Take a fresh look at your lifestyle.

پای درد دل دختران مجرد !+عکس

615 91,495

۱. «من یه دختر جوونم با ظاهر جذاب با تحصیلات عالی و البته مذهبی!!

اما همین تحصیلات و ظاهرم شده بلای جونم! هر خواستگاری که برام میاد با متراژ تحصیلات سنجیده میشه و طبق معمول رد میشن از طرف خونوادم خودم بخدا مشکلی ندارم اما همیشه خونوادم که خیلی پرتوقع هستند تو دلم رو خالی می کنند و نمی ذارند تصمیم درستی بگیرم می دونم اشکال از منه اما منی که ۲۵،۲۶ سال با یه شیوه تربیتی خاص رشد کردم که نمی تونم یه شبه پا بزنم به همشون من که روم نمیشه بگم بابا مامان بخدا من به ازدواج نِِِِِِِِِِِِِِِِِِیــــــــــــــــــــــــــــــــــاز دارم حالمو ببینید دیگه چطور باید بگم همش میگن برای تو شوهر زیاده منم می دونم اما کــــــــــــــــی؟چه وقت؟ وقتی جوونی ام تموم شد و دیگه شوری برای زندگی نداشتم وقتی که اینقدر اعصابم ضعیف شد که دیگه نتونستم صدای شیر آب رو تحمل کنم چه رسد به صدای گریه بچم.. ولی کو گوش شنوا! من دختر نیاز عاطفی ام باید تامین بشه این روزا من خاک بر سر بی شعور درگیر یه گناه زشت و خانمان برانداز شدم:خودارضایی
بخدا شرمنده خدا حضرت زهرا امام رئوفم امام زمان هستم نمی خوام توجیه کنم اما بخدا خسته ام به کی بگم منی که مذهبی ام کارم رسیده به جایی که اصلا حوصله جمع ندارم تو یه روز سه بار خودارضایی داشتم من خاک بر سر که ادعام میشه دارم عفتم رو از دست می دم به کی بگم..به خونواده ای که سفت و سخت میگن الان وقت ازدواج تو نیست به خونواده ای که میگن تو تمرکزت رو درست باشه..به کی شما بگید؟از دست هیچکس کاری برنمییاد می دونم..کاش یه دختر با ظاهر و زندگی معمولی بودم شاید اوضاعم خیلی بهتر بود خاک بر سرم کنند که رسیدم به اینجا.. می دونم ایمانم ضعیف شده خدایا تو دست همه ما جوونا رو بگیر اگر گناهی می کنیم به خودت قسم از سر جوونیه نه از سر عناد ..دلم خیلی گرفته دیگه روم نمیشه امام رئوفم رو صدا بزنم میدونم باید برگردم سمتشون یا بی بی فاطمه دستم رو بگیر-راحتم کن نمی دونم عاقبتم چی میشه روزی هزاربار از خدا مرگ رو میخوام میترسم اون دنیا روم نشه تو صورت بی بی فاطمه زهرا نگاه کنم میترسم بهم بگن فلانی تو دیگه چرا؟تو که پای سفره ما بزرگ شدی آی خدا دلم گرفته!

دعا کنیم برای همه»

۲. «سلام
….کیه که جوابمونو بده؟؟؟
درهرشرایطی سعی میکنیم مرزهای اخلاقی رو رعایت کنیم اما مگه میشه شهوتو کنترل کرد؟؟؟
خیلی سخته به خدا خیلی سخته
مخصوصا که از نظر قیافه و تحصیلات و اصالت خانوادگی و ایمان و اعتقاد هیچ مشکلی نداشته باشی…
چرا باید از گفتن این نیاز به والدینمون خجالت بکشیم؟
چرا نباید مراکز معتبر دینی برای برطرف کردن این سوالاتمون وجود داشته باشه؟
چرا مراکز انتخاب همسر راه نمیندازین؟
چرا؟
چرا؟
چرا؟
من به خودم اونقدر اطمینان ندارم…
شاید نتونم دیگه عفت پیشه کنم!
میترسم ایمانمو از دست بدم!!!!
میترسم مرتکب گناه بشم!
من دارم به ۳۰ سالگیم میرسم دارم شادابی و طراوت جوونیمو از دست میدم
دیگه دارم خسته میشم…دارم افسرده میشم…تا کی میشه تحمل کرد؟
بازم خدارو شکر که اینجا حرفمونو میزنیمو یه کوچولو تخلیه میشیم….
موفق باشید!»

نظر: من نمیخوام گناه این جوونارو توجیه کنم! چون هیچ توجیهی نداره ولی میخوام کمی با پدر و مادر ها و خودشون صحبت کنم!

خیلی از پدر و مادرها تو ازدواج دختراشون خیلی سختگیری میکنن! یادشون رفته که خودشون با چه شرائطی ازدواج کرده اند! جهیزیه شون چقدر بوده ! خریدبازارشون چقدر بوده!؟ سربازی بوده ازدواج کرده و تا چند سال خرجشو پدرش میداده! یا اینکه چند سال تو عقد بودن! بعد از ۳۰ سال زندگی تازه ماشین دار و خونه دار شده ! ولی از دامادی که سنش اندازه زندگی مشترکشون نیست توقع دارن که همه اینها رو داشته باشه! خودش سواد نداره یا ضمن خدمت و طی ۲۰سال هنوز تازه تونسته لیسانس بگیره! ولی داماد باسواد میخواد!

مشکل اینه که از سبک زندگی اسلامی هممون دوریم! از خدا و پیغمبر دوریم! این پدر و مادرها و جوونها خوبه که این احادیثو بخونن! دختر خانم ها هم نباید خیلی توی انتخاب سخت گیری کنند.

 امام رضا علیه السلام: جبرئیل بر پیامبر صلى الله علیه و آله فرود آمد و گفت: اى محمّد! پروردگارت تو را سلام مى‏ رساند و مى‏ فرماید: دوشیزگان همچون میوه روى درخت هستند. میوه چون برسد براى آن دارویى جز چیدن نباشد و گر نه بر اثر آفتاب و باد خراب مى‏شود. دوشیزگان نیز هرگاه به مرحله زنان برسند آنان را دارویى جز شوهر دادن نباشد و گر نه از گمراه  ى و فساد ایمن نخواهند بود. پس، رسول خدا صلى الله علیه و آله بر منبر رفت و مردم را جمع کرد و فرمان خداوند عزّ و جلّ را به آگاهى آنان رساند.
میزان الحکمه    حدیث ۸۰۲۷.   


متأسفانه خیلی از دخترها و والدین فقط به جیب و تیپ طرف نگاه میکنن نه به دین و ایمان او!

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله: هرگاه کسى به خواستگارى نزد شما آمد و دیندارى و امانتدارى او را پسندیدید، به او زن دهید؛ که اگر چنین نکنید، در روى زمین تبهکارى و فساد بسیار پدید خواهد آمد.

میزان الحکمه حدیث ۸۰۳۵.

چه فسادی بالاتر از بالا رفتن سن  ازدواج جوانان
چه فسادی بالاتر از خراب شدن اعصاب و روان جوانان و فرزندان ما
چه فسادی بالاتر از خراب شدن دین و دنیا و آخرت خودمون و جوونهامون
چه فسادی بالاتر از بالا رفتن آمار طلاق
چه فسادی بالاتر از تولد فرزندان نامشروع!

چه فسادی بالاتر ازخراب شدن نسل آینده! این جوونها چطور می خوان فرزندان سالمی رو تحویل جامعه بدن! خودشون فاسد! جامعه فاسد! سن بالا و بی حوصلگی!

پناه بر خدا!

لطفا به این پستها هم سر بزنید:

آمار بالای حضور دختران در کنکور، معضل است نه افتخار/ لزوم تحصیل جوانان در رشته‌های مورد نیاز جامعه

پای درد دل دختران فریب خورده!! قربانیان اصلی دوستی های خیابانی و اینترنتی

توصیه میکنم حتما به این پستها هم مراجعه کنید:

اولین قدم بانوان برای داشتن فرزند سالم و صالح

عدم اجابت دعا برای ازدواج!

استعجال (بی صبری در اجابت دعا)

۲ ۱ رای
امتیازدهی به این نوشته

لطفا مطالب این وبسایت را با ذکر منبع و لینک مطلب منتشر کنید!

لینک کوتاه مطلب : https://nidamat.com/?p=38

مطالب مرتبط
حمایت مالی از گناه شناسی

وَ جاهِدُوا بِأَمْوالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؛ وجهاد کنید در راه خدا با اموال و جانهایتان (توبه 41)

عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی تعالی اخلاقیات در جامعه، نشر و تبلیغ احادیث و معارف اهل بیت علیهم السلام و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، شریک باشند تقاضا میشود که ما را در پرداخت هزینه های جاری سایت گناه شناسی از قبیل هاست، پشتیبانی فنی ، تالیف و تولید پستها و… یاری فرمایند.

اشتراک ایمیلی در نظرات این پست
اطلاع از
جهت اطلاع از پاسخ دیدگاه، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
615 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیایش
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام به همه جوونای خوب ایران زمین شیعیان دلتنگ امام زمان (عج) و خوبی های اون من در سن ۲۹ سالگی ازدواج کردم، پدرم ۸ سال تمام با ازدواج من مخالفت کرد. هر کس می گفت ان شالله روزی عروسی دخترت باشه، با غیض می گفت خدا نکنه، به چشم نبینید، دختر من هیچی از یه مرد کم نداره و به کسی نیاز نداره درحالی که من یه دختر عاطفی، مذهبی تحصیل کرده و اجتماعی بودم خاستگارم هم همینطور بود پدرم فقط به دلیل اینکه چشم دیدن ازدواج کردن من و نداشت و یه جورایی بهش برمی خورد که دخترش و کنار یه مرد ببینه ۸ سال از بهترین سالهای جوونی مو ازم گرفت و گذاشت تو تنهایی و حسرت داشتن یه همدل و همراه زندگی کنم الان که ۷ ماهه عقد کردم دارم می بینم چقدر ازدواج آرامش بخشه، چقدر زیباست حاضر نیستم ۱ لحظه از همسرم دور باشم و ای کاش زودتر از اینها با او همنفس می شدم. به امید ازدواج بر پایه ایمان همه جوونها صلوات صلوت صلوات

لطفا با ذکر منبع منتشر کنید (برگرفته شده از ۳۱۳fadaii.blog.ir)

آشنا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام دوستان
من در سن ۲۶ سالگی ازدواج کردم کارمند اداره منطقه ۲
خوب بودن پاک ماندن خیلی سخته نمی خوام از خودم تعریف کنم ولی من خیلی از خدا مدد می گرفتم قلبی نه فقط لفظی خواستگار هم داشتم ولی شرایط برای ازدواج جور نبود مجرد باشی محجوب باشی و نگاهها را تحمل کنی و …
یا فاطمه زهرا به آبرویت قسم به آبرویت قسم همه جوونها را دعاکن

مدیر سایت
پاسخ به  آشنا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
آمین

عبد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام
من حرف این جون رو درک می کنم از خداوند م خواهم که به پدر ومادرها فهمی عنایت کند که بفهمند جوانان به ازدواج نیاز درند مثل آب خوردن ولی فهم این مساله برای همه مشکله چرا که آدم سیر حال گرسنه رو نمی فهمه اما پیشنهادی هم به جوونای اینطوری مخصصا خواهرای عزیز دارم که حجب وحیا بهشون اجازه نمیده بگند ما شوهر می خواهیم ولی راهکاری که علما پیشنهاد کردند اینه که شما اولا تو مراسمات خونوادگی از خودتون خوب جربزه نشون بدین ثانیا اگر تو آشنا یا فامیلتون کسی هست که هم عقلش خوب کار می کنه وهم اعتبار داره به اون مراجعه کنین تا اون شخص به پدرو مادرتون بگه یا به کسی مشکلتون رو بگی که والدینتون خیلی قبولش دارن

فعلاً خودمم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خدا کمک کنه:( منم همین مشکلات رو دارم،تحصیل کرده، ظاهر مناسب، کارمند، خانواده اصیل و …
اما اصلاً تا حالا یه خواستگار نداشتم!نمیدونم چرا بخدا، اما از تنهایی خسته ام:( همش به این فکر می کنم اینی که داره زود زود میگذره عمرم و جوونیمه.خدایا به همه جوانهایی که اینقدر در اینگونه فضاها و اجتماعی به سختی با وجود این همه احساس و عاطفه و نیاز عفت پیشه می کنند رحم کن و دستشونو بگیر نذار که رو سیاه درگاهت باشن من هم ساحل جمع.آمین یا رب العالمین

بهمن نیکی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

بابا به خدا مقصر فقط خانواده‌ها نیستن خود خانما تا وقتی خواستگار ندارن همش می‌نالند اما همین که خدا میزنه پس کله یه جوون ساده و میبره خواستگاری تازه خانم یادش میفتده قصد ادامه تحصیل داره مرد رویاهاش این نیست از لحاظ فکری باهم اختلاف دارن و……………..

مهرانا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من ۲۷ سالمه …همه چی دارم !! ظاهر خوب ، تحصیلات و شغل خوب ، خانواده ی نجیب و اصیل ولی افسوس …افسوس که زندگی من بخاطر بی فکری خواهرم خراب شد …من یه خواهر بزرگتر از خودم با تفاوت سنی ۲ سال دارم ، خواهرم یه عالمه خواستگار داشت ولی از هر کدومشون یه ایرادی گرفت انگار نه انگار که منم هستم ..وقتی اون ازدواج کرد من ۲۴ ساله بودم …. هنوز یه سال از ازدواجشون نگذشته بود که با شوهرش و خانواده ی شوهرش دعواش شد و در خونشونو باز کرد و شروع کرد به جیغ و داد زدن تو کوچه و خیابون !!! آبرو برای هیچ کدوممون نذاشت ..خبرش مثل بمب تو فامیل و دوست و آشنا پیچید … اونایی که واسطه فرستاده بودن برای خواستگاری از من پس کشیدن و دیگه هیچ کس منو نخواست تا همین امسال یه پسر خوب با تحصیلات عالی و شغل خیلی خوب و از یه خانواده ی خیلی مذهبی از یه شهر دیگه اومد خواستگاری من هیچ کس باورش نمیشد حتی خودم … احساس خوبی داشتم فکر میکردم خدا تلافی تمام تنهاییامو دل شکسته مو درآورده ..ولی یه از خدا بیخبر بابت اتفاقی که برای خواهرم افتاده بود بهشون خبر داد اونام مثل بقیه کشیدن کنار … من موندم یه آبرو ریزی بزرگ تو کل فامیل و آشنا …. زندگی من به خاطر خواهرم داغون شد ولی خودش الان داره با شوهرش به خوبی و خوشی زندگی میکنه یه دخترم داره ….من موندم و هزار هزار حسرتی که به دلم مونده… دیگه هیچ شادی تو وجودم نیست همش غمه … انگار لبخند برای همیشه از لبهای من رفته ….قلبم یخی یخی شده زندگی میکنم که فقط بگذره ….

منصوره۴۷
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام

من هم حدود۲۰ سال پیش ازدواج کردم وکنار همسرم زندگی میکنم.وقت انتخاب فقط به مسایل دینی نگاه کردم.اما فقط گفتار دینی قویی داشت.باز در کل ازش راضیم.چون خیلی صبور وپر تحملم.
سید
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام

خواهران میتونند به خانواده بگن که اگر اخلاقش و رفتارش خوب بود من مخالفت نمیکنم کاری هم به پولش ندارم. اینطوری خانواده خواستگارهارو رد نمیکنند
نانازنین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام از همه ی شما می خواهم دعا کنید که  امام زمان (عج) هرچه زودتر ظهور کنند.

 

ستاره
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

        

نامه ای از خدا
 
سوگند  به  روز  وقتی  نور می گیرد  و به شب  وقتی آرام  می گیرد  که من  نه تو را رها  کرد ه ام و نه با  تو دشمنی کرد ه ام. (ضحی ۱-۲)
فقط تو
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام 

همیشه دلم میخواست حرفامو یه جایی بگم…..
قبول دارم مجرد موندن سخته و خیلی ها میترسن به گناه بیفتن ولی فکر کنید ازدواج کنید و همسرتون نیازتون رو برطرف نکنه، نه آرامشی براتون میمونه که بتونید به کارهای خودتون برسید نه مادری کنید برا بچه هاتون و خودت هم تمام تلاشت رو بکنی ولی نتیجه نگیری.
حالا فکر کنید مجرد باشم و خودمو حفظ کنم راحتتره یا ازدواج کنی و تلاش کنی که خودتو حفظ کنی………..
فقط خدا  فقط خدا کمک میکنه اگه ما تنها به او تکیه کنیم…….
مدیر سایت
پاسخ به  فقط تو
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
واقعا حق با شماست!
متاسفانه خیلی از مردها به خاطر جهل و نادانی باعث مشکلات اینچنینی می شوند!که باید اطلاع رسانی شود!
انشاءالله به زودی پستی در این مورد در وبلاگ گناه شناسی بارگزاری خواهم کرد!
یا حق

دختر محجبه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام برا خیلی از پسرادیگه عفت وپاکی دختر مهم نیست من ۲۸سالمه هیچ خبری نیست به ما که رسید باید دعا کنیم پس چرا دیگران رو دست میبرن

مدیر سایت
پاسخ به  دختر محجبه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:


سلام علیکم
الْخَبِیثَاتُ لِلْخَبِیثِینَ وَالْخَبِیثُونَ لِلْخَبِیثَاتِ ۖ وَالطَّیِّبَاتُ لِلطَّیِّبِینَ وَالطَّیِّبُونَ لِلطَّیِّبَاتِ
زنان پلید براى مردان پلیدند و مردان پلید
براى زنان پلید و زنان پاک براى مردان پاکند و مردان پاک براى زنان پاک
کبوتر با کبوتر باز با باز!!!

دختر محجبه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام پس این مردان پاک کجان منتظرن۴۰ساله بشیم بیان سراغمون اون موقع  شادابی وشور جوانی ازبین رفته تا کی صبر کنیم حضرت ایوب صبر کرداخرش خدا جوانی وزندگی بهش بخشید  ما که دوباره جوان نمیشیم همیشه اینارو میگم اخرش میگم مهم اینه روز قیامت شرمنده حضرت زهرا نباشیم  خدا صبر ایوب عنایت کنه

نادیا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام دوستان.من ۲ ماه دیگه ۲۶ ساله میشم فوق لیسانس دارم وکار خوب و خانواده خیلی مشهور در شهرمون قیافمم بد نیست ولی هنوز یه دونه خواستگار نداشتم!

پیام
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام تا شما دخترها و خانواده هاتون تغییر نکنید دعا کردن هیچ فایده نداره من ۲۶ سالمه فوق العاده مذهبی ولی هرجا خوستگاری میرم به خاطروضعیت مالی متوسط رد میشم

مقصراصلی خود دخترها هستند
مدیر سایت
پاسخ به  پیام
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم

رامین
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام من پسر ۲۶ ساله هستم و شاغل آماده ازدواج ولی هیچ دختری بهم نگاه نمونه چه ب سه برم خواستگاری

بی خیال
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام من یک زن دارم ودوتا بچه دوست دارم یک زن دیگه هم بگیرم ولی نمی شه یعنی مردم بد می دونندولی از نظر اسلام وسنت خوب است شما راهنمایی کننید

مدیر سایت
پاسخ به  بی خیال
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
اگر پی حرف مردم و تلخ شدن زندگی با خانومتون رو به تنتون می مالید بسم الله
البته در صورتی که واقعا نیاز دارید
(خیلی از نیازها کاذب و در اثر چشم چرانی و بواهوسی ایجاد میشن)
موفق باشید

باخیال
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من گفتم بی خیالم ولی بخدا شوخی کردم

مدیر سایت
پاسخ به  باخیال
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

خدایا شکر
ولی ما که شنیدیم نصف شوخی جدیه!!!

ف
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

لازم نبود بگید مرتکب گناه می شوید اعلام گناه قباحت گناه رو می بره

مدیر سایت
پاسخ به  ف
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

؟؟؟؟

یه اشنا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام
۲۱سالمه یه دخترم
اما اصلا گرایشی به پسرها ندارم
اما چرا شما اینقدر گرایش دارین ؟الان عرض میکنم
بدلیل وجود بلای خانمان سوز یعنی ماهوارهاست
یکی از اهداف ماهواره ترویج شهوت و شهوت رانی هست

مدیر سایت
پاسخ به  یه اشنا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
بله حق با شماست و یکی از دلایل ماهواره است

Melika
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ممنون،مطالبتون خیلی روم تاثیر گذاشت ،  ا میدوارم همیشه در سلامت کامل باشید.

مدیر سایت
پاسخ به  Melika
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

ممنون موفق باشید

رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خوندم پیام این خواهرمون رو اما قانع نشدم
من ۲۱سالم هست و چرا منه پسر به دخترها میل ندارم ؟؟
اون خواهر داره زیادی شلوغش میکنه
لابد تو زندگی تنها بوده
هنوز نمیفهمن که تورم و بیکاری که نرخشان ۲رقمی هست و همینجور داره میره بالا معنیش چیه؟
بخدا راست میگم دوستی دارم متاهل و ماهی ۱میلیون تومان حقوق میگیره البته با اضافه کاری
یه دختر ۶ماه داره
بمن میگه زندگی من بسختی میگذره
تازه کارشون هم جوری هست که هر لحظه امکان داره اخراج هم بشه
پول خرید یه کاپشن رو نداره
تا ۳سال باید هم قسط ازدواج بده  و هم اجاره بده
تازه محصل هم هست
کلی هم خرج تحصیل داره
کسانی که اینطور دم از بی شوهری میزنند باید شرایط رو در نظر بگیرند
اره دختر موجودی عاطفی هست و همین عاطفه باعث شده
حقیقت رو نادیده بگیره
بنظرم ادم تا وقتی جوان هست باید بدنبال کشف استعدادهایش برود
معلولان در خیلی از عرضه های زندگی از ماها که سالم هستیم جلوتر بودن
اونا غریزه ندارند؟؟
ادم نابینا قران حفظ میکنه اما من که چشم دارم بلد نیستم قران بخونم !!!!!!!!!!!!!!

ما جوانها منبعی از استعدادها هستیم
استعدادها  رو کشف کنیم تا جوانیم
بنظرم اصلا درست نیست که یک دختر که مظهر حیاست بیاد و بگه نعوذ بالله شوهر میخوام یا خود ارضایی دارم  اونم خانمی که محجبه بوده لااقل اسم محجبه بودنش رو نمی اورد
پیامم رو بذارین تا دوستان در جریان قرار بگیرند

مدیر سایت
پاسخ به  رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با سلام
برادر محترم!
 شما هم اشتباه می کنید
بهترین لذتی که یک جوان می تواند داشته باشد در کنار همسر بودن و با شریک زندگی بودن است!
اینکه یکی با یک ملیون نمیتونه زندگی کنه مشکل زیاده خواهی ها و چشم و هم چشمی هاست!
اگر انسان در عین تلاش و کوشش قناعت داشته باشه زندگی بسیار شیرینی خواهد داشت!

فرناز۲۰ساله
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

بهمن نیکی داداش با نظرت کااااااااااملا موافقم

رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام من ۲۸ سالمه دنبال یه دختر خوب واسه ازدواج میچرخم اما پیدا نمیکنم

مدیر سایت
پاسخ به  رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام علیکم
انشاالله با توکل بر خدا به مقصودتان خواهید رسید.

خسته و تنها
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من که خواستگار ندارم چی بگم دیگه ۲۲ سالم شده دانشگاهمم تموم کردم چیکار کنم پس
مشکل اینه که همه پسرا میرن دنبال دوست دختراشون ما که دوست پسر نداریم چه خاکی به سرمون بریزیم پس دیگه از تنهایی خسته شدم خسته میفهمی خستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته

هلالی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ان شاالله همه جوانهای نه تنها مملکت زیبایمان ایران بلکه تمام جهان عاقبت به خیر بشن.هر کسیم دوست داره ازدواج کنه با الگو از ایمه اطهار و اهل بیت نبوت بتوانه همسری شایسته انتخاب کند.

مدیر سایت
پاسخ به  هلالی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

انشاء الله 

درد کشیده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

کاش نویسنده این مطلب نظر من رو بخونه و عملی کنه … متاسفانه پدر و مادر انقدر درگیر دنیا شدن که حالا که سنشون بالا رفته وقت ندارن به خاطر بیارن توی جوونیشون شبا از تنهایی گریه می کردن… از درد گناه چه رنجی می کشیدن… خواهرم شما به خونواده ات اصرار کن که من می خوام ازدواج کنم …. هر روز و توی هر مکالمه باید نیاز به همدم رو به زبون بیاری تا بیدار بشن … ولی اگر نشد؟؟؟!!!!
دردناکه گفتنش ولی دارم می بینم دختری که حافظ قرانه به همجنس بازی روی آورده … پس اگر خانوادتون توجه نکردن بدون اجازه پدر ازدواج کنید ولو ازدواج موقت… می دونم این حرف مخالف زیاد داره ولی شما دردی بالاتر از همجنسبازی یه دختر مومنه و حافظ قران سراغ دارید؟؟؟؟ واقعا ازدواج دایم یا موقت چرا توی کشور ما کمرنگ شده وقتی انقدر تی دین مهمه…
ببخشید خواهرم که اینا رو گفتم ولی اگر همرنگ این جامعه بدرنگ بشید عذاب دو دنیا رو در انتظار دارید پس با هر اصراری ازدواج کنید ولو بدون اجازه پدر… بعضی مراجع تقلید این اجازه رو دادن و البته بگم اگر به مرجع تقلیدتون بگید پدرم اجازه نمی ده و به این حد رسیدم اجازه مرجع تقلیذتون از نظر شرعی کفایت می کنه … انشاالله روزی باشه که دختر و پسر مجرد بالای ۲۰ ۲۱ سال نداشته باشیم که هیچ چیز به گریه های شبش نمی ارزه

درد کشیده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

دوستی میگه خانم شلوغش می کنه و دوستی از مقصربودن دخترها می گه برادرم وقتی به ۲۵ یا ۲۶ برسی تازه واژه درد طاقت فرسای تجرد رو درک می کنی … وقتی پدر و مادر ها مقصرند نمی شه از دختر گلایه داشت

درد کشیده
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من متاهلم و سه ساله ازدواج کردم روز ازدواج هیچ چیز نداشتم . سرباز بودم خدارو شکر روزی می رسه از همسرم هم کاملا راضیم واقعا آرامش رو دارم کنارش تجربه می کنم … اینم بگم من تا خانواده ام رو برای اولین خواستگاری راضی کردم سه سال طول کشید و جاهای زیادی رفتم که برخی دختر نپسندید و برخی خانواده دختر بعضی هم خود من بعضی هم خانواده ام … ولی واقعا ازدواج کنید آرامش واقعی رو درک می کنید

ستاره
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلا م دوستان، پیام ها رو خوندم جالب بود. به نظرم همه اینها به قسمت مربوط میشه .من هم یه خانم تحصیلکرده و مذهبی با ظاهر خوبی هستم. دقیقا یک ماهه دیگه سی ساله میشم. خاستگار زیاد دارم اما متاسفانه هیچ کدومش قسمت نمیشه.هر بار یه مشکلی پیش میاد وهمه چی به هم میریزه.یکسال پیش به توصیه یکی از اقوام پیش یه دعانویس که می گفتند توی کارش خیلی سرامده رفتم .اون بهم گفت بختم بست است وبرام دعایی نوشت .اما بعد از چند وقت مشکلم نه تنها حل نشد بلکه بدتر شد.مثلا خاستگار برام می اومد اما تو راه تصادف میکرد.یا مثلا یکی شون درست روزی که می خواست بیاد خونمون پاش با شیشه بریده میشه وسر از بیمارستان در میاره. الان فقط توکلم به خداست. به نظرم شاید خواست خدا این باشه، منم دیگه اصراری به ازدواج ندارم.

امیر
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام من درکتون میکنم میدونم چی میکشید چون خودمم کشیدم من یه مردم ولی شاید باور نکنید خیلی وقتا فکرم مشغول دختراس میگم خدایا چی باید بشه سرنوشت اینا،اینکه میگن تقوا پیشه کن شبیه یه جک میمونه چون ما فرشته نستیم انسانیم انسانم شهوت داره،ولی امیدوارم همه دخترای ایران ازدواج کنن

جواد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام.من ی پسر بیست و یک ساله از شهر قم هستم .دنبال ی دختر دانشجو و مهربون می گردم.ضمن تحصیلم درامدم مختصری هم دارم.حافظ قران هستم.غفط ی دختر مذهبی مهربون
هست ایا؟بخدا جدی هستم

مدیر سایت
پاسخ به  جواد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
جوینده یابنده است.

ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام بر همه ی دوستان نظر ده .
نظر همگی را خواندم .اما سرنوشت من طوری است که اگر بگویم همه تان تا اندازه ای غم های خودتان را فراموش می کنید.
ولی در ازدواج با شما غم مشترک دارم . ۳۳ سالمه و مجردم . ظاهری زیبا ، اندامی زیباتر ، مذهبی ، بسیار محجبه ، طلبه و تحصیلات عالیه و سرشار هوش و استعدادم -که جای شکر و سپاس دارد – اینها را دیگران می گویند . اتفاقا من همیشه خودم را دست کم می گیرم ولی انسان های شریف و نه حسود واقعیت انسان را خوب تشخیص می دهند.
خوب به این شرایط داشتن غریزه و شهوت بسیار بسیار بسیار بالا و ناب را هم اضافه کنید . چیزی که معمولا دختران و مخصوصا مذهبی ها آن را ندارند. طوری هستم که مطمئنم اگر مردی با من ازدواج کند و فقط یک ساعت با من بگذراند به هیچ وجه خواهان بهشت و حوریه نمیشود ، حتی اگر مجانی به او ببخشند. چون وجود من برایش عین بهشت است .!!!!!!!!!!!!!!!!
از ۱۴ سالگی شب و روزم به دعا کردن گذشته برای اینکه شوهر کنم . مفاتیح الجنان و قرآن را دوره کردم (چند دور)، در دل شب نماز خواندم ، زیر باران نماز خواندم، نذر کردم ، حتی به چهره ی معدود خواستگاران نیز نگاه نمی کنم تا مبادا به ذهنم بمانند و به نوعی حق شوهرم را در آینده ضایع کرده باشم !
………….خلاصه غم های دیگری هم دارم که از ناحیه پدر و مادر است و مشکلات خانوادگی و و…..
با این ابهت یک خواستگار میمون صفت از نظر ظاهر و باطن داشتم …
که می خواست این الماس گرانبها را به دست آورد و در تحقیقات مشخص شد که بله چندین دوست دختر داشته است و چکارها که نکرده .البته خدا را شکر چهره ی او در ذهنم نمانده چون موقع خواستگاری عکسش را از روی شناسنامه اش نگاه کردم و البته نگاهی گذرا به خودش .
خلاصه این شرایط یک قطره از مشکلات و سختی های زندگی من است تا الان که می نویسم یعنی ۳ خرداد ۹۴
اما پرده دوم نمایش را در کامنت دیگر بخوانید لطفا …

ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پرده دوم
دو سال پیش که اول مهر و صبح زود به حوزه مان می رفتم در اتوبوس کنار یک خانم نشستم. رویش را که برگرداند و ازم سوالی پرسید دیدم یک دختر بسیار زشت است.که درست نیست مخلوق خدا را شرح دهم ولی واقعا زشت بود .
سوالش را جواب دادم و چون چادری بود و من هم عاشق حجاب و چادرم هستم از ته دل همان لحظه برایش دعا کردم که نماند و ازدواج کند .حتی با ترحم به خودم امیدواری می دادم که ان شاءالله نمی ماند چون حضرت زهرا برای دخترهای زشت دو رکعت نماز خوانده اند (این را شنیده ام و جایی نخوانده ام )
اما یک دفعه دستش از زیر چادر بیرون آمد و زیباترین حلقه ای که تا به الان دیدم در دستش بود با یک نگین خیره کننده صورتی رنگ. با خودم گفتم حتما همسرش بنده خدا از پولدارهای این شهر است اما او هم بسیار زشت و یا عقب افتاده ی جسمانی است و …..
به حوزه رسیدیم . او از مسیر دیگری رفت .
در کلاس بود که یک دفعه او را دیدم به هر چی که می پرستید قسم در کلاس زشت ترین دختر بود و در حوزه هم جز چند نفر زشت بود .
با دیگر دوستان آشنا شدم . و تلویحا پرسیدم خانم فلانی هم متاهل هستند که خواهران هم تلویحا فرمودند بله متاهل هستند و فقط باید منتظر باشی که شوهرش را ببینی !!!!!!!!
معنی حرفشان را نفهمیدم ….
دختر پررو و جسوری است به طوری که یک بار با بی ادبی به من دستور داد که فلان کار را برایم بکن…
آداب طلبگی را خیلی رعایت نمی کند .مثلا ما طلبه ها سعی می کنیم در حوزه شیر آب را کم باز کنیم یا بخاری که کم کنیم تا به اقتصاد مملکت عزیزمان کمک کنیم اما ایشان سرش را به شیر آب متصل می کند و آب می نوشد و چقدر آب هدر می دهد یا همین که به کلاس وارد می شد با گستاخی بخاری را تا آخر زیاد می کرد که بچه های واقعا ناراحت می شدند.. و مدام می گفت همه تون قدر مرا بدانید !
بنده با این که دوست ندارم به چهره ی آقایان نگاه کنم اما در اردوی زیارتی که رفتیم و ایشان با همسرش آمده بودند او را نگاه کردم . یکی از یوسف های زمان ماست!!!!!!!!!!
بله تعجب می کنید . برخی بچه های کلاسمان هم تعجب می کردند.
و بنده که تنها لذت زندگیم مطالعه و تفکر در پدیده هاست بیشتر از همه تان تعجب می کنم .
به ایشان نزدیک شدم و به منزلش رفتم . دستش را که برهنه بود دیدم . خدا را گواه می گیرم که اندازه یک استخوان ماهی تیغ دار و بزرگ جای بخیه و زخم بر روی پوست دستش بود که از کودکی افتاده بود.
حرف که می زد سرم را پایین می انداختم تا زردی و آشفتگی دندان هایش آزارم ندهد .
پرسیدم آیا شکل روی دستت را در جلسه خواستگاری به همسرت گفتی ؟
که فهمیدم نگفته بود و همسرش گویا بعد از عقد فهمیده بود . و نیز لباس بلند پوشیده بود تا مادرش شوهرش و خواهر شوهرش در خواستگاری متوجه نشوند.
حالا جالب است که من به خواستگاران می گویم چند عدد موی سفید دارم !!!!!!
و نیز پرسیدم آیا در خانه هم بخاری را زیاد می کنی یا از شیر آب برای آب خوردن استفاده می کنی که گفت اصلا جلوی شوهرم اینقدر رعایت می کنم .فهمیدم بازیگر خوبی هم است .
البته شوهرش فرد تحصیل کرده و مذهبی و پسر پاکی است و در سپاه هم کار می کند ولی چون ایشان بازیگر خوبی است او را در دست نگه داشته به طوری که پسر جانش را فدای او می کند.عکس های عروسی اش را هم نشان داد . خدا گواه است که نه تنها زیبا نشده بود بلکه زشت تر هم شده بود .
پرده ی سوم ….

ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پرده ی سوم
خوب این همه غصه و رنج کشیده بودم و این دختر و سرنوشتش هم سر راهم قرار گرفت.
باور کنید کل دیدم نسبت به این دنیای لعنتی و آلوده و ماده عوض شد.با خودم گفتم ما همیشه شنیدیم و حافظ هم کلی از چشم و ابرو گفته خوب این پسر وقتی کنار این دختر می خوابد چشمی که نیست و فوق العاده زشت است را چگونه تصور می کند ؟
در جلسات خواستگاری هم که اخلاقی از این دختر خانم ندیده بود که عاشقش شود و یا اگر غاده عاشق چمران شد اولا از مردانگی و ایمان شهید چمران خیلی چیزها دیده بود و ثانیا شهید چمران صورتی مردانه و زیبا و متناسب داشت و فقط تاس بودند.
اما این پسر اگر مردانگی داشته باشد و شهوت مردانگی (که البته بنده چون مطالعات طبی و روان شناسی و چهره شناسی داشتم او را مردی پر حرارت دیدم و نیز خود این خانم هم اینگونه تعریف میکند که همسرش از هر نظر عالی است) واقعا عاشق چه چیز این خانم شده بود؟
آیا یک مرد اندام زیبا نمی خواهد تا همسر قدبلندش مثل یک پرنسس با لباس های بلند جلوی او راه برود و او لذت ببرد ؟
چیزی که این بنده خدا فاقد آن است.
البته نمی دانم زندگی شان چه می شود امیدوارم عاقبتشان بخیر شود چون دو سال است که ازدواج کرده اند.
اما دیدم به دنیا عوض شد من همیشه خودم را زشت می دانستم اما چندین بار در زندگی کسانی پیشنهاد کار در جاهایی دادند که نیاز به دخترانی با اندام زیبا و چهره ای زیبا و جذاب داشت که من به خاطر رعایت حجاب خودم را از آنها و انظار عموم می پوشاندم.
باور کنید دیدم عوض شد.واقعا دنیا را آب بینی شتر و بز دیدم … واقعا نابرجا و بی قاعده دیدم ….
دنیای ماده و غیر مهدوی بیشتر از این هم ازش انتظاری نیست .
پس خواهران عزیزم برای چی غصه می خورید ؟
شما ها تقصیری ندارید که این طور غمین و افسرده و خسته هستید . دنیا پلید است که قدر الماس ها را نمی داند و خزف ها را بها می دهد .
شما ها مقصر نیستید این اطرافیان و انسان ها و مردها هستند که قدر گوهرهای ناب را نمی دانند.
چون دنیای ناسوت و مادی آلوده تر و بی قاعده تر از آن است که هر چیزی را سر جای خودش قرار دهد . و اصلا عدل و عدالت یعنی هر چیزی سر جای خودش اما چیزی که نیست عدالت است.
من تصمیم گرفتم امیدوار تر از گذشته به پیش بروم و منتظر آمدم پادشاهم باشم . کسی که مثل خودم دوست دارد او زندگی را بسازد نه اینکه زندگی او را بسازد …. کسی که می داند نباید از این دنیا و عجوزه ی هزار داماد توقع کام دل دادن داشته باشد .
اگر هم به حقمان ظاهرا نرسیدیم نه اینکه ما لیاقت نداشتیم بلکه دنیا جای حق ها نبود ….. دنیا و جامعه ی غیرمهدوی …… بیشتر از این هم کشش ندارد که خزف ها را جای گوهر و درّ جا بزنند .
بنابراین خیلی امیدوار تر از گذشته شده ام .چون فهمیدم من بازیگر نیستم و صاف و صادقم . چون فهمیدم جامعه و دنیا به سمتی رفته که حقیقت ها پوشیده می مانند.
بنابراین همگی شما را به رعایت عفت و حیا و و قار دعوت می کنم . می دانم سخت است اما باور کنید لذتی که در رعایت عفت و حجاب (اعم از پوشش و چشم) نهفته است با هیچ لذت و زیبایی شاید برابری نکند .
شما همچنین و مثل سابق به رعایت عفت و پاکدامنی خود ادامه دهید چون دیر یا زود لذت فاتح بودن در جنگ نابرابر با این دنیا را خواهید چشید .باور کنید راست می گویم ….
فقط یک سوال از آقایان :
لطفا بیهوده جواب ندهید بلکه با فکر جوابم را بدهید …
چشم و ابروی زیبا و فوق العاده جذاب تا چه اندازه برای یک مرد مهم است ؟ آیا مردی هم هست که چشم و ابروی زشت را بپذیرد ؟ نه اینکه زیبا ببیند … چون چیزی که عدم است عدم است وجود ندارد که شما تخیلش بکنی …
لطفا این سوالم را جواب دهید .با تشکر

مدیر سایت
پاسخ به  ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

با سلام
به عنوان مدیر حوصله کردم متن طولانی شما راخواندم.
بنظر شخصی بنده این است که باید ببینید آن خانم در نظر شوهرش چگونه است
لیلی را باید از چشم مجنون ببینید.
یک اشتباهی که غالب دخترها و زنها میکنند این است که خیال میکنند برای مردان چشم و ابرو و اندام و ظاهر همه چیز است که البته چنین نیست.
در مورد اینکه بایر صبر کنیم، توکل کنیم بر خدا ، تقوا پیشه کنیم و ما همه بازیگریم و کارگردان یکی دیگر است؛حق با شماست و البته ما بازیگر هم نیستیم و عروسک خیمه شب بازی ایم و دیگری ما را بازی می دهد.
بازیگر از نقشش مطلع است ولی عروسک هیچ نمی داند و همه چیز در دست کارگردان و گرداننده عروسک است، پس بهتر است همه چیز را واگذار کنیم به همان گرداننده و اینکه هر چه صلاح است را  در هر موقعی که صلاح میداند و به شکلی که خوب می داند انجام دهد.
اینکه خیلی از خانمها منتظر شاهزاده رؤیاها با اسب سفید می مانند چیزی نیست جز اذیت کردن خودشان!!!
چون معلوم نیست که گرداننده و کارگردان چه نقشه ای برایش دارد!؟؟!
اصلا مگر هر کشوری چند تا شاهزاده دارد؟؟؟ و اینکه قرار نیست همه ملکه باشند
و پادشاهی و ملکه بودن در این دنیا پایدار نیست و اصلا خود این دنیا پایدار نیست.
پس بیایید واقعگرا باشیم.
به نظر من اگر دخترها و والدین به نظر اهل بیت علیهم السلام عمل کنند هیچ مشکلی پیش نمی آید.
در روایت هست که اگر خواستگاری برای دخترتان بیاید و دینش را بپسندید وقبول نکنید فتنه ای بزرگ در دنیا بوجود می آید.
مرد دیندار قرار نیست که نماز شب خوان و عادل مطلق باشد.
هم کفو بودن که خیلی ها بهانه می کنند طبق بیان روایات فقط ایمان است نه ظاهر و ثروت و علم و…
موفق و پاینده باشید

ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

راستی یادم رفت که بگویم بنده را به حسادت متهم نکنید
چون زشتی زیاد این دختر خانم از زبان خودش نیز به این صورت تعریف میشود که برخی از اقوام همسرش وقتی برای اولین بار او را با شوهرش می دیدند به مادر شوهرش می گفتند این چه زنی است که برای پسر خوشگلتان انتخاب کرده اید ؟
البته موقع تعریف کردن این روابط اصلا ناراحت نمی شود فکر کنم اعتماد به نفس بسیار بالا و غیر طبیعی هم داشته باشند . هر چه هست دنیای به درد نخوری است اگر قبول دارید لطفا اعتراف کنید که راست می گویم …..با تشکر

ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

با سلام خدمت مدیر محترم
ممنون از اینکه با حوصله متن و درد دلم را مطالعه فرمودید .
ولی من جواب سوالم را نگرفتم ..
ما تا این سن که رشد کرده ایم در شعرهای حافظ و بقیه شعرا و نوشته ها خوانده ایم که مردها از اندام زنان و زیبایی چهره تعریف می کنند.می دانم که زیبایی هم نسبی است ، امّا زیبایی موقعی حاصل می شود که تناسب در آفریده و پدیده ای باشد . خوب وقتی اصلا تناسب و واقعا زیبایی نیست آن مرد که نمی تواند زیبا ببیند .یعنی وقتی چیزی عدم است چگونه ما می توانیم آن را موجود ببینیم؟
و آیا این همه سال به ما دروغ گفته اند که مردها زیبایی چهره و اندام زنان را دوست دارند ؟ یعنی این همه نوشته و گفته و شعر در طی قرنها دروغ بود ؟
و چطور ما که زن هستیم از دیدن یک چهره زیبا و ناز و اندام موزون خوشمان می آید بعد مردها که از ما غریزه ی بیشتری دارند از اندام موزون خوششان نمی َآید ؟
یعنی تناسب موزون و زیبایی در کمر یک خانم که امروزه اصطلاحا تناسب کمر می گویند به طور غریزی یک مرد را جذب نمی کند ؟
یعنی وقتی ما به عنوان یک زن از دیدن شکم گنده و اندام فوق العاده به هم ریخته ی یک زن و یا چهره واقعا نامتناسب او منزجر می شویم (چون به خدا هیچ زیبایی نداره ) بعد اینکه می گویند مردها از چشم عاشق می شوند چطور این صحنه ها را زیبا می بینند ؟ اگر این طور بود که خدا اندام و چهره را متناسب نمی آفرید ..
خواهش می کنم دقیق جواب بفر مایید هم شما مدیر محترم و هم آقایانی که این متن را می خوانند .با تشکر

مدیر سایت
پاسخ به  ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
هر چه لازم بود گفتیم.
ما مکانیزم و چگونگی این اتفاق را نمی دانیم ولی یک واقعیت است.
در تعریف شعر هم هست که هر چه دروغتر و خیالپردازانه تر باشد بهتر در دل خواننده می نشیند.

ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام حاج آقا متاسفم براتون .در دید نخست به نظر می رسد وبلاگی علمی و متقن دارید .اما با این پاسخ دادن مطمئن شدم که خیلی هم آنگونه نیست.یعنی شعر حافظ که از قرآن است همگی دروغ است!
خیلی دوست داشتم خانمتان را می دیدم چهره و اندامش را . و اینکه چگونه زنی است.
دوست داشتم می دانستم در چند سالگی ازدواج کرده اید و از همه نظر ارضا می شوید .این نظر را نشر ندهید بلکه خودتان و همسرتان بدانید که مردهای مذهبی ما بر خلاف جوامع لبنان و عراق آنقدر احمق و ابله شده اند و غریزه ی خدادادیشان به خاطر تربیت بد عوض شده که کوفترین زن ها را ملکه می بینند یا اصلا برایشان فرقی ندارد فقط زن باشد حتی اگر کوفت باشد و تهوع برانگیز.
چون شامه ی فطری شان آسیب دیده و خراب شده و معمولا مادرشان برایشان انتخاب می کند و یا خودشان با دیدی غیر زیبایی شناسانه انتخاب می کنند اصلا برایشان زیبایی جسم و حتی روح مهم نیست .
اگر چه در واقعیت اگر یک روز اندام زیبا و چهره دلربا ببینند لب و لوچه شان آب می افتد …
و فعلا چون دید زیبایی شناسی شان را از دست داده اند و بالاتر از آن اعتماد به نفسشان را، فقط زنی می خواهند که پیش او کم نیاورند حتی اگر بوی بد دهانش و دندانهایش موقع همبستری آزارشان دهد یا اگر چشمانش چنان زشت باشد که دیدنش کفاره داشته باشد.مخصوصا اینکه موقع حرف زدن هم مدام گره به ابرو داشته باشند برخلاف چشمان آهویی و صورتی بشاش و دلربا.
اگر مردی برای خودش اهمیت و ابهت قائل باشد داشتن یک ملکه را حق خود می داند نه یک جنس بنجل و یا خدای نکرده کوچه و بازاری…..
و بهتر است دیگر از این خبرها که دختران مجرد درد و دل می کنند و …. را روی وبلاگتان نگذارید .
چون شما که ازدواج کرده اید به هیچ وجه نمی توانید ناراحتی و زجر آن دختر خانم را که کاغذ ما شوهر می خواهیم را در دست گرفته درک کنید . ولی برای دیده شدن وبلاگتان خبر را می توانید بگذارید!
امیدوارم با ملکه خودتان خوش باشید !!!!!!
ما هم سرنوشتی داریم ….

ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

در ضمن یادم رفت بگویم
به احتمال زیاد شما ساکن قم هستید جایی اولین لذت و آسانترین لذت ازدواج و برآورده شدن نیاز جنسی است و مثل آب خوردن و به راحتی می توانید غرق در این لذت شوید.
محض اطلاع بگویم که یکی از عزیزترین دختران و ملکه های زیبایی حوزه ی ما که چهره و اندام مینیاتوری دارد چند سال پیش با کسی ازدواج کرد که از قاچاقچی های مواد مخدر بود و جرم سنگینی داشت که او را اعدام کردند .و این دوست ما که اخلاق بسیار عالی دارد و صبور هم هست چنین بختی نصیبش شد.و در انتخاب این همسر هم نقشی نداشت.چون خواستگار در برخی مناطق نیست.
حالا هی بنشینید وکیل مدافع خدا روی زمین و این جامعه شوید. جامعه ای که بی عدالتی در آن بیداد می کند.
و مدام این روایت را بیان کنید که اگر مردی به خواستگاری دختران آمد و …..
بله من این روایات را از شما بیشتر بلدم . حاج آقا مطمئن باشید از شما و امثال شما بسیار بسیار بیشتر مطالعه می کنم . امّا وقتی اصلا خواستگاری نیست نمی توانم مثل همسر و خواهران شما دانسته های خود را عملی کنم ….
کجای کارید حاج آقا …… در قم نشسته اید و سرتان را در دایره ی لذت بردن فرو کرده اید اصلا نمی دانید در اقصی نقاط این کشور پهناور چه می گذرد…

بنده خدا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

ملکه زیبایی بخونه!!

ﺩﺧﺘﺮﺧﺎﻧﻤﯽ ﺯﻳﺒﺎ ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺭﺋﻴﺲ ﺷﺮﻛﺖ ﺍﻣﺮﻳﻜﺎﯾﯽ "ﻣﻮﺭﮔﺎﻥ" ﻧﺎﻣﻪﺍﯼ ﺑﺪﻳﻦ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﻧﻮﺷﺖ :
ﻣﻦ ۲۴ ﺳﺎﻝ ﺩﺍﺭﻡ جواﻥ ، زﻳﺒﺎ، ﺧﻮﺵﺍﻧﺪﺍﻡ و دﺍﺭﺍﯼ ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ ﺁﮐﺎﺩﻣﯿﮏ ﻫﺴﺘﻢ …
ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻢ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﯼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺷﻤﺎ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﻣﺪﻳﺮﺷﺮﻛﺖ ﻣﻮﺭﮔﺎﻥ :
اﺯ ﺩﻳﺪ ﻳﮏ ﺗﺎﺟﺮ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺳﺖ!
ﺁﻧﭽﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺳﺮ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﻣﺒﺎﺩﻟﻪ ﻣﻨﺼﻔﺎﻧﻪ " ﺯﻳﺒﺎﺋﯽ " ﺑﺎ " ﭘﻮﻝ " ﺍست …
ﺯﻳﺒﺎﯾﯽ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﻪﺭﻓﺘﻪ ﻣﺤﻮ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﭘﻮﻝ ﻣﻦ ﺑﻌﻴﺪ ﺍﺳﺖ
ﺑﺮ ﺑﺎﺩ ﺭﻭﺩ …
ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻣﻦ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﻓﺖ اﻣﺎ ﭼﯿﻦ ﻭﭼﺮﻭﮎ ﻭﭘﯿﺮﯼ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺯﯾﺒﺎﺋﯽ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺪﺷﺪ !

ﻣﻦ دارای ﻳﮏ "ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﺷﺪ " ﻫﺴﺘﻢ ﺍﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﯾﮏ "ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ دار ﺭﻭﺑﻪ ﺯﻭﺍﻝ "
ﭘﺲ ﺁﺩﻡ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﻧﺎﺩﺍﻥ ﻧﻴﺴﺖ که ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﺪ!
ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺍﻣﺜﺎﻝ ﺷﻤﺎ ﻗﺮﺍﺭﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻳﻢ ﺍﻣﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻫﺮﮔﺰ!

ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮﺟﻮﺍﻧﯽ ﻭ ﺯﯾﺒﺎﺋﯽ ﮐﺎﻻﻫﺎﯼ ﺑﺎﺍﺭﺯﺷﯽ ﻣﺜﻞ
" ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ، ﭘﺎﮐﺪﺍﻣﻨﯽ، ﺷﻌﻮﺭ، ﺍﺧﻼﻕ، ﺗﻌﻬﺪ، ﺻﺪﺍﻗﺖ، ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﯼ، ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻭ ﻋﺸﻖ " ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻣﻦ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﺷﺪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾﻦ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻧﯿﺰ ﺳﻮﺩ آوﺭ ﺍﺳﺖ …

ﻭﺍﯾﻦ ﮐﻞ "ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺯﻧﺪگی" است.

بنده خدا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام
همه خواهران مراجعه کننده بخصوص ملکه زیبایی بخونن!!
داستان ذیل شاید واقعی نباشه اما یک واقعیت رو خیلی خوب نشون میده!!

ﺩﺧﺘﺮﺧﺎﻧﻤﯽ ﺯﻳﺒﺎ ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺭﺋﻴﺲ ﺷﺮﻛﺖ ﺍﻣﺮﻳﻜﺎﯾﯽ "ﻣﻮﺭﮔﺎﻥ" ﻧﺎﻣﻪﺍﯼ ﺑﺪﻳﻦ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﻧﻮﺷﺖ :
ﻣﻦ ۲۴ ﺳﺎﻝ ﺩﺍﺭﻡ جواﻥ ، زﻳﺒﺎ، ﺧﻮﺵﺍﻧﺪﺍﻡ و دﺍﺭﺍﯼ ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ ﺁﮐﺎﺩﻣﯿﮏ ﻫﺴﺘﻢ …
ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻢ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﯼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺷﻤﺎ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﻣﺪﻳﺮﺷﺮﻛﺖ ﻣﻮﺭﮔﺎﻥ :
اﺯ ﺩﻳﺪ ﻳﮏ ﺗﺎﺟﺮ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺳﺖ!
ﺁﻧﭽﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺳﺮ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﻣﺒﺎﺩﻟﻪ ﻣﻨﺼﻔﺎﻧﻪ " ﺯﻳﺒﺎﺋﯽ " ﺑﺎ " ﭘﻮﻝ " ﺍست …
ﺯﻳﺒﺎﯾﯽ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﻪﺭﻓﺘﻪ ﻣﺤﻮ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﭘﻮﻝ ﻣﻦ ﺑﻌﻴﺪ ﺍﺳﺖ
ﺑﺮ ﺑﺎﺩ ﺭﻭﺩ …
ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻣﻦ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﻓﺖ اﻣﺎ ﭼﯿﻦ ﻭﭼﺮﻭﮎ ﻭﭘﯿﺮﯼ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺯﯾﺒﺎﺋﯽ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺪﺷﺪ !

ﻣﻦ دارای ﻳﮏ "ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﺷﺪ " ﻫﺴﺘﻢ ﺍﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﯾﮏ "ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ دار ﺭﻭﺑﻪ ﺯﻭﺍﻝ "
ﭘﺲ ﺁﺩﻡ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﻧﺎﺩﺍﻥ ﻧﻴﺴﺖ که ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﺪ!
ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺍﻣﺜﺎﻝ ﺷﻤﺎ ﻗﺮﺍﺭﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻳﻢ ﺍﻣﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻫﺮﮔﺰ!

ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮﺟﻮﺍﻧﯽ ﻭ ﺯﯾﺒﺎﺋﯽ ﮐﺎﻻﻫﺎﯼ ﺑﺎﺍﺭﺯﺷﯽ ﻣﺜﻞ
" ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ، ﭘﺎﮐﺪﺍﻣﻨﯽ، ﺷﻌﻮﺭ، ﺍﺧﻼﻕ، ﺗﻌﻬﺪ، ﺻﺪﺍﻗﺖ، ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﯼ، ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻭ ﻋﺸﻖ " ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻣﻦ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﺷﺪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾﻦ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻧﯿﺰ ﺳﻮﺩ آوﺭ ﺍﺳﺖ …

ﻭﺍﯾﻦ ﮐﻞ "ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺯﻧﺪگی" است.

مدیر سایت
پاسخ به  بنده خدا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
جالب بود.

ادریس
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

خدمت همه سلام بخصوص ملکه زیبایی.
دوست عزیزم مطالب شما رو خوندم. به نظرم کاملا حق با شماست. من خودم هم با این مشکل مواجه بودم و البته هستم اما به عنوان یه پسر که چهره ای اروپایی داره و غالبا بواسطه این چهره که مطمعنن از نظر یک اروپایی اصلا زیبا نیست از خیلی جهات دچار مشکل میشم. خیلی اتفاق می افتد که همجنسگرایی من رو به این زیبایی چهره که البته بازم میگم زیبایی نسبی ربط میدن. حتی بار ها شده در بحث هایی که سیاسی با دوستان داشتیم تا کم آوردن چسبیدن به اینکه نکنه اصل و نسب انگلیسی هست و تز این جور طعن ها. دانشگاه هم که میرفتم قالب دختر ها فقط واسه چشم سبز و موی بور میومدن سراغ من یکی نمی گفت بابا این چیزی حالیش هست یا نه. اینهمه مشکلات در برقراری رابطه برای کسی که دگر اندیشه. شما هم سعی کن به باطن توجه کنی زیبایی زود گذر است. از قدیم گفتن به دارایی نناز که به شبی بنده و به زیبایی که به تبی بنده.
جالب بدونی زیبایی کاملا نسبی هست.پ در واقع تناسب بین اعضا صورت رو در بر میگیره. یک بینی زیبا لزوما در به صورت زیبایی به همراه نمی آورد. تو تبلیغات ما همیشه چشم های رنگی ننشون داده میشه اما در تبلیغات آلمانی ها یا انگلیسی ها مثلا برای ریمل اورل از چشم و مژه سیاه استفاده میشه. و در اصطلاح مرغ همسایه غاز است. خدا رو برای تناسب اندام و صورت باید شکر کرد. اما اصل چیز دیگه ای است. از کوزه برون طراوت هرچه در اوست.
دوست عزیز من تمام این شعر ها درست است چون آدم شهوت داره اما این اولین قدم آشنایی هست و در هیچ کجا نگفته اند فقط زیبایی. همین اشعار و داستان ها پر از معرفت و دانایی است.و. توجه به اونها. دقیقا مثل درست کردن یک غذا. گام اول تهیه مواد لازم است اما گام دوم پخت. این دو لازم و ملروم هم هستند. اول زیبایی که البته موکد میگویم نسبی است و بین فرد است. بعد زیبایی صیرت.

حمید رضا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

من یه پسر هستم. سی و سه سالمه. کار آزاد دارم. تا حالا دنبال هیچ دختری نرفتم. ولی الان دوس دارم ازدواج کنم.کو دختری که بخواد ساده زندگی کنه؟!

جواد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام خداکمک همه جوانان چه لامقید وچه مقیدها توهمه زمینه ها بخصوص کار وازدواج بکنه

مدیر سایت
پاسخ به  جواد
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام
انشاءالله

گنجی
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام. در پاسخ ب سوال شما  یا باید در مقابل خوانواده قرار بگیرید یا باید منتظر باشید ک پروردگار چه تصمیمی میگیرد

به ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

شما نباید زندگی خودتان را با دیگران مقایسه کنید چون اولین کسی که در جهان هستی قیاس کرد شیطان و ابلیس رجیم بود. در ضمن اگر خدا به ما یک نعمت چشمگیری نداد یا دیر داد به معنای اهانت و خوار کردن ما نیست بلکه همه این کم و کاستی ها امتحان خداست و حتی نعمتهای چشمگیر هم امتحان خداست. در ضمن خوب نیست انسان این قدر از خوبیهای خودش تعریف کنه چون همه این خوبی ها را خدا داده و یک روزی دیر یا زود پس می گیره حالا یا در طول زندگی پس میگیره یا در هنگام مرگ پس میگیره. ان شا الله که خودم هم به حرفام عمل کنم. ببخشید اگر ناراحت شدید. قصد بدی نداشتم.

به ملکه زیبایی و تنها ملکه
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

عدالت یعنی هر چیزی را در جای مناسب و درست خودش گذاشتن نه اینکه حتما زیبا ها با زیبا ازدواج کنند و زشت ها با زشت ها و یا پولدارها با پولدارها و فقیر ها با فقیر ها. چه بسا عدالت و تناسب در ازدواج یک دختر زشت با یک پسر زیبا باشد. از شما که حوزه رفتید و طلبه هستید این حرفهای عوامانه بعیده.

رویا
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام.من خودم مجردم ولی تقریبا هر دو هفته یه خواستگار برام میاد که البته همش لطف خداست و بس…چندتا نصیحت به دخترای مجرد دارم.اول اینکه حتما حجابتون رو رعایت کنید و اگر هم بتونید چادری بشین خیلی بهتره اگر بدحجاب باشید اون طرفی که میخواد بیاد خواستگاری نمیتونه بهتون اعتماد کنه و فکر میکنه شما قبلا دوست پسر داشتید دوم اینکه به خودتون برسید با هر قیافه ای که هستید هیکل و پوست مناسب داشته باشید  هر وقت هم بیرون میرید سعی کنید یه ته ارایش داشته باشید سوم اینکه حتما گاهی اوقات به همراه مادرتان ب مسجد و روضه بروید چون دختر رو باید ببینند تا بیان خواستگاری.هنگامی که به مسجد میروید لباس های اراسته  و تر تمیز و اتو کشیده بپوشید.ودر اخر سنگینی و وقار داشته باشید زیاد حرف زدن و زیاد خندیدن متانت یک دختر رو کم میکنه .التماس دعا

همدم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

سلام من دختری۲۸ساله وشاغل هستم،البته چهرم خیلی کمتر از سنم بنظر میاد،چهره زیبایی دارم خداروشکرودختر خوبی هستم،اما کسی به خواستگاریم نمیاد،وخیلی پیش اومده که همکاران وآشنایان ازمن خواستن که یکی از دوستاموکه مثل خودم  باشه برای ازدواج بهشون معرفی کنم،که اون موقه خیلی دلم میشکنه وتو دلم میگم پس من چی؟ اما به روی خودم نمیارم وازدوستام  بهشون معرفی میکتم،هرچند بعد که میرم خونه کلی گریه میکنم،اما به این نتیجه رسیدم که کسی منو نمیبینه ،همه ازمن تعریف میکنن،ولی برای ازدواج به چشم کسی نمیام،کلی دعا کردم،امیدوارم اثرکنه،تمام دوستای صمیمیمازدواج کردن ودیگه ازتماشا کردن خسته شدم،خودم موندم مشکلم چیه که هیچ کس منو نمیبینه

مدیر سایت
پاسخ به  همدم
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

پاسخ:

سلام براتون آرزوی موفقیت میکنم.
انشالله ماجور هستید.
صبر کنید و عفت پیشه نمایید، انشالله بزودی گشایش برایتان پیش خواهد آمد.
یا حق

کامران
آذر ۹, -۶۲۲ ۰۰:۰۰

نیایش خانم یه جوری میگی که انگار چه خبره بذبخت ندید بدید همین جوری میگین که ما پسرا رودار میشیم دیگه!

615
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا نظر بدهید.x