازات را کفاره گناهانم قرار دهی و در آخرت به آتش دوزخ مرا نسوزانی.
سپس در حالی که گریه می کرد ایستاد و در گودالی که امیر مؤمنان(علیه السلام) برای او کنده بود در حالی که می دید آتش پیرامونش شعله می کشد وارد شد.
پس از این سخنان، امیر مؤمنان(علیه السلام) گریه کرد و اصحاب حضرت نیز همگی گریستند آن گاه امیر مؤمنان(علیه السلام) فرمود:

“قم یا هذا فقد ابکیت ملائکه السماء و ملائکه الارض ، فان الله قد تاب علیک، فقم و لاتعاودن شیئا مما فعلت” :

ای مرد برخیز که گریه ملائکه ی آسمان و زمین را درآوردی ، خدا توبه ات را پذیرفت پس برخیز و دیگر به این گناه برنگردد .

وسائل الشیعه، ج‏۲۸، ص: ۱۶۲

شرایط اثبات جرم:

از نظر قانون اسلام و قوانین رسمی جمهوری اسلامی لواطی که به وسیله ۴ شاهد عادل (بصورت فرو رفتن میله در سرمه دان) و یا در نتیجه ۴ بار اقرار اثبات شود ، مجازات اعدام را برای مرتکب این جنایت زمینه ساز می گردد .

نکته:

(قابل توجه کسانی که احکام دین مبین اسلام را ظالمانه می دانند:

با توجه به این شرط اثبات جرم لواط بسیار مشکل و تقریبا غیر ممکن است:

کدام انسان عادلی به خود اجازه می دهد که در امور شخصی مردم تجسس کرده و این صحنه ها را ببیند!؟؟

مگر اینکه طرف بی شرمی و بی نزاکتی را از حد گذرانده باشد که چهار نفر بتوانند عمل وی را ببینند

در ضمن برای پاک شدن از این گناه شنیع هیچ الزامی برای اقرار نزد حاکم وجود ندارد و انسان با توبه خالص می تواند پاک شود )

اسقاط حد و مجازات لواط

کسی که لواط کرده، اگر قبل از گواهی شاهدان، توبه کند، حد ساقط می‌شود و اگر بعد از آن توبه کند، ساقط نمی‌شود و چنان‌چه ثبوت آن به‌واسطه اقرار باشد، سپس توبه کند، امام (علیه‌السلام) و همچنین نایب او حق دارد، او را ببخشد یا حد بر وی جاری کند. (خمینی، سید روح‌ الله، تحریر الوسیله، ج۲، ص۴۷۰.)

توصیه میکنم:

افراد آلوده به هیچ وجه، تحت هیچ شرائطی و پیش هیچ کس اقرار نکنند!!!

به خاطر حفظ آبروی مردم و عدم اشاعه فحشا هیچ وقت به دنبال معایب و گناهان شخصی دیگران نباشید و حتی در صورت مشاهده اتفاقی آن را فراموش کنید!(شتر دیدی ندیدی) مگر اینکه حق الناس در میان باشد!

 

اقسام اعدام‌ در لواط با توجه به روایات مختلف

۱- کشتن و گردن زدن با شمشیر.

۲- بستن دست و پای مجرم و پرت کردن او از جای بلندی مانند کوه و غیر آن.

۳- سوزانیدن با آتش.

۴- سنگسار کردن.

۵- و بنا بر قولی خراب کردن دیواری روی او.

حاکم در اعدامِ مجرم  اعم از فاعل و مفعول  بین موارد مزبور مخیر است.

چرا اسلام مخالف همجنس بازی است؟

 اساسا خداوند در قرآن میفرماید: کسانى که براى اقناع غریزه جنسى خود راهی غیر از ازدواج طلب کنند, تجاوزگرند!!![۴]

مرحوم علامه محمدتقی جعفری (ره) درجواب فیلسوف شهیر اروپایی برتراند راسل که پرسیده بود چرا اسلام این قدر به ازدواج بها داده و برایش قانون وضع کرده است، نوشت: «با ازدواج میخواهد انسان به وجود آید، مساله تولد انسان مطرح است.» ارضای غریزه جنسی و تامین نیازهای فیزیولوژیک انسان از آثار مثبت ازدواج است؛  ولی میتوان فلسفه و حقیقت ازدواج از نظر اسلام را در سه امر جست و جو کرد: تکمیل، تسکین و تولید مثل

پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: «بوی بهشت به مشام کسی که مورد هم جنس بازی واقع می شود، نخواهد رسید»(تفسیر نمونه، ج ۱۵، ‌ص ۳۲۰)

این رابطه از نظر شرعی کاملا مردود است و هرگز نباید انجام گیرد کما اینکه امام صادق علیه السلام در بیان فلسفه حرمت لواط می فرماید: اگر آمیزش با پسران حلال بود، مردان از زنان بی نیاز می شدند و این موجب قطع نسل بشر می شد و مفاسد زیاد اخلاقی و اجتماعی به بار می آورد.» (وسائل الشیعه، ج۴، ص۲۵۲)

از نظر پزشکی نیز ثابت شده که رابطه مرد با مرد و همجنس با همجنس یک رابطه پرخطر است. هیچ پزشکی چنین رابطه ای را توصیه نمی کند و مسلما هیچ نظریه مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن این رابطه ارائه نگردیده،.

 

عوامل هم‏جنس بازی

۱ – روابط غلط خانوادگی که در نتیجه آن، پسر با پدر و دختر با مادر انطباق نمی‏یابد و الگوی رفتاری مناسب کسب نمی‏کند.

۲ – تجارب غلط هم جنس خواهی در اثر برخورد با دوستان ناباب.

۳ – احساس بی ارزشی و سرخوردگی در تلاش برای ایجاد رابطه مشروع با جنس مخالف.

۴ – محدودیت‏های محیطی (مثلاً محل خواب پسرها از یکدیگر جدا نیست و یا اهل خانواده مجبورند با هم در یک محل و در یک اتاق زندگی کنند).

۵ – ضعف مبانی مذهبی و اعتقادی

 

آیا مشکل همجنس بازان ژنتیکی هم هست؟

متاسفانه دستهای پنهان شیطانی درکارند که با شدت و حدت تمام به نام علم و روشنفکری این عمل منفور را در جامعه گسترش داده و از آن قبح زدائی کنند و برای این کار از ترفند های مختلفی استفاده میکنند!

۱. هم جنس بازان بیمار هستند و آنهم از نوع ژنتیکی!

یعنی همجنس بازی هیچ راه درمان ندارد!!

یعنی کسی که با جنس موافق رابطه جنسی برقرار کرد نباید سرزنش شود!! چون بدون اختیار این راه را انتخاب کرده است.

یعنی مجازاتهائی که در دین اسلام و تمام ادیان الهی وضع شده است ظالمانه است!!!( البته این حضرات فقط کلیک کرده اند روی اسلام و به مسیحیت و یهود اشاره ای نمی کنند[۵] در حالی که مجازات همجنس بازان در این دو دین بسیار شدیدتر است! انشاءالله بزودی یک پست مستقلی در مورد مجازات همجنس بازان در دین یهود و مسیحیت برایتان خواهم گذاشت ولی فعلا فقط این یک چشمه را داشته باشید بقیش طلبتون!!! )


این دو تا وسیله خفن از ابزار رایج برای تنبیه یهودیان و مسیحیان زناکار یا همجنس باز بوده!

برای دیدن توضیحات تکمیلی  و همچنین وسیله های خفن بیشتر اینجا کلیک کنید!!

 
مخلص کلام: «هم جنس باز بیمار است» یعنی توجیه این عمل کثیف

۲. تغییر کلمات

 بجای کلمات منفور لواط ، لواط کار و ک….  کلمات دیگری را استفاده کرده و آنها را رایج می کنند تا از قبح ذاتی این کار بکاهند !! و برخلاف فطرت انسانی آن عمل زشت را عادی سازی کنند!!!

برای مثال برای یک همجنس باز گفتن این جمله که «من یک همجنس باز هستم» یا «من یک همجنس گرا هستم» یا «من یک  گی هستم» خیلی آسانتر است از اینکه بگوید «من یک ک… هستم»

تازه یک وقت مراجعه کردم به دانشنامه صهیونیستی ویکی پدیا، لواط را برگرفته شده از  لوطی[۶] دانسته بود و بجای استفاده از لواط کار از کلمه لوطی استفاده کرده بود!!

۳. ترویج و تبلیغ گسترده پوششهای محرک از جمله شلوارهای فاق کوتاه

انشاءالله بزودی در این وبلاگ یک پست مستقلی در مورد شلوار فاق کوتاه قرار خواهم داد! البته فعلا این یک فیلمو داشته باشید بقیش طلبتون!

مدت زمان: ۳ دقیقه ۲۹ ثانیه

۴. ساخت فیلمها و سریالهای مروج همجنس بازی و پخش آن از طریق شبکه های ماهواره ای و…

۵. پیشنهاد علنی همجنس بازی بجای ازدواج

۶. انتشار بسیار کسترده عکس، فیلم، داستان و رمانهایی محرک با موضوع سکس با جنس موافق در فضای مجازی

۷. فردی جلوه دادن این گناه بزرگ

در حالی که این گناه گرچه فردی است ولی عوارض اجتماعی بسیار ی دارد از جمله افزایش سن ازدواج و تهدید نسل، تخریب روح و روان افراد جامعه و اینکه فرد آلوده مانند یک ویروس خطرناک و واگیردار افراد جامعه را آلوده می کند!

۹.مخالف آزادی و دموکراسی دانستن برخورد با این معزل بزرگ اجتماعی!

۱۰.تشویق به عمل زشت و مکروه نزدیکی مقعدی با زنان از طریق تصاویر مبتذل

اگر سیر کوچکی در تصاویر مبتذل زنان و دختران جوان منتشر شده در فضای مجازی داشته باشید متوجه خواهید شد که مانور عجیب و گسترده ای در این باره داده می شود؛ این تبلیغات گسترده تشویق مردان و تغییر ضائقه آنان به نزدیکی مقعدی با زنان که این منجر به محروم شدن زنان از لذت جنسی و در نهایت دلسردی زنان از رابطه جنسی با همسر و گرایش به فساد و یا همجنس بازی می شود.

از طرف دیگر با توجه به اینکه امکان نزدیکی مقعدی با جنس موافق هم وجود دارد، مردی که ذائقه اش عوض شد دیگر برایش جنس موافق یا مخالف فرقی ندارد.

نظر نهایی ما: همجنس باز معتاد است نه بیمار!!

همجنس باز معتاد است نه بیمار!! معتاد به یک گناه کثیف، عادت به یک معصیت زشت!! البته شاید گفت که همجنس باز بیمار است، مریض است البته نه از نوع ژنیکی بلکه از نوع قلبی و روحی همان مرضی که در قرآن کریم هم آمده « فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضاً» «در دلهایشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود  »[۷]

 البته ناگفته نماند که علت گرایش به جنس موافق ممکن اختلالات ژنتیکی باشد مانند دوجنسه ها، ولی این گرایش انسان آزاد را وادار و مجبور به همجنس بازی نمی کند.

راه درمان:

۱. مطالعه و تحقیق در مورد عواقب دنیوی و اخروی این عمل زشت و شنیع

۲. توبه و بازگشت بسوی خدا [۸]

۳. هشیار بودن و شناخت موارد فوق الذکر

۴. دوری کردن و فرار از تمام عواملی که انسان را به این عمل منفور تحریک یا تشویق  می نماید!

برای خواندن مطالب بیشتر در این مورد به پست ذیل و همچنین به ستون موضوعات و عنوان توبه و فرار از گناه رجوع کنید!

کلیک کنید ::::» چهل توصیه مهم و کاربردی برای کنترل شهوت و ترک گناهان جنسی

بد نیست که دوستان مراجعه کننده به لینک ذیل هم مراجعه کنند؛

حقایق پنهان در ادعای طبیعی بودن تمایل به جنس موافق در همجنس گرایان

یا حق

ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود بهرهمند فرمائید!

 

[۱] . مادهٔ ۲۳۴ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «حد لواط برای فاعل در صورت عنف، اکراه و وجود شرایط احصان، اعدام و در غیر این صورت صد ضربه شلاق است. حد لواط برای مفعول در هر صورت (وجود یا عدم احصان) اعدام است.» تبصره- در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد حد فاعل اعدام است».

[۲] . ماده ۲۳۶ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «در تفخیذ حد فاعل و مفعول صد ضربه شلاق است و از این جهت فرقی میان محصن و غیرمحصن و عنف و غیر عنف نیست. تبصره- در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد حد فاعل اعدام است».

[۳] . مادهٔ ۲۳۷ قانون مجازات اسلامی (مصوب ۱۳۹۲): «همجنس‌بازیی انسان مذکر در غیر از لواط و تفخیذ از قبیل تقبیل و ملامسه از روی شهوت، موجب سی و یک تا هفتاد و چهار ضربه شلاق تعزیری درجه شش است.» تبصره- حکم این ماده در مورد انسان مؤنث نیز جاری است.

[۴] . (مؤمنون:۷)

[۵] . چون دشمن اسلام هستند و خودشان غالبا یا مسیحی اند و یا یهودی

[۶] . انسانهای با مرام و داش مشتی

[۷] . سوره : البقره آیه : ۱۰

[۸] . در این وبسایت مطالب بیشتری در این مورد وجود دارد که از منوی موضوعات می توانید به آنها رجوع کنید!

۵ ۱ رای
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=219

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
494 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shayan
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام
خیلی ممنون از سایت خوبتون،منم پسرم و ۲۴ سالمه ،من یادمه ۵سال پیش با ماهان دوست صمیمیم که میشه گفت الان شده کسی که بدون اون نمیتونم زندگی کنم ،اشنا شدم،اون موقع من سال اخر دبیرستان بودم و اونم سال دومی بود،به هم نزدیک شدیم بعدشم باهم دوست شدیم،به قدری به هم نزدیک شدیم که بعضی شبا توی بغلم میخوابید ولی هیچ تمایل جنسی نسبت به هم نداشتیم یا وقتی راه میرفتیم کنار هم دستاشو تو دستام میگرفتم خیلی بهش وابسته شدم ، سال پیش که پیش روانپزشک رفتم گفت که من به همجنس خودم علاقه دارم که باید این عاداتمو ترک کنم وگرنه به خودم و خانوادم ضربه ی شدیدی میزنم،اونم بهم گفته بود وقتش هم رسیده که ازدواج کنم .اوایل همین سال بود که منو با یکی از فامیلای مامانم بردن سره سفره ی عقد مراسم داشت خوب پیش میرفت ولی من متاسفانه مراسمو به هم ریختم و از اونجا زدم بیرون ف،قط به خاطر ماهان،من نمیدونم که اونو دوست دارم یا نه ،من طوری نیستم که از جنس مخالفم بدم بیاد ،من از همجنس خودم خوشم میاد اونم نه هر پسری ،فقط کسی که الان دوسش دارم،من بازم میگم تمایل جنسی بهش ندارم چون اصلا هوسم واسم مهم نیست ،من نمیدونم اسممو چی میذارن ؟! حکم من چیه ؟کاری که من میکنمم گناهه؟

مدیر سایت
پاسخ به  shayan
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
دوست داشتن که عیب و گناهی ندارد خیلی ها به هم علاقه شدید دارند و حتی عاشق هم هستند اگر اینطور باشد همه آنها همجنس گرا و گناه کار هستند.
شما باید ازدواج می کردید و ازدواج شما هم هیچ منافاتی با علاقتان به دوستتان ندارد.

سلام
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

از عذاب وجدان همیشگی بعد از ترک این عمل چگونه می توان رها شد.

مدیر سایت
پاسخ به  سلام
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

به وسیله توبه واقعی
رفتن به طرف خدا
بعد از آن با انجام و عادت دادن خود به اعمال خیر

سلام
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

یکم واسه خودتون ارزش غایل باشید همجنس بازی میکنید مرد باشید این رسم مرد بودنه؟

جمشید
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

اعدام.چیزی زدی حاجی.همجنس بازی گناه بزرگیه ولی انگار تو خیلی توهم زدی

نانا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

تف بر روی سیاهتون،ننگ های اجتماع، مثل سگ نجس وکثیفین،آخه انگل مث سگ میترسی کسی بدونه از کونی بودنت،اونوقت میایی عربده میکشی که من کونیم وکارم خوبه توشبکه مجاز، آشغال روانی به خودت هم رحم نمیکنی ،توجمع واجتماع همیشه سرخورده وگریزانی ،تو خانوادت هم ننگی ومایه آبروریزی، من دارای دودختر معصوم هستم درشهر دور ازخانواده ،چرا که شوهرم یکی از این ملعون هاست ، همه اش از نگاه مردم میترسم خودم ودخترام فراری از اجتماعیم، با وجودثروت زیادی که شوهر ملعونم داره ولی منو بچه هام از دیدمردم بی اعتباریم بی اعتبار بی اعتبار،تف تف براون صورت حیوانیتون مایع های ننگ خانواده، خدا شاهد بوی تعفن شون هم میاد ،راستی ازخودتون ترسوتر شرمسارتر پشیمون تر هم کسی پیدا نمیشه فقط به رو نمیارین که چقدر خواروذلیلین۰۰۰حالا هی خودت رو بزن به زمین وزمان که نه اینجور نیست۰۰خاک توسرتون ۰۰ اصحاب شیطان وعده ما روز قیامت که خیلی هم بهش اعتقاد داری ۰این ادعای شرک داشتنتون نقابی که برا خام کردن ضمیرتون بکار میبرین وگرنه همه تون حتی خود شیطان هم به عذاب خداوند اعتقاد دارین برین گم شین۰

حسین
پاسخ به  نانا
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۰۰:۲۸

اگه شوهرتون که هیچ علاقه ای به شما نداشت و در واقع به هم جنس شما و به زور با شما ازدواج نمیکرد هرگز شما و دو دخترتون این طوری بدبخت نمیشدید اگه همجنس گرا های دیگری هم به زور با جنس مخالفشون ازدواج کنن مطمئنن همچین بلایی سر اونها هم خواهد اومد مطمئنا فشاری بر روی او بوده که با شما ازدواج کرده وگرنه هرگز همچین کاری رو نمیکرد مگر این که اون کاملا مشکل داشته بود

xx
پاسخ به  نانا
مرداد ۳, ۱۳۹۷ ۱۷:۱۱

تو این قدر احمقی که قبل از ازدواج نفهمیدی خاک تو سرت خودت هرچی سرت بیاد حقته خنگ کله پوک

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

بعضی ها می گویند اگر ازدواج بین همجنس ها آزاد شود ، همه با همجنس خودشون ازدواج می کنند و نسل بشر منقرض می شود.

جوابیه : اولاً فعلاً نسل بشر به خاطر انفجار جمعیت در خطره تا کمی جمعیت. و همین جمعیتی هم که دنیا داره با کیفیت قابل قبولی زندگی نمی کنه و به غذا ، بهداشت و امکانات اولیه دسترسی نداره.

ثانیاً چرا با آزاد شدن ازدواج بین همجنس ها قراره افراد دگرجنس گرا هم با همجنس خودشان ازدواج کنند؟ اتفاقاً ازدواج بین همجنس گراها باعث می شود در جامعه هیچ یتیمی بی خانواده نماند و در درون خانواده رشد کند.

ثالثاً آزادی ازدواج بین همجنس گرایان که اقلیت کوچکی از هر جامعه ای را تشکیل می دهند ، باعث خواهد شد همجنس گرایان ،از روی پنهان کاری به ازدواج با جنس مخالف کشیده نشده و خود و همسر خود را گول نزده و آنها را بدبخت نکنند.

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

اولا: انفجار جمعیت یک دروغ کهنه و بزرگیه مثل همین طبیعی و مادرزادی بودن هم جنس گرائی!! و اگر انفجار جمعیت بزرگ بود اسرائیل و بسیاری از کشورهای غربی برای افزایش تولد فرزندان جایزه تعیین نمی کردند! اگر درست بود به مردان خارجی که با دختران غربی(روس) ازدواج می کردند اقامت نمی داددند!
دوما: شما جمع شدن دو تا فاسد تو یک جا رو خانواده میگید!!؟؟؟ جل الخالق
سوما: آشکار سازی این عمل ننگین موجب کشیده شدن افراد بیشتر به این باند کوچک خواهد بود. همانطور که دزدی ممنوع است و دزدان در اقلیتند با جرائم اینچنینی هم با شدت باید برخورد کرد.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

فرمودید که : تازه یک وقت مراجعه کردم به دانشنامه صهیونیستی ویکی پدیا، لواط را همریشه با لوطی[۶] دانسته بود و بجای استفاده از لواط کار از کلمه لوطی استفاده کرده بود!!

به نظر من هم کلمات لواط و لوطی هم ریشه و از ریشۀ لوط ( حضرت لوط ) هستش. اگر لوطی از ریشۀ لوط نیست پس از ریشۀ چیه به نظر شما؟

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام اصلاح کردم

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

فرمودید که : همجنس گراها و دوجنسگراها فاسد هستند.
سؤال : فساد یعنی نابودی و فاسد یعنی نابودکننده. گرایش جنسی یک شخص به همجنس و یا هر دو جنس چگونه و نابودی چه چیزی را به وجود می آورد؟

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

ببخشید بنده فرصت خوندن مقاله ندارم بزام میفرستید
همجنس باز یا لواط کار فاسد و مفسد است (مسیر بحث را عوض نکنید چون هر شخصی برای دفع شهوتش ممکن است حتی گرایش به حیوانات هم داشته باشد)
فساد در جامعه و نسل بشر ایجاد می کنند.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

فرمودید که :هیچ نظریه ای مبنی بر سالم بودن و بی ضرر بودن رابطه ی جنسی با همجنس ارائه نگردیده است.
سؤال : آیا دلیل یا مدرکی مبنی بر ضرر داشتن و غیر سالم بودن رابطه ی جنسی با همجنس ارائه شده است؟

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

کسی که خلاف اصل و قانون حرف میرنه باید دلیل بیاره.
در ضمن واضحات و بدیهیات دلیل نمی خواهد
همینکه همه حیوانات و انسانها بقای نسلشان بر ازدواج استوار است و همه ادیان و اقوام بششر از این عملل ننگین بیزارند و طرفداران این عمل ننگین هیچ جا احساس آرامش نمی کنند نشاندهنده نفرت جنس انسان از این عمل ننگین است.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

فرمودید که : کسی که خلاف اصل و قانون حرف میزنه باید دلیل بیاره.

جوابیه : من از شما دلیل نخواستم که حاجی. بنده سؤال پرسیدم از محضرتون. یه بار دیگه دقت بفرمایین :
سؤال : آیا دلیل یا مدرکی مبنی بر ضرر داشتن و غیر سالم بودن رابطه ی جنسی با همجنس ارائه شده است؟

فرمودید که : واضحات و بدیهیات دلیل نمی خواهد.
جوابیه : یعنی خطرات ناشی از رابطه ی جنسی با همجنس اینقدر برای شما اظهر من الشمس هست که آفتاب آمد دلیل آفتاب؟؟؟!!!!
خب باشه حالا شما ما رو در حد خودتون نبینید دیگه . ما سوادمون نمی رسه. برای ما قشنگ باید تشریح کنید موضوع رو.
در جواب سؤال فرمودید که : همه حیوانات و انسانها بقای نسلشان بر ازدواج استوار است
سؤال : چه ربطی به سؤال داشت ؟ سؤال این نیست که اگر هیچ موجود زنده ای با جنس مخالفش رابطه ی جنسی برقرار نکند چه می شود؟ سؤال این است : خطرات رابطه ی جنسی با همجنس چیست؟

در جواب سؤال فرمودید که : همه ادیان و اقوام بشر از عمل همجنس گرایی بیزارند.
ولی عقد ازدواج مسلمانان ، مسیحیان و یهودیان با همجنس خودشون هم خونده میشه. و بسیاری از مجتهدین اسلام ، کشیشهای مسیحی و خاخام های یهودی این کار رو حرام نمی دونند.
در مورد اقوام بشر هم : از بین بیش از ۲۳۰ کشور مستقل و غیر مستقل دنیا ، در بیش از ۶۰ کشور ( اکثراً کشورهای پیشرفته ) ازدواج همجنس گرایان صورت می گیره و علاوه بر این ۶۰ کشور در بیش از ۱۰۰ کشور ، رابطه ی جنسی بین همجنس گراها آزاده و در بیش از ۵۰ کشور دنیا ( اکثراً مستعمره ی انگلیس ) با اینکه در قانون رابطه ی جنسی با همجنس ، جرم انگاشته شده ولی به دلیل مخالفت کشورهای سازمان ملل ، اجرا نمی شه و مسئولینشون قولهایی مبنی بر اصلاح قانون داده اند. فقط حدود ۱۰ کشور هستند که همجنس گرایی رو هنوز هم جرم می دونند و مجازات آن را اجرا می کنند. در ایران هم که بیشترین تغییر جنسیت نسبت به جمعیتش انجام میشه ، میشه فهمید که گرایش به همجنس اصلاً در بین اکثریت مردم دنیا بد و ننگین نیست. حداقل خود همجنس گراها که این رو بد و ننگین نمی دونند و سالانه هزاران راهپیمایی افتخار با کمک پلیس انجام می دهند و صدها دیپلمات ، وزیر ، نخست وزیر، کاندید ریاست جمهوری و نماینده ی مجلس همجنس گرا ( حتی در کشورهای مسلمان و محافظه کاری مثل ترکیه ) آشکارا همجنس گرا هستند.

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

(ولی عقد ازدواج مسلمانان ، مسیحیان و یهودیان با همجنس خودشون هم خونده
میشه. و بسیاری از مجتهدین اسلام ، کشیشهای مسیحی و خاخام های یهودی این
کار رو حرام نمی دونند.)
این خبر خیلی جالب بود خواهشا فقط چندتا مجتهد نام ببرید!!!!
 همین ( به دلیل مخالفت کشورهای سازمان ملل) در غلط بودن پندار شما کافیست.
به قول اسلام و یهود و مسیحیت بعد از  هزاران سال برای اولین بار قوم لوط این غلط را مرتکب شدند!!
حال اگر درست بود چرا به فکر انسانهای قبلی نرسیده بود.
 
در ضمن پیشرفته بودن کشورها را به رخ نکشید! صنعت شاید پیشرفت کرده باشد اما به قول خودشان انسانیت مرده است.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

معنی فاسد رو اشتباه نوشته بودم . اصلاح می کنم :
فرمودید که : همجنس گراها و دوجنسگراها فاسد و مفسد هستند و آنها فساد در جامعه و نسل بشر ایجاد می کنند.
سؤال : فساد یعنی نابودی و خراب شدن ، فاسد یعنی نابود و خراب شده و مفسد یعنی نابود و خراب کننده. گرایش جنسی یک شخص به همجنس و یا هر دو جنس چگونه باعث نابودی و خراب شدن جامعه و نسل بشر می شود؟

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

برادر محترم گرایش مخرب نیست عمل مخرب است
حسد داشتن گناه نیست حسد ورزیدن گناه است

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

از مجتهدین مسلمان که عقد همجنس گرایان را می خواند : امام جماعت مسجد نور الاصلاح در واشنگتن ایالات متحده جناب آقای دعی عبداله

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

اگر امام جماعت همجنس باز سنی فلان مسجد مجتهد است پس بنده شخصا معاذا بالله پیغمبر هستم!!!
خیلی خندیدم
کاش امکان قرار دادن شکلک وجود داشت!

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

محسن هندریکس ، امام جماعت مساجد آفریقای جنوبی

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

لودویک محمدظاهر ، متولد الجزایر ساکن فرانسه ، امام جماعت مسجدی در پاریس

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

فاروق خاکی ، متولد تانزانیا ، ساکن کانادا ، امام جماعت مسجدی در تورنتو

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

بنده هم می توانم هزاران نام بی سند و بی نشان برای شما ردیف کنم
اینها علاوه بر اینکه شیعه و مجتهد نیستند، هیچ سندی هم برای ادعایتان ارائه نکرده اید.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

مجتهد را تعریف کنید لطفاً

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

مجتهد اصطلاحیست نوعا شیعی و مربوط به کسیست که پس از سالها تلاش، تحصیل، تدریس و ممارست بتواند احکم شرع را از منابع معتبر استخراج کند نه هر ننه قمری که برخلاف آیات و احادیث متواتر و مسلم فتوا بلغور (مثل جهاد نکاح و…) می کنند.
تعریف جامع تر از ویکی فقه: http://www.wikifeqh.ir/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%87%D8%A7%D8%AF
 از ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%87%D8%AF

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خب پس شیعه را هم تعریف کنید.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خیلی خب تعریف ویکی فقه از مجتهد :
کسی که برای استنباط احکام شرعی از منابع فقه اسلامی ( یعنی قرآن، سنت، عقل و اجماع ) تلاش می کند.
اینجا نه کلمه ی شیعه آورده و نه گفته باید تدریس کنه و نه گفته سالها باید این کار طول بکشه .
پس طبق تعریف ویکی فقه آقایان :
لودویک محمدظاهر امام جماعت مسجدی در پاریس ، دعی عبدالله امام جماعت مسجدی در واشنگتن ، فاروق خاکی امام جماعت مسجدی در تورنتو ، محسن هندریکس امام جماعت مساجد بسیاری در آفریقای جنوبی که همگی جواز خواندن عقد اسلامی هم در کشور خودشون رو دارند همگی مجتهد هستند و هر ۴ نفر برای رسیدن به امامت جماعت در این کشورها (که تعداد مساجد بسیار کمتری دارند و مثل ایران نیست که هزاران مسجد در سراسر کشور هست) در حوزه های علمیه درس خوانده ، کتابهای بیشماری نوشته و جهد و تلاش برای فهمیدن مفاهیم اسلامی کرده و از طرف جامعه ی مسلمان آن کشورها به مقام بزرگ امام جماعتی آن کشور نائل شده اند.

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

اینکه نگفته نگفته شیعه چون شیعه بودن از مبادی وبسایت ویکی شیعه است.
و سنت و عقل اجماع مورد قبول شیعه با اهل سنت فرق دارد.
در ضمن وقت ما را نگیرید و بی خود با مثال از عالمان وهابی زدن وقت خودتان و ما را نگیرید.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

اولاً بنده از لحاظ وقت مشکلی ندارم ( چون اوقات بیکاری زیادی دارم ) شما هم اگه وقت ندارید یا دوست ندارید جواب بدید یا کم آوردید مشکلی نیست ، می تونید تو نظرات بذارید تا دیگران ایراد اشکالهاش رو بگند
ثانیاً این مجتهدهایی که اسم بردم نه وهابی اند نه عربستانی و نه در عربستان درس خوندند ( چون می دونستم تا اسم عربستان می آد همه قلقلکشون می گیره و الکی بهانه می آرن وگرنه مجتهد ساکن عربستان زیادی است که ازدواج بین همجنس رو حرام نمی دونه )
ثالثاً شما اسم این نفراتی که گفتم سرچ کن خبرهاشونو از سایت های معتبر دنبال کن بعد ببین سندداره یا بی سنده.
رابعاً پس حداقل قسمتی از حرفت نادرست از آب در اومد : اینکه گفتی تمام ادیان و ملیتهای بشری از همجنس گرایی متنفرند . چون همونطور که گفتم تقریباً تمام مردم دنیا این موضوع رو قبول کرده اند ( ایران از خیلی هاشون جلوتر این مشکل رو درک و راه حل براش داده ) و از ادیان هم به غیر از مذهب شیعه از همه مثال آوردم. از شیعه هم مثال می آرم به شرطی که قول بدی حرفتو پس بگیری و اصلاح کنی

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

مزخرفات شما را کلا اسپم کردم
هیچ لزومی هم در تایید آنها نمی بینم.
هنوز فرق بین مجتهد و مفتی های وهابی را شما نمی دانید و می خواهید از طریق اسلام ثابت کنید!!؟؟

جوجو
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

تف تف به رو همجنسگراها راه کارش فقط ازدواجه وقتی کسی مرد بودنش رو از دست میده واسشون متاسفم

همجنسخواه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من یه همجنسخواهم …. استدلال اوردن برای شما اشتباه ست چرا که قرار نیست شما چیزی را خلاف انچه ک در باورتون هست قبول کنید , پس بیخود وقت خودم و شمارو نمیگیرم…. توی کامنت ها ب اسم اقای دکتر شمشیری بر خودم که واقعا مرد فهیم و دکتری کار بلده,فقط این رو میگم از خدای خودم بخاطر شرایط روحی و این ناکامی جنسی واقعا دلگیرم, برای من ک درمانی موثر نبود و نزدیک شدن ب خدا هم کاری برام نکرد, نمیگذرم از امسال شما و خدایی که باور دارم همیشه هست … تصمیمم اینه تا اون جایی ک میتونم خودمو از رابطه با همجنسم چ عاطفی چ جنسی دور کنم ب معنای واقعی خودمو حبس خونه کردم بهترین روزای جوونیم داره از بین میره اما ناراحتم ک چرا منع میشم از رابطه با همجنسم چرا تو تنگنا خودارضایی هم برام گناهه چرا وقتی بخوام ب زندگیم خاتمه بدم اونم گناهه, شاید خدا مارو افریده ک با مجازات ما راه بهشت برا شما باز بشه ,نه؟؟ یا عبرت شما و نسل قدیستون شیم یا ام موجب خنده و فرح شما, هرچی ک هست نمیگذرم از این روزای تحقیر و تهمت و خشم و نفرین ,عشقمو تموم زندگیمو بخاطر طرز فکر شما از دست دادم ک همجنسم بود دیگه فرقی نمیکنه کی مردم مارو میپذیرن یا اصلا میپذیرن , خیلی بده ادم ارزوش مردن باشه و بدتر اینه ک یسری مث شما باعث شید افراد همجنسخواه ارزوی مرگ کنن, همجنسگبازا ک بحثشون جداس,

؟؟؟؟
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام من ۳ سالی هست که بلوغ شده ام از همان اول بلوغ به جنس مخالف گرایش داشتم اما چند وقتی هست هس میکنم به هم جنس خودم گرایش جنسی دارم از مضراتشم خبر دارم ولی همجنس بازی نکردم و میدونم که فقط شهوته ولی از فکرم بیرون نمیره کمکم کنید تا تو این راه نیفتم

مدیر سایت
پاسخ به  ؟؟؟؟
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
مطالب ترک گناه و شهوت را در وبلاگ دنبال کنید

انسان
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام همجنسکرایی نه هوس و نه انحراف جنسی و نه گناه که همجنسگرایان انسان های منحرفی نیستن. از خود شما که ادعا به پاکی و درستی میکنید پاک تر و درستکارترن پس این مزخرفاتو تموم کنید.

مدیر سایت
پاسخ به  انسان
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
احمقانه ترین ادعا

پارسا.ع
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

برادر طلبه!
حالا خیلی راه داری و ناآشنایی ات نسبت به مسایل مختلف اطهر منالشمس میباشد..
البته طبق قانون اول جلوگیری ، الان بعد از خواندن چهار تا کتاب و دو دوره درس حوزه ،پیش خودت توهم اعلم العلما سیزده اید که متاسفانه طبق روال حوزه، دوز این توهم ، روز به روز بالاتر میرو!!

خواستم عرض کنم که برادر عزیز..‌ خب وقتی نسبت به مسائلی از این دست اینقدر کماطلاعی و ناآگاه… مگه مجبورید……..؟!
اصلا مگه به زور یقه تان را گرفته اند که درباره هر مبخثی، نخود آش شوی ؟!!!

تو رو خدا بی خیاللللللللل اخوی ی ی ی ی!!

/لال ازدنیا نرویم… صلواااااات!!/

والسلام علی من اتبع الهدی

مدیر سایت
پاسخ به  پارسا.ع
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
چه نقد جالبی!!؟؟؟

محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

برادر پارسا.ع!!
کجای این پست شما را به مذاق شما خوش نیامده و شما را به درد آورده؟؟؟

همجنسخواه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

حاجی چرا همه نظرارو ثبت نمیکنی, برا هرکی جواب ب ظاهر منطقی()که اینطورم نیس) داری جوابشو ثبت میکنی, نظر کسی مث منو نادیده میگیری

مدیر سایت
پاسخ به  همجنسخواه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

اکثر قریب به اتفاق نظرا رو ثبت میکنم
الا اونایی که طولانین (که سرفرصت می خونم و ثبت میکنم) و اونایی که اراجیف و فحش و بد و بیران

دوست
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

باسلام به جهادگران راه الهی صاحبان این وبلاگ زیبا واموزنده ودینی.خدا پشت وپناهتان باشد وهر چه از خداوند قادر می طلبید به شما دوست داران راه حقیقت اعطا کند.یبسیار خرسند ومشعوف گشتم که هنوز کسانی هستند که ندای لبیک یا حسین را سر دهند ودر مقابل جهل ونادانی وبه اصطلاح مدرنیته غربی قد علم کنند ونقشه های شوم دشمنان اسلام را نقشه بر اب کنند و راه راست را به اذن الهی به جوانان عزیز این مرزوبوم نشان دهند.دست حق یارایتان باد. یاعلی

مدیر سایت
پاسخ به  دوست
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم و رحمهالله

محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من از همچنس بازی متنفرم کسی که این عمل کثیق را انجام میده از خوک جوزامی کثیف تره من با وجود زیبای زیاد و پیشنهاد از طرف پسران زیبا تا حالا این عمل کثیف رو انحام ندادم این عمل گرایش نیس عادت هست

مدیر سایت
پاسخ به  محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام و درود بر شما
این ندای فطرت پاک شماست

یکی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام. بالویی فامیلی ات نیست؟

مدیر سایت
پاسخ به  یکی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
!!؟؟؟

مسعود غفوری
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام لطفا به این سوال من پاسخ بدهید
من یک همجنسگرا هستم و سوالم اینه که اگه لواط گناه شمرده میشود پس چرا خدا لواط را آفرید و اگر آفرید چرا راه حلشو بیان نکرده

مدیر سایت
پاسخ به  مسعود غفوری
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
خدا اختیار انجام دادن و انجام ندادن گناه را به انسان داده و این اختصاص به لواط نداره.

ادم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام دوستم یه هم جنس باز هست من ۱۲ سالمه و همش از تلگرام عکس های شخصی خودشو میفرسته همش میگه تو خشگلی دوست دارم ب..ک…ن…م….ت مدرسه تموم شد ولی میگفت بریم تو دسشویی منم فقط میگفتم خفه شو صد بار بلاکش کردم ولی باز پیام میده کمکم کنید

مدیر سایت
پاسخ به  ادم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
اون دوستت نیست بلکه دشمنته
رابطتونو کاملا باهاش قطع کنید.
در صورت نیاز با بزرگترتون در میان بگذارید تا تنبیه بشه.

ادم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

چشم من کلا باهاش رابطه ای ندارم ولی تو کلاس زبان یکی هست دوست دارم باهاش دوست بشم خونشون نزدیک خونمون هست قبلا تو محله دیدمش مثلا بیاد خونمون بریم پارک و مثل دوتا داداش باشیم چون من داداش ندارم و مامان بابام هردو شاغل هستند اینم اشکال داره ؟???? در حد دو تا داداش نه کارهای بد

مدیر سایت
پاسخ به  ادم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

اشکالی نداره

ادم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با این که سنم که شاید خیلی هاتون منو بچه حساب کنین ولی این حس فقط برای ادامه نسل انسان به وجود آمده مثل حیوانات تا حالا. دیدید دو تا حیوان نر با ماده با هم جفت گیری کنن یا هر حیوان خودشو تخلیه کنه ؟نه انسان ها باید مثل هر موجود دیگه فقط از رای که براش هست خودشو خلاص کنه یعنی ازدواج که اگر به هر شکل دیگه ای باشه از حیوان ها پست تره عقل ۱۲ ساله من تا اینجا بیشتر قد نمیده

مدیر سایت
پاسخ به  ادم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

این ندای فطرت شماست که درست هم هست

نوید
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام
من تاحالا همجنسبازی نکردم.خدا خیرتون بده که مردم رو هدایت میکنید.واقعا آفرین!خیلی کارتون درسته

مدیر سایت
پاسخ به  نوید
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم موفق باشید ان شاءالله

ممد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

به نظر من همجنسگرایی بک بیماری هستش که در زمان بلوغ انسان پیدا می کنه و خود شخص بیشتر از هر کس دیگری زجر میکشه خوب چرا بین این همه آدم مثلاً من باید همجنس گرا باشم.و این یا بر اساس عدل خداوند است و یا حکمت خدا. بنابراین خداوندی که این چنین شخصی را آفریده هیچ وقت به خاطر این موضوع او را بازخواست نمیکنه. اما متاسفانه از اونجایی که هنوز در ایران این موضوع جا نیفتاده باید دوستان رعایت کرده و هنجارها شکسته نشود. من احساس می کنم. دینی کامل هست که نیاز همه انسان ها رو جواب بده.البته بعضی ها هم به دلیل تربیت بد خانوادگی و یا مسائل دیگر علی رغم اینکه همجنسگرا نیستند به این سمت کشیده شده و همجنس بازی می کنند.

مدیر سایت
پاسخ به  ممد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

نظر متینی داشتید الا این قسمت==» (چرا بین این همه آدم مثلاً من باید همجنس گرا باشم.و این یا بر اساس عدل خداوند است و یا حکمت خدا.)
خداوند انسان را مختار آفریده و همجنس باز با اختیار خودش این عمل زشت را انتخاب کرده، چه گرایش فطری و ذاتی داشته باشد (مثل دوجنسه ها) و چه گرایش غریزی (غالب همجنس بازها که از روی هوسرانی این عمل کثیف را انتخاب می کنند)

محمد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام به نظر بنده تنها راه علاج همجنس گرایی رجوع به عقل می باشد که ایا با وجود خالقی بی همتا که برای هر علتی معلولی دارد. ایا می شود برای تخلیه شهوت راه حلی نداشته باشد؟حتما دارد وان راه ازدواج است. خیلی ممنون بابت مقالتون استفاده کردیم

مهدی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام به همه البته به نظر من هر شخص آزاده هر جوری که بخواد زندگی کنه ولی نباید عقاید وروش زندگیش به گونه ای باشه که در معرض دید عموم قرار بگیره چون اونوقت دیگه نظر شخصی اون یا آزادی عملش نیست دیگه داره عمل خودشو در معرض عموم میزاره واین خلاف عقاید جامعه ما هستش وگر نه خیلی شاید تو زندگیشون کارایی بکنن که خلاف دین یا حتی عقل و شعور خودمون باشه ولی وقتی در دید دیگران قرار نگیره میشه خیلی راحت توبه کرد ودیگه اون اعمالو انجام نداد علم ثابت کرده که انسانهایی با این شرایط وجود دارند وبه دنیا می آیند واین تقصیر خودشون نیست اما بازم میگم که نباید تبلیغ برای دیگران باشند
در آخر باید بگم که اینها رو مسخره نکنید باور کنید خیلیهاشون بر خلاف میل خودشون اینجوری به دنیا اومدن
حواستون باشه که درس عبرتمون باشند نه آزمون آخرتمون که بایک نظر اشتباه ومسخره کردنشون …. خدا نکنه سر کسی بیاد آمین

Mehdi
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام مجدد در مورد نظر قبلی که دادم البته نباید اضافه کنم که این گفته های من در مورد افرادی هستش که این جوری با این مشکل به دنیا میان نه افرادی که مشکل جنسی ندارن وتمایل به این کار دارند اون یه بحث جداگانه داره که بیشتر بر می گرده به عادت کردن به این کار واین کار گناه هستش اگر کسی در اینجا هستش که به اینکار عادت کرده باید سعی کنه این عادتو کنار بزاره وتوبه کنه حتی اگر چند بار توبه کردو شکست بازم سعی کنه که برگرده باور کنید خداهم کمکش میکنه این جوری نیست که سعی کنه و خدا کمکش نکنه خداوند بخشندست حتی برای بزرگترین گناهان
خدا توبه کنندگان رو دوست داره باور کنید همیشه راه بازگشت هستش همیشه
یاحق

ali
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

به نام خدا
سلام. من بعد از خواندن نوشته های دیگران خواستم این را بگم که همجنس گرا و همجنس باز چگونه میشود که این طوری میشن تنها و فقط به این دلیل که شرایط محیط اطرافشون که در آن زندگی میکنن اینگونه است اونم از سن کودکی تا جوانی که شخصیت و هویتشون شکل میگیره و کامل میشه و بر طبق آمار و نتایج بدست آمده در تحقیقات بین المللی و جهانی آنهایی همجنس گرا و همجنس باز میشوند که محیط اطرافشان این عمل را به آنها ترویج میکند خواستم بدونین .

حسین
پاسخ به  ali
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۰۰:۴۱

به نظر من هم این مهم ترین دلیل کشیده شدن به این سمته که خودمم هنوز نمیدونم درسته یا غلطه

کامران
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

منگتمایلات پدوفیلی دارم . البته به کسی آسیبی نرساندم و نخواهم رساند، خودم میدونم که این یک مشکل روانشناختی و پرورشی هست و سعی در بهبود خودم دارم و تا حالا موفق هم بودم و بهتر هم خواهم شد، در مورد همجنس گرایی هم اعتقاد دارم که اختلال روانی و از تجربیات دوران کودکی و بلوغ ناشی میشه. راحت ترین کار این هست که در مسیر هوسها قدم برداریم. اما راه سخت تر شناخت خودمون و پیدا کردن دلیل گرایشاتمون هست
موفق باشید.

پارسا عبدی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

بسم الرب الحقیقه

با سلام و صلوات بر محمد مصطفی و خاندان پاک و یاران حقیقی اش
و اما بعد،
ابتدا از صراحت لهجه ام عذرخواهی میکنم،
ولیکن مطلب تان بسیار ناپخته ، آبکی و عوامانه بود و گفتارتان بیشتر به خطبه شباهت داشت!
یعنی بیشتر شبیه (اعلامیه‌ها سیاسی-جناحی ِ (اعدام باید گردد)و(مرگ بر…) بود تا بررسی یک مساله اجتماعی-روانشناختی!
بنظر میرسد که بیشتر قصد خط و نشان کشیدن و ارعاب داشتید تا حل یک مشکل!
خب یک کلام میفرمپدید که اگر حرف گوش نکنید ((پدرتون رو… پوستتون رو..  ای بی…!)
چه نیازی بمقدمه چینی؟
×
توجه فرمایید که اینگونه برخوردها، نه راهکار مناسبی بوجود می آورد و نه ثمری دارد.
بهتر بود بجای بالقول کردن یکسری مکررات نخ نما و از رده خارج که هیچ جایگاه منطقی و علمی ندارند بدنبال روش های صحیح و اصولی و پاینده باشید وگرنه با این قبیل به در و دیوار زدن ها نه مشکلی حل میشود و نه احدی برای نظرتان تره خرد مینماید! (با عرض احترام)

این صحبتهای دور همی و سیاست زده ی باطعم توهم توطئه، فقط موجب کاسته شدن ارزش کلام و عقیده خودتان میگردد.

گفتمانه هایی اینچنینی نه تنها دردی را دوا نمی‌کند، بلکه موجب میگردد اهل فن و مطلعان و علمای مبحث، هنگام برخورد با چنین مطالبی، به عدم آگاهی و بی اطلاعی ِ عمیق ِ شما حضرات، که هنوز موضوع را ابداً فهم و هضم نکرده اید و با این وجود در جایگاه کارشناسی و آنالیز وارائه راهکار هم قرار گرفته اید، پوزخندی تلخ زده و البته افسوس بخورند که چگونه افرادی که هنوز الف را از با تشخیص نمیدهند(صرفاً فی هذا البحث) و با ابجدیات مساله آشنا نیستند به خود اجازه ورود به هر مبحث تخصصی را داده و معی میگردند! 😐
خود هم جنسگرایان هم بعنوان افرادی که در متن قضیه قرار داشته و خود سوژه اصلی بحث اند نیز با مطالعه مطالبتان فقط به این نتیجه میرسند که شما من حیث المجموع توی باغ نیستید! ‌و بطور کلی حتی درکی ابتدایی از موضوع ندارید(به این معنی که نمیدانید درد کجاست و درمان کجا!)

و این یعنی کوشش تان نه تنها ارزش و اعتبار و وجه مثبتی ندارد بلکه چه بسی مملو باشد از  تاثیرات و بازخوردهای منفی مخرب!

در کل بایستی عرض کنم که بهترست یا وارد چنین میادین حساس و تخصصی ونشوید و همان جامعه کبیره و صغیره تان را خوانده و نذری تان را میل فرموده و فراگیری احکام غسل رضایت دهید… یا اینکه درصورت علاقه به حل مشکلات و معضلات(بفرض قبول پیش فرض مطابقت مورد با مفهوم معضل) از کارشناسان متبحر و متخصص (آنهم تایید شده از مراکز مربوطه… نه حاملان جواز نقل حدیث از فلان آقا!) استفاده نمایید.

(…که هر کسی بهر کاری ساختند)
-چیزی که عیان است اینکه شما بوضوح بدرد اینکار نمیخورید-

باز هم از صراحت لهجه ام پوزش میطلبم.

والسلام علی من اتبع الهدی

(با سپاس پیشاپیش از وجود تحمل و عدالت، جهت تایید ِ درج نظ حقیر)

مدیر سایت
پاسخ به  پارسا عبدی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
از شدت عصبانیتی که در بعضی حضرات احساس می کنم ایجاد کرده ام فهمیده ام که کارم و راهم درست است.

این عبارات قلمبه سلمبه هم به گروه خونی امثال شما (مدافعین فساد و فحشاء)  نمی آید.  ==» (بسم الرب الحقیقه) (والسلام علی من اتبع الهدی) و..
معاویه و یزید هم چنین خطابه هایی داشتند.

واللعن علی من اتبع الضلال بعد ان لا یمکن هدایته

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

مجمع روحانیون پاکستان به ازدواج افراد تراجنسی ( ترانس سکشوآل ) ، بدون تغییر جنسیت ، فتوا داد.

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

مجمع روحانیون نه و گروهی سلفی سنی بنام “تنظیم اتحاد امت پاکستان”
اینها فتوای جهاد نکاح هم دارند
نکند از اینها تقلید می کنید!؟؟

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

اولاً بنده چون مسلط به زبانهای انگلیسی ، عربی ، ترکی و  آذری هستم ، به کشورهای زیادی سفر کرده م ، مطالعات دینی و غیر دینی زیادی دارم از فرد خاصی تقلید نمی کنم ( چه دینی و چه غیر دینی ). یعنی اگه جسارت خدمت شما نباشه خودم رو مجتهد می دونم یعنی همانطور که می دانید یک مسلمان یا باید مجتهد باشد یا از یک مجتهد تقلید کند.

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سفر کردن آدمو مجتهد نمیکنهباید بشینی ده ها سال درس بخونی
علوم ادبیات عربی،حدیث، تفسیر، رجال، درایهو… هنوز شاید بتونی مجتهد بشی

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ثانیاً من ایرادی در جهاد نکاح نمی بینم.
جهاد نکاح : اگر مردان مسلمان در جنگ باشند ، بر زنان آنان مستحب است در نزدیکترین مکان امن جبهه حضور یابند تا مردان از لحاظ عاطفی و روحی نیز تأمین شوند و همچنین بر زنان و دختران مجرد مستحب است به مردان مسلمان در حال جنگ پیشنهاد ازدواج داده و بدون مهریه یا با مهریه ی سبک به عقد مردان درآیند. همچنین بعضی علما فتوا داده اند زنان مسلمان بعد از طلاق در زمان جهاد ، برای ازدواج با مرد مسلمان دیگری لازم نیست عده نگه دارند.
شما بی زحمت ایرادات وارد رو مطرح بفرمایید تا ما هم متوجه بشویم

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

ایراد وارده این است که کاملا با آموزه های دینی برگرفته شده از قران و حدیث و فتاوای همه علمای شیعه و سنی از ابتدای اسلام تا حالا مغایر است.
دقیقا مثل آن ملاهای شیطان صفت سنی که فتوا به جواز همجنس بازی می دهند.
البته ایراد دیگری در آن نمی بینم.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

فرمودید که : سفر کردن آدمو مجتهد نمیکنه باید بشینی ده ها سال درس بخونی
علوم ادبیات عربی،حدیث، تفسیر، رجال، درایه و… هنوز شاید بتونی مجتهد بشی

سؤال : خب این برای آدمهای با استعداد متوسط هستش . آدمهای با استعداد بالا چی؟ علاوه بر ۱۲ سال مدرسه و ۴ سال دانشگاه ، چقدر مطالعه می خواهد تا شاید مجتهد بشود؟
مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

مستعد ها زودتر می توانند مجتهد شوند
البته هر مجتهدی هم صلاحیت تقلید را ندارد

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

 فرمودید که : مجمع روحانیون نه و گروهی سلفی سنی بنام “تنظیم اتحاد امت پاکستان”
جواب : بنده نمی دونم شما سلفی به چی می گید ولی انجمن “تنظیم اتحاد امت پاکستان”  بزرگترین مجمع روحانیون کشور پاکستان است که در مرکز پرجمعیت ترین ایالت جمهوری اسلامی پاکستان یعنی ایالت ۱۰۰ میلیونی پنجاب( بیشتر از جمعیت ایران ) ، شهر لاهور ۱۵ میلیونی ( بیشتر از جمعیت  استان تهران ) قرار دارد و ۱۰۰ ها روحانی مسلمان پاکستانی از  مذاهب اسلامی مختلف ( شیعه و سنی ) و شهر ها و ایالتهای مختلف در این انجمن عضو دائم و غیر دائم هستند.
اگر انجمن یا مجمع ” تنظیم اتحاد امت پاکستان ” بزرگترین مجمع روحانیون جمهوری اسلامی پاکستان نیست ، پس بزرگترین گروه علمای پاکستان را شما معرفی کنید تا از ایشان استفتا کنیم.

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

ببخشید
ظاهرا ما با شما به تفاهیم نمی رسیم
شما سنی هستید و جهاد نکاحی و … پس برید از همانها بپرسید و به همانها عمل کنید.
آی پی شما هم که کشور روسیه را نشان می دهد، خوب برید از علمای مسلمان همجنس باز روسیه استفتاء کنید.
قضیه شما مثل کسی است که به دنبال مرجع تقلیدی می گردند که فتوایش به مذاقشان خوش تر است نه به دنبال حقیقت.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ضد و نقیض حرف می زنید استاد:
فرمودید که : فتوای جهاد نکاح با تمام فتواهای صادر شده از طرف علمای اسلامی از اول اسلام تا الآن( ۱۳۹۵/۴/۱۱ ) مغایر است.
سؤال ۱: مگر شما این فتوای صادر شده ( فتوای جهاد نکاح ) که چند سال پیش صادر شده است را جزء فتواهای صادر شده از اول اسلام تا الآن حساب نکردید؟
سؤال ۲ : مگر قرار بود هر فتوایی صادر می شود دقیقاً عین فتواهای علمای قبلی باشد؟ خب دنیا دارد پیشرفت می کند و مقتضیات زمان ، فتواهای جدید و متفاوتی را می طلبد.
سؤال ۳ : حالا کجای فتوای جهاد نکاح ، با فتواهای صادره از علمای قبل تر متفاوت است؟ در اینکه زنان مستحب است با همسران خود به جبهه بروند؟ در اینکه زنان مجرد به مردان مسلمان در حال جنگ پیشنهاد ازدواج بدهند؟ دراینکه مهریه طلب نکنند؟ در اینکه احیاناً بعد از طلاق از همسر اول و ازدواج با همسر دوم عده نگه ندارند؟ در اینکه مستحب است زنان متأهل از همسر خود که در حال جهاد نیست طلاق گرفته و به جبهه برود و با مردان مسلمان جهادگر ازدواج کند؟

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

در اصول احکام، از قبیل تعداد رکعات نماز، اعمال اصلی حج،
زمان نماز و روزه و حج و حرام بودن رشوه و ربا و … هیچ گاه تغییری حاصل
نمی شود. غالبا در امور جزئی ای که به این اصول هیچ گاه خدشه وارد نمی کنند
تغییر حکم حاصل می شود
پس
در مورد مسائل قطعی اسلام هیچ عالم مسلمانی در هیچ زمان و مکانی حق ندارد فتوای مخالف و متناقض صادر کند مثل حرمت زنا و لواط و شراب
البته حق ندارد با اینکه صادر نمی شود فرق دارد امروزه پولهای سعودی و صهیونیستی منجر به صدور هر فتوایی می شود.
پس فتواهای شاذ جهاد نکاح فقط به درد خودشان می خورد و به درد بهانه گیران بی دین مدعی مثل شما
زن به جبهه برود ایرادی ندارد اما زنا ایراد دارد، مخالفت با این حکم که محرمیت فقط با عقد نکاح باید صورت بگیرد و عده نگه داشته شود ایراد دارد
خوب بجای این غلطها به همان دستور اسلام یعنی متعه یا صیغه چرا عمل نمی کنند.
معلوم است شیطان کارش را خوب بلد است

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

آیا اگر زن مجرد مسلمان به جبهه برود و از مرد مسلمان در حال جنگ خواستگاری کند و مرد مسلمان قبول کند ، ازدواج صورت نگرفته است؟ و رابطه ی جنسی آنها زنا حساب می شود؟
اگر نه ، بفرمایید چگونه ازدواجی ( دائم یا موقت یا هر نوع ازدواجی که مورد قبول شخص شما ست )  باید انجام دهیم  تا خارج از اصول دین اسلام نباشد؟

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

ببخشید بنده بحث رو تمام شده میدونم.
لطفا ادامه ندید
اگر به جبهه بروند و شرایط ازدواج از جهت عده و اجازه والد و… مهیا باشه هیچ مشکلی وجود نداره
اما محرم شدن با یک الله اکبر و تقدیم کردن همسر به مجاهدان و سکس گله ای با یک نفر عبارت اخری فاحشه گری است.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

اولاً هیچ رابطه ی جنسی گروهی ( گله ای به قول شما ) ، کسی در جهاد نکاح اجازه نداده. اگر داده بفرمایید متن فتوای طرف با اسمش رو بنویسید تا ما هم از این فتوا در زمان جنگ استفاده کنیم و خودمون رو از لذت گروهی محروم نکنیم.

افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

اولاً هیچ روحانی ای تا به حال فتوا مبنی بر حلال بودن رابطه ی جنسی گروهی ( چند مرد با یک زن و به قول شما گله ای ) چه در جهاد و غیره نداده اگر داده شما بفرمایید چه کسی بوده و متن فتوای ایشان را بیاورید تا ما هم از این فتوا بهره مند بشویم.

مدیر سایت
پاسخ به  افندی زاده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

هدف شما فقط همان بهره بردن است و بس
دیگر بحثی با شما ندارم
فرصت مطالعه اراجیفتان را ندارم
من بعد همه پیامهایتان مثل آن سیاهه هایی که در دفاع از همجنسگرایی فرستادید اسپم خواهد شد

494
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x